Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15550000-8 - Молочні продукти різні (йогурт (масова частка жиру, % – не менше 1,5), ряжанка (масова частка жиру, % – не менше 2,5), кефір (масова частка жиру, % – не менше 2,5), сметана (масова частка жиру, % – не менше 15))
Очікувана вартість
3 078 977,32 UAH
UA-2019-11-21-002056-b 5e5f1be0ee384945b5c92de80e011112
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 ea.ivanishina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
ea.ivanishina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 14:00
Очікувана вартість: 3 078 977,32 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Джерело фінансування - місцевий бюджет

Тендерна документація

03 грудня 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 17:24
Додаток_1.docx
03 грудня 2019 17:24
1-ТД Молочні продукти.docx
03 грудня 2019 17:24
ЗМІНИ_03.12.2019.docx
21 листопада 2019 14:32
Додаток_2.docx
21 листопада 2019 14:32
Додаток_3.docx
21 листопада 2019 14:32
Проект договору.docx
03 грудня 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 17:24
Додаток_1.docx
21 листопада 2019 14:32
Додаток_1.docx
03 грудня 2019 17:24
1-ТД Молочні продукти.docx
21 листопада 2019 14:32
1-ТД Молочні продукти.docx
03 грудня 2019 17:24
ЗМІНИ_03.12.2019.docx
21 листопада 2019 14:32
Додаток_2.docx
21 листопада 2019 14:32
Додаток_3.docx
21 листопада 2019 14:32
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порядок постачання товару.Санітарний паспорт.
Дата подання: 26 листопада 2019 12:15
Дата відповіді: 29 листопада 2019 16:18
У Додатку 1 (Порядок постачання товару,що є предметом закупівлі ) просимо виключити з пункту 12 наступне речення: " Територіальним органом Держпродспоживслужби на кожну автомашину видається санітарний паспорт терміном на один рік", в зв’язку з тим, що статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі Закон), який набрав чинності 20.09.2016, встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужно-стей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (далі – Інструкція) «постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом з маркуванням «Продукти». Кузови машин із середини повинні бути покриті оцинкованим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, які мають позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи до контакту з продуктами харчування, і обладнані стелажами, що можуть зніматися. Територіальною санітарно-епідеміологічною станцією на кожну автомашину видається санітарний паспорт терміном на один рік. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)». Враховуючи той факт, що Замовник здійснює свою діяльність у сфері освіти, зобов’язаний виконувати нормативні акти Міністерства освіти і науки України, зокрема, під час організації постачання продуктів до дошкільних дитячих закладів. При цьому, відповідно до Постанови КМУ № 348 від 29.03.2017 року ліквідовані санітарно-епідеміологічні служби та на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів покладені завдання і функції з реалізації державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення та із здійснення контролю (нагляду) за дотриманням вимог санітарного законодавства.
Крім того, інші вимоги стосовно належних умов транспортування продуктів харчування залишаються чинними. Згідно з ними вся відповідальність за безпечність та якість харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку (суб’єктів господарювання). Наказом Мінтрансу від 14 жовтня 1997 року N 363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» (пункт 12.3), зареєстрованим в Мін'юсті 20 лютого 1998 року за N 128/2568 (далі – Правила) (зі змінами та доповненнями), передбачено, що рухомий склад, який перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт на автомобіль та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо). Також, звертаємо увагу, що відповідно до п. 5.3 та п. 6.3.18 договору про закупівлю постачання продуктів харчування повинно здійснювати з суворим додержанням вимог наведеної вище Інструкції та Правил. Враховуючи вищезазначене, наявність санітарного паспорта на автотранспорт для перевезення харчових продуктів є обов’язковим

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: навчальні заклади Вознесенівського району м.Запоріжжя
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 332 532,46 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 665,06 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6650.65 UAH

Аукціон

Початок: 12 грудня 2019 13:43
Закінчення: 12 грудня 2019 14:10
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1280 кг
йогурт (масова частка жиру, % – не менше 1,5)
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
1527 кг
ряжанка (масова частка жиру, % – не менше 2,5)
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
540 кг
кефір (масова частка жиру, % – не менше 2,5)
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
3347 кг
сметана (масова частка жиру, % – не менше 15)
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 283 533,00
UAH з ПДВ
277 862,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 332 031,82
UAH з ПДВ
332 031,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДРІМТАЙМ" 332 056,50
UAH з ПДВ
332 056,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 13:29
акт завод.7z
11 грудня 2019 11:47
Акт проверки завод.7z
11 грудня 2019 11:34
Електронний підпис
11 грудня 2019 11:33
Електронний підпис
11 грудня 2019 11:33
Електронний підпис
11 грудня 2019 11:33
Електронний підпис
11 грудня 2019 11:32
Електронний підпис
11 грудня 2019 11:32
Електронний підпис
11 грудня 2019 11:31
Електронний підпис
11 грудня 2019 11:31
Електронний підпис
11 грудня 2019 09:10
Кваліфікац. частина 3.7z
11 грудня 2019 09:10
Кваліфікац. частина 2.7z
11 грудня 2019 09:09
Інші документи часть2.7z
11 грудня 2019 09:09
Інші документи.7z
11 грудня 2019 09:09
Технична частина.7z
11 грудня 2019 09:09
Гарантії Вознес.р-н.7z

Публічні документи

28 грудня 2019 15:59
Електронний підпис
28 грудня 2019 15:55
Електронний підпис
28 грудня 2019 15:53
Електронний підпис
28 грудня 2019 15:53
довіреність.pdf
28 грудня 2019 15:53
банківська ліцензія.pdf
26 грудня 2019 19:53
Електронний підпис
26 грудня 2019 19:50
Електронний підпис
26 грудня 2019 19:48
Електронний підпис
26 грудня 2019 19:46
Електронний підпис
26 грудня 2019 19:45
Довідка податкова.pdf
26 грудня 2019 19:45
Довідка п5 Ст17.pdf
26 грудня 2019 19:45
Довідка МВС 11.12.pdf
11 грудня 2019 10:46
Електронний підпис
11 грудня 2019 10:45
Технічна частина.rar
11 грудня 2019 10:45
Інші документи.rar
11 грудня 2019 10:45
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

28 грудня 2019 15:29
Електронний підпис
28 грудня 2019 15:27
Електронний підпис
24 грудня 2019 10:29
Електронний підпис
11 грудня 2019 10:52
Електронний підпис
11 грудня 2019 10:51
4 Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"

ТОВ "ДРІМТАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#23063575
Відхилено 277 862,34
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 16:33
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"
#42054006
Переможець 332 031,82
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"
#42054006
332 031,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 16:34
1555-В, ДУ 7.pdf зміни до договору
11 березня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:54
1555-В, ДУ 5.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:37
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:03
1555-В, ДУ 4.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 15:18
1555-В, ДУ 1.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 15:17
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 16:49
1555-В.pdf укладений
11 січня 2020 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 1555-В
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1555-В
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1555-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1555-В
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 282 930,86
UAH (в тому числі ПДВ 47 155,14 UAH)