Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки для дорослих і дітей
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-11-21-001773-b 703318104812481eb81950da9f12f33b
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гекало Олександр Олександрович

+380553753900 38743829tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Скадовський центр первинної медико-санітарної допомоги" Скадовської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38743829
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська обл., місто Скадовськ, вулиця Сергіївська, будинок 20
Контактна особа: Гекало Олександр Олександрович
+380553753900
38743829tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 02 грудня 2019 12:08
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
960 шт
Підгузки для дорослих розмір Small
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, Скадовськ, Сергіївська 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
4350 шт
Підгузки для дорослих розмір Medium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, Скадовськ, Сергіївська 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
1890 шт
Підгузки для дорослих розмір Large
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, Скадовськ, Сергіївська 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
420 шт
дитячі підгузки-трусики розмір №6 (junior Extra/XL)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, Скадовськ, Сергіївська 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
1080 шт
Дитячі підгузки розмір №6 (junior Extra/XL)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, Скадовськ, Сергіївська 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2019 12:46
Технічні вимоги і цінова пропозиція підгузки 12.docx
21 листопада 2019 13:37
договор підгузки 12.docx
21 листопада 2019 13:37
Кваліфікаційні критерії підгузки.docx
21 листопада 2019 13:37
оголошення підгузки 12.docx
23 листопада 2019 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2019 12:46
Технічні вимоги і цінова пропозиція підгузки 12.docx
22 листопада 2019 11:21
Технічні вимоги і цінова пропозиція підгузки 12.docx
22 листопада 2019 10:05
Технічні вимоги і цінова пропозиція підгузки 12.docx
21 листопада 2019 13:37
Технічні вимоги і цінова пропозиція підгузки 12.docx
21 листопада 2019 13:37
договор підгузки 12.docx
21 листопада 2019 13:37
Кваліфікаційні критерії підгузки.docx
21 листопада 2019 13:37
оголошення підгузки 12.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 21 листопада 2019 15:38
Дата відповіді: 22 листопада 2019 09:37
Добрий день. 1. Скажіть, а підгузки для дітей Bella Happy Baby розмір 6, 16+ кг не буде відхилений, як такий що не відповідає технічним вимогам. Дякую.
Відповідь: Bella Happy Baby розмір 6, 16+ кг призначений для дітей 16-26кг. підходить для дітей 20-22кг. Розрахунок робився з 30шт. в упаковці. В нас три дитини і потрібно дати:
1. - 420шт. 2.- 540шт. 3. - 540шт. Щоб не було непорозуміння будуть внесені зміни в технічні вимоги.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 21 листопада 2019 15:57
Дата відповіді: 22 листопада 2019 08:20
Скажіть, це одноразова поставка? Дякуємо.
Відповідь: В оголошенні пункті 3.5. сказано: " Поставку товару необхідно здійснити в повному об’ємі за рахунок Постачальника." Повний об'єм мається на увазі одноразова поставка.
Щодо фасування
Дата подання: 25 листопада 2019 10:27
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:57
Доброго дня. Якщо учасник в пропозиції подасть дитячий підгузник фасуванням по 36 шт, Ви зможете видати двом дітям по 15 уп цілих(15*36=540). Вірно?
Відповідь: Так, вірно.
щодо еквівалентів дорослого підгузника
Дата подання: 25 листопада 2019 10:28
Дата відповіді: 25 листопада 2019 12:04
Доброго дня. Аналоги інших виробників при умові дотримання рівня поглинальної здатності та розміру дозволено?
Відповідь: Так. Еквіваленти задовольняючи розмірам, рівню поглинання і іншим вимогам будуть розглядатись.
Щодо одиниці виміру
Дата подання: 25 листопада 2019 16:22
Дата відповіді: 26 листопада 2019 09:34
Доброго дня. Чи не буде причино для дискваліфікації, якщо учасником буде подана цінова пропозиція в упаковках, при умові зазначення кількості штук в упаковці та збережені кількостей по кожному підгузнику окремо. Дякуємо
Відповідь: Цінова пропозиція подана в упаковках з зазначенням кількості в упаковці та збереженням кількості по кожному підгузку не буде причиною дискваліфікації.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 26 листопада 2019 11:04
Дата відповіді: 26 листопада 2019 11:36
Шановний Замовник. Ви знову змінили Технічне завдання: окремо виділили Підгузки-трусики ( Вимога батьків) Molfix №6 або «еквівалент». Може ви покажете нам вимоги батьків? А вам відсилаємо справжній конкретний відгук. Бо щось нагадує нам про наявність корупційної складової у цій закупівлі. Оксана 12 июля 2019 Ужас!!!! Очень плотные памперсы, сильно протекают. Ребенок один раз пописял, а памперс уже распирает. Никому не рекомендую! Еще таких плохих не разу не покупала((( Подробнее: https://panama.ua/product/715240/?gclid=Cj0KCQiAiNnuBRD3ARIsAM8KmlvJ8B-aM5FGNeou5rXQS3JawjwqTsVM5P-ORHGgtOGEXxoCoGC7WRkaAkTVEALw_wcB
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це вже друга закупівля з однаковою тех.вимогою. Скарг на підгузки-трусики не надходило. В першому тендері був запропонований еквівалент Molfix. Для тех вимог батьки вказали що саме вони купують для дитини.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-001773-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АФІНА - ГРУП", Код ЄДРПОУ:33324489
Дата подання: 03 грудня 2019 12:23
Дискваліфікація учасника
Шановний Замовник.

1. Згідно тендерної документації до цих торгів учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ про якість ( сертифікат відповідності, або сертифікат/ паспорт якості, декларація про відповідність або свідоцтво про державну реєстрацію., висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований Товар. У разі відсутності даних документів надати лист - роз’яснення.
Учасник - ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ - не надав у складі своєї пропозиції документ про якість ( сертифікат відповідності, або сертифікат/ паспорт якості, декларація про відповідність або свідоцтво про державну реєстрацію, а також лист - роз’яснення про відсутність даних документів.
2. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» з іншими характеристиками, а ніж ті, що передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обгрунтування того, що запропонований товар є кращим.
Учасник - ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ - не надав у складі своєї пропозиції додатково порівняльну характеристику та обгрунтування того, що запропонований товар є кращим.

Таким чином, згідно частини 1 п.4 Статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" - пропозиція Учасника- ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ - є такою, що не відповідає тендерній документації.

Вимагаємо: відхилити надану пропозицію, а учасника - ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ - дискваліфікувати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 11:29
В тендерній документації ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ надав
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 03.07.2018 №602-123-20-3/29178 на підгузки для дорослих «Tactil»: Small; Medium; Large.
Декларацію про відповідність №1 на підгузки для дорослих «Tactil»: Small; Medium; Large затверджену ТОВ «Блумі» від 12.06.2018
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 14.12.2016 №602-123-20-3/3842 на підгузки дитячі Happy Bella Baby
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 23/12/2016року №602-123-20-3/6356 на підгузки-трусики Haggies.
В тендерній пропозиції ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ надав порівняльну характеристику запропонованого товару яка ідентична технічним вимогам викладеним в технічній документації, крім розміру підгузка Tactil Medium ( 85-125см). В технічних вимогах 73-122см.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-21-001773-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АФІНА - ГРУП", Код ЄДРПОУ:33324489
Дата подання: 06 грудня 2019 12:24
Дискваліфікація учасника
Згідно тендерній документації до цих торгів
1. Примітка: Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Не виконання вимог цього розділу тендерної документації у цінової пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» з іншими характеристиками, а ніж ті, що передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та та обгрунтування того, що запропонований товар є кращим.
Учасник - ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ не надав обгрунтування того, що запропонований товар є кращим і тому не виконав вимог цього розділу. То чому цей учасник ще й досі кваліфікується? Може про це роз'яснить АМКУ?

2.Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
п.9 документ про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат/ паспорт якості, декларація про відповідність або свідоцтво про державну реєстрацію, висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований Товар.
Зрозумійтне - повинен надати! І висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар - це один із перерахованих документів про якість, а не замінник сертифікату відповідності, або сертифікату/ паспорту якості, декларації про відповідність або свідоцтву про державну реєстрацію.
Тому вважаємо вашу відповідь на вимогу замотивованою з ознаками коррупції.
Вимагаємо негайно припинити кваліфікацію Учасника - ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ і дискваліфікувати його.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 12:41
відповідно до закону "Про публічні закупівлі" ст.1 п15
переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі;
п.9. надати документ про якість, а не документи.
Який саме документ, було надо перелік. документів які це підтверджують.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-21-001773-b.b3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "АФІНА - ГРУП", Код ЄДРПОУ:33324489
Дата подання: 06 грудня 2019 15:26
Дискваліфікація учасника
Шановний Замовник.

Так звана порівняльна таблиця учасника - ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ - не має нічого спільного із назвою, бо графа "Найменування і Медико-технічні вимоги запропонованого товару" не відрізняється від графи "Найменування і Медико-технічні вимоги" - вона просто переписана. Крім цього:
- товар 1. Huggies підгузки-трусики №6 мають вагову категорію дитини 15-25 кг, а не 17-25 кг, як вказав учасник, який не знає характеристик запропонованого товару. Про яке порівняння може іти річ?
- товар 2. Happy Bella Baby підгузки мають вагову категорію дитини 16+ кг, а учасник - ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ, не розуміючи що вин пише, просто переписує антропометрічні дані двох дітей, яких ви лікуєте. Де тут порівняння?
- товари 3,4,5 Tactil підгузки для дорослих: не мають систему нейтралізації запаху; не мають анатомічну форму, не вироблені із гіпоалергенних матеріалів.
Тепер здається зрозумілим, чому ненадавалися у складі пропозиції: паспорт(сертифікат) якості, або якісь технічні дані від виробника та обов'язкове обгрунтування того, що запропонований товар є кращим!

Згідно тендерній документації до цих торгів 1. Примітка: Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Не виконання вимог цього розділу тендерної документації у цінової пропозиції Учасника призводить до її відхилення.

Вимагаємо від Замовника: припинити цей "цирк" з кваліфікацією Учасника. Не "тягнути його за вуха" до перемоги. Виконати свої обов'язки згідно Закону України "Про публічеі закупівлі" і дискваліфікувати учасника - ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ.

Наступна буде скарга до АМКУ а матеріали закупівлі надані у ЗМІ.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-11-21-001773-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АФІНА - ГРУП", Код ЄДРПОУ:33324489
Дата подання: 08 грудня 2019 15:15
Оскарження визначення переможця
Шановний Замовник.

1. Згідно кваліфікаційним критеріям до тендерної документації цих торгів учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи : п. 9. документ про якість ( сертифікат відповідності, або сертифікат/ паспорт якості, декларація про відповідність або свідоцтво про державну реєстрацію., висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований Товар. У разі відсутності даних документів надати лист - роз’яснення.
Учасник торгів - ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " у складі своєї пропозиції не надав жодного документа із цього списка документів, а наданий учасником Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.07.2018 року за № 602-123-20-3/30041 не містить жодної інформації про предмет закупівлі Підгузки-трусики розмір №6. У вказаному Висновку експертизу пройшли тільки підгузники розмірів 2,3,4,5. А №6 відсутній. От же цей висновок є нікчемним для підтвердження якісних показників запропонованого учасником Товару, або відсутнім.

2. Учасник надав у складі своєї пропозиції Лист від компанії Kimberly-Clark Ukraine від 28.02.2019 року. Але учасник не надав Додаток до цього листа, в якому додається копія Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.07.2018 року за № 602-123-20-3/30041(дати двох висновків не співпадають). Отже цей документ, без Додатку - не дійсний.

3. Згідно Технічним вимогам п 1. Товар повинен бути зареєстрованим в Україні. Учасник - ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " у складі своєї тендерної пропозиція не надав Свідоцтво про державну реєстрацію на поз.5 Підгузки для дорослих Seni Basic Large. Не виконання вимог цього розділу тендерної документації у цінової пропозиції Учасника призводить до її відхилення.

4. Порівняльна таблиця учасника - це копіювання. Тобто із графи таблиці "Медично-технічні вимоги згідно запиту Замовника" учасник скопіював один до одного всю інформацію і переніс її у графу таблиці "Медично-технічні вимоги згідно наданої пропозиції Учасника". А деж справжні фактичні характеристики запропонованих товарів? Крім цього, у випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» з іншими характеристиками, а ніж ті, що передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обгрунтування того, що запропонований товар є кращим. То деж це обгрунтування? А не виконання вимог цього розділу тендерної документації у цінової пропозиції Учасника призводить до її відхилення.

Виходячи із вищевказаного вимагаємо:
1. Замовнику - виконати свої обов'язки, згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Відхилити пропозицію учасника-ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ".
3. Дискваліфікувати учасника - ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2019 15:01
1Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.07.2018р. №602-123-20-3/30041 справді не містить розміру №6. Але в попередній закупівлі був наданий висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 21.07.2015р № 05.03.02-03/32152. Тому це технічна помилка.
2 Висновок санітарно-епідеміологічної служби від 06.07.2018, а не від 16.07.2018. Уважніше читайте документи.
3 Товар Seni Basic Large - не зареєстрований в Україні.
Користуючись законами України про:
Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення;
Про технічні регламенти та оцінку відповідності;
а також враховуючи закон України "Про стандартизацію" і процес прийняття національних стандартів, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами.
Вважаємо що підгузки Seni Basic Large зареєстровані в Україні і дозволені до продажу в Україні.
4 В порівняльній таблиці учасник навів характеристики згідно наших вимог до товару які відповідають тех. вимогам. В вашій порівняльній характеристиці підтвердження наших тех.вимог до підгузків-трусиків не має. Так як ви можете казати що запропонований вами товар відповідає нашим тех.вимогам. Марки виробників були написані як зразок продукція яких задовольняє по якості пацієнтів і їх батьків. Наводячи порівняльну характеристику Seni Basic Medium як 75-110см ви напевно вважаєте що це те саме що 73-122?
Номер вимоги: UA-2019-11-21-001773-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АФІНА - ГРУП", Код ЄДРПОУ:33324489
Дата подання: 09 грудня 2019 16:51
Оскарження визначення переможця
Шановний Замовник.

Вам самим не смішно те, що ви пишите?
Спочатку я вас дуже прошу - Не знущайтеся із Закону України "Про публічні закупівлі"!
Тепер вимушений невеличкий "лікбез" щодо технічної помилки (не подання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи).
Пропозиція Учасника має повністю відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Іноді, трапляються випадки, коли Учасники допускають в пропозиції формальні помилки, які не впливають на зміст пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:

- технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах;
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Постачальником та надані у складі пропозиції;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Постачальником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції;
- недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом;
- інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст. Отже ваша рекомендація є нікчемною.
Крім цього ви згадуєте якусь іншу закупівлю та інші документи. Ви це серйозно? Прошу вас повернутися до реальної закупівлі: UA-2019-11-21-001773-b Закупівля на prozorro.gov.ua, ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 Підгузник для дорослих. А в тендерній документації "чорним" по "білому" написано:

- Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
п. 9. документ про якість ( сертифікат відповідності, або сертифікат/ паспорт якості, декларація про відповідність або свідоцтво про державну реєстрацію., висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований Товар. У разі відсутності даних документів надати лист - роз’яснення. Учасник не надав жоден із переліку документів. Про технічні помилки я вам уже нагадав.Отже учасник - не виконав Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.

- Товар повинен бути зареєстрованим в Україні. А учасник не підтвердив, не надав у складі своєї пропозиції Свідоцтво про державну реєстрацію на підгузки для доросли Seni Basic Large. Ви розумієте - "НЕ НАДАВ"?!

І вести з вами переписку нам не дуже приємно. А робимо ми це, щоб показати суспільству на якій стадії у нас боротьба з корупціїю.
Вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію учасника - ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " та дискваліфікувати учасника - ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ".

Нагадуємо вам, що у разі відмови на нашу вимогу усі документи, включаючи і ваші відповіді на вимоги будуть передані засобам масової інформації та іншім структурам для правової оцінки ваших дій, а там побачимо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 13:50
Я дуже вдячний що в телефонній бесіді з вашим представником була виявлена помилка в відношенні підгузків-трусиків і підгузків. Після виправлення помилки я особисто передзвонив щоб звернули увагу на зміни в технічних вимогах. Результат, нам запропонували в найбільшому об'єму закупівлі товар який не відповідає тех.вимогам. І саме головне що тех.вимоги в цьому розділі не змінювались і не оскаржувались. Тобто ви були згідні з цими умовами.
Відповідно до п3 ст 22 Закону « Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»
Тендерна документація може, РОЗУМІЄТЕ МОЖЕ, містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Наданий вами опис помилок є в тендерній документації? Чи це ви вирішили це особисто?
Враховуючи закони України і накази МЕРТу а також помилки які можуть робити учасники які не впливають на технічні вимоги до пред’явленого товару.
Відповідно до цього я вважаю що учасник має висновок експертизи. Так як він підгрузив його в аналогічному тендері. Це звичайна помилка якщо скановані документи не знаходяться в одному архіві. Відповідно якщо це вважати невідповідністю то яким чином учасник виграв перший тендер без висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
Ви мене просите не знущатись з закону "про публічні закупівлі". А як щодо інших законів і наказів МЕРТу які регулюють оптово-роздрібну торгівлю. Чи ви їх не знаєте?
Продаж непродовольчих товарів в Україні які можуть нанести шкоду здоров'ю потребує висновку державної санітарно-епідеміологічної служби. Декларацію відповідності . Питання: Як можна отримувати висновок і декларацію підтверджену уповноваженим представником в Україні і не зареєструвати товар в Україні?
Виходячи з наведеного я приходжу до думки, що часу на вивчення тендерної документації і подання вимог до неї ви не знайшли, а ось писати скарги по результатам у вас є час.
Номер вимоги: UA-2019-11-21-001773-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АФІНА - ГРУП", Код ЄДРПОУ:33324489
Дата подання: 10 грудня 2019 14:59
Оскарження визначення переможця
Шановний замовник.

Ваша відповідь на останню вимогу зовсім не аргументована і "слабка", бо порушення є, а ви їх заперечуєте, і якщо ви краще за мене читали тендерні умови, то повинні були чітко і оперативно їх визначати, а не помічати. Я вам на це не раз вказував. За час нашої "перписки" можна було вже провести новий аукціон, але ваша принциповість не дозволила це зробити. І писали ми не скарги, а Вимоги. Сподіваюсь ви знаєте чим вони відрізняються. Але ціль була інша...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 15:39
Тендерна документація була підготовлена з врахуванням інструкції від виробників, рекомендацій що потрібно враховувати при виборі підгузків, а також побажань пацієнтів і їх батьків. Перша закупівля на яку я звертав увагу підтвердила правильність вибору розмірів і якісних показників. Тому для мене головне пацієнт. Саме тому я був дуже здивований таким вашим підходом.
В Україні є достатньо документів які підтверджують по різному одне і теж. Процес впорядкування і уніфікації документів триває.
Номер вимоги: UA-2019-11-21-001773-b.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АФІНА - ГРУП", Код ЄДРПОУ:33324489
Дата подання: 10 грудня 2019 17:00
Оскарження визначення переможця
Шановний Замовник.

Не треба прикривати ваші неправові рішення хворими!
Краще розкажіть вашому переможцю торгів як треба готувати документи до тендеру. І прочитайте розділ Dozorro на майданчику zakupki.prom.ua
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2019 11:16
Ні хто прикриватись пацієнтами не намагається, але їх потреби потрібно брати до уваги це просто людяність. Надайте будь ласка посилання на розділ Dozorro на майданчику zakupki.prom.ua, який ви маєте на увазі. Хочеться співставити з infobox.prozorro.org. До закону України "Про публічні закупівлі" додаються накази МЕРТ. Все гарно прописано на закупівлі більше 200тис.грн. В допорогових закупівлях чітких правил чи форм тендерної документації не має. При складанні тендерної документації в допорогових закупівлях потрібно враховувати закон України "Про публічні закупівлі", а також інші закони України і накази МЕРТ які регламентують продаж товарів в Україні.

Документи подані скаржником

03 грудня 2019 12:23
Цінова пропозиція.PDF

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

08 грудня 2019 15:15
лист Kimberly-Clark Ukraine.pdf
08 грудня 2019 15:15
висновок Huggies.PDF

Документи подані скаржником

09 грудня 2019 16:51
висновок-Huggies.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ 86 967,30
UAH з ПДВ
70 095,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б"777"" 77 125,50
UAH з ПДВ
73 816,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АФІНА - ГРУП" 77 170,22
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 81 870,30
UAH з ПДВ
81 870,30
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Дезцентр-Медікал" 90 687,00
UAH з ПДВ
90 687,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 11:20
Підгузки дитячі Happi Bella Baby.PDF
28 листопада 2019 11:20
Цінова пропозиція.PDF
28 листопада 2019 11:20
Паспорт Панченко О.В..PDF

Публічні документи

28 листопада 2019 21:31
Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2019 21:31
Продукція яка пропонується.pdf
28 листопада 2019 21:31
Інформація про учасника.pdf
28 листопада 2019 21:31
Догтримання умов товару.pdf
28 листопада 2019 21:31
Висновок на ТУ (1).PDF
28 листопада 2019 21:31
Висновок Ліберо.pdf
28 листопада 2019 21:31
Buch (1).pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 15:09
Статут-Афіна-КОПІЯ.pdf
27 листопада 2019 15:09
Св-во ПДВ.pdf
27 листопада 2019 15:09
Документи про якість-Happy Baby.rar
27 листопада 2019 15:09
Додаток 2-Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2019 15:09
Додаток 1-Технічні вимоги.pdf
27 листопада 2019 15:09
витяг-АФІНА-ГРУП.pdf
27 листопада 2019 15:09
Виписка Афіна 16.10.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 16:54
Електронний підпис
28 листопада 2019 16:52
4) Висновок підгузки Тена.pdf
28 листопада 2019 16:52
3,5) сертифікат.pdf
28 листопада 2019 16:52
3,5) висновок підгузники.pdf
28 листопада 2019 16:52
3,5) SENI.pdf
28 листопада 2019 16:52
2) Happy.pdf
28 листопада 2019 16:52
1) лист.pdf
28 листопада 2019 16:52
1) висновок.PDF
28 листопада 2019 16:52
оренда, транспорт.pdf
28 листопада 2019 16:52
Установчі документи.pdf
28 листопада 2019 16:52
технічна частина довідки 75.pdf
28 листопада 2019 16:52
тендерна документація.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 15:28
Информация про участника.pdf
28 листопада 2019 15:28
КТД на подгузники SENI (2).pdf
28 листопада 2019 15:28
Висновок_Seni.pdf
28 листопада 2019 15:28
B№52466_от_24.11.15_по_24.11.20.pdf
28 листопада 2019 15:28
Карта_технiчний_даних_Seni.pdf
28 листопада 2019 15:28
В№52466_от_24.11.15_по_24.11.20_1.pdf
28 листопада 2019 15:28
KDT Bella Baby Happy - 2019.doc
28 листопада 2019 15:28
Пропозицiя.pdf
28 листопада 2019 15:28
Статут.pdf
28 листопада 2019 15:28
Витяг.pdf
28 листопада 2019 15:28
Довiдка_EДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 15:28
Свiдоцтво_держ_реeстрацiя.pdf
28 листопада 2019 15:28
Свiдоцтво_ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ

ТОВ "Б"777""

ТОВ "АФІНА - ГРУП"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ПП "Дезцентр-Медікал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ПАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
#3211209496
Відхилено 70 095,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2019 10:03
ТОВ "Б"777""
#35662229
Відхилено 73 816,80
UAH з ПДВ
07 грудня 2019 10:05
ТОВ "АФІНА - ГРУП"
#33324489
Відхилено 75 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2019 10:06
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 81 870,30
UAH з ПДВ
07 грудня 2019 10:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

07 грудня 2019 10:03
Протокол _48.pdf

Документи

07 грудня 2019 10:05
Протокол _48.pdf

Документи

07 грудня 2019 10:06
Протокол _48.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

07 грудня 2019 10:07
Протокол _48.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2019 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
81 870,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2019 10:07
Протокол _48.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:55
Договір _310.pdf укладений
16 грудня 2019 15:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 81 870,30
UAH (в тому числі ПДВ 6 420,30 UAH)