Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки Вітовського району Миколаївської області
Очікувана вартість
884 039,00 UAH
UA-2019-11-21-002019-b 727912c8f65c41b5b643fbb6fe82943a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лукіних Т.С.

048 7272768 ntvi1@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Лукіних Т.С.
048 7272768
ntvi1@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 12:14
Очікувана вартість: 884 039,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 420,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Місце надання послуг детальніше згідно Додатку №2 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
91.955 га
Послуги з землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки Вітовського району Миколаївської області (Джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 14:26
Проект Договору.docx
21 листопада 2019 14:26
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 25 листопада 2019 15:40
Дата відповіді: 28 листопада 2019 10:07
Доброго дня! Підкажіть будь ласка чи буде вважатися аналогічним договором для участі у даній процедурі закупівлі договір з наступним предметом: «роботи з розроблення та виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування»? Чи буде вважатися достатнім підтвердженням кваліфікаційного критерію надання одного аналогічного договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір не може вважатися аналогічним, оскільки предмет договору не відповідає предмету закупівлі, а саме: до предмету зазначеного Вами договору не включено надання послуг з оформлення/ переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до вимог п.2.3. тендерної документації достатньо зазначити виконання одного аналогічного договору
Кваліфікаційний критерій
Дата подання: 25 листопада 2019 15:42
Дата відповіді: 28 листопада 2019 10:08
Чи є аналогічним в розумінні даної закупівлі договір з таким предметом: «виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості)»?
Відповідь: Договір не може вважатися аналогічним, оскільки предмет договору не відповідає предмету закупівлі, а саме : до предмету зазначеного Вами договору не включено надання послуг з оформлення/ переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-002019-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ", Код ЄДРПОУ:34661067
Дата подання: 16 січня 2020 16:44
Звернення до замовника
ПП «ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ «УКРСПЕЦЗЕМ» не погоджується із Рішеннями Замовника, оформленого Протоколом від 10.01.2020 щодо відхилення його тендерної пропозиції та вважає вказане Рішення протиправними, безпідставними та такими, що підлягає скасуванню виходячи з наступного.
Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (без врахування ПДВ), інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі).
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників (наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).
Так, згідно частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 тендерної документації, для участі у процедурах закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Зокрема, задля підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції: довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у сфері землеустрою з доданням кваліфікаційних документів (копій сертифікатів інженерів - землевпорядників (не менше 2-х працівників) та копії сертифікатів інженерів-геодезистів (не менше 2-х працівників), які мають бути чинними до кінця 2020 року та внесені до Державного реєстру сертифікованих інженерів - землевпорядників та інженерів-геодезистів ) та скан - копію форми 1-ДФ ( за 3 квартал 2019 року)
На виконання вищевказаної вимоги, Учасником ПП «Проектний інститут «Укрспецзем» у складі своєї тендерної пропозиції було надано: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у сфері землеустрою; копії кваліфікаційних документів вказаних в довідці працівників – кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста Брюховця Сергія Олександровича № 013895 виданий 12 квітня 2018 року, кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста Дзюбенка Миколи Сергійовича № 014315 виданий 15 січня 2019 року, кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника Панченко Віти Валеріївни № 012215 виданий 04 червня 2014 року, свідоцтво про підвищення кваліфікації Панченко Віти Валеріївни, видане 06 серпня 2018 року, кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника Федосій Валентина Івановича № 000843 виданий 23 січня 2013 року, свідоцтво про підвищення кваліфікації Федосій Валентина Івановича серія АБ № 0375 видане 30 листопада 2017 року, внесених до Державного реєстру сертифікованих інженерів - землевпорядників та інженерів-геодезистів та скан-копію форми 1-ДФ за 3 квартал 2019 року.
Усі вказані у довідці працівники офіційно прийняті на роботу у ПП «Проектний інститут «Укрспецзем» та перебувають у трудових відносинах, на підтвердження цього також надаються повідомлення про прийняття на роботу (додаються до Скарги), дані про вказаних осіб у відповідності до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 28.07.2017 № 392 «Про питання сертифікації інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів» внесені до Державного реєстру сертифікованих інженерів - землевпорядників та інженерів-геодезистів (вказану інформацію можна перевірити за посиланням реєстр сертифікованих інженерів геодезистів https://land.gov.ua/info/derzhavnyi-reiestr-sertyfikovanykh-inzheneriv-heodezystiv/, реєстр сертифікованих інженерів землевпорядників https://land.gov.ua/info/derzhavnyi-reiestr-sertyfikovanykh-inzheneriv-zemlevporiadnykiv/), що також підтверджується витягами (додаються до скарги).
Також, звертаємо увагу на те, що вищевказаним Наказом Мінагрополітики та продовольства не встановлено окремо визначеного строку (терміну) на подачу змін до відомостей, що вказані в Реєстрі, зокрема про зміну місця роботи, а також на те, що нормами трудового законодавства закріплено, зокрема, обов'язки власника або уповноваженого ним органу (роботодавця), а саме: власник або уповноважений ним орган повинен правильно організувати працю працівників, створювати умови для зростання продуктивності праці, забезпечувати трудову і виробничу дисципліну, неухильно додержувати законодавства про працю і правил охорони праці, уважно ставитися до потреб і запитів працівників, поліпшувати умови їх праці та побуту, отже до перелічених обов’язків не включено зобов’язання роботодавця слідкувати за особистими зобов’язаннями своїх найманих працівників щодо оновлення відомостей у будь-яких державних реєстрах та нести за це відповідальність.
Отже, тендерна пропозиція учасника ПП «Проектний інститут «Укрспецзем» повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам тендерної документації.
З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Проектний інститут «Укрспецзем» та оформлення результатів такого розгляду Протоколом від 10.01.2020 року, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Згідно ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Статтею 38 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:

1. Прийняту звернення до розгляду.
2. Скасувати рішення, оформлене Протоколом від 10.01.2020 року про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «Проектний інститут «Укрспецзем» у закупівлі: «Послуги з землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки Вітовського району Миколаївської області», ідентифікатор закупівлі № UA-2019-11-21-002019-b.
4. Переглянути тендерну пропозицію Учасника ПП «Проектний інститут «Укрспецзем» у закупівлі: «Послуги з землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки Вітовського району Миколаївської області», ідентифікатор закупівлі № UA-2019-11-21-002019-b та визначити її переможцем.
Одночасно повідомляю, що у випадку ігнорування та не прийняття до уваги тендерним комітетом Регіональної філії "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" цього звернення, задля забезпечення можливості ефективного витрачання державних коштів ми будемо вимушені звернутися з відповідними(ою) скаргами(ою) до Антимонопольного комітету України та повідомити про ознаки корупції по даній закупівлі Національне антикорупційне бюро України та Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та відповідно його територіальний орган закупівель (Управління південного офісу Держаудитслужби в Одеській області) про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2020 08:30
Станом на 10.01.2020 року (розгляд тендерної пропозиції) згідно з Державним реєстром сертифікованих інженерів - землевпорядників та інженерів-геодезистів працівники зазначені в наданій Вами «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у сфері землеустрою» заявлені як працівники інших підприємств, а саме:
- Федосій Валентин Іванович – сертифікований інженер-землевпорядник, місце роботи Черкаська регіональна філія ДП «Укрспецзем» (ЄДРПОУ 37174420);
- Панченко Віта Валеріївна - сертифікований інженер-землевпорядник, місце роботи Черкаська регіональна філія ДП «Укрспецзем» (ЄДРПОУ 37174420);
- Брюховець Сергій Олександрович - сертифікований інженер-геодезист, місце роботи ФОП Брюховець;
- Дзюбенко Микола Сергійович - сертифікований інженер – геодезист, місце роботи ДП «Центр ДЗК» (ЄДРПОУ 26424660); ФОП Бондаренко А.О.

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-21-002019-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АРХІЗЕМ", Код ЄДРПОУ:40219780
Дата подання: 03 лютого 2020 15:54
Скарга на неправомірні рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «Архізем» та визначення переможцем процедури ТОВ «"ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО"
Замовником торгів – Регіональною філією "Одеська залізниця" АТ "Укрзалізниця" (надалі – Замовник) 21.11.2019 р. було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) (далі за текстом – Процедура) за ідентифікатором закупівлі UA-2019-11-21-002019-b, Послуги з землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки Вітовського району Миколаївської області. Товариство з обмеженою відповідальність «Архізем» (далі за текстом – Скаржник, ТОВ «Архізем»), прийняло участь у зазначеній Процедурі як учасник, подавши відповідним чином власну тендерну пропозицію. За результатами розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника (рішення оформлене протоколом № 23 від 23.01.2020) на підставі до абз. 2 п.п.1 п.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII та про намір укласти договір з учасником Товариством з обмеженою відповідальністю "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО", код ЄДРПОУ 4068884. У вказаному протоколі № 23 від 23.01.2020 зазначено, що «пропозиція ТОВ «Архізем» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та умовам тендерної документації, а саме: в порушення вимог п.п.2.3 п.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» предмети закупівлі договорів, які вказані у довідці про виконання аналогічних договорів та у копіях наданих договорів, не є аналогічними предмету закупівлі визначеному тендерною документацією, так як предмети договорів не містять надання послуг з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки. Скаржник вважає, що відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника було здійснено Замовником безпідставно та є неправомірним. Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є неправомірні дії та рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформлене протоколом №23 від 23.01.2020. Власну позицію Скаржник обґрунтовує наступним. ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Пунктом 2.3. частині 5 Розділу 3 Тендерної документації встановлено, що для підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції: … довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (их) договору (ів) із землеустрою, оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки із зазначенням предмету договору (ів), найменування Замовника (ів), його (їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору (ів) з доданням скан-копій первинних бухгалтерських документів (акту (ів) наданих послуг, виконаних робіт, тощо), що підтверджують виконання зазначеного (их) договору (ів). ПОДАНІ СКАРЖНИКОМ ДОКУМЕНТИ В ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ. Скаржником у власній тендерній пропозиції було подано Довідку №795 від 02.12.2019 р. (Файл «7.Досвід») про наявність виконання аналогічних договорів про надання послуг (виконання робіт) у сфері землеустрою, оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки. Відповідно до вказаної Довідки та наданої в ній інформації, Скаржник має досвід виконання наступних договорів: 1. Договір № 22/17-3 від 01.07.2017 року на виконання комплексу землевпорядних робіт і робіт із землеустрою для розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства; 2. Договір № 09/17-З від 15 березня 2017 року на виконання робіт із розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка); 3. Договір № 51/17-З від 06.10.2017 року на виконання робіт з виконання комплексу землевпорядних робіт і робіт із землеустрою для розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка); 4. Договір № 47/17-3 від 20.09.2017 року на виконання робіт із розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для садівництва; 5. Договір № 17/12-3 від 26.04.2017 року на виконання робіт із розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка); 6. Договір № 10/17-3 від 22.03.2017 року щодо надання послуги з виконання комплексу землевпорядних робіт і робіт із землеустрою для розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка); 7. Договір № 19/17-З від 19 травня 2017 року на виконання комплексу землевпорядних робіт і робіт із землеустрою для розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка); 8. Договір № 48/17-З від 20 вересня 2017 року на виконання робіт з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та експлуатації об’єктів енергетики; 9. Договір № 49/17-З від 26 вересня 2017 року на виконання робіт із розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для ведення садівництва. На підтвердження виконання вказаних договорів Скаржником було надано копії договорів з додатками, акти наданих послуг (виконаних робіт), витяги з Державного земельного кадастру про земельні ділянки, відгуки від контрагентів. ОБГРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ СКАРЖНИКА З ПРИВОДУ РІШЕННЯ, ДІЇ ЗАМОВНИКА. Як зазначено вище, єдиною підставою відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника є те, що предмет закупівлі, вказаний у довідці Скаржника про виконання аналогічних договорів, на думку Замовника не є аналогічним предмету закупівлі визначеному тендерною документацією. Скаржник обґрунтовано вважає, що подані ним у власній тендерній пропозиції документи (довідка та вище перелічені договори) містять надання Скаржником послуг з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, а зміст договорів повністю підтверджують наявність у Скаржника необхідного досвіду, відповідно до наступного. Як вбачається з чинного земельного та майнового законодавства оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки відбувається на підставі розроблення землевпорядних документацій (ст. 125 ЗКУ, Пункти 6,9,811 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, та ін). Так, відповідно до ст. 125 Земельного Кодексу України право власності, зокрема, на земельну ділянку виникає з моменту державної реєстрації цього права. Пунктом 6 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 р. №1127 (надалі – Порядок), встановлено, що Державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб’єкта державної реєстрації прав або нотаріуса, крім випадків, передбачених цим Порядком. Пунктом 9 Порядку передбачається можливість подання заяви уповноваженою на те особою, при цьому державний реєстратор, уповноважена особа перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи. При цьому, Пунктом 811 Порядку встановлено, що державна реєстрація права власності на земельну ділянку, реєстрацію якого проведено до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент його набуття, проводиться за умови наявності відповідних відомостей про зареєстровані права в Державному земельному кадастрі. Таким чином, для того щоб «оформити правовстановлюючі документи на земельну ділянку», потрібно не тільки а) розробити землевпорядну документацію, але й б) здійснити дії щодо подачі необхідних документів для державної реєстрації земельної ділянки (і, як результат – оформити право на таку ділянку). Причому вказані в пункті «б)» дії можуть бути здійснені як розробником землевпорядної документації, так і власником земельної ділянки. Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій», взаємовідносини замовників і розробників документації із землеустрою регулюються законодавством України і договором. Подання документації із землеустрою до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, для внесення відомостей до Державного земельного кадастру від імені замовника документації здійснюється її розробником, якщо інше не встановлено договором. Звертаємо вашу увагу, що вказані в наданих Скаржником Замовнику договорах відомості щодо їх предмету прямо свідчать про виконання Скаржником комплексу робіт, в який входить і розроблення землевпорядної документації, і оформлення правовстановлюючих документів. Наприклад, предметом договору № 09/17-З від 15 березня 2017 року (сторінка 17 із 110 у додатку Довідка №812 від 16.12.2019 р.) на виконання робіт із розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), передбачено (розділ «Предмет договору»): - розроблення проекту землеустрою та його погодження згідно законодавства; - отримання витягу з Державного земельного кадастру про державну реєстрацію земельної ділянки; - подання необхідних документів до Одеської міської ради для отримання рішення про затвердження проекту землеустрою та передачу земельної ділянки у власність; - подання необхідних документів для державної реєстрації права власності на земельну ділянку. Виходячи з вищенаведеного, предмет договору № 09/17-З від 15 березня 2017 року прямо передбачає виконання всього комплексу робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, включаючи отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності. Підтвердженням того, що Скаржник повністю виконав свої зобов’язання за договором та оформив земельну ділянку є Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності щодо земельної ділянки гр. Грігорашенко О.В. та гр. Легкобит Х.В. від 15.03.2018 (додається) та Акт виконаних робіт за вказаним договором від 21.03.2018 (додається, серед договорів Скаржника). Звертаємо вашу увагу, що у вказаному Витязі заявником є уповноважена особа Завальний Сергій Вікторович – працівник ТОВ «Архізем». Тобто, саме працівник Скаржника здійснював всі необхідні дії щодо реєстрації прав власності на земельну ділянку (саме відповідно до пункту 9 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень). Ще одним підтвердженням позиції Скаржника є наданий від замовників за договором № 09/17-З від 15 березня 2017 року лист від 29.01.2020 (додається), яким замовники за договором підтверджують, що Скаржником не лише розроблено документацію із землеустрою, а й оформлено замовникам за договором правовстановлюючі документи на їх земельну ділянку. Все вказане свідчить про наявність у Скаржника необхідного досвіду з оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, це прямо вказувалося Скаржником і в довідці про наявність виконання аналогічних договорів. Більш того, Скаржник вважає, що відповідно до раніше наведених норм земельного законодавства, будь-які договори на виконання (розробку) документацій із землеустрою, які перелічені в статті 25 Закону України «Про землеустрій», за результатами яких виконавцем таких договорів було оформлено/переоформлено права на земельні ділянки, можуть вважатися такими, в предмет яких входить оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником у спірному протоколі №23 від 23.01.2020 не зазначено про ненадання Скаржником документів, які підтверджують виконання вказаних договорів, тобто Замовник не ставить під сумнів те, що надані Скаржником договори є повністю виконаними. Фактично, Замовник ніяк не обґрунтовує своє рішення та позицію щодо нібито невідповідності предмету договорів Скаржника та предмету закупівлі, а лише спирається на формальну невідповідність НАЗВ ДОГОВОРІВ Скаржника предмету закупівлі. Це лише підтверджує позицію Скаржника, оскільки попри відсутність у назвах договорів фрази «оформлення правовстановлюючих документів», Скаржником виконано весь перелічений у розділі «Предмет договору» об’єм робіт – та в результаті оформлено правовстановлюючі документи на земельні ділянки. Вказана позиція Скаржника повністю підтверджується Листом № 1-28/01/20 від 28.01.2020 р. Асоціації «Земельна спілка України», Листом № 04 від 29.01.2020 р. Всеукраїнської громадської організації «Асоціація фахівців землеустрою України» (за аналогічною закупівлею №UA-2019-12-04-003292-b) (додаються). Враховуючи вищевикладене, Скаржником у власній тендерній пропозиції було повністю підтверджено наявність у Скаржника аналогічного досвіду та не було порушено жодних умов тендерної документації, а отже, тендерна пропозиція Скаржника була незаконно відхилена Замовником. Відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги частини першої статті 30 Закону, згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, зокрема, принципу недискримінація учасників, принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Встановити органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі; 3. Зобов'язати Замовника скасувати рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Архізем» (код ЄДРПОУ 40219780) та визначення переможцем процедури ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО", (код ЄДРПОУ 4068884); 4. Зобов’язати Замовника відновити Процедуру закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії Замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 лютого 2020 17:05
Рішення від 05.02.2020 № 2208 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 лютого 2020 17:05
Рішення від 21.02.2020 № 3423.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 21:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1) Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АРХІЗЕМ». 2) Скасовано рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО"; 3) Прийнято рішення про намір укласти договір з учасником-переможцем торгів на закупівлю послуги з землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки Вітовського району Миколаївської області з Товариством з обмеженою відповідальністю «АРХІЗЕМ» (код ЄДРПОУ 40219780, 65026, м. Одеса, вул. Грецька, 44 офіс 304)
Дата виконання рішення замовником: 05 березня 2020 13:35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" 795 636,00
UAH
250 000,00
UAH
Документи
ТОВ ECOMM Co 585 006,30
UAH
459 000,00
UAH
Документи
ТОВ "АРХІЗЕМ" 778 000,00
UAH
460 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" 801 999,00
UAH
550 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 18:04
Технiчнi_вимоги.pdf
06 грудня 2019 18:04
статут.pdf
06 грудня 2019 18:04
свiдоцтво_про_повiрку.pdf
06 грудня 2019 18:04
розрахунок вартості.pdf
06 грудня 2019 18:04
протокол зміна назви.pdf
06 грудня 2019 18:04
Наказ на директора.pdf
06 грудня 2019 18:04
довідка досвід.pdf
06 грудня 2019 18:04
Довiдка_ст.17.pdf
06 грудня 2019 18:04
Довiдка_про_КВЕД.pdf
06 грудня 2019 18:04
Довiдка_про_змiну_назви.pdf
06 грудня 2019 18:04
банківська гарантія.zip
06 грудня 2019 18:04
Акт_КП_ОБЛПАЛИВО.pdf
06 грудня 2019 18:04
1-ДФ звітність.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 09:40
Електронний підпис
09 грудня 2019 09:37
fwdfw26829____06_12_2019.zip
09 грудня 2019 09:37
ТендернаПропозиція.pdf
09 грудня 2019 09:37
ТехнічніВимоги.pdf
09 грудня 2019 09:37
ДовідкаПроСубпідряд.pdf
09 грудня 2019 09:37
Виписка з ЄДРЮО.pdf
09 грудня 2019 09:37
Витяг з ЄДР.pdf
09 грудня 2019 09:37
СтатутСтатуттут.pdf
09 грудня 2019 09:37
Дрвідка по ст. 17.pdf
09 грудня 2019 09:37
ФінансовийЗвіт.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 16:00
Електронний підпис
03 грудня 2019 15:57
Лiцензiя.zip
03 грудня 2019 15:57
Довiренiсть_Рижий.zip
03 грудня 2019 15:57
Гарантия_7685.zip
03 грудня 2019 15:57
Dov i Lic.pdf
03 грудня 2019 15:57
12. Довідка про Статут.pdf
03 грудня 2019 15:57
10. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 грудня 2019 15:57
8. Довідка ст. 17 та 28.pdf
03 грудня 2019 15:57
7. Досвід.pdf
03 грудня 2019 15:57
5. Довідка про м-т базу.pdf
03 грудня 2019 15:57
4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 грудня 2019 15:57
3. Додаток 3.pdf
03 грудня 2019 15:57
2. Додаток 2.pdf
03 грудня 2019 15:57
1. Додаток 1.pdf

Публічні документи

09 грудня 2019 09:17
Електронний підпис
09 грудня 2019 09:17
Звіт 1-ДФ.pdf
09 грудня 2019 09:17
Довідка субпідрядники.pdf
09 грудня 2019 09:17
Довідка ст. 17.pdf
09 грудня 2019 09:17
Довідка працівники.pdf
09 грудня 2019 09:17
Довідка право підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ"

ТОВ ECOMM Co

ТОВ "АРХІЗЕМ"

ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ"
#34661067
Рішення скасоване 250 000,00
UAH
05 березня 2020 12:59
ТОВ ECOMM Co
#23735402
Рішення скасоване 459 000,00
UAH
05 березня 2020 12:59
ТОВ "АРХІЗЕМ"
#40219780
Рішення скасоване 460 000,00
UAH
05 березня 2020 12:59
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО"
#40688846
Рішення скасоване 550 000,00
UAH
05 березня 2020 12:59
ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ"
#34661067
Відхилено 250 000,00
UAH
05 березня 2020 13:28
ТОВ ECOMM Co
#23735402
Відхилено 459 000,00
UAH
05 березня 2020 13:31
ТОВ "АРХІЗЕМ"
#40219780
Переможець 460 000,00
UAH
05 березня 2020 13:33

Документи

05 березня 2020 13:28
Електронний підпис
05 березня 2020 13:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 березня 2020 13:31
Електронний підпис
05 березня 2020 13:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 березня 2020 13:29
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІЗЕМ"
#40219780
460 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 09:50
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 13:57
Договір ОД-П-20-132НЮ від 23.03.2020.pdf укладений
23 березня 2020 13:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 552 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 92 000,00 UAH)