Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Меблі для дому» код CPV за ДК 021:2015 39140000-5 (Тумба)
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-11-21-001216-b de46dab7c90a47a0b2227c97586c1abd
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Трунякова

+380577884992 irinatrunyakova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний аерокосмічний університет ім.М.Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут в особі Студентського містечка Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"
Код ЄДРПОУ: 23912896
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, буд.1.
Контактна особа: Ірина Трунякова
+380577884992
irinatrunyakova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 13:39
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


«Меблі для дому» код CPV за ДК 021:2015 39140000-5 (Тумба)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 штука
«Меблі для дому» код CPV за ДК 021:2015 39140000-5(Тумба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, Харків, Чкалова. будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється по факту поставки Товару. Остаточний строк оплати Товару складає 7 (сім) банківських днів з моменту належної поставки Товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 11:32
Тендерная документация.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доставка товару
Дата подання: 23 листопада 2019 13:19
Дата відповіді: 25 листопада 2019 09:31
Доброго дня! Чи можлива поставка всього об*єму товару одразу після підписання договору в термін до 27.12.2019 року?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення поставка Товару здійснюється Учасником відповідно до потреби Замовника.
Поставка товару
Дата подання: 25 листопада 2019 10:22
Дата відповіді: 25 листопада 2019 10:36
Доброго дня, уточніть весь товар Вам потрібен до кінця 2019 року?
Відповідь: Доброго дня, згідно до Вимог, вказаних в Тендерній документації
Сервісне обслуговування
Дата подання: 25 листопада 2019 10:35
Дата відповіді: 25 листопада 2019 11:09
Доброго дня! В тендерній документації зазначено: "учасник повинен закріпити сервісного спеціаліста; терміново (протягом 3-х годин) зреагувати на його виклик для безкоштовного ремонту з необхідною заміною запчастин, усунення дефектів учасник повинен проводити протягом одного робочого дня, (обов’язково підтверджується гарантійним листом, який учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції)". Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки учасник який є не місцевим виробником чи постачальником не зможе виконати в такі короткі терміни дану уому, дотого ж дана вимога відлякує потенційних “не своїх" учасників, адже товар буде експлуатуватися студентами і всім відмо як там дотримуються правил експлуатації товарів. Якщо Ви хочете сервісне обслуговування, створюйте окремий тендер на дану послугу за окремі кошти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Дякуємо за звернення! Сумлінним виробникам не слід турбуватися, оскільки вони впевнені в якості своєї продукції. Але, якщо маються дефекти, то їх повинен усунити виробник, який виготовив неякісні меблі. Проводити додатковий тендер на усунення недоліків, отриманих від несумлінних виробників - це не раціональне використання бюджетних коштів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 грудня 2019 09:10
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів
Документи:
09 грудня 2019 09:10
Електронний підпис