Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивезення листя та гілля
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2019-11-21-001398-c dbab83d973a64c6cba11dcd69365d406
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 16:20
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 16:20
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:48
Очікувана вартість: 216 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Вивезення листя та гілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, пр-т Миру, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2019 12:45
ТД Вивезення листя та гілля зміни на 27.11.2019.doc
21 листопада 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 12:45
ТД Вивезення листя та гілля зміни на 27.11.2019.doc
21 листопада 2019 15:50
ТД Вивезення листя та гілля.doc
21 листопада 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ціна
Дата подання: 25 листопада 2019 13:29
Дата відповіді: 27 листопада 2019 12:28
Доброго дня! Є запитання по критеріям оцінки тендерної документації. У Вашій тендерній документації та стр. 6 розміщена інформація , що єдиним кретерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Ми ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ і ми не є платником ПДВ. Як буде оцінюватись наша пропозиція і чи не платник ПДВ має право
Відповідь: Доброго дня! Так, допускаємо. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару з врахуванням свого статусу платника податків. Також наголошуємо, що Цінова пропозиція Учасника буде розглядатись як остаточна. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Ціна
Дата подання: 25 листопада 2019 13:31
Дата відповіді: 27 листопада 2019 12:47
у Вашій Закупівлі?
Відповідь: Доброго дня! Так, допускаємо. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Учасник в тендерній пропозиції зазначає вартість товару з врахуванням свого статусу платника податків. Також наголошуємо, що Цінова пропозиція Учасника буде розглядатись як остаточна. Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Статут та свідоцтво
Дата подання: 25 листопада 2019 16:52
Дата відповіді: 27 листопада 2019 12:04
Доброго дня! У вашій закупвлі на стр. 10 написано, що Учасник повинен надати Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та Статут. Повідомте будь ласка це повинні бути завірені копії цих документів чи сканований орігинал?
Відповідь: Всі копії документів, які надаються Учасником мають бути завірені.
Тендерна пропозиція
Дата подання: 25 листопада 2019 17:02
Дата відповіді: 27 листопада 2019 12:47
Доброго дня! На стр. 17 Вашої тендерної документації написано, що тендерна пропозиція повинна бути пронумерована. Що це означає, де повинна стояти нумерація? Це нумерація листів?
Відповідь: Доброго дня! До Тендерної документації було внесено зміни. Дякую!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-21-001398-c.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 17 грудня 2019 20:55
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника під час визнання переможця закупівлі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 грудня 2019 21:47
Рішення від 20.12.2019 № 18995 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2019 21:47
Рішення від 10.01.2020 № 556.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 19:26

Документи подані скаржником

17 грудня 2019 20:55
Скарга
17 грудня 2019 20:55
плат з відміткою банка

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 215 280,00
UAH з ПДВ
215 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО" 215 949,60
UAH з ПДВ
215 949,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРАМАР ЕКО" 216 000,00
UAH з ПДВ
216 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 15:33
аукціон
06 грудня 2019 15:14
Електронний підпис
06 грудня 2019 15:13
Подача листя та сміття.rar

Публічні документи

20 грудня 2019 10:38
Електронний підпис
20 грудня 2019 10:35
Довідка МВС.pdf
20 грудня 2019 10:35
Довідка ДФС.pdf
20 грудня 2019 10:35
Цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2019 10:33
Електронний підпис
16 грудня 2019 09:28
Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2019 11:10
Електронний підпис
06 грудня 2019 11:10
Електронний підпис
06 грудня 2019 10:46
отзыв ужх Деснянского.pdf
06 грудня 2019 10:46
Витяг з ЄДР від 20.03.19.pdf
06 грудня 2019 10:46
Статут.pdf
06 грудня 2019 10:46
Довіреність.pdf
06 грудня 2019 10:46
Протокол.pdf
06 грудня 2019 10:46
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 грудня 2019 10:46
Наказ на директора.pdf
06 грудня 2019 10:46
Копія аналог. договору.pdf
06 грудня 2019 10:46
Проект договору.pdf
06 грудня 2019 10:46
Копії техпаспортів.pdf
06 грудня 2019 10:46
Акти виконаних робіт.pdf
06 грудня 2019 10:46
Копії техпаспортів 2.pdf
06 грудня 2019 10:46
Інфо про ст.17 Закону.pdf
06 грудня 2019 10:46
Калькуляція (загальна).pdf
06 грудня 2019 10:46
Калькуляція за 1 м.куб.pdf
06 грудня 2019 10:46
Довідка про дозвіл.pdf
06 грудня 2019 10:46
Технічне завдання.pdf
06 грудня 2019 10:46
Лист-згода.pdf
06 грудня 2019 10:46
Довідка про ціну.pdf
06 грудня 2019 10:46
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 16:22
Листя свалка договір.PDF
05 грудня 2019 16:22
Завод Енергія 2019.PDF
05 грудня 2019 16:22
Витяг з платника ПДВ.pdf
05 грудня 2019 16:22
Статут Крамар Еко.PDF
05 грудня 2019 16:22
Ст.17.pdf
05 грудня 2019 16:22
Кадри.pdf
05 грудня 2019 16:22
Досвід.pdf
05 грудня 2019 16:22
Обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КРАМАР ЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 215 280,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 20:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"
#40263782
Переможець 215 949,60
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"
#40263782
215 949,60
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 грудня 2019 15:00
Коментар щодо відміни: У зв’язку з неможливістю укласти договір до кінця фінансового року, процедуру відмінено, керуючись ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»