Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фізична охорона об’єктів охорони Сумського міського центру зайнятості
Очікувана вартість
395 280,00 UAH
UA-2019-11-21-001732-c ec9d1733341e41caaad9f6561c91394b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рижикова Наталія Олександрівна

380542601522 pm@mcz.socz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 13996509
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Степана Бандери, буд. 45
Контактна особа: Рижикова Наталія Олександрівна
380542601522
pm@mcz.socz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 18:46
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 18:46
Очікувана вартість: 395 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 952,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8784 Година
Фізична охорона об’єктів охорони Сумського міського центру зайнятості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Степана Бандери.45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 16:55
Додаток 6 Документи, що підтверджують відсутність підстав, ст.17 Закону.doc
21 листопада 2019 16:55
Додаток 7 Лист-згода.doc
21 листопада 2019 16:55
Додаток 5 Проект договору.doc
21 листопада 2019 16:55
Додаток 4 Тендерна пропозиція.doc
21 листопада 2019 16:55
Додаток 3 Технічні умови.doc
21 листопада 2019 16:55
Додаток 2 Лист-гарантія.doc
21 листопада 2019 16:55
Додаток 1 Документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв.doc
21 листопада 2019 16:55
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний досвід
Дата подання: 25 листопада 2019 17:44
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:55
Шановний Замовник! А поясніть будь ласка на якій підставі ви встановили вимогу, що договір про надання охоронних послуг юридичній особі (з масовим перебуванням людей (постійно або тимчасово перебувають 50 або більше осіб)? Ви яким чином будете перевіряти скільки людей перебувало на об'єкті, наприклад у 2016 році? За день на об'єкті можуть перебувати тисячі людей ? Чому не 40, не 60??? Просимо виключити дану вимогу або ж будемо оскаржувати ваші дискримінаційні вомоги у АМКУ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів, яким Учасник має підтвердити власну відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч. 3 ст. 5 Закону та принципів, закріплених ст. 3 Закону.
Об’єкти Замовника потребують якісної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність, відносяться до об’єктів соціальної сфери із середнім ступенем ризику, на яких постійно або тимчасово перебувають 50 та більше осіб. Для охорони приміщень та території Замовника потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг. У зв'язку з цим заявлена вимога до кваліфікації учасників про підтвердження наявності аналогічних договорів про надання охоронних послуг юридичним особам не менше 2-ох з масовим перебуванням людей (постійно або тимчасово перебувають 50 або більше осіб), що засвідчується листами-відгуками контрагентів.
Метою зазначеною вимоги є укладення договору з надійним учасником ринку охоронних послуг, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Замовник вважає за доцільне залишити вимогу щодо надання аналогічних договорів без змін, оскільки це дасть змогу підтвердити надійність Учасника, якість його послуг та гарантувати виконання Учасником зобов’язань за договором.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-001732-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 25 листопада 2019 17:37
Пожежний мінімум
Шановний Замовник!
У тендерній документації встановлена вимога щодо надання документів про проходження навчання з пожежного мінімуму на кожного працівника охорони.
Просимо вибачення, але на яких підставах встановлена дана вимога???
Тому що ваша документація прописана під потенційного переможця Явір-2000?
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує процедуру проведення торгів та вимоги Закону України про публічні закупівлі. Відповідно до ЗУ ви не маєте право встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників або такі вимоги, які звужують коло учасників. Публічні закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, проте ви мабуть не звертаєте увагу на букву Закону.
Ви закуповуєте послуги з фізичної охорони чи послуги по встановленню системи протипожежного захисту?
В ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності немає жодної вимоги щодо наявності в охоронника знань з пожежного мінімуму. Якщо в охоронника є свідоцтво про підвищення кваліфікації, то це означає, що працівник вже має необхідні знання та досвід для надання послуг з охорони. Охоронник не пожежник, та жодим нормативно-правовим актом не передбачено, що охоронник має мати документи, які підтверджують проходження навчання з пожежного мінімуму. Фірма яка обслуговує технічні засоби охоронної та пожежної сигналізації згідно ДБН повинна скласти інструкцію з користування охоронної та пожежної сигналізації. Згідно цих інструкцій охоронники управляють засобами охоронної та пожежної документації. Ваша вимога з навчання пожежного мінімуму є протизаконна та необгрунтована. Прохання виключити дану вимогу з тендерної документації або вона буде оскаржена в АМКУ. Ваш об'єкт може ще довгий час бути без охорони
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2019 17:21
Підстав для зміни Тендерної документації не вбачається.
Відповідно до кваліфікаційних характеристик професії за Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженим наказом Мінпраці та соцполітики України від 29.12.2004 №336, одним із завдань охоронника є періодичний контроль за справністю охоронної та охоронно-пожежної сигналізації, контрольно-спостережних приладів, освітлення, для чого він повинен, серед іншого, знати правила пожежної безпеки, правила використання охоронної та охоронно-пожежної сигналізації.
Замовник згідно із ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» установив одним із кваліфікаційних критеріїв відповідності Учасників наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід.
Для підтвердження відповідних знань охоронників Учасник подає у складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує проходження навчання з пожежного мінімуму на кожного працівника охорони. Перелік Замовник не обмежує.
Така вимога Замовника обґрунтована Правилами пожежної безпеки, затвердженими наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.12.2014 № 1417, нормами Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 №444, положеннями Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінпраці та соцполітики України від 29.12.2004 №336 .
Номер вимоги: UA-2019-11-21-001732-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 25 листопада 2019 17:40
Офіс у м. Суми
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Сумській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Сумахта передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Сумах. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Сум, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Сумах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2019 17:11
Замовник вважає доцільним вимоги тендерної документації до Учасника про офіс у м. Сумах залишити без змін.
Замовник у тендерній документації не встановлює жодних обмежень щодо місця реєстрації суб’єкта господарювання – Учасника , і таким чином ніяк не обмежує коло учасників закупівлі.
Закупівля проводиться стосовно охоронних послуг із фізичної цілодобової охорони адміністративної будівлі Замовника та прилеглої території, що є об’єктами масового скупчення людей та систематичного проведення заходів. Одним із основних елементів забезпечення охорони є терміновий виїзд групи швидкого реагування за отриманим сигналом тривоги. Для оперативного реагування, своєчасної та надійної охорони, упевненості Замовника у якості охоронних послуг , з огляду на підвищену загрозу безпеки,

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 18:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Явір-2000" 386 408,16
UAH з ПДВ
386 408,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 15:08
ISO.pdf
05 грудня 2019 15:08
Тендерна пропозиція 2.pdf
05 грудня 2019 15:08
Тендерна пропозиція 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Явір-2000"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 грудня 2019 18:46
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій