Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
160. Крісла офісні
Очікувана вартість
41 000,00 UAH
UA-2019-11-21-001585-b ● 411fdb6a78274aeeb3b07215640f0cde
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 00019442 |
Вебсайт: | http://www.kmu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Любов Олександрівна Денисенко +380442566330,+380442567057 denisenko@kmu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 41 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 205,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
Крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, м. Київ, Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 12:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2019 12:51 |
Додаток 2 (Зображення 1-7).doc | |
21 листопада 2019 12:48 |
Форма цінової пропозиції.docx | |
21 листопада 2019 12:48 |
Специфікація.doc | |
21 листопада 2019 12:48 |
Оголошення.doc |
21 листопада 2019 12:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 листопада 2019 12:51 |
Додаток 2 (Зображення 1-7).doc
|
|||
21 листопада 2019 12:48 |
Форма цінової пропозиції.docx
|
|||
21 листопада 2019 12:48 |
Специфікація.doc
|
|||
21 листопада 2019 12:48 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 11:10
Дата відповіді: 22 листопада 2019 14:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ні не допускаємо. Відповідно до пункту 2 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 р. № 10 з урахування м змін, внесених наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.03.2019 р. № 11, Замовник у вимогах до предмета закупівлі вказав конкретні характеристики та вимоги. Пропозиції від Учасників стосовно аналогів та/або еквівалентів Замовником не вимагались (додаток № 1 до оголошення про проведення закупівлі «Специфікація крісел офісних»). У специфікації вказано конкретні характеристики товару та вимоги до предмету закупівлі.
Вимога вказувати учасникам конкретну торгову марку чи модель в цінових пропозиціях є в специфікації крісел офісних (Додаток № 1) та формі цінової пропозиції (Додаток № 3).
Пропозиції фізичних осіб-підприємців допускаються до участі в процедурах закупівлі на рівних умовах. Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись за результатами аукціону.
Вимога вказувати учасникам конкретну торгову марку чи модель в цінових пропозиціях є в специфікації крісел офісних (Додаток № 1) та формі цінової пропозиції (Додаток № 3).
Пропозиції фізичних осіб-підприємців допускаються до участі в процедурах закупівлі на рівних умовах. Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись за результатами аукціону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОВС плюс" #30988274 |
Переможець |
40 590,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 14:21
|
Договір № 24-181 від 11.12.2019.pdf | укладений |
11 грудня 2019 14:21
|