Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги цілодобової охорони об’єкту: фізичної охорони адміністративної будівлі та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області за адресою: м. Чернівці, вул. В. Аксенина, 2Е, надання послуг по здійсненню внутрішньо-об’єктового пропускного режиму у приміщеннях та на території об’єкту, моніторинг сигналів тривоги з пристроїв тривожної сигналізації.
Очікувана вартість
527 040,00 UAH
UA-2019-11-21-000625-a f5c05337ddb4427988bdbf63f64cf83a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврілова Юлія

+380372585281 office@cv.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 37836095
Місцезнаходження: 58022, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Чернівці, 58022, Чернівецька область, вул. Василя Аксенина, буд. 2Е
Контактна особа: Гаврілова Юлія
+380372585281
office@cv.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:39
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:39
Очікувана вартість: 527 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 635,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


кошти державного бюджету

кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8784 Година
Послуги цілодобової охорони об’єкту: фізичної охорони адміністративної будівлі та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області за адресою: м. Чернівці, вул. В. Аксенина, 2Е, надання послуг по здійсненню внутрішньо-об’єктового пропускного режиму у приміщеннях та на території об’єкту, моніторинг сигналів тривоги з пристроїв тривожної сигналізації.(кошти державного бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58001, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. В. Аксенина , 2Е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 14:42
ТД ОХОРОНА 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-000625-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЛІГОР СІК`ЮРІТІ ЛЮКС, Код ЄДРПОУ:37532938
Дата подання: 17 грудня 2019 20:37
ПП Охоронна Агенція "ОРІОН". не відповідає встановленим вимогам Замовника та підлягає відхиленню згідно ст. 30 Закону
ТОВ «ЛІГОР СІК`ЮРІТІ ЛЮКС» користуючись правом передбаченим Законом України «Про публічні закупівлі» звертається до Вас з метою дотримання вимог діючого законодавства з питань державних закупівель під час розгляду та кваліфікації пропозиції учасника відкритих торгів (оголошення UA-2019-11-21-000625-a) ПП Охоронна Агенція "ОРІОН".
Згідно вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник повинен здійснити розгляд та кваліфікацію пропозицій учасників на відповідність кваліфікаційних критеріїв згідно статей 16, 17 Закону та іншим умовам зазначених у тендерній документації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу.
Під час перевірки документів наданих ПП Охоронна Агенція "ОРІОН", з’ясовано, що пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям та загальним умовам документації, зверніть увагу, що у складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій зазначено, що співробітники мають 3 кваліфікаційний розряд та відповідний стаж роботи. Однак в ході порівняльного аналізу наданих підтверджуючих документів – трудових книжок, встановлено невідповідність технічному завданню згідно Додатку № 1 до Тендерної документації, зокрема:
- Бабійчук В.Ф. має стаж роботи в охоронній фірмі 4 роки, однак в трудовій книжці вказано, що останній прийнятий на роботу 07.10.2019
- Бабчук Ю.В. має стаж роботи в охоронній фірмі 4 роки, однак в трудовій книжці вказано, що останній прийнятий на роботу 11.01.2017.
- Лунгул О.М. має стаж роботи в охоронній фірмі 4 роки, однак в трудовій книжці вказано, що вищезазначений прийнятий на роботу 25.04.2017.
Враховуючи викладене звертаємо увагу, що згідно п. 2.1. Додатку № 2 Тендерної документації встановлено вимогу про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 4-х працівників) суб’єкта охоронної діяльності, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація, стаж роботи охоронником) з наданням на кожного охоронника зазначеного в довідці наступних документів.
Повідомляємо, що згідно п. 10 додатку № 5 до Тендерної документації встановлено Технічне завдання в якому зазначені Вимоги до охоронців: на посаду охоронника призначаються особи з освітою не нижче середньої, обов”язково з досвідом служби в ЗМ, МВС, СБУ, або стажем роботи в охоронних фірмах не менше 2 років.
На підставі викладеного пропозиція учасника, невідповідає встановленим вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного вимагаємо від Замовника:
1. Розглянути цю вимогу.
2. Відхилити пропозицію учасника ПП Охоронна Агенція "ОРІОН" керуючись положенням пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» так як пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
3. Здійснити розгляд та кваліфікацію наданих документів у складі пропозиції наступних учасників за результатами аукціону.
4. Надати відповідь на цю вимогу у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2019 13:25
Головне управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області( далі Замовник) на Вашу вимогу інформує про наступне: згідно вимог ст. 28 Закону України “Про публічні Закупівлі” (далі Закон), Замовник здійснює розгляд та оцінку тендерних пропозицій учасників на відповідність кваліфікаційним критеріям згідно ст.16, вимогам згідно ст.17 Закону та іншим умовам зазначеним в тендерній документації.
В результаті розгляду тендерних пропозицій переможцем відкритих торгів із закупівлі послуг цілодобової охорони об’єкту: фізичної охорони адміністративної будівлі та прилеглої території Головного управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області за адресою: м. Чернівці, вул. В. Аксенина, 2Е, надання послуг по здійсненню внутрішньо-об’єктового пропускного режиму у приміщеннях та на території об’єкту, моніторинг сигналів тривоги з пристроїв тривожної сигналізації (оголошення UA-2019-11-21-000625-a) визнано ПП Охоронна Агенція "ОРІОН".
Згідно пункту 2.1 таблиці 1 додатку 2 “Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією”, Замовником було встановлено перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям ( частина 2 статті 16 Закону), зокрема, довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 4-х працівників) суб’єкта охоронної діяльності, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація, стаж роботи охоронником) з наданням на кожного охоронника зазначеного в довідці наступних документів:
- документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій;
- копія документу, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій.
- копія трудових книжок (перша сторінка та сторінка з відміткою про працевлаштування в учасника) на працівників, що вказані в довідці.
Звертаємо Вашу Увагу на те, що згідно пункту 10 “Вимоги до охорнців” додатку №5 “Технчне завдання” на посаду охоронника призначаються особи з освітою не нижче середньої, обов”язково з досвідом служби в ЗС, МВС, СБУ, або стажем роботи в охоронних фірмах не менше 2 років, а отже Замовником не було встановлено вимоги щодо стажу роботи охоронником не менше 2-ох років саме у ПП Охоронна Агенція "ОРІОН", йдеться про загалний стаж роботи в охоронних фірмах. Для підтвердження даної вимоги Замовником вимагалась довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 4-х працівників) суб’єкта охоронної діяльності, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація, стаж роботи охоронником. Дана довідка була надана ПП Охоронна Агенція "ОРІОН"і була завірена підписом керівника та печаткою установи. За інформацію, що зазначена в довідці несе відповідальність ПП Охоронна Агенція "ОРІОН".
Копіїї трудових книжок (перша сторінка та сторінка з відміткою про працевлаштування в учасника) на працівників, що вказані в довідці, вимагались не для підтвердження стажу роботи, а для підтвердження трудових взаємовідносин працівників з охоронною фірмою.
В результаті вищезазначеного, тендена пропозиція Учасника ПП Охоронна Агенція "ОРІОН" відповідає вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям зідно статті 16 та вимогам зідно ст.17 Закону, а отже підстав для відхилення пропозиції Учасника ПП Охоронна Агенція "ОРІОН" у Замовника немає.
Номер вимоги: UA-2019-11-21-000625-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Охоронна Агенція "ОРІОН", Код ЄДРПОУ:35158119
Дата подання: 18 грудня 2019 20:23
Заперечення по скарзі
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» зазначає про невідповідність поданої тендерної пропозиції Приватного підприємства «Охоронна агенція «ОРІОН». Надаємо роз´яснення щодо вимоги ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС», оскільки інформація про невідповідність пропозиції ПП «ОА «ОРІОН» не відповідає дійсності та є надуманою:
1). відповідно до п.2.1. Додатку 2 Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 4-х працівників) суб’єкта охоронної діяльності, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація, стаж роботи охоронником) з наданням на кожного охоронника зазначеного в довідці наступних документів:
- документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій;
- копія документу, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій;
- копія трудових книжок (перша сторінка та сторінка з відміткою про працевлаштування в учасника) на працівників, що вказані в довідці.
ПП «ОА «ОРІОН» у складі своєї пропозиції надав всі вищезазначені документи на 4-х працівників, відповідно до вимог тендерної документації Замовника. По даному пункту ( п. 2.1. Додатку №2) тендерної документації, надання інших документів не вимагається. Тобто тендерна документація пропозиції ПП «ОА «ОРІОН» відповідно п. 2.1. Додатку №2 відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
2). відповідно до п. 10 Додатку №5 (Технічне завдання), на посаду охоронника призначаються особи з освітою не нижче середньої, обов´язково з досвідом служби в ЗС, МВС, СБУ, або стажем роботи в охоронних фірмах не менше 2 років.
Двоє працівників ПП «ОА «ОРІОН» ( Бейчук В.М., Бабійчук В.Ф.) володіють багатолітнім досвідом роботи в органах МВС, двоє – володіють досвідом роботи в органах ЗСУ та є учасниками АТО ( Бабчук Ю.В., Лунгул О.М.), додатково Бабчук Ю.В. володіє досвідом роботи в ВДДУПВП. Безпосередньо в ПП «ОА «ОРІОН» охоронник Бабійчук В.Ф. працює 2 місяці, охоронники Бабчук Ю.В., Бейчук В.М. та Лунгул О.М. – більше двох років. Та їхній загальний стаж роботи в охоронних фірмах (інших підприємствах, що займаються охоронною діяльністю), як і вимагається Замовником, становить: Бабчук Ю.В. – 4 роки, Бабійчук В.Ф. – 10 років, Бейчук В.М. – 10 років, Лунгул О. М. – 4 роки. Відповідно до вимог тендерної документації, Замовником вимагалось надати копії записів в трудових книжках працівників про прийняття на роботу саме в ПП «ОА «ОРІОН».
Отже, враховуючи вищенаведене, подана тендерна документація Учасника ПП «ОА «ОРІОН», в повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації Замовника, кваліфікаційним критеріям та вимогам ст. 16, ст. 17 Закону. Тому, інформація про невідповідність, яку зазначає ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» є безпідставною та такою, що не відповідає дійсності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 грудня 2019 16:23
18.12.2019 року ПП Охоронною Агенцією "ОРІОН" було подано вимогу, а фактично заперечення по скарзі, яку подало ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС» на дії Замовника (Головне управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області). Зі змісту заперечення по скарзі та відповідно із змісту самої вимоги випливає, що ПП Охоронна Агенція "ОРІОН" не погоджується зі скаргою на дії Замовника (Головне управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області), яку було подано ТОВ «ЛІГОР СІК’ЮРІТІ ЛЮКС».
Оскільки вимога (фактично заперечення по скарзі), яку було подано ПП Охоронною Агенція "ОРІОН" не містить жодних вимог до Замовника (Головне управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області), вимогу ПП Охоронна Агенція "ОРІОН", задовільнити.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" 395 280,00
UAH з ПДВ
349 164,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Охоронна Агенція "ОРІОН" 396 211,27
UAH з ПДВ
349 360,06
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Явір-2000" 416 888,64
UAH з ПДВ
394 752,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛІГОР СІК`ЮРІТІ ЛЮКС 442 810,48
UAH з ПДВ
414 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-007" 483 120,00
UAH з ПДВ
483 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 16:29
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:39
Цінова пропозиція.pdf
06 грудня 2019 14:39
Технічне завдання.pdf
06 грудня 2019 14:39
Стасенко меддов.pdf
06 грудня 2019 14:39
Стасенко Д.Ю.pdf
06 грудня 2019 14:39
Сало О.П.pdf
06 грудня 2019 14:39
Проект договору.pdf
06 грудня 2019 14:39
Нікітін П.М.pdf
06 грудня 2019 14:39
Нікітін меддов.pdf
06 грудня 2019 14:39
Ліцензія МВС.pdf
06 грудня 2019 14:39
Калькуляція.pdf
06 грудня 2019 14:39
Думенко А.А.pdf
06 грудня 2019 14:39
Довідка ст. 17.pdf
06 грудня 2019 14:39
Довідка - санкції.pdf
06 грудня 2019 14:39
10. Довідка МТР.pdf
06 грудня 2019 14:39
6.3. Акти кмпб № 2.pdf
06 грудня 2019 14:39
6.1. договір КМПБ № 2.pdf
06 грудня 2019 14:39
6. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 грудня 2019 14:39
1.2. Витяг ЄДР.doc
06 грудня 2019 14:39
1.1. Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 13:17
Калькуляція вартості.pdf
04 грудня 2019 13:17
Фото ВІ5968СО.JPG
04 грудня 2019 13:17
Фото ВІ5967СО.JPG
04 грудня 2019 13:17
Фото ВІ5960СО.JPG
04 грудня 2019 13:17
Техпаспорт ВІ 5968 СО.pdf
04 грудня 2019 13:17
Техпаспорт ВІ 5967 СО.pdf
04 грудня 2019 13:17
Техпаспорт ВІ 5960 СО.pdf
04 грудня 2019 13:17
Статут.pdf
04 грудня 2019 13:17
Рішення 42.pdf
04 грудня 2019 13:17
Рішення 28.pdf
04 грудня 2019 13:17
Наказ 99к.pdf
04 грудня 2019 13:17
Наказ 117к.pdf
04 грудня 2019 13:17
Ліцензія МВС.pdf
04 грудня 2019 13:17
Лист гарантія ст 17.pdf
04 грудня 2019 13:17
Інформація санкції.pdf
04 грудня 2019 13:17
Інформація пульт, ТЗО.pdf
04 грудня 2019 13:17
Дозвіл ВІ 5968 СО.pdf
04 грудня 2019 13:17
Дозвіл ВІ 5967 СО.pdf
04 грудня 2019 13:17
Дозвіл ВІ 5960 СО.pdf
04 грудня 2019 13:17
Довідка працівники.pdf
04 грудня 2019 13:17
Довідка МТБ.pdf
04 грудня 2019 13:17
Витяг ПДВ.pdf
04 грудня 2019 13:17
Аналогічний договір 9.pdf
04 грудня 2019 13:17
Аналогічний договір 8.pdf
04 грудня 2019 13:17
Аналогічний договір 7.pdf
04 грудня 2019 13:17
Аналогічний договір 6.pdf
04 грудня 2019 13:17
Аналогічний договір 5.pdf
04 грудня 2019 13:17
Аналогічний договір 4.pdf
04 грудня 2019 13:17
Аналогічний договір 3.pdf
04 грудня 2019 13:17
Аналогічний договір 2.pdf
04 грудня 2019 13:17
Аналогічний договір 14.pdf
04 грудня 2019 13:17
Аналогічний договір 13.pdf
04 грудня 2019 13:17
Аналогічний договір 12.pdf
04 грудня 2019 13:17
Аналогічний договір 11.pdf
04 грудня 2019 13:17
Аналогічний договір 10.pdf
04 грудня 2019 13:17
Аналогічний договір 1.pdf
04 грудня 2019 13:17
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 10:12
Електронний підпис
04 грудня 2019 10:04
Фото спец. засоби.pdf
04 грудня 2019 10:04
Фото авто.pdf
04 грудня 2019 10:04
Тех. паспорти.pdf
04 грудня 2019 10:04
Статут.pdf
04 грудня 2019 10:04
Статут стара ред..pdf
04 грудня 2019 10:04
Пропозиція.pdf
04 грудня 2019 10:04
Проект договору.pdf
04 грудня 2019 10:04
Паспорт директора.pdf
04 грудня 2019 10:03
Мед. довідки.pdf
04 грудня 2019 10:03
Ліцензія ЛІГОР.pdf
04 грудня 2019 10:03
Док.5. Трудові книжки.pdf
04 грудня 2019 10:03
Док.4. Оренда авто.pdf
04 грудня 2019 10:03
Довідки МВС.pdf
04 грудня 2019 10:03
Довідка МТЗ Транспорт.pdf
04 грудня 2019 10:03
Довідка МВС директор.pdf
04 грудня 2019 10:03
Довідка 4-ОПП.pdf
04 грудня 2019 10:03
Відгуки Замовників.pdf
04 грудня 2019 10:03
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 13:13
Електронний підпис
05 грудня 2019 13:11
фото машин.pdf
05 грудня 2019 13:11
статут.pdf
05 грудня 2019 13:11
Повноваження підпису.pdf
05 грудня 2019 13:11
паспорт і код.pdf
05 грудня 2019 13:11
МВС Філон.pdf
05 грудня 2019 13:11
МВС Люльчак.pdf
05 грудня 2019 13:11
МВС Коломієць.pdf
05 грудня 2019 13:11
МВС Бублик.pdf
05 грудня 2019 13:11
МВС Бандуров.pdf
05 грудня 2019 13:11
ЄДРПОУ.pdf
05 грудня 2019 13:11
документи пропозиції.pdf
05 грудня 2019 13:11
витяг єдр.pdf
05 грудня 2019 13:11
витяг єд.податку.pdf
05 грудня 2019 13:11
аналогічний 2.pdf
05 грудня 2019 13:11
Аналогічний 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"

ПП Охоронна Агенція "ОРІОН"

ПП "Явір-2000"

ТОВ ЛІГОР СІК`ЮРІТІ ЛЮКС

ПП "ОХОРОНА-007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#35900097
Відхилено 349 164,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 16:47
ПП Охоронна Агенція "ОРІОН"
#35158119
Переможець 349 360,06
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Охоронна Агенція "ОРІОН"
#35158119
349 360,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 16:07
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 16:00
ДУ 5-28-21.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 15:59
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 10:23
Дод.уг№4-24-21.pdf зміни до договору
15 березня 2021 10:22
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 15:20
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 15:20
Дод.уг. 3-12-21.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 14:42
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 14:38
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:44
ДУ 2 62-20 28 12 2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 13:53
Дод.уг. № 1-3-20.pdf зміни до договору
16 січня 2020 13:52
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:53
Дог.87-19.pdf укладений
28 грудня 2019 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Сторін
Номер договору про закупівлю: 87-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 87-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору 87-19 від 28.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 87-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/62-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору 87-19 від 28.12.2019 року до 31.03.2021 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме ціна договору у січні-березні 2021 року становитиме 56314,32 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 87-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/12-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору 87-19 від 28.12.2019 року до 31.03.2021 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме ціна договору у січні-березні 2021 року становитиме 69836.12 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 87-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/24-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, сума договору після внесення змін складає за період з 01.01.2020 по 31.03.2021 складає 419175,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 87-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/28-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 419 175,80
UAH