Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Витратні матеріали
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-11-21-000316-c ● 05e5a5cef1864603ae58a83a8f912bf3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Хмельницькгаз» |
Код ЄДРПОУ: | 05395598 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Проспект Миру 41 |
Контактна особа: |
Ковальов Валерій Григорович 380674258590 Valerii.Kovalov@kmgas.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 12:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 10:30 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Витратні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
690 штуки
Витратні матеріали для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
—
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2019 11:30 |
Iнструкцiя допороги розхідні матеріали.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 листопада 2019 11:16
Дата відповіді: 22 листопада 2019 11:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. 1) Ні, еквіваленти та аналоги закуповуваного товару не розглядатимуться. 2) Зміни до тендерної документації не вносимуться, оскільки Учасник, згідно п. 1 ч. 3 Розділу IV Тендерної документації у складі своєї пропозиції подає "документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником." 3) Будемо розраховувати ціну учасника-неплатника ПДВ, додаючи до його пропозиції 20%.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
88 310,46
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
13A290-11288-19.pdf | укладений |
20 грудня 2019 13:27
|