Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильне обладнання промислове
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2019-11-21-001894-b 097cb306c5954728a3cfccee7d1499c2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних п

+380443096910 rolanharenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних п
+380443096910
rolanharenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 17:00
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Холодильне обладнання промислове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі виставлених рахунків-фактур, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі ТОВАРУ, але не раніше реєстрації податкової накладної. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками акту приймання-передачі ТОВАРУ та/або видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 14:01
ТД 2019 холодильне обладнання.doc
04 грудня 2019 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 14:01
ТД 2019 холодильне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 11:00
Дата відповіді: 22 листопада 2019 11:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Товар який пропонує учасник повинен бути аналогом або еквівалентом предмету закупівлі (технічні характеристики предмету закупівлі повинні бути не гіршими від тих, що передбачив замовник в своїй технічній частині (Додаток №3)). Також для підтвердження відповідності характеристики, учасник повинен надати в складі пропозиції документи які передбачено в додатку №10 до Тендерної документації.
2) Оцінка проходить без врахування ПДВ, в разі наданні ФОП найкращої цінової пропозиції закупівлі, пропозиція без ПДВ буде як остаточна.
об'єм закупівлі
Дата подання: 22 листопада 2019 14:40
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:53
Закупівля без монтажу? чи має підприємство сертифікованих спеціалістів для виконання монтажу обладнання що замовляється. Чому був анульований тендер на такий саме товар, що проводився у версні цього року, якщо були не розглянуті всі можливі постачальники?
Відповідь: Доброго дня! Дане питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету
Технічні характеристики
Дата подання: 26 листопада 2019 12:15
Дата відповіді: 26 листопада 2019 16:53
Доброго дня! Просимо уточнити наступне: -який продукт та яка його добова маса, температура заходить до камери? Це необхідно для розрахунку холодильної потужності обладнання. -у Додаток 1 до ТД вказано: "Спліт система до холодильної камери. Агрегат верхнього розташування з динамічним охолодженням та функцією автоматичного розморожування з системою випаровування конденсату, наявністю зимового комплекту" що мається на увазі "Агрегат верхнього розташування" це повітроохолоджувач, чи компресорно-конденсаторний агрегат, чи і те і інше? -
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дане питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-001894-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "фірма "APEX"", Код ЄДРПОУ:21558976
Дата подання: 26 листопада 2019 14:50
Вимога по тендеру UA-2019-11-21-001894-b
Просимо подовжити строк поставки товару та дію договору на закупівлю до 24.01.2020р. в зв’язку з тим, що можливість підписати договір буде не раніше 23.12.2019р. і строк на виготовлення та поставку необхідних комплектуючих залишається занадто малим.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2019 16:46
Строк поставки товару залишається без змін

Документи подані скаржником

Інформація про відміну

Дата відміни
11 грудня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій