Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(системний блок )
Очікувана вартість
19 900,00 UAH
UA-2019-11-21-002117-b f9a244ace6dc4a8294de99dae397169f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Лобода

+380960880361 borzna_lik_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОРЗНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БОРЗНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02006188
Вебсайт: http://borzna.crl.org.ua/
Місцезнаходження: 16400, Україна , Чернігівська обл., м. Борзна, вул. Семена Палія, буд. 22
Контактна особа: Людмила Лобода
+380960880361
borzna_lik_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 14:06
Очікувана вартість: 19 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 199,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина)(системний блок )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16400, Україна, Чернігівська область, Борзна, вул. Семена Палія,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 14:41
ДОКУМЕНТАЦІЯ системний блок.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:56
Дата відповіді: 22 листопада 2019 14:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовник КНП «Борзнянська ЦРЛ" проводить допорогову закупівлю на придбання ДК 021:2015 код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(системний блок )При проведенні допорогових закупівель «Закон про публічні закупівлі» не застосовується. (Ст. 2 п.1 Закону ). Допорогова закупівля регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель. Згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель (розділ ІІ, п.2) «Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити».Відповідно до абзацу шостому пункту 3 розділу I Інструкції про використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.03.2019 №10 (зі змінами) зазначено, що учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі. Тому участь у допорогових закупівлях можуть брати всі учасники, незалежно від форми оподаткування. За результатами аукціону загальна ціна є остаточною без подальшого перерахування ПДВ (20%). Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 16 800,00
UAH з ПДВ
16 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 18 398,00
UAH з ПДВ
18 398,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАЛКІНА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА 19 700,00
UAH з ПДВ
19 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 14:09
Пропозиція 16800.pdf
25 листопада 2019 14:09
Лист_гарантія.pdf
25 листопада 2019 14:09
Авторизаційний лист.pdf
25 листопада 2019 14:09
Досвід 2000.rar
25 листопада 2019 14:09
Документы Компаком 2000_1.rar
25 листопада 2019 14:09
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 15:34
Електронний підпис
25 листопада 2019 14:31
Пояснювальний лист.pdf
25 листопада 2019 14:31
Згода з умовами договору.pdf
25 листопада 2019 14:31
Копія паспорту_ коду ІПН.pdf
25 листопада 2019 14:31
Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2019 14:31
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 листопада 2019 14:31
Довідка наявність печатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП ГАЛКІНА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 16 800,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 14:33

Документи

27 листопада 2019 14:33
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:29
протокол системний блок.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
16 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 14:33
Електронний підпис
27 листопада 2019 14:29
протокол системний блок.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 13:06
договір системний блок.PDF укладений
12 грудня 2019 13:04