Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Natural gas
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БУСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02144559 |
Вебсайт: | http://busk.lvivedu.com/uk |
Місцезнаходження: | 80500, Україна , Львівська область обл., Буськ, Петрушевича, 27 |
Контактна особа: |
Олійник Галина Михайлівна 380326430079,380326421130 osvita-busk@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Бішко Лілія Ярославівна 380981342113 osvita-busk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | EDUCATION DEPARTMENT OF BUSK DISTRICT STATE ADMINISTRATION OF LVIV REGION |
National ID: | 02144559 |
Contact point: |
Olijnyk Galyna 380326430079,380326421130 osvita-busk@ukr.net |
Additional contacts: |
Bishko Lilia Yaroslavivna 380981342113 osvita-busk@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2020 13:10 |
Очікувана вартість: | 6 462 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 462,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Publication date: | 21 листопада 2019 17:08 |
Enquiries until: | 13 грудня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 19 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 грудня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 6 462 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 463 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до п.1 ст.23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, та п.1 ст.48 БКУ взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів проводиться в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Розрахунки проводяться шляхом оплати Споживачем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно рахунків за отриманий товар з відстрочкою платежу до 15 (п’ятнадцяти) календарних днів. Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2019 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2019 11:28 |
Рішення про внесення змін.docx | |
10 грудня 2019 11:28 |
Тендерна документація_газ.docx | |
10 грудня 2019 11:28 |
Проект договору.docx | |
21 листопада 2019 17:12 |
Технічне завдання.docx |
11 грудня 2019 11:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 грудня 2019 11:28 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||
10 грудня 2019 11:28 |
Тендерна документація_газ.docx
|
|||
10 грудня 2019 11:28 |
Проект договору.docx
|
|||
21 листопада 2019 17:12 |
Технічне завдання.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 02 січня 2020 23:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-13-000049 ● bddb71614f2d4de79c53cdaa42446c0e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2020 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2020 № 25
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.02.2020 № 25.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуUA-2019-11-21-001776-c 21.11.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок від 17 лютого 2020 р. повідомляємо наступне: 1. Щодо посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками: В тендерній документації зазначено, що з усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися через електронну систему закупівель. В системі Prozzoro в полі «Інформація про Замовника» міститься інформація про контактну особу, а саме: Олійник Галина Михайлівна, тел. 380326430079, 380326421130, osvita-busk@ukr.net. Окрім цього, в електронній системі міститься інформація також про додаткову контактну особу: Бішко Лілія Ярославівна, тел. 380981342113, osvita-busk@ukr.net. 2. Щодо державних реєстрів, доступ до яких є вільним: Інформацію зазначену в Таблиці №2 Додатку №1, а саме «…Замовник може самостійно отримати керуючись Листом Мінекономіки від 19.01.2017 № 3302-06/1654-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» слід вважати формальну помилкою. Відповідний перелік реєстрів знаходяться у відкритому доступі, а отже всі бажаючі мають вільний доступ для ознайомлення з відповідною інформацією. Тендерний комітет Відділ освіти Буської районної державної адміністрації в подальшому при розробці тендерних документацій та при формуванні вимог по ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» буде посилатися на лист Мінекономіки № 3304-04_2361-06 від 16.01.2020 року «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним». 3. Щодо інформації про субпідрядника: Тендерна документація на закупівлю 0912000-6 Газове паливо (CPV) (Природний газ) була розроблена з урахуванням вимог, які передбачені в Наказі № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 р. Згідно вищезазначеного Наказу, в п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» « …тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів…», зокрема з: «інформацією про субпідрядника (субпідрядників)». Дана вимога є загальною щодо змісту і способу подання тендерної пропозиції. п. 7 Розділу 3 Тендерної документації конкретизує, що інформація про субпідрядника (субпідрядників) зазначається у випадку закупівлі робіт або послуг. Враховуючи зазначене, Тендерна документація не порушує вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та Наказу № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 р. 4. Щодо положень тендерної документації, до яких внесені зміни: Відповідно до ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Замовником торгів 10 грудня 2019 року об 11:28 год. було внесено зміни в тендерну документацію і проект договору та завантажено відповідні документи в електронну систему закупівель. Крім того, Замовником торгів окремим файлом завантажено перелік змін, який міститься в документі «Рішення про внесення змін. docx». Положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, є у вільному доступі в системі Prozzoro в полі «Історія змін», де попередня редакція «Тендерна документація_газ.docx» та «Проект договору.docx» відображені у вигляді закреслених даних. Таким чином, Замовником торгів не було порушено вимог ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Щодо кваліфікаційного критерію: В розрізі вимог п.2.2. ч. 1 Додатку№1 до Тендерної документації розуміється вимога підтвердити наявність працівників копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період з електронною квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом. У разі, якщо учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ у складі пропозиції, йому пропонується як альтернатива перелік документів на вибір, які необхідно надати: офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою, Звіт 1-ДФ за останній звітній період та в будь - якому випадку копію штатного розпису. Оскільки, ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" в складі своєї тендерної пропозиції було надано відповідний лист від органу статистики та копію штатного розпису, отже, пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації в даній частині. 6. Щодо довідки про відсутність заборгованості: Відповідно до пункту 8 таблиці 2 Додатку № 1 тендерної документації, переможець торгів на виконання вимог статті 17 повинен надати скановану копію з оригіналу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ» 03 лютого 2020 року о 17:17 завантажено в електронну систему закупівель довідку про відсутність заборгованості від 29.01.2020 року, яка дійсна до 07.02.2020 року. Отримання платником Довідки в електронній формі реалізовано через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/login. Функціонал надає можливість заповнити і подати заяву в електронній формі та отримати в електронній формі один з документів: Довідку або лист-відмову. Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру). Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.». Тендерний комітет Замовника здійснив перевірку інформації поданої Учасником, а саме, наданої учасником - переможцем довідки про відсутність заборгованості за індивідуальним номером вищезазначеної довідки. Інформація, отримана в ході перевірки підтвердила дійсність довідки про відсутність заборгованості від 29.01.2020 року, наданої Учасником. Отож, відповідно до вище викладеного Замовником було дотримано всіх норм Закону України «Про публічні закупівлі». Ми, також, завдячуємо проведеній роботі з аналізу закупівлі 0912000-6 Газове паливо (CPV) (Природний газ) (ID: UA-2019-11-21-001776-c), зобов’язуємось під час проведення торгів брати до уваги вказані зауваження, дотримуватися норм чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель
2020-02-24 15:53:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БУСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02144559 |
Місцезнаходження: | 80500, Україна, Львівська область обл., Буськ, Петрушевича, 27 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2020 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" |
2 860 000,00
UAH з ПДВ
|
2 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" |
3 168 000,00
UAH з ПДВ
|
3 168 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" #34528630 |
Переможець |
2 860 000,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:50
|
Ду газ на збільшення.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2020 10:54
|
ДУ 7 газ.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 09:51
|
Додаткова угода газ.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2020 11:30
|
Додаткова угода 5 газ.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2020 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 14:32
|
ДУ 4 енергія України.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 14:29
|
ДУ 3 енергія України.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2020 12:52
|
Додаткова енергія України.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2020 12:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2020 16:56
|
Додаткова газ.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2020 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 16:49
|
Договір газ.pdf | укладений |
20 лютого 2020 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1 |
Номер договору про закупівлю: | 20/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 20/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення Договору |
Номер договору про закупівлю: | 20/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1 Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв'язку зі зміною ціни на ринку природного газу |
Номер договору про закупівлю: | 20/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв'язку зі зміною ціни на ринку природного газу. |
Номер договору про закупівлю: | 20/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною ціни на ринку природного газу |
Номер договору про закупівлю: | 20/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 20/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |