Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вивезення листя та гілля
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2019-11-21-001398-c ● dbab83d973a64c6cba11dcd69365d406
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Вебсайт: | http://www.uosvitydnr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна 080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 16:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 16:20 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 14:48 |
Очікувана вартість: | 216 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Вивезення листя та гілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, місто Київ, Київ, пр-т Миру, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2019 12:45 |
ТД Вивезення листя та гілля зміни на 27.11.2019.doc | |
21 листопада 2019 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2019 12:45 |
ТД Вивезення листя та гілля зміни на 27.11.2019.doc
|
||
21 листопада 2019 16:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ціна
Дата подання: 25 листопада 2019 13:29
Дата відповіді: 27 листопада 2019 12:28
Доброго дня!
Є запитання по критеріям оцінки тендерної документації.
У Вашій тендерній документації та стр. 6 розміщена інформація , що єдиним кретерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.
Ми ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ і ми не є платником ПДВ. Як буде оцінюватись наша пропозиція і чи не платник ПДВ має право
Відповідь: Доброго дня! Так, допускаємо. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару з врахуванням свого статусу платника податків. Також наголошуємо, що Цінова пропозиція Учасника буде розглядатись як остаточна. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Ціна
Дата подання: 25 листопада 2019 13:31
Дата відповіді: 27 листопада 2019 12:47
у Вашій Закупівлі?
Відповідь: Доброго дня! Так, допускаємо. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару з врахуванням свого статусу платника податків. Також наголошуємо, що Цінова пропозиція Учасника буде розглядатись як остаточна. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Статут та свідоцтво
Дата подання: 25 листопада 2019 16:52
Дата відповіді: 27 листопада 2019 12:04
Доброго дня!
У вашій закупвлі на стр. 10 написано, що Учасник повинен надати Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та Статут.
Повідомте будь ласка це повинні бути завірені копії цих документів чи сканований орігинал?
Відповідь: Всі копії документів, які надаються Учасником мають бути завірені.
Тендерна пропозиція
Дата подання: 25 листопада 2019 17:02
Дата відповіді: 27 листопада 2019 12:47
Доброго дня!
На стр. 17 Вашої тендерної документації написано, що тендерна пропозиція повинна бути пронумерована.
Що це означає, де повинна стояти нумерація?
Це нумерація листів?
Відповідь: Доброго дня! До Тендерної документації було внесено зміни. Дякую!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-21-001398-c.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 17 грудня 2019 20:55
Дата подання: 17 грудня 2019 20:55
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 грудня 2019 21:47
Рішення від 20.12.2019 № 18995 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2019 21:47
Рішення від 10.01.2020 № 556.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 19:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Данко |
215 280,00
UAH з ПДВ
|
215 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО" |
215 949,60
UAH з ПДВ
|
215 949,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРАМАР ЕКО" |
216 000,00
UAH з ПДВ
|
216 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Данко #32727466 |
Відхилено |
215 280,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 20:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО" #40263782 |
Переможець |
215 949,60
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 17:04
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 грудня 2019 15:00 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з неможливістю укласти договір до кінця фінансового року, процедуру відмінено, керуючись ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Документи:
28 грудня 2019 14:59
|
Протокол скасування процедури (вивіз листя та гілля).pdf |