Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мийні засоби
Очікувана вартість
25 200,00 UAH
UA-2019-11-21-001860-b 7ee0360f98154356bfbefd9dccf94c7c
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартинюк Ірина Миколаївна

(0332) 28 22 09 PEV-ZAKUPIVLI@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42078561
Місцезнаходження: 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Контактна особа: Мартинюк Ірина Миколаївна
(0332) 28 22 09
PEV-ZAKUPIVLI@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 11:21
Очікувана вартість: 25 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 252,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи


Мийні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
118 шт
Мийний засіб, Бланідас софт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43024, Україна, Волинська обл., Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33711900-6 — Мило

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти обласного бюджету Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 13:54
Мийні засоби.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги/еквіваленти до предмету закупівлі
Дата подання: 22 листопада 2019 11:00
Дата відповіді: 22 листопада 2019 11:55
Доброго дня. Шановний Замовнику, чи будете ви розглядати аналоги/еквіваленти мийного засобу?
Відповідь: Добрий день! Так. При розгляді пропозицій будуть враховуватися розміри пляшечок чи вони підходять у встановлені тримачі дозаторів.
Аналоги/еквіваленти до предмету закупівлі
Дата подання: 22 листопада 2019 13:11
Шановні, дуже приємно, що ви будете розглядати аналоги/еквіваленти, але , будьте ласкаві, надайте розміри вашого тримача під 5-ти літрову пляшечку. Заздалегідь вдячні.
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-001860-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс", Код ЄДРПОУ:31572294
Дата подання: 27 листопада 2019 11:52
Відсутні документи, невідповідність до технічних вимог
Шановний Замовнику! Просимо повернути до розгляду пропозиціі учасників, оскільки вибраний переможцем ТОВ "Бетта-Сервіс" не подав необхідні прописані у тендерній документації документи :
Засіб повинен мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджений МОЗ України з рекомендаціями щодо використання у закладах охорони здоров’я (надати копію).
Засіб повинен мати інструкції щодо застосування, затверджену виробником (надати копію).
Засіб повинен мати сертифікати якості від виробника (надати копію).
Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватися оригінальним гарантійним листом від виробника (або офіційного представника виробника) про можливість поставки товар товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.

Копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником- не завірено
Учасник не подав ЖОДНОГО документу який би засвідчив якість їхнього засобу та ЖОДНОГО дозвільного документу на використання у закладах охорони здоров'я, що може являти небезпеку для персоналу і пацієнтів.
Також просимо звернути увагу, що не виконана умова медико-технічних вимог про прозорість засобу. Заявлений учасником перламутровий барвник та наявність запашника може привести до алергічних реакцій у персоналу та пацієнтів і бути присутнім у засобі для маскування його цвітіння, тим більше зважаючи на об'єм.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2019 09:50
Після визнання учасника переможцем були запрошені зразки мийного засобу. Запропонований зразок аналог Чистий та Розумний Мило рідке для рук Silky Soap Classic з гліцерином (перламутрове), 5л повністю задовільняє вимоги, що підтверджується висновком (Висновок додається) Державної санітарної-епідеміологічної експертизи, та може використовуватись у медичних закладах. Оскільки мило купується для використання в туалетних кімнатах, а основні принципи закупівель це прозорість, відкритість і економія бюджетних коштів, тендерним комітетом та адміністрацією підприємства прийнято рішення придбавати саме цей мийний засіб.
Номер вимоги: UA-2019-11-21-001860-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс", Код ЄДРПОУ:31572294
Дата подання: 28 листопада 2019 10:36
Відсутність у переможця документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та не відповідність до прописаних Замовником медико-технічних вимог
Шановний Замовнику!
Зверніть , будь ласка, увагу, що наданий переможцем висновок ДСЕЕ є підозрілим, оскільки він НЕ МІСТИТЬ В СОБІ НАЗВУ ЗАСОБУ. На яке саме рідке мило виданий даний висновок? Чи є додаток до висновку у якому була б прописана назва саме того засобу, який пропонується? Чому даний висновок не був наданий згідно ВАШИХ же умов у складі тендерної пропозиції?
Також просимо уточнити, чому не враховуються ВАШІ ж вимоги на рахунок наявності у тендерній пропозиції документів:
- Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватися ОРИГІНАЛЬНИМ ГАРАНТІЙНИМ ЛИСТОМ ВІД ВИРОБНИКА (або офіційного представника виробника) про можливість поставки товар товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни
-Копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу платників податків на додану вартість
-Копію чинного Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників-платників єдиного податку);
-Копія довіреності (доручення) на підписання документів пропозиції та укладення договору.
Також у документації для закупівлі у Додатку 1 чітко прописані наступні медико-технічні вимоги, яким засіб, обраний переможцем, не відповідає:
-Готовий до використання засіб на основі поверхнево-активних речовин та компонентів догляду за шкірою. - засіб в своєму складі (згідно технічних характеристик в таблиці відповідності) має бетаїн,кокодиетаноламід, сіль кухонна,консервант.
-Засіб не повинен містити барвників та ароматизаторів, вапняних та лужних компонентів. – (згідно технічних характеристик в таблиці відповідності) має перламутрову добавку, ароматизатор.
Засіб не повинен містити антисептичних та дезінфікуючих добавок.- не відповідає , містить кокодиетаноламід.
Можливість застосуванні для миття рук медичного персоналу, для миття рук хірургів перед оперативними втручаннями.- не відповідає, не надано документального підтвердження.
Просимо звернути Вашу увагу, що у Вами прописаних вимогах до засобів є пункт про миття рук хірургів перед оперативним втручанням, і не вказано, що цей засіб має бути лише у вбиральнях, що вплинуло на формування пропозиції інших учасників і були надані дорожчі, якісніші і з необхідним для лікувального закладу переліком дозвільних документів, засоби.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 листопада 2019 10:58
Причина: Анулювання вимоги

Документи

28 листопада 2019 09:50
СЕС_розгорнутий1.jpg
28 листопада 2019 09:50
СЕС_розгорнутий.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бетта-Сервіс" 6 515,02
UAH з ПДВ
6 515,02
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Наполов Олександр Вадимович 14 455,00
UAH з ПДВ
14 455,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" 21 240,00
UAH з ПДВ
21 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 13:53
Статут Бетта-Сервіс 23.01.18.pdf
25 листопада 2019 13:53
Опис Бетта-Сервіс від 23.01.18.pdf
25 листопада 2019 13:53
ДовідкаКредо.pdf
25 листопада 2019 13:53
Роддом Мило225112019.pdf
25 листопада 2019 13:53
Роддом Мило125112019.pdf
25 листопада 2019 13:53
Витяг з ЄДР від 22.11.19.rtf
25 листопада 2019 13:53
CCE25112019.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 13:16
Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2019 13:16
Паспорт.pdf
25 листопада 2019 13:16
Договор.pdf
25 листопада 2019 13:16
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
25 листопада 2019 13:16
Виписка.pdf
25 листопада 2019 13:16
Витяг по єдиному податку.pdf
25 листопада 2019 13:16
Довідки.pdf
25 листопада 2019 13:16
Контактні данні.pdf
25 листопада 2019 13:16
Висновок БАЛУ Космо.pdf
25 листопада 2019 13:16
Паспорт якості.pdf
25 листопада 2019 13:16
Інструкція Балу космо.pdf
25 листопада 2019 13:16
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 10:48
Електронний підпис
25 листопада 2019 10:48
Цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2019 10:48
Статут+п.о..pdf
25 листопада 2019 10:48
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
25 листопада 2019 10:48
Проект договору.pdf
25 листопада 2019 10:48
Вiдомостi_про_учасника_ВФI.pdf
25 листопада 2019 10:48
Відповідність МТВ.pdf
25 листопада 2019 10:48
ВИТЯГ ВФІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бетта-Сервіс"

ФОП Наполов Олександр Вадимович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бетта-Сервіс"
#32980408
Переможець 6 515,02
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 11:25

Документи

27 листопада 2019 11:25
Протокол 20 11 2019 27112019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бетта-Сервіс"
#32980408
6 515,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 11:25
Протокол 20 11 2019 27112019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 09:34
Договір 03 12 09122019.pdf укладений
09 грудня 2019 08:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 515,02
UAH (в тому числі ПДВ 1 085,84 UAH)