Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний інтерактивний комплекс / MOffice 2019 Ukr / кріплення / кабель HDMI)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-11-21-000828-a ● 60cc38887e0a46e78261d5108ec1542e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Пустомитівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144697 |
Місцезнаходження: | 81100, Україна , Львівська обл., Пустомити, вул. Козацька, 9 |
Контактна особа: |
Щерба Стефан Стефанович +380323041357 rmk01@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 16:13 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 16:13 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2019 11:35 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний інтерактивний комплекс / MOffice 2019 Ukr / кріплення / кабель HDMI)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81127, Україна, Львівська область, с.Підбірці, вул.Просвіти, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2019 17:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2019 16:46 |
Додаток 1. Зміни до Технічного завдання.doc | |
21 листопада 2019 16:09 |
Додаток 4. Цінова пропозиція.doc | |
21 листопада 2019 16:09 |
Додаток 3. Кваліфікаційні вимоги.doc | |
21 листопада 2019 16:09 |
додаток 2 проект договору.doc | |
21 листопада 2019 16:09 |
Допорогова документація.doc |
22 листопада 2019 17:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 листопада 2019 16:46 |
Додаток 1. Зміни до Технічного завдання.doc
|
|||
21 листопада 2019 16:09 |
Додаток 4. Цінова пропозиція.doc
|
|||
21 листопада 2019 16:09 |
Додаток 3. Кваліфікаційні вимоги.doc
|
|||
21 листопада 2019 16:09 |
додаток 2 проект договору.doc
|
|||
21 листопада 2019 16:09 |
Допорогова документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 10:39
Дата відповіді: 22 листопада 2019 11:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Учасник вправі запропонувати еквівалент, що буде відповідати усім технічним вимогам до предмету закупівлі згідно документації електронних торгів.
2. Дана вимога міститься в Додатку № 1 «Технічні вимоги (Завдання)» та Додатку № 4 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ».
3. Якщо учасник не є платником ПДВ, він у Додатку № 4 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» зазначає ціну «без ПДВ», проте з метою прирівнення всіх пропозицій загальна цінова пропозиція в електронному полі зазначається «з ПДВ».
2. Дана вимога міститься в Додатку № 1 «Технічні вимоги (Завдання)» та Додатку № 4 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ».
3. Якщо учасник не є платником ПДВ, він у Додатку № 4 «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» зазначає ціну «без ПДВ», проте з метою прирівнення всіх пропозицій загальна цінова пропозиція в електронному полі зазначається «з ПДВ».
Монтаж
Дата подання: 25 листопада 2019 12:03
Дата відповіді: 25 листопада 2019 16:07
Шановний замовник. Чи потрібен Вам монтаж інтерактивної панелі?
Відповідь: Предметом закупівлі є обладнання, яке повинно бути поставленим Замовнику в єдиному комплекті, який передбачає собою його укомплектування (наповнення) та встановлення.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 25 листопада 2019 12:56
Дата відповіді: 25 листопада 2019 16:07
Шановний замовник. В тендерній документації Вами вимагається наступні можливості функціоналу комплекту, а саме:
• створювати відео / 3D моделі / власний конфігуратор / інтерактивний контент навчального вмісту з можливістю подальшого його перегляду та програвання
• створення цифрового інтерактивного класу з можливістю підключення понад 30 учнів (у комплекті з демо-версією до 5 користувачів)
• зберігати всі записи під час проведення інтерактивних уроків для їх подальшого використання в інших класах
• перетворення інтерактивного пристрою в мультимедійний презентер
• виконувати роботу “OFFLINE” (використовувати програмне забезпечення у внутрішній мережі без посилання на зовнішні сервіси / мережі).
Вказані Вами технічні характеристики, підходять лише до Програмного забезпечення mozaBook, єдиним офіційним партнером компанії Mozaik в Україні є Компанія EdPro. Запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками не має можливості. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, так як ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що повинна бути можливість запропонувати щонайменше 2 виробника з ідентичними характеристиками. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При формуванні тендерної документації Замовник виходив із вимог чинного законодавства, встановлених вимог згідно Наказу МОН України № 704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України № 1036 від 14.07.2017 року) та потреб навчального закладу. Обладнання, яке входить у комплект поставки і є предметом закупівлі повинно відповідати усім встановленим вимогам ГСТУ 79.001-99 “Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги”, ГСТУ 79.002-99 “Обладнання закладів освіти. Засоби навчання. Загальні технічні вимоги”, які закріплені МОН України та законодавством. Ви можете запропонувати будь-яке програмне забезпечення, якщо воно буде не гіршим функціоналу, який вимагається в Тендерній документації (Додатку 1).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-21-000828-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 22 листопада 2019 12:59
Дискримінаційні вимоги
Шановний замовник в тендерній документації Вами до учасників вимагається надати Кваліфікаційні документи: а саме: Довіреність Виробника продукції, яку постачає Учасник, уповноваженому Представнику в Україні діяти від його імені стосовно обов’язків Виробника згідно чинного законодавства України. Лист уповноваженого Представника Виробника в Україні щодо підтвердження повноваження Учасника до подачі пропозиції допорогової закупівлі на продукцію, що постачається Учасником, з підтвердженням гарантійних зобов’язань на запропоноване устаткування. Сертифікат фахівця уповноваженого Представника Виробника в Україні на право здійснення презентації програмного забезпечення та обладнання, що постачається Учасником, проведення навчальних тренінгів. Шановний замовник яким законодавством ви керувалися вказуючи в документації дану вимогу. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Замовника привести тендерну документацію до товару згідно вимог чинного Законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 листопада 2019 16:31
Враховуючи Ваше звернення, у тендерну документацію (Додаток 1) внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2019 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
86 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
86 628,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
89 490,00
UAH з ПДВ
|
89 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
86 600,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 10:09
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" #19331194 |
Переможець |
86 628,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 10:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
угода побутова техніка.pdf | укладений |
10 грудня 2019 15:41
|