Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівельні товари, код 44420000-0 за ДК 021:2015 (гумово-технічні вироби)»
“Goods for construction works, under the Code 44420000-0 according to the State Classifier of Production and Services (ДК 021:2015) (rubber products)”
“Goods for construction works, under the Code 44420000-0 according to the State Classifier of Production and Services (ДК 021:2015) (rubber products)”
Очікувана вартість
8 292 580,40 UAH
UA-2019-11-21-001661-c ● 739a3e9b7aba446e830661fd73a196a4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Швець Олена Анатолівна (044) 238-59-36 O.Shvets@metro.kiev.ua |
Додаткові контактні особи: |
Рябченко Інна Миколаївна (044)238-53-97 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise "Kyiv Metro" |
National ID: | 03328913 |
Contact point: |
Shvets Olena (044) 238-59-36 O.Shvets@metro.kiev.ua |
Additional contacts: |
Рябченко Інна Миколаївна (044)238-53-97 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2020 14:44 |
Очікувана вартість: | 8 292 580,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Publication date: | 21 листопада 2019 16:41 |
Enquiries until: | 14 січня 2020 16:00 |
Complaints submission until: | до 20 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 січня 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 8 292 580 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 42 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Scope of the procurement
детальний опис закупівлі згідно тендерної документації
detailed description in accordance with procurement tender documents
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73636 шт
Гумово-технічні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1-А, Головний матеріальний склад
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
rubber products
CPV: 44420000-0
Період постачання:
по 30 червня 2020
35 кг
Гумово-технічні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1-А, Головний матеріальний склад
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
rubber products
CPV: 44420000-0
Період постачання:
по 30 червня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документації
Дата подання: 22 листопада 2019 16:03
Дата відповіді: 25 листопада 2019 10:21
Шановний Замовнику! Не можемо відкрити ТД. Додатки відкриваються, але сама тендерна документація - ні. Перезавантажте, будь ласка. Дякуємо!
Відповідь: В зв’язку з тим, що розмір кожного завантаженого файлу в систему «Prozorro» повинен бути розміром не більше 49 Мб, Замовником зменшено розмір файлів використовуючи архівування файлів в стандартному форматі zip з розділенням архіву на частини.
Тому, для відкривання документів (тендерної документації та додатку 2) потрібно завантажити всі частини архіву та відкрити їх у одному із стандартних програм – архіваторів, наприклад 7-Zip, WinRAR або ін..
Тому, для відкривання документів (тендерної документації та додатку 2) потрібно завантажити всі частини архіву та відкрити їх у одному із стандартних програм – архіваторів, наприклад 7-Zip, WinRAR або ін..
Щодо надання переліку змін до тендерної документації
Дата подання: 23 грудня 2019 11:53
Дата відповіді: 24 грудня 2019 13:45
Доброго дня.
Замовником, 20.12.2019 року внесено зміни до тендерної документації щодо закупівлі «Будівельні товари, код 44420000-0 за ДК 021:2015 (гумово-технічні вироби)», оголошення про проведення відкритих торгів розміщено в інформаційно - телекомунікаційній системі «Prozorro» за номером оголошення в UA-2019-11-21-001661-с.
Відповідно до статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Просимо надати повний перелік змін до тендерної документації, що затверджена протоколом № 4382 від 20.12.2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації Замовником розміщено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції додатково до початкової редакції тендерної документації та оприлюднено перелік змін (найменування розміщеного файлу «Повідомлення учасникам…»), що вносилися. Положення тендерної документації, до яких були внесені зміни, відображені у вигляді закреслених даних та доступні для перегляду.
Щодо надання переліку змін до тендерної документації
Дата подання: 23 грудня 2019 11:53
Дата відповіді: 24 грудня 2019 13:45
Доброго дня.
Замовником, 20.12.2019 року внесено зміни до тендерної документації щодо закупівлі «Будівельні товари, код 44420000-0 за ДК 021:2015 (гумово-технічні вироби)», оголошення про проведення відкритих торгів розміщено в інформаційно - телекомунікаційній системі «Prozorro» за номером оголошення в UA-2019-11-21-001661-с.
Відповідно до статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Просимо надати повний перелік змін до тендерної документації, що затверджена протоколом № 4382 від 20.12.2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації Замовником розміщено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції додатково до початкової редакції тендерної документації та оприлюднено перелік змін (найменування розміщеного файлу «Повідомлення учасникам…»), що вносилися. Положення тендерної документації, до яких були внесені зміни, відображені у вигляді закреслених даних та доступні для перегляду.
Щодо змін до змісту тендерної документації
Дата подання: 23 грудня 2019 12:06
Дата відповіді: 24 грудня 2019 13:48
Чи правильно розуміє учасник, що відповідно до повідомлення учасникам від 20.12.2019 № 2774 –ТК, тендерним комітетом (протоколом № 4382 від 20.12.2019 року) внесено зміни до тендерної документації лише в частині кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Прохання підтвердити чи спростувати наше твердження?
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації лише в частині кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Перелік змін
Дата подання: 23 грудня 2019 12:22
Дата відповіді: 24 грудня 2019 13:48
Доброго дня.
Замовником, 20.12.2019 року внесено зміни до тендерної документації щодо закупівлі «Будівельні товари, код 44420000-0 за ДК 021:2015 (гумово-технічні вироби)», оголошення про проведення відкритих торгів розміщено в інформаційно - телекомунікаційній системі «Prozorro» за номером оголошення в UA-2019-11-21-001661-с.
Відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює ПЕРЕЛІК змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді ЗАКРЕСЛЕНИХ даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Просимо надати повний перелік змін до тендерної документації, що затверджена протоколом № 4382 від 20.12.2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації Замовником розміщено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції додатково до початкової редакції тендерної документації та оприлюднено перелік змін (найменування розміщеного файлу «Повідомлення учасникам…»), що вносилися. Положення тендерної документації, до яких були внесені зміни, відображені у вигляді закреслених даних та доступні для перегляду.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 лютого 2020
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "Інструмент" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВО "ЕНЕРГОМАШ"" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "РЕСУРС-ЛАЙФ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МТК-ГРУПА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС-ЛАЙФ" |
6 720 000,00
UAH з ПДВ
|
4 299 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВО "ЕНЕРГОМАШ"" |
7 150 000,00
UAH з ПДВ
|
4 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Інструмент" |
7 740 000,00
UAH з ПДВ
|
7 147 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МТК-ГРУПА" |
7 612 656,00
UAH з ПДВ
|
7 612 656,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСУРС-ЛАЙФ" #43041857 |
Переможець |
4 299 980,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 13:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:25
|
108-НХ-20 від 02.03.2020 - Ресурс-Лайф - звіт.pdf | укладений |
04 січня 2021 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2020 11:50
|
108-НХ-20 від 02.03.2020 - Ресурс-Лайф - ДУ2 (1).pdf | зміни до договору |
24 липня 2020 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2020 12:10
|
108-НХ-20 від 02.03.2020 - Ресурс-Лайф - ДУ1 (1).pdf | зміни до договору |
02 березня 2020 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 11:29
|
108-НХ-20 від 02.03.2020 - Ресурс-Лайф.pdf | укладений |
02 березня 2020 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За згодою Сторін та відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" здійснено коригування (зниження) цін за одиницю товару по шістдесяти позиціях Специфікації з метою приведення даних цін товару з (без) ПДВ до двох знаків після коми (сума Договору після внесення змін - 4 298 985,12грн, в тому числі ПДВ (20%) - 716 497,52грн; кількість товару після внесення змін - 73 636 шт, 35 кг). |
Номер договору про закупівлю: | 108-НХ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За згодою Сторін та відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" здійснено продовження строку дії Договору до 31 грудня 2020 року (сума Договору після внесення змін 4298985,12 грн, в тому числі ПДВ (20%) - 716497,52грн; кількість товару після внесення змін - 73636 шт, 35 кг). |
Номер договору про закупівлю: | 108-НХ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |