Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Компьютерне обладнання
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2019-11-21-001954-b ● bc741c8e915449529a431530865f0032
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління містобудування і архітектури Маріупольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02498317 |
Місцезнаходження: | 87525, Україна , Донецька обл., м.Маріуполь,, проспект. Леніна, 70 |
Контактна особа: |
Наталя Клочкова +380673479627 guma@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2019 12:52 |
Очікувана вартість: | 43 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
- Сканер HP L2741A ScanJet Pro 3500 f1;
- Cтруменевий принтер А3 фірми Epson серия L1300 з системою безпереривної подачі чорнил;
- Лазерний принтер Xerox Phaser 3330DNI.
- Cтруменевий принтер А3 фірми Epson серия L1300 з системою безпереривної подачі чорнил;
- Лазерний принтер Xerox Phaser 3330DNI.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
Компьютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87515, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Італійська,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2019 14:12 |
Оголошення на закупівлю периферійної техніки 21.11.19.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:59
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Комерційна пропозиція», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Комерційна пропозиція», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
32 180,40
UAH з ПДВ
|
31 137,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
33 354,00
UAH з ПДВ
|
31 138,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
32 500,00
UAH з ПДВ
|
31 578,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
35 700,00
UAH з ПДВ
|
33 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
33 740,75
UAH з ПДВ
|
33 740,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" |
40 300,00
UAH з ПДВ
|
40 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
31 137,96
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2019 14:42
|
Додаткова угода №1_від 14.12.2019.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2019 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 14:29
|
Договір для закупівлі.pdf | укладений |
12 грудня 2019 14:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |