Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комплект
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-11-21-000934-a ba71b591ff0946a3929df5e0a869f7e5
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ариштович Ольга Дмитрівна

+380685063820 brus_vorda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ ОКОЗСМС Брусилівської РДА
Код ЄДРПОУ: 41430180
Місцезнаходження: 12601, Україна , Житомирська обл., Брусилів, вул. Митрополита Іларіона, 16
Контактна особа: Ариштович Ольга Дмитрівна
+380685063820
brus_vorda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 16:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2019 16:54
Початок аукціону: 29 листопада 2019 12:06
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Мультимедійний комплект
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12612, Україна, Житомирська область, Брусилівський р-н, С.Йосипівка вул М.Стахівської, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 16:50
Проект договору.doc
21 листопада 2019 16:50
Цінова пропозиція.docx
21 листопада 2019 16:50
Технічні специфікації.docx
21 листопада 2019 16:50
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:33
Дата відповіді: 22 листопада 2019 10:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - ні, тільки згідно технічної специфікації даної закупівлі;
- так, допускаємо; розглядаємо його ціну як остаточну.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-000934-a.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 29 листопада 2019 13:11
Щодо невідповідності пропозиції ТОВ "Компаком-2000" вимогам Документації
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що пропозиція ТОВ "Компаком-2000" не відповідає вимогам Документації про проведення допорогової закупівлі через систему електронних торгів, а саме - 1. Відповідно до вимог пункту 5 Документації Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції Копію довідки про включення до ЄДРПОУ. 2. Згідно з Додатком 1 Технічна специфікація Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення процедури закупівлі, шляхом надання наступних документів: - Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в таблиці Додатку 2 (обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію); - Допуск з електробезпеки для осіб, які будуть виконувати монтаж обладнання. Обов’язкова наявність свідоцтва Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання; - Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки; - Висновок СЕС, Декларація про відповідність, Сертифікат відповідності, видані на території України, на інтерактивні дошки та проектори. Зазначені вище документи відсутні у складі пропозиції ТОВ "Компаком-2000". Більше того, абсолютно не зрозуміло яке обладнання пропонується цим Учасником, оскільки його пропозиція не містить найменування, моделі/артикула товару, що не дає можливості перевірити його відповідність технічним вимогам Замовника. Таким чином, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "Компаком-2000"як таку, що не відповідає вимогам Документації про проведення допорогової закупівлі через систему електронних торгів.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 97 992,00
UAH з ПДВ
92 706,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 100 000,00
UAH з ПДВ
92 707,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 100 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 15:55
Досвід 2000.rar
28 листопада 2019 15:55
Документы Компаком 2000_1.rar
28 листопада 2019 15:55
Пропозиція.pdf
28 листопада 2019 15:55
Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2019 15:55
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 17:22
Електронний підпис
26 листопада 2019 17:22
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 17:22
Установчі документи.pdf
26 листопада 2019 17:22
Уповноважена особа.pdf
26 листопада 2019 17:22
Технічні вимоги згода.pdf
26 листопада 2019 17:22
Таблиця відповідності.pdf
26 листопада 2019 17:22
Свідоцтво МОН.pdf
26 листопада 2019 17:21
Проект договору.pdf
26 листопада 2019 17:21
Лист щодо сертифікації.pdf
26 листопада 2019 17:21
Інформаційна довідка.pdf
26 листопада 2019 17:21
Документи якості.pdf
26 листопада 2019 17:21
Довідка ліцензування.pdf
26 листопада 2019 17:21
Довідка ЄДР.pdf
26 листопада 2019 17:21
Довідка довкілля.pdf
26 листопада 2019 17:21
Довідка відповідність КМУ.pdf
26 листопада 2019 17:21
Гарантійний лист ПЗ.pdf
26 листопада 2019 17:21
Гарантійний лист нове.pdf
26 листопада 2019 17:21
Гарантійний лист монтаж.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 13:29
Електронний підпис
28 листопада 2019 13:27
34.ГРИФ НА ПЗ.pdf
28 листопада 2019 13:27
32.СЕРТИФІКАТИ НОУТБУК.pdf
28 листопада 2019 13:27
30.СЕРТИФІКАТИ ПРОЕКТОР.pdf
28 листопада 2019 13:27
26.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ДОДАТОК 3.pdf
28 листопада 2019 13:27
25.ДОВІДКА КОРУПЦІЯ.pdf
28 листопада 2019 13:27
24.ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 13:27
21.НАКАЗ ПРО ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
28 листопада 2019 13:27
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
28 листопада 2019 13:27
15.ДОВІДКА ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
28 листопада 2019 13:27
13.ДОСВІД ТА КОПІЇ ДОГОВОРІВ.pdf
28 листопада 2019 13:27
12.ДОВІДКА СТ.17.pdf
28 листопада 2019 13:27
8.ДОВІДКА ПРО ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
28 листопада 2019 13:27
6.НАКАЗ.pdf
28 листопада 2019 13:27
5.ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf
28 листопада 2019 13:27
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 92 706,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 10:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 92 707,98
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 14:47

Документи

03 грудня 2019 10:16
Протокол

Документи

04 грудня 2019 14:47
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
92 707,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2019 14:47
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 11:14
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 08:28
Договір укладений
13 грудня 2019 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 92 707,98
UAH (в тому числі ПДВ 15 451,33 UAH)