Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Клеї
Очікувана вартість
11 100,00 UAH
UA-2019-11-21-000804-b ● c205058260014377a76af0ed3126f065
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРОКУРАТУРА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03527891 |
Вебсайт: | http://sumy.gp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 33 |
Контактна особа: |
Тетяна Руженко +380542601530 tanin-ru@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 16:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 14:50 |
Очікувана вартість: | 11 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24910000-6: Клеї
Вимоги прикріплено в окремому файлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Клеї (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 33, на склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 10:46 |
Клеї.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 11:41
Дата відповіді: 22 листопада 2019 12:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформую, що у закупівлях, вартість яких не перевищує вартісні межі визначені ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може визначати конкретні марки та моделі товарів яких потребує.
Шановні Учасники, у разі якщо вимогами до закупівлі встановлено можливість надання аналогу/еквіваленту товару, то в такому випадку замовником будуть розглядатися пропозиції з аналогічними товарами, при умові доведення Учасником, що запропонований товар має такі ж або кращі показники.
Оцінка цінових пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції з урахуванням ПДВ інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. У разі якщо Учасник не є платником ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться без урахування ПДВ.
Шановні Учасники, у разі якщо вимогами до закупівлі встановлено можливість надання аналогу/еквіваленту товару, то в такому випадку замовником будуть розглядатися пропозиції з аналогічними товарами, при умові доведення Учасником, що запропонований товар має такі ж або кращі показники.
Оцінка цінових пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції з урахуванням ПДВ інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. У разі якщо Учасник не є платником ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться без урахування ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВИДПОВИДАЛЬНИСТЮ "ТОРНАДО" |
5 736,00
UAH з ПДВ
|
5 403,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
6 084,00
UAH з ПДВ
|
5 436,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
9 768,00
UAH з ПДВ
|
7 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
8 402,00
UAH з ПДВ
|
8 402,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВИДПОВИДАЛЬНИСТЮ "ТОРНАДО" #30561234 |
Переможець |
5 403,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
IMG_20191204_0003.pdf | укладений |
04 грудня 2019 17:05
|