Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому (меблі для інфарктних відділень, отоларингологічного відділення та відділення нейрореабілітації – 564 шт).
Очікувана вартість
2 488 675,00 UAH
UA-2019-11-21-000398-a b07d26fe2a1c48ac8a313da0ced5b31b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацібора Зоріна Юріївна

+380977971929 oklpev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівська клінічна лікарня м.Києва
Код ЄДРПОУ: 01994095
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1
Контактна особа: Мацібора Зоріна Юріївна
+380977971929
oklpev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 12:37
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 12:37
Початок аукціону: 09 грудня 2019 11:31
Очікувана вартість: 2 488 675,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Код ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому (меблі для інфарктних відділень, отоларингологічного відділення та відділення нейрореабілітації – 564 шт).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
564 шт
Код ДК 021:2015: 39140000-5 – Меблі для дому (меблі для інфарктних відділень, отоларингологічного відділення та відділення нейрореабілітації – 564 шт).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, Вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 12:32
Т Д меблі 12 2 (3) (1) новая.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-000398-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2215400215
Дата подання: 09 грудня 2019 17:37
Невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника
Повідомляю Вас, що в складі своєї тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ» було допущено ряд порушень умов тендерної документації, зокрема:
− Учасником надано документи, отримані шляхом конвертації електронних форм з накладенням на них зображення підпису та печатки, що є невиконанням вимог п. 1 Розділу ІІІ. тендерної документації Замовника: «Електронний вигляд тендерної пропозиції учасника повинен бути чітким та відображати підписи та печатки, у тому числі нотаріальне посвідчення документів. Документи тендерної пропозиції не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, що розміщуються учасником в Системі.»;
− в тендерній пропозиції Учасника вартість шафи для одягу становить 4 575,00 грн. без ПДВ, що є невиконанням вимог п. 7 Технічних вимог до запропонованого товару Додатку №3 до тендерної документації Замовника: «При формуванні вартості офісних меблів учасник повинен врахувати вимоги затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 04 квітня 2001 року №332 (зі змінами від 04.04.2018 №268) «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету». Тендерні пропозиції, ціни в яких не відповідають граничній вартості меблів, що затверджена вказаною постановою, будуть відхилені Замовником.»;
− в проекті договору, наданого Учасником не заповнено відомості щодо суми договору та вартості товару в специфікації, хоча в нього була можливість заповнити такі дані відповідно суми поданої пропозиції, що є неналежним виконанням пп. 4 п. 1. Розділу ІІІ тендерної документації Замовника: «Проект договору про закупівлю (складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 2 до цієї документації)»;
− Учасником не було дотримано виду документу для підтвердження якості меблів та надання окремого документу на кожну вимогу згідно вимог п.п. 2.-5. Технічних вимог до запропонованого товару Додатку №3 до тендерної документації Замовника, – гарантійного листа по кожному пункту окремо, а натомість надано загальну довідку, що є неналежним виконанням даних вимог;
− Учасником не було надано Довідку у довільній формі, що при проведенні своєї діяльності Учасник застосовує заходи із захисту довкілля, що є невиконанням вимог п. 6. Технічних вимог до запропонованого товару Додатку №3 до тендерної документації Замовника: «Довідка у довільній формі , що при проведенні своєї діяльності Учасник застосовує заходи із захисту довкілля»;
− в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником не було дотримано форму довідки, наданої Замовником в Додатку №5 до тендерної документації, зокрема надано додаткові відомості щодо загальної чисельності працівників, переліку адміністративних та робочих посад, відповідальної особи, що є неналежним виконанням пп. 1. п. 5. Розділу ІІІ тендерної документації: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 5 до цієї документації).» та примітки Додатку №5 до тендерної документації Замовника: «Форма «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» подається у вигляді наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми.»;
− в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за останні 12 місяців Учасником не було дотримано форму довідки, наданої Замовником в Додатку №6 до тендерної документації, зокрема додано абзац перед таблицею з переліком договорів та виключено пункти 1.1. та 1.2. Довідки, що є неналежним виконанням пп. 1. п. 6. Розділу ІІІ тендерної документації: «Довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (згідно Додатку 6 до тендерної документації)» та примітки Додатку №6 до тендерної документації Замовника: «Форма «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» подається у вигляді наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми»;
− в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за останні 12 місяців Учасником не було вказано договори, які вказуються замовником як аналогічні, тобто договори, що свідчить про поставку (виготовлення) аналогічного товару в медичні заклади за останні 12 місяців, що є невиконанням умов пп. 1. п. 6. Розділу ІІІ тендерної документації: «Довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (згідно Додатку 6 до тендерної документації)» та п. 1.1. Додатку №6 до тендерної документації Замовника: «Під терміном «аналогічний договір» мається на увазі договір що свідчить про поставку (виготовлення) аналогічного товару в медичні заклади за останні 12 місяців.»;
− в проекті договору забезпечення, наданого Учасником не заповнено відомості щодо розміру забезпечення, хоча в нього була можливість заповнити такі дані відповідно суми поданої пропозиції, що є неналежним виконанням пп. 9 п. 1. Розділу ІІІ тендерної документації Замовника: «Проект Договору забезпечення (складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 8 до цієї документації)».

Враховуючи вищенаведені порушення прошу тендерний комітет Замовника відхилити пропозицію Учасника ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ «ДИНАСТІЯ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 грудня 2019 18:43
Причина: Вимога є неактуатуальною

Документи подані скаржником

09 грудня 2019 17:37
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 1 404 354,00
UAH з ПДВ
1 404 354,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 2 398 020,00
UAH з ПДВ
2 319 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІТУШЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ" 2 320 000,00
UAH з ПДВ
2 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 11:00
Електронний підпис
06 грудня 2019 09:31
17. Витяг з ЄДР.pdf
06 грудня 2019 09:31
16. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
06 грудня 2019 09:31
12 Згода.pdf
06 грудня 2019 09:31
11.2.1. Відгук 2.pdf
06 грудня 2019 09:31
11.1.2. Відгук 1.pdf
06 грудня 2019 09:31
9 МТб.pdf
06 грудня 2019 09:31
6 Шухляди.pdf
06 грудня 2019 09:31
4 Техничка.pdf
06 грудня 2019 09:31
3 Проект догвора.pdf
06 грудня 2019 09:31
2. Право підпису.pdf
06 грудня 2019 09:31
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 16:27
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:25
28 Довідка ДФС.PDF
11 грудня 2019 16:25
26 Довідка МВС.PDF
06 грудня 2019 10:49
Електронний підпис
06 грудня 2019 10:48
22 Гарантійний лист 3.PDF
06 грудня 2019 10:48
21 Гарантійний лист 2.PDF
06 грудня 2019 10:48
20 Гарантійний лист 1.PDF
06 грудня 2019 10:48
17 Висновок СЕЕ (клей).pdf
06 грудня 2019 10:48
04 Проект договору.PDF
06 грудня 2019 10:48
02 Паспорт.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 11:52
скан2 005.jpg
06 грудня 2019 11:52
скан2 004.jpg
06 грудня 2019 11:52
скан2 003.jpg
06 грудня 2019 11:52
скан2 002.jpg
06 грудня 2019 11:52
скан2 001.jpg
06 грудня 2019 11:52
скан2.jpg
06 грудня 2019 11:52
скан1.jpg
06 грудня 2019 11:52
довідка.jpg
06 грудня 2019 11:52
31.jpg
06 грудня 2019 11:52
29.jpg
06 грудня 2019 11:52
28.jpg
06 грудня 2019 11:52
22.jpg
06 грудня 2019 11:52
17.jpg
06 грудня 2019 11:52
16.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

ФОП "ВІТУШЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
#41676695
Відхилено 1 404 354,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 12:02
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
Переможець 2 319 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 12:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
2 319 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:00
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 14:46
Договір укладений
23 грудня 2019 14:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 319 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 386 500,00 UAH)