Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
35 160,64 UAH
UA-2019-11-21-000942-a 1af8fae83e3f4a689495c3df9cc56bea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Домашев

+380612390330 umtazoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування та архітектури Запорізької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 35258283
Місцезнаходження: 69107, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Контактна особа: Юрій Домашев
+380612390330
umtazoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 15:22
Очікувана вартість: 35 160,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 351,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Багатофункціональний пристрій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 10 банківський днів з дня підписання сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 16:56
Проект договору МФУ.docx
21 листопада 2019 16:56
Оголошення МФУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:30
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Детально вивчивши Ваше звернення, Управління містобудування та архітектури Запорізької облдержадміністрації повідомляє про таке.
При проведенні процедури закупівлі будуть розглядатися товари інших торгових марок або моделей за умови, що технічні характеристики запропонованих товарів будуть не гірші ніж вказані в оголошені про проведення процедури закупівлі.
Стосовно другого питання повідомляємо, що форма цінової пропозиції (додаток 3 до оголошення) містить графу «Найменування товару», що передбачає вказання учасником конкретної назви предмета закупівлі (торгова марка, модель тощо). Тому покладення на учасників зобов’язання стосовно вказівки конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях вважаємо недоцільним.
Щодо третього питання порушеного Вами у зверненні повідомляємо наступне. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 33 888,00
UAH з ПДВ
29 639,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 34 968,00
UAH з ПДВ
29 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 16:30
ПРОПОЗИЦІЯ слб інк принт 3.pdf
25 листопада 2019 16:30
ДОКУМЕНТИ та довідки.rar

Публічні документи

25 листопада 2019 12:04
Електронний підпис
25 листопада 2019 11:57
31.Сетрифікат ISO 14001.pdf
25 листопада 2019 11:57
30.Сертифікат ISO 9001.pdf
25 листопада 2019 11:57
27.Проект Договору.pdf
25 листопада 2019 11:57
26.Лист гарантія.pdf
25 листопада 2019 11:57
23.Відомості про учасника.pdf
25 листопада 2019 11:57
15.Додаток 3.Пропозиція.pdf
25 листопада 2019 11:57
11.1.Аналогічний Договір.pdf
25 листопада 2019 11:57
9.Висновок СЕС на МФУ.pdf
25 листопада 2019 11:57
8.Довідка про санкції.pdf
25 листопада 2019 11:57
5.4.Паспорт +код.pdf
25 листопада 2019 11:57
4.Статут.pdf
25 листопада 2019 11:57
2.Виписка з ЄДРПОУ.pdf
25 листопада 2019 11:57
2.1.Витяг з ЄДРПОУ .pdf
25 листопада 2019 11:57
1.Авторизація 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"
#43268102
Відхилено 29 639,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 10:01
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Переможець 29 640,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 10:02

Документи

05 грудня 2019 10:00
Електронний підпис
05 грудня 2019 10:00
п. 35 МФУ відхил..pdf

Документи

05 грудня 2019 10:02
Електронний підпис
05 грудня 2019 10:02
п. 36 МФУ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
29 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 10:02
Електронний підпис
05 грудня 2019 10:02
п. 36 МФУ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 13:22
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 10:51
договор 14-З.pdf укладений
10 грудня 2019 10:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 29 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 940,00 UAH)