Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яловичина вищої категорії, тушка куряча 1-ї категорії охолоджена, печінка яловича
Очікувана вартість
321 200,00 UAH
UA-2019-11-21-000604-a 9fc77a52747d4d76a2662749b4c7df95
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Аббасова

+380552290938 det.sad37@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХЕРСОНСЬКИЙ ЯСЛА - САДОК № 37 КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 24114122
Місцезнаходження: 73033, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Контактна особа: Тетяна Аббасова
+380552290938
det.sad37@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 12:56
Початок аукціону: 10 грудня 2019 12:56
Очікувана вартість: 321 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 606,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого (міського) бюджету

Яловичина вищої категорії, тушка куряча 1-ї категорії охолоджена, печінка яловича
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кілограми
яловичина вищої категорії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2800 кілограми
тушка куряча 1-ї категорії охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
670 кілограми
печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за поставлений товар здійснюються по факту отримання товару на підставі накладної, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, при необхідності – відстрочка платежу до 30 (тридцяти) календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 14:37
Додаток 1 до ТД п. 13-2020.docx
21 листопада 2019 14:37
Додаток 2 до ТД п. 13-2020.docx
21 листопада 2019 14:37
Додаток 3 до ТД п. 13-2020.docx
21 листопада 2019 14:37
Додаток 4 до ТД п.13- 2020.docx
21 листопада 2019 14:37
Додаток 5 до ТД п.13-2020.docx
21 листопада 2019 14:37
Додаток 6 до ТД п.13 - 2020.docx
21 листопада 2019 14:36
Додаток 7 до ТД п.13-2020.docx
21 листопада 2019 14:36
Додаток 8 до ТД-п. 13- 2020.docx
21 листопада 2019 14:36
Додаток 9 до ТД -п.13- 2020.docx
21 листопада 2019 14:36
м`ясо - яс №37 -ТД-п. 13-2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-000604-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕРМАРКЕТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:19221784
Дата подання: 18 грудня 2019 12:02
відхилення пропозиції та визначення переможця
Голові тендерного комітету
Херсонського ясла-садка №37
компенсуючого типу
Херсонської міської ради
Аббасовой Т.О.


Товариство з обмеженою відповідальністю «Супермаркет Україна» приймало участь в процедурі державних закупівель ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (Яловичина вищої категорії, тушка куряча 1-ї категорії охолоджена, печінка яловича), яку проводило Херсонський ясла-садок № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради( номер закупівлі UA-2019-11-21-000604-а).
Рішенням тендерного комітету №25 від 17 грудня 2019 року пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Супермаркет Україна» вартістю 219168,00 гривен, як найменша, була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
-«реєстр документів», наданих в складі тендерної пропозиції, не відповідає за формою, наведеною в додатку №9. Роз’яснюємо, що наданий документ повністю відповідає змісту та сторінкам наданих документів, а найменування стовбців належить до формальних помилок.
-проект Договору не підписаний учасником, а лише завірена сторінка. Роз’яснюємо, що проект Договору підписаний генеральним директором і завірений печаткою, але не завірена сторінка, що відноситься до формальних помилок, тому це порушення Вами безпідставно внесено в протокол рішення.
-«акт прийому передачі автомобіля» складався в 2017 році разом з укладанням Договору оренди, а учасник лише надав копію цього документу. Учасник не складав цього документу під вказані закупівлі, тому цей факт Вами безпідставно внесено в протокол рішення.

-в тендерній документації була викладена вимога надати копію виконаного аналогічного договору з додатками та документами, які підтверджують виконання цього договору. Ми, в своїй пропозиції надали копію аналогічного договору з додатками та накладні на підтвердження виконання цього договору. В тендерній документації закупівлі не було вимоги підтвердження виконання аналогічного договору до копійочки, тому цей факт Вами безпідставно внесено в протокол рішення.

-вимогою тендерної документації було надання позитивного листа-відгуку від керівника організації, яка вказана в довідці про виконання аналогічного договору, але в тендерній документації не було вимоги вказівки в листу-відгуку результатів виконання конкретного договору.
Вважаємо, що рішенням тендерного комітету №25 від 17.12.2019р. безпідставно відхилено нашу тендерну пропозицію , цим самим порушені наші права.
Рішенням тендерного комітету Херсонського ясла-садка №37 компенсуючого типу Херсонської міської ради №25 від 17 грудня 2019 року пропозиція приватного підприємства «Компанія Фенікс-трейд ЛТД» була визнана такою, що
-відповідає кваліфікаційним критеріям, встановле6ним статтею 16 Закону,
-відповідає вимогам встановленим статтею 17 Закону
–відповідає умовам тендерної документації,
та приватне підприємство «Компанія Фенікс-трейд ЛТД» визнане переможцем торгів.
Після огляду тендерної пропозиції переможця, вважаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме,
1) Загальні відомості про підприємство (сторінка 31) подані не на фірмовому бланку;
2) Проект Договору(сторінки 32-37) подані не на фірмовому бланку
3) В ціновій пропозиції приватного підприємства «Компанія Фенікс-трейд ЛТД» не виділений податок на додану вартість (сторінки 18-19)
4) Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі подані не на фірмовому бланку ( сторінки 9-12)
5) Сторінка з копією лицевої сторінки реєстраційного свідоцтва автомобіля не пронумерована і не завірена(між сторінками 66 та 67)
6) Автомобіль, Форд Транзит ВТ2086АЕ, який пропонується переможцем торгів не може використовуватися для перевозки продуктів тваринного походження.
7) Згідно довідки про наявність обладнання (сторінка 58) в пропозиції приватного підприємства «Компанія Фенікс-трейд ЛТД» вказано наявність холодильної камери 15.3кв.м, а в Договорі №29\19-ПО від 03.12.2018р. вказана компанія не орендує, а отримує послуги по охолодженню на 7кв.м та допоміжних приміщеннях площею 15.3кв.м, а не холодильну камеру. Це означає внесення в пропозицію приватного підприємства «Компанія Фенікс-трейд ЛТД» невірних даних( службове підроблення). Приватне підприємство «Компанія Фенікс-трейд ЛТД» отримує послуги охолодження на всю свою виробничу діяльність лише 7 кв.м холодильної камери. Цього недостатньо для постачання продуктів харчування в дошкільні заклади міста.
8) Акт позапланового заходу державного контролю за операторами ринку (сторінки 84-99) не підписаний спеціалістами Держпродспоживслужби. Вважаємо, що пропозиція приватного підприємства «Компанія Фенікс-трейд ЛТД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника і тому не може бути визнана переможцем.



Генеральний директор ТОВ «Супермаркет Україна» Басараб І.І
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 грудня 2019 15:46
Розглянувши вимогу, тендерний комітет Херсонського ясла-садка № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради інформує про наступне.
Пунктом 3 статті 30 "Відхилення тендерних пропозицій" Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На виконання зазначених вимог Закону надаємо додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "Супермаркет Україна" умовам тендерної документації.
Тендерний комітет Херсонського ясла-садка № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію подану - Товариством з обмеженою відповідальністю «Супермаркет Україна» (Код ЄДРПОУ: 19221784), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам зазначеним у статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі», а саме:
1. Підстави відхилення : У порушення вимог тендерної документації, форма реєстру документів, надана у складі тендерної пропозиції, не відповідає формі реєстру встановленій у додатку № 9 тендерної документації.
Пояснення: в додатку 9 тендерної документації наведена форма реєстру документів, наданих у складі тендерної пропозиції, за якою учасник повинен був надати перелік документів. ТОВ «Супермаркет Україна» у поданій пропозиції надав реєстр, який за формою не відповідає формі реєстру встановленій у додатку № 9 тендерної документації.
2. Підстава відхилення: Всупереч умовам тендерної документації акт приймання - передачі автомобіля по договору оренди надано на російській мові, без надання у складі тендерної пропозиції автентичного перекладу на українську мову;
Пояснення: Пунктом 7 розділу "Загальні положення" тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається Учасниками українською мовою. В разі якщо пропозиція Учасника подається іншою мовою ніж українська, така пропозиція повинна супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою. В порушення зазначеної вимоги тендерної документації ТОВ «Супермаркет Україна» надав у складі тендерної пропозиції акт приймання - передачі автомобіля по договору оренди на російській мові без надання у складі тендерної пропозиції автентичного перекладу на українську мову. Що є порушенням умов тендерної документації.

3. Підстава відхилення: Учасником торгів у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вартість поставленого товару за договором, зазначено у сумі - 13132,08 грн., а з урахуванням додаткових угод до цього договору, наданих учасником торгів у складі тендерної пропозиції, вартість поставленого товару за договором у кількості 6544 шт. становить – 18349,38 грн.
У підтвердження наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, на вимогу тендерної документації про надання у складі тендерної пропозиції документів, які свідчать про виконання договору (накладних, актів приймання передачі тощо) - учасником торгів надано видаткових накладних на поставку товару за аналогічним договором у кількості 7630 шт. на суму 21605,10 грн., що значно перевищує обсяги та вартість поставки по укладеному договору.
Пояснення: Додатком 1 тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати копію аналогічного договору, завірену печаткою Учасника (у разі її використання) і власноручним підписом уповноваженої особи учасника з усіма додатками, що є його невід’ємною частиною та документи, які свідчать про виконання договору (накладні, акти приймання передачі тощо).
В порушення зазначеної вимоги учасником торгів у складі тендерної пропозиції надані накладні на поставку товару у кількості та на суму, що значно перевищує обсяги та вартість поставки по укладеному та наданому у складі тендерної пропозиції аналогічному договору.
Зазначене свідчить про те, що учасником торгів у складі тендерної пропозиції не надано всі додаткові угоди до договору, що є його невід’ємною частиною, що було вимогою тендерної документації, та про невідповідність поданої ТОВ «Супермаркет Україна» тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідно про невідповідність учасника торгів кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі». В цій частині тендерна пропозиція ТОВ «Супермаркет Україна» теж не відповідає умовам тендерної документації.
4. Підстава відхилення: Умовою тендерної документації було надання учасником торгів у складі тендерної пропозиції - оригіналу або копію позитивного листа - відгуку, щодо виконання умов договору за підписом керівника організації, із якою укладено аналогічний договір, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору. В довідці про наявність документально – підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ТОВ «Супермаркет Україна» навело інформацію про договір від 25.01.18 № 9.
Пояснення: Всупереч зазначеної умови учасником торгів в складі тендерної пропозиції надано відгук, в якому жодним словом не надано відгук щодо виконання умов договору від 25.01.18 № 9, що наведений у довідці про наявність документально – підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Це є порушенням умов тендерної документації та відповідно вимог до кваліфікаційних критеріїв зазначених у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». В цій частині тендерна пропозиція ТОВ «Супермаркет Україна» теж не відповідає умовам тендерної документації.
5. У вимозі ТОВ «Супермаркет Україна» крім того зазначено: «Вважаємо, що рішенням тендерного комітету №24 від 17.12.2019р. безпідставно відхилено нашу тендерну пропозицію, цим самим порушені наші права»
Пояснення: Враховуючи все вищевикладене, тендерний комітет Херсонського ясла-садка № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради вважає, що обґрунтовано та правомірно прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Супермаркет Україна» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2019-11-21-000604-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872
Невідповідність тендерної документації переможця вимогам закупівлі
10-12-2019, року відбувся аукціон на закупівлю Яловичина вищої категорії, тушка куряча 1-ї категорії охолоджена, печінка яловича у відповідності до оголошеного аукціону UA-2019-11-21-000604-a виявили намір прийняти участь шестеро учасників. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно ПРОТОКОЛУ ТК №24 від «17» 12 2019р. під час засідання тендерного комітету Херсонського ясла-садка №37 компенсуючого Херсонської міської ради, щодо розгляду на відповідність тендерної пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» за процедурою відкриті торги на закупівлю Яловичина вищої категорії, тушка куряча 1-ї категорії охолоджена, печінка яловича до оголошеного аукціону UA-2019-11-21-000604-a в електронній системі PROZORRO, було прийнято рішення визнати тендерну пропозицію ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнати учасника ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
В свою чергу, повідомляємо Вам, що тендерним комітетом за результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» повинно бути прийняте рішення про відхилення, а саме у зв’язку з наступним:
- Згідно ТД Додатку 3 в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (акт обстеження), на що учасник ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надало його у неналежному вигляді, без підписів посадових осіб (спеціалістів) центрального органу виконавчої влади.
- Згідно ТД Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 абзацу 10: усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (завантажені документи (копії документів) повинні бути пронумеровані, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки учасника (у разі її використання), на що учасник ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надав документ згідно Додатку 3,5, 7 неналежним чином, що не відповідає вимогам Замовника.
- Згідно ТД Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 абзацу 4 учасник повинен надати: відповідну технічну специфікацію, але у тендерній пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» вказаний документ відсутній.
Таким чином, за даних підстав тендерна пропозиція учасника ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД», що виграв закупівлю, не відповідає встановленим вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У випадку не прийняття міри тендерним комітетом щодо свого рішення, ми маємо підстави для звернення до Антимонопольного комітету.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 грудня 2019 10:27
Причина: Невірно зазначено інформацію
Номер вимоги: UA-2019-11-21-000604-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872
Дата подання: 20 грудня 2019 10:29
Невідповідність тендерної документації переможця вимогам закупівлі
10-12-2019, року відбувся аукціон на закупівлю Яловичина вищої категорії, тушка куряча 1-ї категорії охолоджена, печінка яловича у відповідності до оголошеного аукціону UA-2019-11-21-000604-a виявили намір прийняти участь троє учасників. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно ПРОТОКОЛУ ТК №25 від «17» 12 2019р. під час засідання тендерного комітету Херсонського ясла-садка №37 компенсуючого Херсонської міської ради, щодо розгляду на відповідність тендерної пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» за процедурою відкриті торги на закупівлю Яловичина вищої категорії, тушка куряча 1-ї категорії охолоджена, печінка яловича до оголошеного аукціону UA-2019-11-21-000604-a в електронній системі PROZORRO, було прийнято рішення визнати тендерну пропозицію ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнати учасника ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
В свою чергу, повідомляємо Вам, що тендерним комітетом за результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» повинно бути прийняте рішення про відхилення, а саме у зв’язку з наступним:
- Згідно ТД Додатку 3 в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (акт обстеження), на що учасник ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надало його у неналежному вигляді, без підписів посадових осіб (спеціалістів) центрального органу виконавчої влади.
- Згідно ТД Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 абзацу 10: усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (завантажені документи (копії документів) повинні бути пронумеровані, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки учасника (у разі її використання), на що учасник ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надав документ згідно Додатку 3,5, 7 неналежним чином, що не відповідає вимогам Замовника.
- Згідно ТД Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 абзацу 4 учасник повинен надати: відповідну технічну специфікацію, але у тендерній пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» вказаний документ відсутній.
Таким чином, за даних підстав тендерна пропозиція учасника ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД», що виграв закупівлю, не відповідає встановленим вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У випадку не прийняття міри тендерним комітетом щодо свого рішення, ми маємо підстави для звернення до Антимонопольного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 грудня 2019 08:51
Розглянувши вимогу, тендерний комітет Херсонського ясла-садка № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради інформує про наступне.

1. Питання: Згідно ТД Додатку 3 в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (акт обстеження), на що учасник ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надало його у неналежному вигляді, без підписів посадових осіб (спеціалістів) центрального органу виконавчої влади.
Відповідь: Відповідно до розділу ІІІ. «Вимоги до постачальника» додатку 3 тендерної документації, наявність Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (акт обстеження), передбачається у постачальника під час поставки товару, а не надання його учасником у складі тендерної пропозиції.
Надання зазначеного акту в складі тендерної пропозиції учасника тендерною документацією не вимагалося.
В цій частині тендерна пропозиція ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» повністю відповідає умовам тендерної документації.

2. Питання: Згідно ТД Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 абзацу 10: усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (завантажені документи (копії документів) повинні бути пронумеровані, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки учасника (у разі її використання), на що учасник ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надав документ згідно Додатку 3,5, 7 неналежним чином, що не відповідає вимогам Замовника.
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації, всі сторінки, наданих в складі тендерної пропозиції учасника торгів ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» Додатків № 3, 5, 7, пронумеровані, містять підпис уповноваженої посадової особи учасника та відбиток печатки учасника, а саме: додаток № 3 – стор. 9-12, додаток № 5 – стор.31, додаток № 7 – стор. 38.
В цій частині тендерна пропозиція повністю відповідає умовам тендерної документації.
Інформація Малого приватного підприємства "Ритм" «що учасник ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надав документ згідно Додатку 3,5, 7 оформлений неналежним чином, що не відповідає вимогам Замовника» є такою, що не відповідає дійсності.

3. Питання: Згідно ТД Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 абзацу 4 учасник повинен надати: відповідну технічну специфікацію, але у тендерній пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» вказаний документ відсутній.
Відповідь: В складі тендерної пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надано Додаток 3 (стор. 9-12 тендерної пропозиції), який містить необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, що є однією з вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «завантаження файлів з: -інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (додаток № 3)».
Крім того, специфікація на товар, що є предметом закупівлі, наведена учасником також у Додатку 4 тендерної документації, викладеному на сторінці 18 тендерної пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД». В цій частині тендерна пропозиція повністю відповідає умовам тендерної документації.

Документи подані скаржником

18 грудня 2019 11:59
вимога по мясу 37 cад.PDF

Документи

20 грудня 2019 15:44
Протокол № 28 від 20.12.19.pdf

Документи

24 грудня 2019 08:49
Протокол №30 від 24.12.19.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-21-000604-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕРМАРКЕТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:19221784
Дата подання: 26 грудня 2019 11:34
скарга на рішення Замовника №25 від 17.12.2019
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “Супермаркет Україна” 73020, м. Херсон, проспект Святих Кирила та Мефодія, 23 ел. адреса: marketukraina@gmail.com тел.(0552) 29-91-35; факс (0552) 29-91-35 код ЄДРПОУ 19221784 , ІПН 192217821036, р/р UA02 380805 00000000 26009186871 МФО 380805 ОАО «Райффайзен Банк Аваль» № 122 від 26.12.2019 року До постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Вул.. Митрополита В.Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Супермаркет Україна» ідентифікаційний код юридичної особи: 19221784 місцезнаходження: просп. Святих Кирила та Мефодія (Димитрова), 23, м. Херсон, 73020 тел./факс (0552) 29-01-35,0 29-91-35 ел.адреса: marketukraina@gmail.com Замовник: Херсонський ясла-садок № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради код згідно ЄДРПОУ – 24114122 місцезнаходження: вул.. Лавреньова, 6, м. Херсон, 73033 тел./факс (0552) 22-34-04, 49-12-42 ел.адреса: v_tendez3@city.Kherson.ua Процедура закупівель – відкриті торги Предмет закупівель: ДК 021:2015:615110000-2- М'ясо (Яловичина вищої категорії, тушка куряча І-ї категорії охолоджена, печінка яловича) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA–2019-11-000604-а СКАРГА На рішення Замовника Херсонський ясла-садок № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради (далі – Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету: ДК 021:2015615110000-2- М'ясо (Яловичина вищої категорії, тушка куряча І-ї категорії охолоджена, печінка яловича). Рішенням тендерного комітету Замовника від 17 грудня 2019 року протокол № 25 розгляду тендерних пропозицій поданих учасниками торгів на закупівлю м’яса пропозиція ТОВ «Супермаркет Україна» була «… відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам установленим ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Наданий у складі тендерної пропозиції «Реєстр документів» не відповідає формі реєстру – додатку № 9. Вважаємо таку вимогу безпідставною, формальною, бюрократичною. Яка не має ніякого відношення до вимог ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» . 2. Надання проекту договору (стор. 6-13) підписаного уповноваженою особою. Фактично кожна сторінка даного проекту договору підписана генеральним директором ТОВ і скріплена печаткою ТОВ. 3. Всупереч умовам тендерної документації акт прийому-передачі автомобіля по договору оренди наданого на російській мові (стор. 53). Але при цьому Замовник залишив без уваги договір оренди цього автомобіля від 13.10.2017р. (стор. 50-52), який виконано на українській мові. На українській мові виконані: листи про надання санітарного паспорту авто (стор. 48), довідка про неможливість видачі сан паспортів на автотранспорт (стор. 49), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (стор. 54), довідка про санобробку автомобіля (стор. 58), особова медична картка водія (стор. 59-62). Відповідно до вимог ст.. 15 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що під час процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються української мовою, а також за рішенням Замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Таким чином, наявність акта прийому-передачі автомобіля від 01.11.2017р. виконаного на російській мові не є підставою для відхилення тендерної пропозиції нашого товариства з посиланням на порушення вимог ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Частина 2 ст. 16 цього Закону передбачає: «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:  Наявність обладнання та матеріально-технічної бази;  Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;  Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». 4. В рішенні № 25 від 17.12.2019р. Замовник вважає, що нашим ТОВ не підтверджена наявність досвіду виконання аналогічного договору та відсутній позитивний лист відгук. Але дане твердження не відповідає дійсності. При подачі пропозицій ТОВ було надано:  Довідка про виконання аналогічного договору (стор. 63)  Лист-відгук (стор. 64), в якому зазначено, що нашим товариство своєчасно постачаються продукти харчування спеціальним транспортом, надаються всі супровідні документи: нарікань та питань щодо якості не було;  Копія аналогічного договору № 9 від 25.01.2018р. (стор. 65-69) Жодних претензій до виконання нашим ТОВ умов договору № 9 від 25.01.2018р. від Замовника не було, що він і підтвердив своїм листом-відгуком від 27.11.2019р. Тому вважаємо, що Замовник безпідставно, надумано відмовив в задоволенні нашої пропозиції. При подачі тендерних пропозицій нашим ТОВ було також надано: 1. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (стор. 36), згідно якої в розпорядженні ТОВ знаходиться:  Холодильна камера площею 130 кв.м. для зберігання продуктів, температура 0 +5С;  Холодильна камера площею 80 кв.м. для зберігання продуктів, температурою 0 - -20 С;  Складські приміщення загальною площею 1 100 кв.м.;  Спец автомобіль Мерседес Бенц – вантажний фургон-рефрижератор з об’ємом двигуна – 2 148куб.см.; 2. Інформацію про реєстрацію потужностей в Управлінні Держпродспоживслужби м. Херсона (стор. 37); 3. Довідку про реєстрацію потужностей (стор. 38); 4. Експлуатаційний дозвіл на холодильний склад (стор. 39); 5. Акт перевірки ДПСС від 03.09.19р. (стор. 40-47); 6. Договір про надання послуг по дезінфекції та дератизації (стор. 55-57); 7. Довідка про санітарну обробку автомобіля ( стор. 58). ТОВ «Супермаркет Україна» були виконані вимоги Замовника перелічені в додатку № 1 до тендерної документації: виконання аналогічних договорів, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність орендованого спеціального автотранспорту для перевезення харчових продуктів тваринного походження, надані всі необхідні і дійсні на даний час і в 2020 році дозволи, проведені перевірки. Але Замовник Протоколом № 25 від 17.12.2019р. (п.7.2) визнав пропозицію Приватного підприємства «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» (код 38270146), місцезнаходження – 73000, м. Херсон, Миколаївське шосе, 25) такою, що:  Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.. 16 ЗУ (?);  Відповідає умовам тендерної документації. Після огляду тендерної пропозиції переможця, вважаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме:  Загальні відомості про підприємство (стор. 31) подані не на фірмовому бланку;  Проект Договору (стор. 32-37) подані не на фірмовому бланку;  В ціновій пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» не виділений податок на додану вартість (стор. 18-19);  Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі подані не на фірмовому бланку (стор. 9-12);  Сторінка з копією лицьового боку реєстраційного свідоцтва автомобіля не пронумеровано і не завірена (між сторінками 66 та 67);  Автомобіль Форд Транзит ВТ2086АЕ, який пропонується переможцем торгів не може використовуватись для перевезення продуднів тваринного походження, т.я. в даному автомобілі не передбачено наявність (установка) холодильного обладнання;  Згідно довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП зазначило, що в нього відсутня матеріально-технічне забезпечення та власне обладнання (стор. 58), а орендує дві холодильні камери згідно договору № 29/19-170 з пролонгацією від 01.02.2019р.. А на стор. 59 цієї довідки визначено, що ПП орендує холодильник площею 7 кв.м. і холодильну камеру площею 15,3 кв.м. та автомобіль фургон вантажний Форд Транзит. Звертаємо увагу Колегії на договір № 29/19-170 від 03.12.2018р. про надання послуг по охолодженню, (стор. 70-73), яким ТОВ «Херсонхолод» зобов’язується надавати ПП послугу по охолодженню продукції на площі 7 кв.м. і додатково надати для обслуговування Замовник (ПП) холодильної камери виділити допоміжні приміщення площею 15,3 кв.м. (розділ І договору, стор. 70), а в розділі 5 договору (стор. 71) передбачається, що ПП надається послуга на охолодження в холодильній камері (від 0 до -18С) площею 7 кв.м. і приміщення під офіс ПП площею 15,3 кв.м. Ці ж дані підтверджуються актом прийому-передачі від 01.01.19р. (стор. 74), актом від 31.12.18р. (стор. 75) і додатковою угодою від 01.02.2019р. (стор. 76) Таким чином, у приватного підприємства, окрім 7 кв.м. частини холодильника сильної заморозки, що неприпустимо для харчових продуктів тваринного походження, які передбачаються для поставки дитсадкам. Не відповідає реальності і експлуатаційний дозвіл від 07.05.2019р., т.я холодильного складу для зберігання і реалізації харчових продуктів тваринно походження у власності ПП чи в оренді - НЕМАЄ (стор. 77). Недійсним є лист ГУ Держпродспоживслужби від 17.01.2018р. (стор.78) про реєстрацію потужностей та лист ПП про внесення потужності в реєстр (стор. 83). Є повною фальсифікацією акт ГУ Держпродспоживслужбиу Херсонській області від 23 квітня 2019р. (стор. 84-89), в якому зазначено, що потужність оператора ринку ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» складає:  Холодильний склад згідно договору оренд від 03.12.2018р. № 29/19-ПО (морозильній камери; №1 масло вершкове; м’ясо свинина, яловичина, субпродукти; № 2 м’ясо свинина, яловичина, кури / упаковані); № 3 та № 4 субпродукти м’ясні заморожені, холодильні камери: № 5 – молочна продукція; № 6 – ковбасні вироби. Фактично це потужності, які знаходяться у власності ТОВ «Херсонхолод», яке надає ПП послуги користування 7,0 кв.м. частиною холодильної камери та надає 15,3 кв.м. допоміжної площі під розміщення офісу ПП. Підтвердженням того, що всі вище перераховані холодильники, холодильний склад знаходяться у власності ТОВ «Херсонхолод» є договори цього товариства № 477 від 19.12.2018р. та № 02 від 03.12.2019р. на проведення дератизації складів і холодильників на площі 2 000 кв.м. (стор. 107-110). Всі документи ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» про начеб-то наявність у нього обладнання та матеріально-технічного забезпечення свідчить про службову підробку документів, користуючись тим, що ТОВ «Херсонхолд» знаходиться за адресою м. Херсон, Миколаївське шосе, 25, 73034, де ТОВ передало в оренду під розміщення офісу 15,3 кв.м. площі ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД». Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що пропозиція приватного підприємства «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, чинному законодавству і тому не може бути визнана переможцем. У відповідності до ч. 6 ст. 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. Враховуючи зазначене, відхиливши пропозицію Скаржника, без достатніх правових підстав, Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право ТОВ «Супермаркет Україна» бути визнаним переможцем по Процедурі закупівлі з послідуючим наміром укласти договір згідно з Законом. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції учасників Процедури закупівель, а саме – відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції У відповідності до ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має прав:  Прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівель (у тому числі порушень порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вжитися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (в тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного вище, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Супермаркет Україна» (ідентифікаційний код юридичної особи: 19221784) до свого розгляду. 2. Перевірити дії Замовника (Херсонський ясла-садок № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради, код згідно ЄДРПОУ – 24114122) на предмет наявності порушень при проведенні тендерної пропозиції ТОВ «Супермаркет Україна» по Процедурі закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення (Протокол № 25 від 17 грудня 2019 року) про відхилення пропозиції ТОВ «Супермаркет Україна» та прийняті після цього рішення по Процедурі закупівлі. Додаток:  Платіжне доручення. Генеральний Директор ТОВ «Супермаркет Україна» І.І. Басараб
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 19:47
Рішення від 28.12.2019 № 19518+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 19:47
рішенн від 21.01.2020 № 1206.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 20:28

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕРМАРКЕТ УКРАЇНА" 291 298,80
UAH з ПДВ
219 168,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД" 314 340,00
UAH з ПДВ
220 774,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 275 160,00
UAH з ПДВ
241 314,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Даяна-С" 276 700,00
UAH з ПДВ
273 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОДИНА ГАННА МИКОЛАЇВНА 297 675,50
UAH з ПДВ
297 675,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 14:33
Електронний підпис
05 грудня 2019 14:32
пропозиція мясо.rar

Публічні документи

20 грудня 2019 11:58
Електронний підпис
19 грудня 2019 11:34
Електронний підпис
19 грудня 2019 11:31
ВІДПОВІДЬ НА ОСКАРЖЕННЯ
06 грудня 2019 15:32
Електронний підпис
06 грудня 2019 15:26
Стор 9-12_12а Додаток 3 .FR12.pdf
06 грудня 2019 15:26
Стор 1-8 Додаток 2 .FR12.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 20:27
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕРМАРКЕТ УКРАЇНА"

ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

ТОВ "Даяна-С"

ФОП ГОДИНА ГАННА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕРМАРКЕТ УКРАЇНА"
#19221784
Відхилено 219 168,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 12:21
ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"
#38270146
Переможець 220 774,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 12:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"
#38270146
220 774,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 16:07
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 12:39
форма 6.pdf зміни до договору
25 січня 2021 12:36
Д.уг 6.pdf зміни до договору
25 січня 2021 12:36
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:39
повідомлення.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 13:38
Д.уг.№5до договору №13.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:17
Форма 4.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:16
Д.уг. 4.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:15
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 11:40
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
25 червня 2020 11:24
Повідомлення.PDF зміни до договору
25 червня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 16:14
повідомлення м ясо.PDF зміни до договору
12 лютого 2020 16:05
додаткова угода мясо.PDF зміни до договору
12 лютого 2020 15:38
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 09:04
договір - м ясо.PDF укладений
27 січня 2020 09:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 11.2. Договору Сторони домовились внести зміни до Договору №13/1 від 27.01.2020 року, виклавши їх в наступній редакції, а саме: 1.1. Викласти п. 1.2. Договору у наступній редакції: п. 1.2. Кількість товарів: - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 72,012 кг - Яловичина вищої категорії 273,01 кг - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 2479,997 кг - Печінка яловича 607,968 кг 1.2. Викласти п. 3.1. Договору у наступній редакції: п.3.1. Ціна цього Договору становить: 220774,00 грн. (Двісті двадцять тисяч сімсот сімдесят чотири грн. 00 коп.) з ПДВ Ціна за одиницю товару: - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 54,01 грн. з ПДВ - Яловичина вищої категорії 154,00 грн. з ПДВ - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 59,41 грн. з ПДВ - Печінка яловича 45,24 грн. з ПДВ 13. Номер додаткової угоди. №2 14. Сума договору після внесення змін. 220774,00 грн (Двісті двадцять тисяч сімсот сімдесят чотири грн. 00 коп.) з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена кг 72,012 2 Яловичина вищої категорії кг 273,01 3 Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена кг 2479,997 4 Печінка яловича кг 607,968
Номер договору про закупівлю: № 13/1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 13/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 11.2. Договору Сторони домовились внести зміни до Договору №13/1 від 27.01.2020 року, виклавши їх в наступній редакції, а саме: 1.1. Викласти п. 1.2. Договору у наступній редакції: п. 1.2. Кількість товарів: - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 58,966 кг - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 307,650 кг - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 1985,673 кг - Яловичина вищої категорії 120,950 кг - Яловичина вищої категорії 138,239 кг - Печінка яловича 49,77 кг - Печінка яловича 507,494 кг 1.2. Викласти п. 3.1. Договору у наступній редакції: п.3.1. Ціна цього Договору становить: 220774,00 грн. (Двісті двадцять тисяч сімсот сімдесят чотири грн. 00 коп.) з ПДВ Ціна за одиницю товару: - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 54,01 грн. з ПДВ - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 59,41 грн. з ПДВ - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 65,35 грн. з ПДВ - Яловичина вищої категорії 154,00 грн. з ПДВ - Яловичина вищої категорії 169,40 грн. з ПДВ - Печінка яловича 45,24 грн. з ПДВ - Печінка яловича 49,76 грн. з ПДВ 13. Номер додаткової угоди. №3 14. Сума договору після внесення змін. 220774,00 грн (Двісті двадцять тисяч сімсот сімдесят чотири грн. 00 коп.) з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена кг 58,966 2 Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена кг 307,650 3 Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена кг 1985,673 4 Яловичина вищої категорії кг 120,95 5 Яловичина вищої категорії кг 138,239 6 Печінка яловича кг 49,77 7 Печінка яловича кг 507,494
Номер договору про закупівлю: № 13/1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У звязку із зменшенням обсягу закупівель Сторони погодились внести зміни до Договору №13/1 від 27.01.2020 року, виклавши їх в наступній редакції, а саме: 1.1. Викласти п. 1.2. Договору у наступній редакції: п. 1.2. Кількість товарів: - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 58,966 кг - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 307,650 кг - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 1209,398 кг - Яловичина вищої категорії 120,950 кг - Яловичина вищої категорії 228,063 кг - Печінка яловича 49,77 кг - Печінка яловича 233,599 кг 1.2. Викласти п. 3.1. Договору у наступній редакції: п.3.1. Ціна цього Договору становить: 171632,03 грн. (Сто сімдесят одна тисяча шістсот тридцять дві грн. 03 коп.) в тому числі ПДВ 28605,34 грн. (Двадцять вісім тисяч шістсот п’ять грн. 34 коп.), сума зменшення по даній угоді складає 49141,97 грн. (Сорок дев'ять тисяч сто сорок одна грн. 97 коп.) Ціна за одиницю товару: - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 54,01 грн. з ПДВ - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 59,41 грн. з ПДВ - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 65,35 грн. з ПДВ - Яловичина вищої категорії 154,00 грн. з ПДВ - Яловичина вищої категорії 169,40 грн. з ПДВ - Печінка яловича 45,24 грн. з ПДВ - Печінка яловича 49,76 грн. з ПДВ 13. Номер додаткової угоди. №4 14. Сума договору після внесення змін. 171632,03 грн. (Сто сімдесят одна тисяча шістсот тридцять дві грн. 03 коп.) в тому числі ПДВ 28605,34 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена кг 58,966 2 Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена кг 307,650 3 Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена кг 1209,398 4 Яловичина вищої категорії кг 120,95 5 Яловичина вищої категорії кг 228,063 6 Печінка яловича кг 49,77 7 Печінка яловича кг 233,599
Номер договору про закупівлю: № 13/1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв язку із зменшенням обсягу закупівель Сторони погодились внести зміни до Договору №13/1 від 27.01.2020 року, виклавши їх в наступній редакції, а саме: 1.1. Викласти п. 1.2. Договору у наступній редакції: п. 1.2. Кількість товарів: - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 58,966 кг - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 307,650 кг - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 1442,239 кг - Яловичина вищої категорії 120,950 кг - Яловичина вищої категорії 138,239 кг - Печінка яловича 49,77 кг - Печінка яловича 233,599 кг 1.2. Викласти п. 3.1. Договору у наступній редакції: п.3.1. Ціна цього Договору становить: 171632,03 грн. (Сто сімдесят одна тисяча шістсот тридцять дві грн. 03 коп.) в тому числі ПДВ 28605,34 грн. (Двадцять вісім тисяч шістсот п’ять грн. 34 коп.), сума зменшення по даній угоді складає 49141,97 грн. (Сорок дев'ять тисяч сто сорок одна грн. 97 коп.) Ціна за одиницю товару: - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 54,01 грн. з ПДВ - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 59,41 грн. з ПДВ - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 65,35 грн. з ПДВ - Яловичина вищої категорії 154,00 грн. з ПДВ - Яловичина вищої категорії 169,40 грн. з ПДВ - Печінка яловича 45,24 грн. з ПДВ - Печінка яловича 49,76 грн. з ПДВ 13. Номер додаткової угоди. №4 14. Сума договору після внесення змін. 171632,03 грн. (Сто сімдесят одна тисяча шістсот тридцять дві грн. 03 коп.) в тому числі ПДВ 28605,34 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена кг 58,966 2 Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена кг 307,650 3 Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена кг 1442,239 4 Яловичина вищої категорії кг 120,95 5 Яловичина вищої категорії кг 138,239 6 Печінка яловича кг 49,77 7 Печінка яловича кг 233,599
Номер договору про закупівлю: № 13/1
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.10.1.Договору № 13/1 від 27.01.2020 року у наступній редакції: «п.10.1. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2020 року, та вважається продовженим на термін до 31 січня 2021 року. Сторони, керуючись частиною 3 статті 631 Цивільного кодексу України домовились, що всі умови цього Договору розповсюджують свою дію на відносини, які виникли між сторонами з «01 січня 2020р.». 13. Номер додаткової угоди. №5 14. Сума договору після внесення змін. 171632,03 грн. (Сто сімдесят одна тисяча шістсот тридцять дві грн. 03 коп.) в тому числі ПДВ 28605,34 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена кг 58,966 2 Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена кг 307,650 3 Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена кг 1442,239 4 Яловичина вищої категорії кг 120,95 5 Яловичина вищої категорії кг 138,239 6 Печінка яловича кг 49,77 7 Печінка яловича кг 233,599
Номер договору про закупівлю: № 13/1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У звязку із збільшенням обсягу закупівель Сторони погодились внести зміни до Договору №13/1 від 27.01.2020 року, виклавши їх в наступній редакції, а саме: 1.1. Викласти п. 1.2. Договору у наступній редакції: п. 1.2. Кількість товарів: - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 1812,498 кг - Яловичина вищої категорії 248,194 кг - Печінка яловича 278,848 кг 1.2. Викласти п. 3.1. Договору у наступній редакції: п.3.1. Ціна цього Договору становить: 174366,21 грн. (Сто сімдесят чотири тисячі триста шістдесят шість грн. 21 коп.) в тому числі ПДВ 29061,04 грн., у тому числі сума, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі № 13/1 від 27.01.2020 року, становить 2734,18 грн. (Дві тисячі сімсот тридцять чотири грн. 18 коп.) Ціна за одиницю товару: - Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена 65,35 грн. з ПДВ - Яловичина вищої категорії 169,40 грн. з ПДВ - Печінка яловича 49,76 грн. з ПДВ 2. У зв’язку зі зміною реквізитів пункт 14. Договору викласти у наступній редакції: ЗАМОВНИК: Херсонський ясла-сад №37компенсуючого типу Херсонської міської ради 73033, м. Херсон вул. Лавреньова 6 т.29-09-38 UA358201720344240004000040821 UA518201720344231004200040821 ЄДРПОУ 24114122 УДКСУ у м. Херсоні Херсонської обл. 13. Номер додаткової угоди. №6 14. Сума договору після внесення змін. 174366,21 грн. (Сто сімдесят чотири тисячі триста шістдесят шість грн. 21 коп.) в тому числі ПДВ 29061,04 грн., у тому числі сума, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі № 13/1 від 27.01.2020 року, становить 2734,18 грн. (Дві тисячі сімсот тридцять чотири грн. 18 коп.). 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 1 Тушка куряча 1-ї категорії охолоджена кг 1812,498 2 Яловичина вищої категорії кг 248,194 3 Печінка яловича кг 278,848
Номер договору про закупівлю: № 13/1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 174 366,21
UAH (в тому числі ПДВ 29 061,04 UAH)