Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пристрої для зберігання та зчитування даних
Очікувана вартість
660 000,00 UAH
UA-2019-11-21-001663-b c22889b804a84e198d586cfa25f039e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зілько Тетяна Іванівна

(044) 281-79-93 t.zilko@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Зілько Тетяна Іванівна
(044) 281-79-93
t.zilko@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 15:34
Очікувана вартість: 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 1 Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
288 шт
Пристрої для зберігання та зчитування даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вулиця Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. (Джерело фінансування - власні кошти) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 13:08
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 11:07
Дата відповіді: 26 листопада 2019 15:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником не встановлені конкретні технічні характеристики з зазначенням конкретної моделі, типу, марки. Відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної Документації, Учасник повинен вказати конкретне найменування товару, який пропонується (з зазначенням моделі, типу, марки за наявності) та вказати конкретні (якщо це доцільно) технічні/інші характеристики запропонованого Товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника, які визначені в Додатку1 Тендерної документації.
Посилання Замовником на виробників (джерело походженя), конкретну торговельну марку або тип предмета закупівлі обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові Товару.
Під «еквівалентом» Товару або його складових розуміється рівноцінний та рівнозначний Товар, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника.

Враховуючи зазначене вище, Учасники мають можливість запропонувати еквівалент Товару, але за умови, що еквівалентний Товар повністю відповідає встановленим технічним характеристикам.

Відповідно до частини 5 «Недискримінація учасників» Розділу «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, що:

«Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію».

В пункті 6.1 частини 6 Розділу «Загальні положення» Тендерної документації зазначення ціни тендерної пропозиції для учасників не платників ПДВ:

«З метою забезпечення рівних умов участі в межах однієї процедури закупівлі учасників-платників ПДВ та Учасників не платників ПДВ або платників ПДВ зі ставкою 0%, такі Учасники при зазначенні в електронній системі ціни тендерної пропозиції повинні додати 20% до ціни тендерної пропозиції грн. без ПДВ. Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ.».
Запит
Дата подання: 22 листопада 2019 13:05
Дата відповіді: 26 листопада 2019 15:22
Добрий день! У вас в ТД п.1 "Технічні / інші характеристики: Форм-фактор-3.5”; Об’єм пам’яті – не менше 2 Тб; Інтерфейс SATA- 6 Гб/с; Об’єм буферу- не менше 64 Мб; Швидкість обертання шпинделю- не менше 7200 Об/хв. Максимальна споживана потужність – 9.5 Вт." Запитаня: чи допускаете ви споживану потужність меньше 9.5 Вт???
Відповідь: Згідно до специфікації наведеної в Додатку 1 Тендерної документації по даній закупівлі на позицію №1 «Жорсткий диск» замовником було встановлено необхідні технічні характеристики предмета, а саме: «Максимальна споживана
потужність – 9.5 Вт». Відхилення від зазначених технічних характеристик не допускається.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-001663-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 20 грудня 2019 15:50
Неправомірне відхилення
Вимога викладена у файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2019 14:25
По позиції № п/п 1 «Жорсткий диск» відповідно до «Специфікації» Додатку 1 Тендерної документації «Технічні / інші характеристики (технічна специфікація)», стояла вимога до чітко визначеної технічної характеристики «Максимальна споживана потужність – 9.5 Вт.», проте учасником в тендерній пропозиції в стовбці «Технічні / інші характеристики (технічна специфікація)» зазначено показник «6.4 Вт.», що не відповідає вимогам Додатку 1 Тендерної документації.
Наявність та значення даного показника, в даному випадку, обумовлюється його опосередкованим зв’язком з загальними показниками продуктивності та надійної роботи жорсткого диску. Дані жорсткі диски заплановані до використання в системі відеонагляду підприємства, де ці параметри є особливо критичними. В конкретному випадку, показники дещо вищого споживання електроенергії та теоретично можливого вищого тепловиділення, на які посилається учасник, не матимуть наслідків суттєвого зменшення швидкості зношення та терміну служби техніки, а також значущого зменшення навантаження на блок живлення та взагалі є менш критичними в порівнянні з показниками загальної продуктивності та надійності роботи жорсткого диску.
По позиції № п/п 10 графа Технічні / інші характеристики (технічна специфікація) «Специфікації» Додатку 1 Тендерної документації, вказано значення параметру «Speed Сlass в діапазоні 4…10». Учасником ТОВ «В.М.» за даною позицією запропоновано товар – «Карта пам’яті Kingston 32 Gb SDHC Canvas Select Plus 100R C10 UNS-I U1» з параметром «Speed Сlass в діапазоні 10», що є порушенням вимог тендерної документації наведених в додатку № 1 до тендерної документації (*Учасник в тендерній пропозиції (технічній частині) замість фрази «не менше», «не більше», «в діапазоні», «або», повинен зазначити конкретні технічні/інші характеристики запропонованого товару»).
Разом з цим повідомляємо, що інформація з відкритих джерел (інтернет-ресурс) не може бути об’єктивною, оскільки подібна інформація могла бути оновлена або зазначена помилково (недостовірною).

Документи подані скаржником

20 грудня 2019 15:48
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 445 458,90
UAH з ПДВ
445 458,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 590 000,00
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ГОРИЗОНТИ" 659 000,00
UAH з ПДВ
659 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРОШЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 660 000,00
UAH з ПДВ
660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 17:25
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:33
Електронний підпис
10 грудня 2019 10:00
Електронний підпис
10 грудня 2019 09:57
Проект договору.pdf
10 грудня 2019 09:56
Статут ТОВ В.М..pdf
10 грудня 2019 09:56
Опис документів.pdf
10 грудня 2019 09:56
Витяг з ПДВ.pdf
10 грудня 2019 09:56
Довідка по ст.44.pdf
10 грудня 2019 09:56
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 13:22
Dovidka_19357411310570053003.pdf.p7s
28 грудня 2019 13:22
Dovidka_19357411310570053003.pdf
27 грудня 2019 09:41
Комерційна пропозиція.pdf
09 грудня 2019 15:41
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:16
Статут.pdf
09 грудня 2019 15:16
Лист-роз'язнення.pdf
09 грудня 2019 15:16
Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ГОРИЗОНТИ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРОШЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 445 458,90
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 17:02
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 590 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 16:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ГОРИЗОНТИ"
#33051332
Переможець 659 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 16:14

Документи

18 грудня 2019 17:02
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:08
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

24 грудня 2019 16:01
Електронний підпис
24 грудня 2019 16:01
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ГОРИЗОНТИ"
#33051332
659 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 16:06
35.1-14.1_3-3.pdf укладений
17 січня 2020 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 659 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 109 833,33 UAH)