Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Драбівському району, Черкаська область
Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Drabiv district, Cherkasy region
Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Drabiv district, Cherkasy region
Очікувана вартість
10 550 599,00 UAH
UA-2019-11-21-001811-c ● b85afa54f43d42418252559d46e2a28e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Контактна особа: |
Бечко Ярослав Євгенович 380633320060 dp_smad_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "OFFICE OF LOCAL AUTOMOBILE ROADS IN CHERKASY REGION" |
National ID: | 42009566 |
Contact point: |
Becko Yaroslav Yevgenovich 380633320060 dp_smad_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2020 15:36 |
Очікувана вартість: | 10 550 599,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 550,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 105000 UAH |
Publication date: | 21 листопада 2019 17:20 |
Enquiries until: | 30 грудня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 січня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 10 550 599 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 10 551 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Згідно технічного завдання. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет
According to the terms of reference. The source of financing for the procurement is the local budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Драбівському району, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19800, Україна, Черкаська область, Драбівський район, автомобільні дороги загального користування місцевого значення та штучні споруди на них
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Drabiv district, Cherkasy region
CPV: 63710000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно умов проекту договору. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Вид предмета закупівлі - послуги. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2019 18:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2019 18:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ Драбівському район 2.docx | |
28 грудня 2019 18:42 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ Драбівський РАЙОН 3.docx | |
23 грудня 2019 14:52 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ Драбівському район.docx |
28 грудня 2019 18:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 грудня 2019 18:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ Драбівському район 2.docx
|
||||||
28 грудня 2019 18:42 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ Драбівський РАЙОН 3.docx
|
||||||
23 грудня 2019 14:52 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ Драбівському район.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-21-001811-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 23 грудня 2019 15:00
Щодо вимог ТД
Шановний Замовнику! Згідно вимог ТД, відповідно розділу 5, п. 5.1, Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору за яким Учасником надавались послуги (виконувались роботи) з експлуатаційного утримання автомобільної дороги (автомобільних доріг), шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначенні цією цією документацією. Вищезазначена умова обмежує можливість нашого підприємства прийняти участі у процедурі закупівлі, оскільки наше підприємство виконувало роботи з будівництва, реконструкції, капітальних та поточних ремонтів. Враховуючи що в ТД в п. 6.3 вказано що визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» і сфера застосування поширюється на поточні ремонти також, тим паче що технічним завданням передбачено використання ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1-37641918-035 та СОУ 42.1-37641918-071, роботи виконані нашим підприємством аналогічні. Тим паче, що є врахування поточних ремонтів у пункті 6.4.:
Договірна ціна розраховується на підставі:
- Технічного завдання (Додаток №5)
- Вартості прямих витрат на роботи, які визначаються на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1-37641918-035 та СОУ 42.1-37641918-071, ресурсних кошторисних норм експлуатації машин та механізмів – СОУ 42.1-37641918-034 та СОУ 42.1-37641918-082;
- поточних цін на матеріальні ресурси для робіт з поточного ремонту які приймаються підрядником за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках – обсягів, строків поставки, якості, умов розрахунків тощо) цінами на підставі проведеного претендентом аналізу поточних цін на ринку матеріалів в регіоні, та погоджується із замовником, аналіз цін проводиться з урахуванням транспортної складової відповідно до М 218-03450778-683:2011;
Враховуючи численну практику АМКУ, стосовно визнання умови дискримінаційною, просимо внести відповідні зміни до умов тендерної документації, а саме доповнити дану вимогу включивши можливість надання відгуків і по роботам з поточних ремонтів.
Заздалегідь вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Договірна ціна розраховується на підставі:
- Технічного завдання (Додаток №5)
- Вартості прямих витрат на роботи, які визначаються на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1-37641918-035 та СОУ 42.1-37641918-071, ресурсних кошторисних норм експлуатації машин та механізмів – СОУ 42.1-37641918-034 та СОУ 42.1-37641918-082;
- поточних цін на матеріальні ресурси для робіт з поточного ремонту які приймаються підрядником за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках – обсягів, строків поставки, якості, умов розрахунків тощо) цінами на підставі проведеного претендентом аналізу поточних цін на ринку матеріалів в регіоні, та погоджується із замовником, аналіз цін проводиться з урахуванням транспортної складової відповідно до М 218-03450778-683:2011;
Враховуючи численну практику АМКУ, стосовно визнання умови дискримінаційною, просимо внести відповідні зміни до умов тендерної документації, а саме доповнити дану вимогу включивши можливість надання відгуків і по роботам з поточних ремонтів.
Заздалегідь вдячні!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2019 19:18
Вітаємо! Шановний учаснику! У відповідь на Вашу вимогу надаємо наступну інформацію.
Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 (зі змінами, далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Таким чином, замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження згідно кваліфікаційного критерію, обраного з переліку, визначеного згідно ст. 16 Закону.
Дякуємо за звернення!
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 (зі змінами, далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Таким чином, замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження згідно кваліфікаційного критерію, обраного з переліку, визначеного згідно ст. 16 Закону.
Дякуємо за звернення!
Відповідь на вимогу про усунення порушення
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 січня 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Данко | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2020 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ-77" |
8 756 990,00
UAH з ПДВ
|
8 756 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
9 660 000,00
UAH з ПДВ
|
9 660 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
10 550 500,00
UAH з ПДВ
|
10 550 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ-77" #42631655 |
Переможець |
8 756 990,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 23:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2020 23:02
|
ду.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 23:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2020 22:55
|
ду.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 22:54
|
ду.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 22:46
|
ду.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 21:44
|
ду.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 21:03
|
ду.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 21:02
|
д.у до дог 7 з тех.завд.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 20:53
|
д.у до дог 7 з тех.завд.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 20:52
|
Д.У 4 до дог7-2-3.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 20:52
|
Д.У 4 до дог7.pdf | зміни до договору |
29 липня 2020 19:32
|
БУ 77 7 ДРАБ.jpg | зміни до договору |
17 квітня 2020 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2020 12:10
|
ДУ 2 до договору № 7 від 10.02.2020.pdf | зміни до договору |
11 березня 2020 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2020 19:40
|
Ду 1 до договору № 7 від 10.02.2020.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2020 19:39
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2020 19:28
|
Договір № 7.pdf | укладений |
10 лютого 2020 19:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 7 від 10.02.2020 згідно змісту додаткової угоди № 1 від 10.02.2020. Сума договору після внесення змін - 7 471 908 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (згідно змісту додаткової угоди). |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням обмежених технічних можливостей авторизованого електронного майданчика та відповідно до вимог частини 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 в цьому повідомленні про внесення змін до договору підставу щодо внесення змін до договору про закупівлю послуг № 7 від 10.02.2020 читати в редакції додаткової угоди № 2 від 11.03.2020 року. Сума договору після внесення змін - 7 471 908 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (згідно змісту додаткової угоди). |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |