Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Свіжі овочі та фрукти - 2 лоти
Очікувана вартість
3 233 357,00 UAH
UA-2019-11-21-001492-b a5e760e65a7e40b0a5b107b4bdf644a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderosv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderosv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 10:00
Очікувана вартість: 3 233 357,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Тендерна документація

21 листопада 2019 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 12:26
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 26 листопада 2019 21:01
Дата відповіді: 27 листопада 2019 09:53
В документації є вимога « Учасник-переможець (Постачальник) зобов’язаний надати -при поставці овочів – висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи, або інший документ якості, копію якого надає Замовнику, а в кожний дошкільний заклад – копію протоколу лабораторних досліджень.; -при поставці фруктів – висновок державної санітарно–епідеміологічної експертизи, протокол випробувань (експертний висновок), копії яких надає Замовнику, а в кожний дошкільний заклад – копію протоколу випробувань, протокол досліджень на кількість допустимої дози, норму концентрації, кількості та рівня пестицидів і нітратів». Це стосується переможця на стадії поставки. А які документи на овочі і фрукти надають всі учасники у складі своїх пропозицій і чи повинні надавати ? Якщо так, то які конкретно документи треба надати і ким вони повинні бути видані ? І чи можуть вони надати якісні посвідчення, які виготовлені ними самостійно , якщо вони є виробники ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ви вірно зрозумілі, що вказані документи стосуються переможця на стадіїї поставки. Документи якості на момент подання пропозиціїї учасниками не вимагаються. Однак, маєте можливість при бажанні надати на свій розсуд якісні посвідчення. Проте, це не буде вважатися перевагою вашої пропозиціїї від інших. Замовник виписав документи якості , які необхідно надати на момент постачання.
02
Дата подання: 26 листопада 2019 21:02
Дата відповіді: 27 листопада 2019 10:01
В додатку 3 міститься форма пропозиція. Учасник повинен надавати окремо на кожен лот окрему пропозицію ? чи треба надавати одну суцільну пропозицію, яка наведена в даному додатку ?
Відповідь: У тендерній документаціїї(сторінка 5) чітко зазначено про те, що кожний учасник процедури закупівлі має право подати тендерну пропозицію до окремих частин (лотів) за формою, наведеною у Додатку3. У додатку 3 ТД наведено форму пропозиціїї окремо щодо лоту1 та окремо щодо лоту2. Тому в ТД все зрозуміло описано.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Овочі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 163 605,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 818,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64908 UAH

Аукціон

Початок: 10 грудня 2019 11:37
Закінчення: 10 грудня 2019 11:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

223000 кг
Лот 1 - Овочі (міський бюджет)
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2020 р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СФГ "Бояни-Глиниця" 2 117 750,00
UAH з ПДВ
2 106 932,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вестендер 2 132 250,00
UAH з ПДВ
2 117 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 18:34
Електронний підпис
06 грудня 2019 18:30
якісні.pdf
06 грудня 2019 18:30
установчі.pdf
06 грудня 2019 18:30
технічні вимоги.pdf
06 грудня 2019 18:30
статут .pdf
06 грудня 2019 18:30
пропозиція.pdf
06 грудня 2019 18:30
проект овочі.pdf
06 грудня 2019 18:30
доручення.pdf
06 грудня 2019 18:30
продовж статут.pdf
06 грудня 2019 18:30
довідки.pdf
06 грудня 2019 18:30
працівники.pdf
06 грудня 2019 18:30
довідки 2.pdf
06 грудня 2019 18:30
довідка про склад.pdf
06 грудня 2019 18:30
довідка про виробника.pdf
06 грудня 2019 18:30
дов про транспорт.pdf
06 грудня 2019 18:30
днз.pdf
06 грудня 2019 18:30
відгук.pdf
06 грудня 2019 18:30
анал дог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СФГ "Бояни-Глиниця"

ТОВ Вестендер

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СФГ "Бояни-Глиниця"
#31064745
Переможець 2 106 932,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СФГ "Бояни-Глиниця"
#31064745
2 106 932,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:53
230.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 22:49
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 12:32
Додатковий договір 1 Лот 1.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 12:30
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:19
Договір Лот 1.PDF укладений
24 грудня 2019 12:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №230 внесено зміни в частині узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів). Ціна договору становить - 2 106 930 грн.
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 956790,33 грн
Номер договору про закупівлю: 230
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 956 790,33
UAH (в тому числі ПДВ 159 465,05 UAH)