Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Жашківському району, Черкаська область
Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Zhashkiv district, Cherkasy region
Очікувана вартість
7 409 908,00 UAH
UA-2019-11-21-001874-c e85347fc0ce743c3ab69f0eab2efbee5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бечко Ярослав Євгенович

380633320060 dp_smad_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Контактна особа: Бечко Ярослав Євгенович
380633320060
dp_smad_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "OFFICE OF LOCAL AUTOMOBILE ROADS IN CHERKASY REGION"
National ID: 42009566
Contact point: Becko Yaroslav Yevgenovich
380633320060
dp_smad_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 12:39
Очікувана вартість: 7 409 908,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 409,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 74000 UAH
Publication date: 21 листопада 2019 17:40
Enquiries until: 30 грудня 2019 00:00
Complaints submission until: до 05 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 січня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 7 409 908 UAH including VAT
Minimal lowering step: 7 410 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Згідно технічного завдання. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет
According to the terms of reference. The source of financing for the procurement is the local budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Жашківському району, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19200, Україна, Черкаська область, Жашківський район, автомобільні дороги загального користування місцевого значення та штучні споруди на них
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Zhashkiv district, Cherkasy region
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов проекту договору. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Вид предмета закупівлі - послуги. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 05 грудня 2019 11:05
Дата відповіді: 05 грудня 2019 14:45
Для більш детального обрахунку вартості тендерної пропозиції, просимо Вас уточнити з яким процентом вмісту солі передбачено використання протиожеледних матеріалів.
Відповідь: Вітаємо! Шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення надаємо наступну інформацію.
Кошторисною документацією по даному предмету закупівлі передбачено використання протиожеледних матеріалів з 10-ти відсотковим вмістом солі. Норми витрат протиожеледних матеріалів необхідно приймати згідно СОУ42.1-37641918-071:2018. Група 4-26 Розподілення протиожеледних матеріалів, за таблицею 3.2.
Дякуємо за звернення!

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-21-001874-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 22 січня 2020 17:37
Скарга щодо відхилення пропозиції ТОВ "Дорбуд Сервіс"
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника, порушення законодавства про публічні закупівлі. ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2019-11-21-001874-с, щодо проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Жашківському району, Черкаська область (код ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)». На пре-кваліфікацію на дану закупівлю надійшли пропозиції від наступних учасників 1. Приватне підприємство «ДОРСТРОЙ»; 2. ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» 3. ТОВ «Автодор». 4. ТОВ «ШРБУ-48». 17.01.2020 року Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно якого, за результатами розгляду тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» була відхилена Замовником, як така що не відповідає умовам тендерної документації на підставі п.4. ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» категорично не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції, вважаючи його необґрунтованим, незаконним, прийнятим з грубим порушенням принципів публічних закупівель та законодавства про публічні закупівлі. Зазначене обґрунтовуємо наступним: Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, підставами для відхилення тендерної пропозиції ПП «ДОРБУД СЕРВІС» стало наступне: 1. Було встановлено, що учасник, у складі документів тендерної пропозиції, згідно до вимог тендерної документації не надав: 1.Документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: виписку, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Тендерна пропозиція відхилена на підставі п.4. ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає умовам тендерної документації. По даній підставі відхилення хочемо зауважити наступне: Відповідно до розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції, та завантаження файлів, зокрема, з: - документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, а саме документом електронної банківської гарантії у вигляді файлу (-ів), збереженого (-их) у форматі, придатному для перевірки накладення електронного цифрового підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify; Відповідно до підпункту 2.4. пункту 2 розділу ІІІ «Забезпечення тендерної пропозиції» Замовником була встановлена наступна вимога: 2.4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 2.4.1. довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.3. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. 2.4.2. документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, електронний підпис якої накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. На виконання вимог, що були передбачені умовами тендерної документації у частині надання тендерного забезпечення учасником ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» було надано у складі тендерної пропозиції архівний файл «Гарантія_891.2019-НГЕ_08.01.2020.7z», який включає в себе: 1. Банківську гарантію №891/2019-НГЕ від 08.01.2020 від Банк «Кліринговий Дім» 2. Довіреність на підписанта гарантії Гордієнко О.В. 3. Банківська ліцензія № 171 від 13.10.2011 року. 4. Електронні підписи уповноваженої особи банку. 5. Довідка про грошове покриття № 02-02/03/41 від 08.01.2020 р. 6. Платіжне доручення №979 від 08.01.2019 р про проведення операції з перерахування грошових коштів. 7. Довідка №02-02/03/64 з поясненням від банківської установи про неможливість надання виписки по рахунку. Оскільки довідка № 02-02/03/64 містила пояснення про неможливість надання виписки по рахунку, а також у зв’язку з наданням іншого документу, який підтверджував виконання вимоги Замовника у повному обсязі ( Платіжне доручення №979 від 08.01.2019 р про проведення операції з перерахування грошових коштів), вважаємо що вимога про надання тендерного забезпечення та супутніх документів була виконана учасником належним чином та у повному обсязі. Вважаємо, що наданих в складі тендерної пропозиції документів, було більш ніж достатньо для підтвердження вимоги, що зазначена у пункті 2.4. тендерної документації «Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено». Надане платіжне доручення містить відмітку про проведення банківською установою відповідної операції про перерахування коштів, отже означає зарахування коштів на відповідний рахунок банківської установи. За таких обставин, та беручи до уваги лист роз’яснення від банківської установи, вважаємо, що Замовник не мав законних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС». Отже, враховуючи викладене вище, вважаємо що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії та ефективності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру. В той же час, зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.3 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» та допустити даного учасника до аукціону. 4. Закінчити процедуру закупівлі відповідно до законодавства . Додатки: 1. Докази плати за подання Скарги (сканований оригінал платіжного доручення від 22 січня 2020 року № 10 файл з ім’ям: «Платіжне доручення»); 2. Банківська гарантія (архівний файл з ім’ям Гарантія_891.2019-НГЕ_08.01.2020); 3. Виписка по особовому рахунку (файл з ім’ям Виписка); 4. Договір про надання банківської гарантії № 891-2019-НГЕ від 28.12.2019р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 січня 2020 17:01
рішененя від 27.01.2020 №1584+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 січня 2020 17:00
рішення від 07.02.2020№2405.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2020 20:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 14 лютого 2020 16:46

Документи подані скаржником

22 січня 2020 17:36
Платіжне доручення.pdf
22 січня 2020 17:36
Виписка.pdf
22 січня 2020 17:36
Скарга.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 лютого 2020
UA-2019-11-21-001874-ce85347fc0ce743c3ab69f0eab2efbee5
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Учасник Документи Рішення
ТОВ АВТОДОР Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 20:52
Електронний підпис
08 січня 2020 20:52
Електронний підпис
08 січня 2020 19:24
Інші документи.pdf
08 січня 2020 19:24
Банківська гарантія.rar

Документи

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 22:00
Електронний підпис
08 січня 2020 22:00
Електронний підпис
08 січня 2020 21:59
5. Інші документи.rar

Документи

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВТОДОР

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВ ШРБУ-48

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" 6 291 000,00
UAH з ПДВ
4 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ШРБУ-48 7 039 412,00
UAH з ПДВ
4 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВТОДОР 7 209 908,00
UAH з ПДВ
7 209 908,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 7 300 000,00
UAH з ПДВ
7 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 22:00
Електронний підпис
08 січня 2020 22:00
Електронний підпис
08 січня 2020 21:59
5. Інші документи.rar

Публічні документи

08 січня 2020 20:52
Електронний підпис
08 січня 2020 20:52
Електронний підпис
08 січня 2020 19:24
Інші документи.pdf
08 січня 2020 19:24
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

ТОВ ШРБУ-48

ТОВ АВТОДОР

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"
#40593676
Переможець 4 499 999,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"
#40593676
4 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 10:18
ДУ № 5 до ДОГ № 20 від 12.03.2020р..pdf зміни до договору
23 лютого 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 10:11
ДУ №4 дог.20 Дорбуд сервіс Жашків.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 10:11
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:14
ДУ № 3 про продовження Жашків.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:13
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 20:04
ДУ №2 до ДОГ № 20 Жашків.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 20:03
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 11:53
ду дог 20.jpg зміни до договору
05 травня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 16:28
Договір № 20.pdf укладений
13 березня 2020 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору згідно вимог ч.6 ст.41 Закону.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 20 від 12.03.2020 р. згідно змісту додаткової угоди № 4 від 16.02.2021 р. Сума договору після внесення змін - 4 787 833,93 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (без змін).
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML