Персональний комп’ютер у комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»).
Очікувана вартість
28 686,12 UAH
UA-2019-11-21-000921-a 4e5caffbf61e4e1cae0ed470c1608989
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Управління містобудування та архітектури Запорізької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 35258283
Місцезнаходження: 69107, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Контактна особа: Юрій Домашев
+380612390330
umtazoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 14:23
Очікувана вартість: 28 686,12 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 286,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Персональний комп’ютер у комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 Одиниця
Персональний комп’ютер у комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  06 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з моменту підписання сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 листопада 2019 16:48
Електронний цифровий підпис
21 листопада 2019 16:46
Проект договору комп (економія).docx
21 листопада 2019 16:46
Оголошення комп (економія).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:36
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Детально вивчивши Ваше звернення, Управління містобудування та архітектури Запорізької облдержадміністрації повідомляє про таке.
При проведенні процедури закупівлі будуть розглядатися товари інших торгових марок або моделей за умови, що технічні характеристики запропонованих товарів будуть не гірші ніж вказані в оголошені про проведення процедури закупівлі.
Стосовно другого питання повідомляємо, що форма цінової пропозиції (додаток 3 до оголошення) містить графу «Найменування товару», що передбачає вказання учасником конкретної назви предмета закупівлі (торгова марка, модель тощо). Тому покладення на учасників зобов’язання стосовно вказівки конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях вважаємо недоцільним.
Щодо третього питання порушеного Вами у зверненні повідомляємо наступне. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 21 588,00
UAH з ПДВ
21 588,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 28 212,00
UAH з ПДВ
28 212,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 15:20
Авторизаційний лист.pdf
25 листопада 2019 15:20
Досвід 2000.rar
25 листопада 2019 15:20
Документы Компаком 2000_1.rar
25 листопада 2019 15:20
Технічні характеристики.pdf
25 листопада 2019 15:20
Пропозиція.pdf
25 листопада 2019 15:20
Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2019 15:20
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 21 588,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 10:05

Документи

05 грудня 2019 10:04
п. 37 Комп..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
21 588,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2019 10:04
п. 37 Комп..pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 грудня 2019 15:45
дог 15-З.PDF укладений
13 грудня 2019 15:44
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 12:47
DOC009.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Неможливість постачальника поставити товар що є предметом договору в повному обсязі та скорочені строки для реєстрації бюджетних зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 15-З
Договір:
Номер додаткової угоди: 15-З
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 21 588,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 598,00 UAH)
Причини розірвання договору: Неможливість постачальника поставити товар та завершення бюджетного року.

Актуальні тендери

До пошуку