Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери
Очікувана вартість
945 000,00 UAH
UA-2019-11-21-001432-c 6f31749457d1435c968f7f7c75e8ac59
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Оксана Євгенівна

380472544493 oksekplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Руденко Оксана Євгенівна
380472544493
oksekplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 15:40
Очікувана вартість: 945 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 комплект
Комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 15:55
ТД комп. обладн. 21.11.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:41
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
1) Тендерна документація на закупівлю «ДК 021:2015: 30210000-4 -Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери))» не містить посилання на конкретну торговельну марку та містить вираз "або еквівалент" відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Посилання на конкретну торговельну марку повинно бути обґрунтованим, проте в Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації викладені технічні характеристики предмету закупівлі та кількість, які і будуть визначати еквівалентність (аналог) товару, тобто, в нашому розумінні та в розумінні даної тендерної документації «еквівалент» - це товар, який є рівноцінний, рівнозначний за своїми технічними характеристиками.
Тендерною документацією (Додаток 5 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ») також передбачено надання Учасником інформації щодо назви предмету закупівлі згідно документів виробника та назву Виробника, країни походження, - що дає можливість Замовнику переконатися у відповідності наданих пропозицій Учасників технічним умовам тендерної документації. Замовника.
2) Згідно п.35 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Значення ціни пропозиції Учасника, яка буде відображатися після проведеного електронного аукціону в електронній системі – є остаточною.
Документація
Дата подання: 23 листопада 2019 20:28
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:42
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
тендерна документація на закупівлю «ДК 021:2015: 30210000-4 -Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери))» не містить посилання на конкретну торговельну марку та містить вираз "або еквівалент" відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Посилання на конкретну торговельну марку повинно бути обґрунтованим, проте в Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації викладені технічні характеристики предмету закупівлі та кількість, які і будуть визначати еквівалентність (аналог) товару, тобто в нашому розумінні та в розумінні даної тендерної документації «еквівалент» - це товар, який є рівноцінний, рівнозначний за своїми технічними характеристиками.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-001432-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 10 грудня 2019 14:16
Вимога щодо дискваліфікації ФОП БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ" в тендерній закупівлі, UA-2019-11-21-001432-c звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі комп’ютера в комплекті клавіатуру, розмір будь-якої окремої клавіші якої є не меншим за середній розмір основних літерних клавіш, тоді як ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ" запропонував клавіатуру з комплекту REAL-EL Standard 505 Kit, USB, black, розмір клавіш верхнього ряду якої є значно меншим за середній розмір основних літерних клавіш (посилання на офіційний сайт виробника https://real-el.ua/ru/catalog/accessories/keyboards/standard_505_kit/), що не відповідає вимогам замовника.
Замовником у Додатку № 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі» вимагалося: «авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в електронній системі закупівель, окрім цього, учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації» – ФОП Бойко Володимир Аркадійович у складі тендерної пропозиції, усупереч вимогам замовника, надав лист-авторизацію від срібного партнера ТОВ «СОФТІКО», вище вказану інфрмацію про партнерські стосунки можна перевірити за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor (скрін із офіційної сторінки корпорації Microsoft про офіційних дистриб’юторів на території України додано:
Згідно сайту: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor ТОВ «СОФТІКО» не є офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні. Вищезазначений лист не підтверджує, встановлення ліцензійного програмного забезпечення на запропоновані Замовнику комп’ютери, а також відсутній лист-підтвердження від виробників комп’ютерів про те, що запропоноване програмне забезпечення буде встановлено при виробництві комп’ютерів, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2019 13:09
Тендерним комітетом прийнято рішення від 13.12.2019 року щодо дискваліфікації учасника ФОП Бойка Володимира Аркадійовича, яке буде оприлюднено згідно із Законом "Про публічні закупівлі".

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ" 613 964,00
UAH з ПДВ
613 964,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 780 988,00
UAH з ПДВ
765 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 784 964,96
UAH з ПДВ
769 964,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 870 124,32
UAH з ПДВ
834 596,88
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Горб Вікторія Вікторівна 839 800,00
UAH з ПДВ
834 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 15:06
Електронний підпис
06 грудня 2019 15:05
Уставнi.pdf
06 грудня 2019 15:05
СЭС гигиена 2019.pdf
06 грудня 2019 15:05
Сертификат 2018.JPG
06 грудня 2019 15:05
Платiжне доручення_2.pdf
06 грудня 2019 15:05
Платiжне доручення_1.pdf
06 грудня 2019 15:05
Монiтор Philips CEC.pdf
06 грудня 2019 15:05
Мануал 223v7.pdf
06 грудня 2019 15:05
Лист-довiдка.pdf
06 грудня 2019 15:05
Лист-довiдка про нове_N.pdf
06 грудня 2019 15:05
Лист-гарантiя_N.pdf
06 грудня 2019 15:05
Лист-вiдгук_2.pdf
06 грудня 2019 15:05
Лист-вiдгук_1.pdf
06 грудня 2019 15:05
ДОГОВIР.pdf
06 грудня 2019 15:05
Довiдка.pdf
06 грудня 2019 15:05
Довiдка про сервiс.pdf
06 грудня 2019 15:05
Довiдка по витрати.pdf
06 грудня 2019 15:05
Декларация.JPG
06 грудня 2019 15:05
Декларация ЭМС.JPG
06 грудня 2019 15:05
Гарантійний лист.pdf
06 грудня 2019 15:05
Аналогiчний договiр_2.pdf
06 грудня 2019 15:05
Аналогiчний договiр_1.pdf
06 грудня 2019 15:05
Авторизацiйний лист_DC.pdf
06 грудня 2019 15:05
SOFTICO_UA-2019-11-21-001432-c.pdf
06 грудня 2019 15:05
ISO14001-2015.pdf
06 грудня 2019 15:05
Dovidka_19309311580080001341.pdf
06 грудня 2019 15:05
Doc_Boyko.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 13:59
Електронний підпис
06 грудня 2019 13:58
13. Статут.pdf
06 грудня 2019 13:58
14. ПДВ.pdf
06 грудня 2019 13:58
2.12. LG 22_24_27_MP58_RUS.pdf
06 грудня 2019 13:58
2.11. LG 22MP58VQ-P.pdf
06 грудня 2019 13:58
2.8. Авторизація.pdf
06 грудня 2019 13:58
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 16:35
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:18
Документи переможця.pdf
06 грудня 2019 14:33
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:29
Довідка-пояснення.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 15:26
Електронний підпис
06 грудня 2019 15:23
Технічні вимоги.pdf
06 грудня 2019 15:23
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 грудня 2019 15:23
Проект договору.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 16:34
doc_garantiya_Vstanovlennya_pz.pdf
06 грудня 2019 16:29
avtorizaciya_microsoft_52PK.pdf
06 грудня 2019 16:29
doc_zgoda.pdf
06 грудня 2019 16:29
Passport.rar
06 грудня 2019 16:29
dogovir_3_12_2018.pdf
06 грудня 2019 16:29
dogovir_26_12_2016.pdf
06 грудня 2019 16:29
vidatkova_dog_26_12_2016.pdf
06 грудня 2019 16:29
vidatkova_dog_3_12_2018.pdf
06 грудня 2019 16:29
doc_tender_propoziciya.pdf
06 грудня 2019 16:29
doc_dovidki_all.pdf
06 грудня 2019 16:29
doc_st_17.pdf
06 грудня 2019 16:29
doc_garantii.pdf
06 грудня 2019 16:29
doc_tech_vimogi.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Фізична особа-підприємець Горб Вікторія Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ"
#3067810050
Відхилено 613 964,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 14:37
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 765 988,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 14:40
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 769 964,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 14:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
769 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 12:54
Дод. угода 1 дог.1432 компи.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:53
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:43
Договір №1432 компи 24.12.2019.pdf укладений
24 грудня 2019 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони погодились внести зміни до Договору про закупівлю за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета закупівлі та відповідає тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних технічних характеристик до предмета закупівлі. При цьому сторони погодились замінити монітор PHILIPS 223V7QDSB/01 на монітор BenQ GW2283 Black. 2. Сторони дійшли згоди викласти п.5.1 Договору в наступній редакції: «5.1. Строк поставки товарів: до 26.12.2019 року».
Номер договору про закупівлю: 1432
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 769 964,00
UAH (в тому числі ПДВ 128 327,33 UAH)