Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
2 928 450,00 UAH
UA-2019-11-21-000348-a ● a04c7283c7d64931b862d841e703f679
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Кам'янсько-Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41755923 |
Місцезнаходження: | 71304, Украина , Запорізька обл., Кам'янка-Дніпровська, вул.Гоголя 7а |
Контактна особа: |
Олександр Клюєв +380613822898 kam-voms@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 11:59 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 11:59 |
Очікувана вартість: | 2 928 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 928,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)
ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ). Процедура закупівлі – відкриті торги на 2020 рік, що оголошена згідно листа інформаційного характеру Мінекономрозвитку України №3302-06/29640-06 від 14.06.2016 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
278900 метри кубічні
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2019 12:09 |
1. ТД-2020 газ..doc | |
21 листопада 2019 12:09 |
Додаток 1.docx | |
21 листопада 2019 12:09 |
Додаток 2.docx | |
21 листопада 2019 12:09 |
Додаток 3.docx | |
21 листопада 2019 12:09 |
Додаток 4.docx | |
21 листопада 2019 12:09 |
Додаток 5.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-21-000348-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", Код ЄДРПОУ:41055889
Дата подання: 21 листопада 2019 14:39
Кваліфікаційні вимоги
Замовник зазначив, що: «Досвід роботи працівників у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються. Тобто досвід працівників повинен покривати увесь час виконання аналогічних договорів.»
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у документації наведеної вище вимоги документації у вказаній редакції. Враховуючи викладене, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають працівників, досвід роботи яких у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, а також які здійснили постачання природного газу кінцевим споживачам у обсязі не меншому ніж той, що складає предмет даної закупівлі за аналогічним договором, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання - учасників. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище викладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, виключивши умови щодо наявності працівників, досвід роботи яких у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів. Відповідної позиції АМК дотримується у рішенні від 16.05.2019 № 6066-р/пк-пз (номер скарги: UA-2019-04-18-002559-a.a1, за посиланням: https://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-18-002559-a).
Розгорнути
Згорнути
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у документації наведеної вище вимоги документації у вказаній редакції. Враховуючи викладене, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають працівників, досвід роботи яких у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, а також які здійснили постачання природного газу кінцевим споживачам у обсязі не меншому ніж той, що складає предмет даної закупівлі за аналогічним договором, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання - учасників. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище викладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, виключивши умови щодо наявності працівників, досвід роботи яких у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів. Відповідної позиції АМК дотримується у рішенні від 16.05.2019 № 6066-р/пк-пз (номер скарги: UA-2019-04-18-002559-a.a1, за посиланням: https://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-18-002559-a).
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 14:15
Вважаємо оскаржувану вимогу за тендерною документацією правомірною. Детально в прикріпленому файлі.
Номер вимоги: UA-2019-11-21-000348-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ-ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:43019879
Дата подання: 21 листопада 2019 14:41
Щодо кваліфікаційних вимог до учасника
В ДОДАТКУ 1 ДО ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ» ЗАМОВНИК ЗАЗНАЧИВ, ЩО: « ДОСВІД РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ У СФЕРІ ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ ПОВИНЕН БУТИ НЕ МЕНШИМ НІЖ СТРОК ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, КОПІЇ ЯКИХ ДОДАЮТЬСЯ. ТОБТО ДОСВІД ПРАЦІВНИКІВ ПОВИНЕН ПОКРИВАТИ УВЕСЬ ЧАС ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ.»
ВІДПОВІДНО ДО Ч. 1 СТ. 3 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ЗАКУПІВЛІ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ, ЗОКРЕМА, ЗА ПРИНЦИПОМ НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. ВІДПОВІДНО ДО СТ. 5 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ. ВІДПОВІДНО ДО СТ. 22 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ.
ВИЩЕЗАЗНАЧЕНА ВИМОГА, ПОРУШУЄ НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА. ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, ЩО НЕ ВСІ ПОТЕНЦІЙНІ УЧАСНИКИ ЗАКУПІВЛІ ЗМОЖУТЬ ВИКОНАТИ ЗАЗНАЧЕНУ ВИМОГУ, ЩО Є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ.
ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, ПРОСИМО ВИКЛЮЧИТИ ЗІ СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НАСТУПНІ ВИМОГИ: «ДОСВІД РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ У СФЕРІ ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ ПОВИНЕН БУТИ НЕ МЕНШИМ НІЖ СТРОК ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, КОПІЇ ЯКИХ ДОДАЮТЬСЯ. ТОБТО ДОСВІД ПРАЦІВНИКІВ ПОВИНЕН ПОКРИВАТИ УВЕСЬ ЧАС ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ.».
У РАЗІ ВІДМОВИ ВИКЛАДЕННЯ ЗМІН, БУДЕМО ЗМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ ЗІ СКАРГОЮ В ПОРЯДКУ ТА СТРОКИ, ВИЗНАЧЕНІ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ.
Розгорнути
Згорнути
ВІДПОВІДНО ДО Ч. 1 СТ. 3 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ЗАКУПІВЛІ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ, ЗОКРЕМА, ЗА ПРИНЦИПОМ НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. ВІДПОВІДНО ДО СТ. 5 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ. ВІДПОВІДНО ДО СТ. 22 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ.
ВИЩЕЗАЗНАЧЕНА ВИМОГА, ПОРУШУЄ НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА. ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, ЩО НЕ ВСІ ПОТЕНЦІЙНІ УЧАСНИКИ ЗАКУПІВЛІ ЗМОЖУТЬ ВИКОНАТИ ЗАЗНАЧЕНУ ВИМОГУ, ЩО Є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ.
ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, ПРОСИМО ВИКЛЮЧИТИ ЗІ СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НАСТУПНІ ВИМОГИ: «ДОСВІД РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ У СФЕРІ ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ ПОВИНЕН БУТИ НЕ МЕНШИМ НІЖ СТРОК ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, КОПІЇ ЯКИХ ДОДАЮТЬСЯ. ТОБТО ДОСВІД ПРАЦІВНИКІВ ПОВИНЕН ПОКРИВАТИ УВЕСЬ ЧАС ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ.».
У РАЗІ ВІДМОВИ ВИКЛАДЕННЯ ЗМІН, БУДЕМО ЗМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ ЗІ СКАРГОЮ В ПОРЯДКУ ТА СТРОКИ, ВИЗНАЧЕНІ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 14:15
Відповідь в прикріпленому файлі.
Номер вимоги: UA-2019-11-21-000348-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", Код ЄДРПОУ:41055889
Дата подання: 28 листопада 2019 16:50
Кваліфікаційні вимоги
У Тендерній документації пункт: 3.2.7.Банківська гарантія оформлюється у обслуговуючому учасника банку, що повинен містити державну або іноземну частку власності, з метою забезпечення стабільності зобов’язання
Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою НБУ від 15.12.2004 № 639 не передбачено будь-яких обмежень, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, у формі банківської гарантії банками різних форм власності.
Відповідно до оголошення розміщеного на сайті Національного банку України https://bank.gov.ua/control/bankdict/banks, на сьогодні в Україні налічується 75 банківських установ, з часткою в статутному капіталі різних форм власності, які мають банківську ліцензію, та можуть надавати банківські послуги в тому числі і послуги з надання банківських гарантій. Державних банків в Україні всього 6.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вищезазначена вимога є безпідставною, необґрунтованою і такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Аналогічна позиція викладена в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2655-р/пк-пз від 11.03.2019.
Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою усунення зазначених порушень просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом вилучення вимоги щодо форми власності банку, яким повинна бути надана банківська гарантія.
Розгорнути
Згорнути
Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою НБУ від 15.12.2004 № 639 не передбачено будь-яких обмежень, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, у формі банківської гарантії банками різних форм власності.
Відповідно до оголошення розміщеного на сайті Національного банку України https://bank.gov.ua/control/bankdict/banks, на сьогодні в Україні налічується 75 банківських установ, з часткою в статутному капіталі різних форм власності, які мають банківську ліцензію, та можуть надавати банківські послуги в тому числі і послуги з надання банківських гарантій. Державних банків в Україні всього 6.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вищезазначена вимога є безпідставною, необґрунтованою і такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Аналогічна позиція викладена в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2655-р/пк-пз від 11.03.2019.
Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою усунення зазначених порушень просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом вилучення вимоги щодо форми власності банку, яким повинна бути надана банківська гарантія.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 13:22
Детально в прикріпленому файлі
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-21-000348-a.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39587271
Дата подання: 29 листопада 2019 12:01
Дата подання: 29 листопада 2019 12:01
щодо тендерної документації
Детально проаналізувавши Тендерну документацію Замовника, було встановлено наявність неправомірних, дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Відповідно до пп. 3.2.7 п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Банківська гарантія оформлюється у обслуговуючому учасника банку, що повинен містити державну або іноземну частку власності, з метою забезпечення стабільності зобов’язання». Замовник, встановивши вищезазначену вимогу, суттєво обмежує коло потенційних учасників та порушує право, в тому числі і наше, на оформлення банківської гарантії в банку, який не є обслуговуючим для учасника та який не містить державну або іноземну частку власності, на більш вигідних для учасника умовах. Чинне законодавство України не обмежує учасників публічних закупівель у їх праві оформлювати банківські гарантії для участі у торгах у комерційних банках, які не є постійно обслуговуючими для такого учасника. Отже, учасники мають право оформлювати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у будь-якому банку (тобто у банку з державною часткою, у банку іноземних банківських груп, у банку з приватним капіталом), який має ліцензію, видану НБУ. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Встановлення у тендерній документації неправомірних, дискримінаційних вимог має наслідком обмеження конкуренції та дискримінацію учасників. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційної умови Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Враховуючи вищезазначене, просимо зобов’язати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступну вимогу: «Банківська гарантія оформлюється у обслуговуючому учасника банку, що повинен містити державну або іноземну частку власності, з метою забезпечення стабільності зобов’язання».
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: технічна помилка
Дата: 29 листопада 2019 12:02
рішення від 03.12.2019 № 17859.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 19:43
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АС #31915956 |
Переможець |
2 493 366,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 13:13
|
ДУ 5 ТОВ АС.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 12:24
|
ДУ 4 ТОВ АС.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2020 12:23
|
ДУ 3 ТОВ АС.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2020 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 16:04
|
ДУ ТОВ АС.pdf | укладений |
21 січня 2020 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 13:03
|
Договір 692(20)Б від 28.12.19.pdf | укладений |
28 грудня 2019 13:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 692(20)Б |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 692(20)Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 692(20)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 692(20)Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 692(20)Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |