Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капуста білоголова свіжа, цибуля ріпчаста свіжа, морква свіжа, буряк столовий свіжий, баклажани свіжі, томати свіжі, огірки свіжі, кабачки свіжі, гарбуз, перець солодкий свіжий, зелень, яблуко, лимон, слива, персик, мандарин, апельсин, банан свіжий
Очікувана вартість
223 960,00 UAH
UA-2019-11-21-000463-a 902791ad46064dbe9fc16d40e1f5e6b5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Аббасова

+380552290938 det.sad37@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХЕРСОНСЬКИЙ ЯСЛА - САДОК № 37 КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 24114122
Місцезнаходження: 73033, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Контактна особа: Тетяна Аббасова
+380552290938
det.sad37@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 15:56
Початок аукціону: 10 грудня 2019 15:56
Очікувана вартість: 223 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 119,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого (міського) бюджету

Капуста білоголова свіжа, цибуля ріпчаста свіжа, морква свіжа, буряк столовий свіжий, баклажани свіжі, томати свіжі, огірки свіжі, кабачки свіжі, гарбуз, перець солодкий свіжий, зелень, яблуко, лимон, слива, персик, мандарин, апельсин, банан свіжий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1650 кілограми
капуста білоголова свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1100 кілограми
цибуля ріпчаста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1320 кілограми
морква свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1980 кілограми
буряк столовий свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кілограми
баклажани свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кілограми
томати свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
400 кілограми
огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кілограми
кабачки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
400 кілограми
гарбуз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кілограми
перець солодкий свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
30 кілограми
зелень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
800 кілограми
яблуко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
120 кілограми
лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кілограми
слива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кілограми
персик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кілограми
мандарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кілограми
апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кілограми
банан свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73033, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лавреньова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за поставлений товар здійснюються по факту отримання товару на підставі накладної, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, при необхідності – відстрочка платежу до 30 (тридцяти) календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 13:23
Додаток 1 до ТД п. 11-2020.docx
21 листопада 2019 13:23
Додаток 2 до ТД п. 11-2020.docx
21 листопада 2019 13:23
Додаток 3 до ТД п. 11-2020.docx
21 листопада 2019 13:23
Додаток 4 до ТД п.11- 2020.doc
21 листопада 2019 13:23
Додаток 5 до ТД п.11-2020.doc
21 листопада 2019 13:23
Додаток 6 до ТД п.11 - 2020.docx
21 листопада 2019 13:23
Додаток 7 до ТД п.11-2020.doc
21 листопада 2019 13:23
Додаток 8 до ТД-п. 11- 2020.docx
21 листопада 2019 13:23
Додаток 9 до ТД -п.11 - 2020.doc
21 листопада 2019 13:23
овочі, фрукти - яс №37 -ТД-п. 11-2020.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-21-000463-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Сотнікова Лариса Іванівна, Код ЄДРПОУ:2741501621
Дата подання: 26 грудня 2019 11:40
скарга на рішення Замовника №26 від 17.12.2019
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОТНІКОВА ЛАРИСА ІВАНІВНА Дата та номер запису про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця Дата запису: 21.02.2008 Номер запису: 2 499 000 0000 024414 РНОКПП 2741501621 73000, Херсонська обл., місто Херсон, ПРОСПЕКТ 200 РІЧЧЯ ХЕРСОНА, будинок 35, квартира 9 Дані про реєстраційний номер платника єдиного внеску: 2120027589; тел. 050-664-17-80; р/р UA 693524570000026008500569925 в банк АТ «Ощадбанк» МФО 352457 № 8 від 26.12.2019 року До постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Вул.. Митрополита В.Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Сотнікова Лариса Іванівна РНОКПП - 2741501621 місцезнаходження: просп. 200 річчя Херсона, 35, кв. 9, м. Херсон, 73020 тел./факс + 38-050-664-17-80 ел.адреса: liivsot@gmail/com Замовник: Херсонський ясла-садок № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради код згідно ЄДРПОУ – 24114122 місцезнаходження: вул.. Лавреньова, 6, м. Херсон, 73033 тел./факс (0552) 22-34-04, 49-12-42 ел.адреса: v_tendez3@city.Kherson.ua Процедура закупівель – відкриті торги Предмет закупівель: ДК 021:2015:03220000-9- Овочі, фрукти та горіхи (Капуста білоголова свіжа, цибуля ріпчаста свіжа, морква свіжа, буряк столовий свіжий, баклажани свіжі, томати свіжі, огірки свіжі, кабачки свіжі, гарбуз, перець солодкий свіжий, зелень, яблуко, лимон, слива, персик, мандарин, апельсин, банан свіжий) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA–2019-11-000463-а СКАРГА На рішення Замовника Херсонський ясла-садок № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради (далі – Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету: ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Капуста білоголова свіжа, цибуля ріпчаста свіжа, морква свіжа, буряк столовий свіжий, баклажани свіжі, томати свіжі, огірки свіжі, кабачки свіжі, гарбуз, перець солодкий свіжий, зелень, яблуко, лимон, слива, персик, мандарин, апельсин, банан свіжий) (надалі – овочі, фрукти та горіхи). Рішенням тендерного комітету Замовника (Протокол № 26 від 17 грудня 2019 року) розглянуто тендерні пропозиції поданих учасниками торгів на закупівлю овочів, фруктів та горіхів – тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Сотнікової Лариси Іванівни (надалі ФОП) була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам установленим ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Підстава: Тендерна пропозиція ФОП Сотнікова Л.І. подана не на фірмовому бланку. (стор. 1-2) Вважаємо таку вимогу Замовника безпідставною, формальною, бюрократичною, т.я. чинне законодавство України не передбачає обов’язку фізичній особі-підприємцю мати фірмовий бланк чи знак. 2. У складі тендерної пропозиції «… надана додаток № 1 до договору № 3 від 13.04.2018р. у той час як для підтвердження документально-підтвердженого досвіду …Учасник надав договір № 2 від 25.01.2018р.» Фактично таке твердження Замовника не відповідає дійсності. ФОП Сотнікова Л.І. надала копію аналогічного договору № 2 від 25.01.2018р. з Херсонським ясла-садок № 38, яким передбачена сума поставки 17 682,00грн. без ПДВ (стор. 46) 08.06.2018р.сторони уклали додаткову угоду № 1 до договору № 2 від 25.01.2018р., якою збільшили суму договору у зв’язку зі збільшенням фактичної потреби в продуктах харчування (стор.48) Дана угода підписана і скріплена печатками Замовника –керівника ясла-садок № 38 і ФОП Сотнікова Л.І. як постачальника. Те, що у першому реченні цієї угоди – як постачальник зазначено ТОВ «Супермаркет Україна» - ніщо інше як прикра описка, помилка. Всі додані до даного договору видаткові накладні свідчать про те, що в 2018 році ФОП Сотнікова Л.І. виконувала умови договору № 2 від 25.01.2018р. (стор. 50-57) 25.10.2018р. сторони уклали додаткову угоду № 2 (стор. 49), якою передбачили збільшення суми договору на 4 000,00грн.в зв’язку зі збільшенням фактичної потреби Замовника в продуктах харчування. Таким чином, сума поставки по договору № 2 від 25.01.2018р. складає 41 256,11 грн. Про те, що ФОП Сотніковою Л.І. виконані в 2018р.без будь-яких застережень умови названого договору свідчать і лист–відгук керівника ясла-садка №38 від 27.11.2019р. № 01-014/119 (стор. 58) ФОП Сотнікова Л.І. були виконані вимоги Замовника перелічені в додатку № 1 до тендерної документації та надані належним чином посвідчені документи, які свідчать про виконання ФОП аналогічних договорів; наявність орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, наявність орендованого спец автотранспорту для перевезення харчових продуктів; надані всі необхідні і дійсні на даний час і в 2020 році дозволи, проведені перевірки. Але Замовник Протоколом № 26 від 17.12.2019р. (п.7.2) визнав пропозицію Приватного підприємства «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» (код 38270146), місцезнаходження – 73000, м. Херсон, Миколаївське шосе, 25) такою, що:  Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.. 16 Закону;  Відповідає умовам тендерної документації;  Відповідає вимогам встановленим ст.. 17 Закону. Після огляду тендерної пропозиції переможця вважаємо, що вона не тільки не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а також не відповідає вимогам чинного законодавства України. Фактично 07 грудня 2019 року о 21год.15хв. на адресу Замовника було направлено пакет документів на 120 аркушах (тендерна документація) про участь в даних тендерних торгах – фізичної особи-підприємця Томарової Олени Анатоліївни, ІПН – 2823616121, м. Херсон, ву. Комкова, 87, корп. 1, кв. 86, 73011, тел. +38-099-972-70-76, +38-096-799-11-74. Всі документи подані на фірмовому бланку ФОП Томарової О.А. та скріплені її печаткою. Тендерна пропозиція (стор. 27-19) ФОП Томарова О.А. пропонує надати Замовнику послуги поставки овочів, фруктів та горіхів на суму 222 570,00 грн., а в проекті договору поставки (стор. 42-47), п. 3.1 цього договору зазначена ця ж сума поставки без ПДВ. Звертаємо увагу Колегії на те, що надані ФОП Томаровою О.А. дозвільні документи сфальсифіковані. Так, до тендерної документації (додаток 8) – перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації (стор. 76-94) – (документи на фірмовому бланку ФОП Томарова О.А. і скріплені печаткою) – зазначено, що вона орендує склади для зберігання продуктів харчування, а в колонці найменування обладнання зазначено дві холодильні камери – 8 кв.м. та складське приміщення площею 16 кв.м. На підставі договору № 26/19-ПО та орендує автотранспорт, яким буде здійснюватись доставка предмету закупівель (стор. 76). При цьому ФОП Томарова О.А. додає (стор. 81-84) копію договору оренди автомобіля від 16.02.2018р. який вона особисто, як фізична особа передала в оренду даний автомобіль ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» і надає лист-згоду цього ПП на пролонгацію цього договору (стор. 87)  ФОП Томарова О.А. надала договір № 26/19-ПО від 03.12.2018р. (стор. 88-91), який вона уклала з ТОВ «Херсонхолод» про надання їй послуг по користуванню частиною холодильника площею 8 кв.м. та оренду допоміжної площі – 26 кв.м. Актом прийому передачі майна від 01.01.2019р. до договору № 269/19-ПО від 03.12.2018р. (стор. 92) не зазначено найменування Замовника, а тільки прізвище Томарова О.А.  ФОП Томарова О.А. додала додаткову угоду від10 грудня 2019 року до договору № 26/19-ПО від 03.12.2018р. (стор. 94) про те, що сторони домовились подовжувати дію договору до 31.12.2020р. Додаткова угода підписана фізичною особою-підприємцем Томаровою О.А.  Експлуатаційний дозвіл від 13.10.2017р., який видано ФОП Томаровій О.А. – видано на холодильний склад для зберігання та реалізації харчових продуктів тваринного походження. (стор. 95) ?  Акт перевірки планових заходів держконтролю № 000041 від 18.03.2019р. (стор. 102-119), який видано ФОП Томаровій О.А. – здійснювалась перевірка холодильної камери для зберігання харчових продуктів тваринного походження та автомобіль Форд Транзит – фургон з холодильним обладнанням марки «Камо» (?) В акті зазначено, що і холодильна камера і авто є власністю оператора ринку тобто ФОП Томарової О.А. Зовсім незрозуміло для чого холодильні камери і холодильник в авто для перевозки овочів, фруктів і горіхів ? Звертаємо увагу Колегії на додаток № 7 до тендерної документації (стор. 48) – лист-згода ФОП Томарової О.А. взяти участь у торгах по предмету закупівель – овочі, фрукти і горіхи. Виникає питання – чому в протоколі № 26 від 17 грудня 2019 року розгляду тендерних пропозицій поданих учасниками торгів на закупівлю овочів, фруктів та горіхів НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНА ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОМАРОВА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА, яка надала 07.12.2019р. пакет документів на 120 арк., а зареєстроване і визнане переможцем торгів – приватне підприємство «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» (код ЄДРПОУ 38270146), яке подало тендерну пропозицію на - 3 арк. 20 грудня 2019 року о 14год.45хв., тобто через три дні після того, як це ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» оголосили переможцем!!! Все вище зазначене свідчить про службову підробку документів, є фальсифікацією, не тільки документів поданих претендентами для участі в торгах, а й тендерною комісією, яка розглядала ці пропозиції У відповідності до ч. 6 ст. 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. Враховуючи зазначене, відхиливши пропозицію Скаржника, без достатніх правових підстав, Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право Фізичної особи-підприємця Сотнікової Лариси Іванівни бути визнаним переможцем по Процедурі закупівлі з послідуючим наміром укласти договір згідно з Законом. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції учасників Процедури закупівель, а саме – відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції У відповідності до ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має прав:  Прийняти рішенні про встановлення або відсутність порушень процедури закупівель (у тому числі порушень порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вжитися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (в тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного вище, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 1. Прийняти скаргу Фізичної особи-підприємця Сотнікової Лариси Іванівни (РНОКПП - 2741501621) до свого розгляду. 2. Перевірити дії Замовника (Херсонський ясла-садок № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради, код згідно ЄДРПОУ – 24114122) на предмет наявності порушень при проведенні тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Сотнікової Лариси Іванівни» по Процедурі закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення (Протокол № 26 від 17 грудня 2019 року) про відхилення пропозиції Фізичної особи-підприємця Сотнікової Лариси Іванівни та прийняті після цього рішення по Процедурі закупівлі. Додаток:  Платіжне доручення. Фізична особа-підприємець Сотнікова Лариса Іванівна
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 19:24
рішення від 28.12.2019 №19556+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 19:23
рішення від 17.01.2020№990.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 23:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Торги визнані такими, що не відбулися. Підстави визнання торгів такими, що не відбулись - скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг ( пункт 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі») . Рішення Антимонопольного комітету України задоволено.
Дата виконання рішення замовником: 23 січня 2020 09:43

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сотнікова Лариса Іванівна 197 994,00
UAH з ПДВ
188 192,40
UAH з ПДВ
Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 206 208,00
UAH з ПДВ
189 225,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД" 222 570,00
UAH з ПДВ
189 311,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОДИНА ГАННА МИКОЛАЇВНА 198 734,00
UAH з ПДВ
198 734,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 14:49
Електронний підпис
05 грудня 2019 14:48
Електронний підпис

Публічні документи

20 грудня 2019 14:51
Електронний підпис
20 грудня 2019 14:45
Довідки о відсутностях
07 грудня 2019 21:18
Електронний підпис
07 грудня 2019 21:15
Стор 41 Додаток 5.FR12.pdf
07 грудня 2019 21:15
Стор 9-14 Додаток 3.FR12.pdf
07 грудня 2019 21:15
Стор 1-8 (до Додатку 2).FR12.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сотнікова Лариса Іванівна

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"

ФОП ГОДИНА ГАННА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сотнікова Лариса Іванівна
#2741501621
Відхилено 188 192,40
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:53
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Відхилено 189 225,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:56
ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"
#38270146
Переможець 189 311,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"
#38270146
189 311,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 січня 2020 09:45
Коментар щодо відміни: Підстави визнання торгів такими, що не відбулись - скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг ( пункт 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Документи:
23 січня 2020 09:45
протокол овочі.pdf