Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля (картопля)
Очікувана вартість
600 395,00 UAH
UA-2019-11-21-001269-c 6c5ccca31848467da8bf7e9e5ecc7c98
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стопоренко Світлана Юріївна

+380554221942 centr_osvita.cyr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38230941
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Паркова, будинок 22
Контактна особа: Стопоренко Світлана Юріївна
+380554221942
centr_osvita.cyr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2019 15:29
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 15:29
Початок аукціону: 16 грудня 2019 11:41
Очікувана вартість: 600 395,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 002,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37910 кг
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Херсонська область, Олешківський район, за адресами закладів освіти Олешківського району, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 15:23
зміни.docx
05 грудня 2019 15:23
Протокол про внесення змін картопля скан.docx
05 грудня 2019 15:23
тендерна документація картопля зі змінами.docx
05 грудня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 15:23
зміни.docx
05 грудня 2019 15:23
Протокол про внесення змін картопля скан.docx
05 грудня 2019 15:23
тендерна документація картопля зі змінами.docx
21 листопада 2019 15:24
тендерна документація картопля.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-001269-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872
Дата подання: 20 грудня 2019 19:06
безпідставно відхилено тендерну пропозицію
Мале Приватне підприємство «Ритм» приймало участь у процедурі державних закупівель ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля (картопля), яку проводило ЦЕНТР ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ УСТАНОВ ТА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ОЛЕШКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ за номером закупівлі UA-2019-11-21-001269-c. Рішенням тендерного комітету Замовника №231 від 18.12.19 тендерна пропозиція МПП «Ритм» вартістю 461 743,80 гривень, була відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:

1) Згідно тендерної документації, учасник повинен надати договір на санітарну обробку автотранспортних засобів.
Учасником наданий договір №2 від 02 січня 2019р про проведення профілактичної дезінфекції автотранспорту – дійсний до 31.12.2019 без права продовження на строк необхідний для поставки товару. Зазначене свідчить про закінчення чинності договору №2 від 02 січня 2019 р. про проведення профілактичної дезінфекції автотранспорту при укладанні Замовником договору про закупівлю товарів з Постачальником.
2) Замовником відповідно до тендерної документації, згідно Додатку 3 визначена Форма «Тендерна пропозиція», яка подається на фірмовому бланку, якщо такий є, у вигляді наведеному у Додатку 3 до тендерної документації. Учасник не повинен відступати від даної форми.
Учасником надана форма тендерна пропозиція не в повному обсязі.
3) Відповідно до Тендерної документації «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформленні належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки)».
У складі тендерної пропозиції учасником надано довідки та документи з накладанням рисунку печатки та підпису, що є порушенням умов ТД та ст. 358 Кримінального Кодексу України.

Відповідно до п.1. Учасник на прохання Замовника у Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.5 п.п.п.5.1.2 Учасник повинен надати: договір на санітарну обробку автотранспортних засобів, де не має уточнення щодо строку дії договору. МПП «Ритм» подав договір та документи, що чинні на момент розкриття пропозиції та є дійсними.
Відповідно до п.2. В свою чергу, МПП «Ритм» надало форму тендерна пропозиція не відступаючи від форми, оскільки вказана інформація та її зміст повністю відповідає вимогам Замовника. З вимогами до оформлення форми «Тендерна пропозиція» МПП «Ритм» ознайомилося та закріпило печаткою та підписом. Тендерна пропозицію, не має ніяких посилань, обмежень або застережень щодо ціни тендерної пропозиції, тому не має причин бути відхиленою як така, що не відповідає вимогам цієї тендерної документації.
Відповідно до п.3. Зверніть увагу, що Ст. 358 Кримінального Кодексу України свідчить про підроблення документів установою або організацію, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи.
МПП «Ритм» у складі тендерної пропозиції надало скан-копії оригіналів документів складених, оформлених належним чином, підписаних та завірених печаткою. Підтвердженням оригінальності наданих документів та ідентифікації автора відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» учасником використано накладання на тендерну пропозицію електронний цифровий підпис.

Вважаємо, що рішенням тендерного комітету №231 від 18.12.2019р. безпідставно відхилено нашу тендерну пропозицію, цим самим порушені наші права. Такі дії замовника дуже чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій і можуть мати для нього негативні наслідки у випадку доведення правоохоронними органами у діях винних осіб складу злочину. Ну а вже з довгоочікуваним прийняттям змін до ЗУ «Про публічні закупівлі» замовнику за визначення переможцем учасника з пропозицією з недоліками «світить» і адміністративна відповідальність, без огляду на причини, які спонукали його до такого рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2019 14:48
Враховуючи терміни в які проводяться наша процедура (наприкінці фінансового року), ми не маємо можливості відтермінувати строки розгляду пропозиції та просимо з розумінням відноситись до цього. Крім того підставою для відхилення Вашої пропозиції стало те що форма наданих документів не відповідає умовам ТД, а саме відсутність "власноручного підпису" та мокрої печатки.Оскільки кількість таких документів значна, тендерний комітет не може віднести дану помилку до формальної, що також буде дискримінацією до інших учасників які підготували документи у відповідності до ТД.
Щодо договору на обробку автотранспорту, тендерний комітет не може прийняти його як дійсний на період постачання товару у 2020 році та не матиме чіткого розуміння в тому що автомобіль, який зазначив учасник буде відповідати санітарним нормам встановленим Законом. Також учасником не надано підтвердження того, що він планує перезаключити або продовжити даний договір, строк якого закінчується 31.12.2019 року. У зв*язку з вищенаведеним, підстав для перегляду пропозиції відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 466 293,00
UAH з ПДВ
461 743,80
UAH з ПДВ
Документи
Заготконтора 511 785,00
UAH з ПДВ
464 397,50
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд» 545 904,00
UAH з ПДВ
545 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГЛУЩЕНКО ЄВГЕН ОЛЕКСІЙОВИЧ" 568 650,00
UAH з ПДВ
568 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 20:43
Електронний підпис
13 грудня 2019 15:02
Електронний підпис
12 грудня 2019 18:20
Електронний підпис
11 грудня 2019 21:46
Електронний підпис
11 грудня 2019 21:43
проект договору.pdf
11 грудня 2019 21:24
Електронний підпис
11 грудня 2019 21:17
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2019 21:17
Інша інформація.pdf
11 грудня 2019 21:17
проект договору.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 11:44
Електронний підпис

Публічні документи

13 грудня 2019 15:12
Електронний підпис
13 грудня 2019 14:59
Уставні документи.pdf
13 грудня 2019 14:59
Довідки.PDF
13 грудня 2019 14:59
Пропозиція картопля.PDF

Публічні документи

12 грудня 2019 15:43
Електронний підпис
12 грудня 2019 15:30
29 Довідка НАССР.pdf
12 грудня 2019 15:30
27 Технічне завдання.pdf
12 грудня 2019 15:30
23 Проект договору.pdf
12 грудня 2019 15:30
21 Довідка ст 17.pdf
12 грудня 2019 15:30
20.3ОМК Швул Т.І..pdf
12 грудня 2019 15:30
20.2ОМК Єсіпенко І.В..pdf
12 грудня 2019 15:30
20.1ОМК Бабій М.Г..pdf
12 грудня 2019 15:30
7. 1 Витяг Глущенко.pdf
12 грудня 2019 15:30
6 Доручення.pdf
12 грудня 2019 15:30
5 Довіреність.pdf
12 грудня 2019 15:30
2 Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2019 15:30
1 Реєєстр пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

Заготконтора

Приватне підприємство «Никольтрейд»

ФОП "ГЛУЩЕНКО ЄВГЕН ОЛЕКСІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Відхилено 461 743,80
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 16:10
Заготконтора
#38045294
Відхилено 464 397,50
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 16:14
Приватне підприємство «Никольтрейд»
#42601065
Відхилено 545 904,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 11:01
ФОП "ГЛУЩЕНКО ЄВГЕН ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#3128013137
Відхилено 568 650,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 15:30

Документи

18 грудня 2019 16:09
Електронний підпис

Документи

18 грудня 2019 16:14
Електронний підпис

Документи

23 грудня 2019 11:00
Електронний підпис

Документи

23 грудня 2019 15:30
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
23 грудня 2019 15:30
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі