Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютери
Очікувана вартість
945 000,00 UAH
UA-2019-11-21-001432-c ● 6f31749457d1435c968f7f7c75e8ac59
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” |
Код ЄДРПОУ: | 02005585 |
Вебсайт: | http://obllik.ck.ua/ |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3 |
Контактна особа: |
Руденко Оксана Євгенівна 380472544493 oksekplan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 15:40 |
Очікувана вартість: | 945 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 комплект
Комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2019 15:55 |
ТД комп. обладн. 21.11.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:41
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
1) Тендерна документація на закупівлю «ДК 021:2015: 30210000-4 -Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери))» не містить посилання на конкретну торговельну марку та містить вираз "або еквівалент" відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Посилання на конкретну торговельну марку повинно бути обґрунтованим, проте в Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації викладені технічні характеристики предмету закупівлі та кількість, які і будуть визначати еквівалентність (аналог) товару, тобто, в нашому розумінні та в розумінні даної тендерної документації «еквівалент» - це товар, який є рівноцінний, рівнозначний за своїми технічними характеристиками.
Тендерною документацією (Додаток 5 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ») також передбачено надання Учасником інформації щодо назви предмету закупівлі згідно документів виробника та назву Виробника, країни походження, - що дає можливість Замовнику переконатися у відповідності наданих пропозицій Учасників технічним умовам тендерної документації. Замовника.
2) Згідно п.35 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Значення ціни пропозиції Учасника, яка буде відображатися після проведеного електронного аукціону в електронній системі – є остаточною.
1) Тендерна документація на закупівлю «ДК 021:2015: 30210000-4 -Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери))» не містить посилання на конкретну торговельну марку та містить вираз "або еквівалент" відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Посилання на конкретну торговельну марку повинно бути обґрунтованим, проте в Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації викладені технічні характеристики предмету закупівлі та кількість, які і будуть визначати еквівалентність (аналог) товару, тобто, в нашому розумінні та в розумінні даної тендерної документації «еквівалент» - це товар, який є рівноцінний, рівнозначний за своїми технічними характеристиками.
Тендерною документацією (Додаток 5 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ») також передбачено надання Учасником інформації щодо назви предмету закупівлі згідно документів виробника та назву Виробника, країни походження, - що дає можливість Замовнику переконатися у відповідності наданих пропозицій Учасників технічним умовам тендерної документації. Замовника.
2) Згідно п.35 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Значення ціни пропозиції Учасника, яка буде відображатися після проведеного електронного аукціону в електронній системі – є остаточною.
Документація
Дата подання: 23 листопада 2019 20:28
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:42
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
тендерна документація на закупівлю «ДК 021:2015: 30210000-4 -Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери))» не містить посилання на конкретну торговельну марку та містить вираз "або еквівалент" відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Посилання на конкретну торговельну марку повинно бути обґрунтованим, проте в Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації викладені технічні характеристики предмету закупівлі та кількість, які і будуть визначати еквівалентність (аналог) товару, тобто в нашому розумінні та в розумінні даної тендерної документації «еквівалент» - це товар, який є рівноцінний, рівнозначний за своїми технічними характеристиками.
тендерна документація на закупівлю «ДК 021:2015: 30210000-4 -Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери))» не містить посилання на конкретну торговельну марку та містить вираз "або еквівалент" відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Посилання на конкретну торговельну марку повинно бути обґрунтованим, проте в Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації викладені технічні характеристики предмету закупівлі та кількість, які і будуть визначати еквівалентність (аналог) товару, тобто в нашому розумінні та в розумінні даної тендерної документації «еквівалент» - це товар, який є рівноцінний, рівнозначний за своїми технічними характеристиками.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-21-001432-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 10 грудня 2019 14:16
Вимога щодо дискваліфікації ФОП БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ" в тендерній закупівлі, UA-2019-11-21-001432-c звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі комп’ютера в комплекті клавіатуру, розмір будь-якої окремої клавіші якої є не меншим за середній розмір основних літерних клавіш, тоді як ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ" запропонував клавіатуру з комплекту REAL-EL Standard 505 Kit, USB, black, розмір клавіш верхнього ряду якої є значно меншим за середній розмір основних літерних клавіш (посилання на офіційний сайт виробника https://real-el.ua/ru/catalog/accessories/keyboards/standard_505_kit/), що не відповідає вимогам замовника.
Замовником у Додатку № 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі» вимагалося: «авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в електронній системі закупівель, окрім цього, учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації» – ФОП Бойко Володимир Аркадійович у складі тендерної пропозиції, усупереч вимогам замовника, надав лист-авторизацію від срібного партнера ТОВ «СОФТІКО», вище вказану інфрмацію про партнерські стосунки можна перевірити за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor (скрін із офіційної сторінки корпорації Microsoft про офіційних дистриб’юторів на території України додано:
Згідно сайту: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor ТОВ «СОФТІКО» не є офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні. Вищезазначений лист не підтверджує, встановлення ліцензійного програмного забезпечення на запропоновані Замовнику комп’ютери, а також відсутній лист-підтвердження від виробників комп’ютерів про те, що запропоноване програмне забезпечення буде встановлено при виробництві комп’ютерів, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
Замовник у своїй тендерній документації вимагав у складі комп’ютера в комплекті клавіатуру, розмір будь-якої окремої клавіші якої є не меншим за середній розмір основних літерних клавіш, тоді як ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ" запропонував клавіатуру з комплекту REAL-EL Standard 505 Kit, USB, black, розмір клавіш верхнього ряду якої є значно меншим за середній розмір основних літерних клавіш (посилання на офіційний сайт виробника https://real-el.ua/ru/catalog/accessories/keyboards/standard_505_kit/), що не відповідає вимогам замовника.
Замовником у Додатку № 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі» вимагалося: «авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в електронній системі закупівель, окрім цього, учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації» – ФОП Бойко Володимир Аркадійович у складі тендерної пропозиції, усупереч вимогам замовника, надав лист-авторизацію від срібного партнера ТОВ «СОФТІКО», вище вказану інфрмацію про партнерські стосунки можна перевірити за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor (скрін із офіційної сторінки корпорації Microsoft про офіційних дистриб’юторів на території України додано:
Згідно сайту: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor ТОВ «СОФТІКО» не є офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні. Вищезазначений лист не підтверджує, встановлення ліцензійного програмного забезпечення на запропоновані Замовнику комп’ютери, а також відсутній лист-підтвердження від виробників комп’ютерів про те, що запропоноване програмне забезпечення буде встановлено при виробництві комп’ютерів, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2019 13:09
Тендерним комітетом прийнято рішення від 13.12.2019 року щодо дискваліфікації учасника ФОП Бойка Володимира Аркадійовича, яке буде оприлюднено згідно із Законом "Про публічні закупівлі".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ" |
613 964,00
UAH з ПДВ
|
613 964,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
780 988,00
UAH з ПДВ
|
765 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
784 964,96
UAH з ПДВ
|
769 964,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
870 124,32
UAH з ПДВ
|
834 596,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Горб Вікторія Вікторівна |
839 800,00
UAH з ПДВ
|
834 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ" #3067810050 |
Відхилено |
613 964,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 14:37
|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Відхилено |
765 988,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 14:40
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
769 964,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:54
|
Дод. угода 1 дог.1432 компи.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 10:43
|
Договір №1432 компи 24.12.2019.pdf | укладений |
24 грудня 2019 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони погодились внести зміни до Договору про закупівлю за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета закупівлі та відповідає тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних технічних характеристик до предмета закупівлі. При цьому сторони погодились замінити монітор PHILIPS 223V7QDSB/01 на монітор BenQ GW2283 Black. 2. Сторони дійшли згоди викласти п.5.1 Договору в наступній редакції: «5.1. Строк поставки товарів: до 26.12.2019 року». |
Номер договору про закупівлю: | 1432 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |