Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (ДК 021:2015 код 72250000-2) (Встановлення та налагодження медичної інформаційної системи на центральний комп'ютер (сервер), його настройка, у т.ч. класифікаторів, настройка адміністрування користувачів, навчання користувачів роботі з програмою).
Очікувана вартість
197 000,00 UAH
UA-2019-11-21-000169-a 85c02b76ecca44e8b09f37c7db5a995d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мацібора Зоріна Юріївна

+380977971929 oklpev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівська клінічна лікарня м.Києва
Код ЄДРПОУ: 01994095
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1
Контактна особа: Мацібора Зоріна Юріївна
+380977971929
oklpev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 10:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2019 10:49
Очікувана вартість: 197 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 985,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (ДК 021:2015 код 72250000-2) (Встановлення та налагодження медичної інформаційної системи на центральний комп'ютер (сервер), його настройка, у т.ч. класифікаторів, настройка адміністрування користувачів, навчання користувачів роботі з програмою).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 послуга
Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (ДК 021:2015 код 72250000-2) (Встановлення та налагодження медичної інформаційної системи на центральний комп'ютер (сервер), його настройка, у т.ч. класифікаторів, настройка адміністрування користувачів, навчання користувачів роботі з програмою).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Відповідно до документації, м. Київ, Вул. Шовковична 39/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 10:45
оголошення ОКЛ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності не менш ніж п’ятирічного досвіду впровадження
Дата подання: 22 листопада 2019 08:50
Дата відповіді: 27 листопада 2019 09:42
Пункт "4.6.документи, що підтверджують наявність не менш ніж п’ятирічного досвіду впровадження комплексних госпітальних (медичних) інформаційних систем в закладах охорони здоров'я України. Такими документами можуть бути копії договорів, що підтверджують поставку МІС, актів приймання-передачі послуг, що надані у період з 2014 по 2019 рік." є порушенням антимонопольного законодавства і буде оскаржен у АМКУ. Наша компанія повністю підходить даній вимозі, але представник (юридична особа) у вашому регіоні що виконує впровадження МІС фізично не може відповідати цій вимозі маючи висококваліфікований персонал, так як зареєстрована в 2015 році. В АМКУ багато прикладів оскарження цієї вимоги. Ця вимога є дискримінаційною та має бути вилучена з вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана закупівля проводиться відповідно до Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Таким чином Замовник самостійно встановлює вимоги до кваліфікації Учасників, виходячи зі специфікипредмета закупівлі. Оскільки предметом даної закупівлі не є закупівля медичної інформаційної системи, а послуги щодо впровадження такої системи, яку вже було закуплено,цілком доречно висувати вимоги щодо досвіду впровадження.
Щодо постачання самої МІС
Дата подання: 22 листопада 2019 09:01
Дата відповіді: 27 листопада 2019 09:20
Предмет закупівлі передбачає встановлення МІС, але в документації не зазначено чи є в замовника сама МІС, чи виконавець має поставити свій МІС. Просимо роз'яснити питання: Питання №1: Чому не зазначено в документації нічого про саму МІС, чи є у замовника сама МІС яку треба впроваджувати? Згідно якої закупівлі, який її функціонал, скільки ліцензій і які їх умови використання? Питання №2: Якщо виконавець має поставити свій МІС, то на яких умовах? Це безстрокові ліцензії на 26 робочих місць чи підписка на 80 користувачів? А) Якщо це підписка, то на який термін необхідно надати підписку (оренду) на МІС? Б) Якщо це безстрокові ліцензії, тоді згідно з предметом закупівлі передбачається що більш ніж 50% вартості складають послуги з впровадження, а менша половина це ліцензії на МІС?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Опис медичної інформаційної системи, у т.ч. її функціонал, яку закуплено раніше можна знайти за номером оголошення UA-2019-08-20-000396-а. Ліцензії закуплені невиключні, безстрокові. Виконавець має поставити не саму МІС, а послуги щодо впровадження МІС, яку було закуплено раніше.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 10:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ CIET Холдінг 195 075,00
UAH з ПДВ
195 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 13:15
20.certificate CIET.pdf
28 листопада 2019 13:15
18.2. акт кд Полтава 2014.pdf
28 листопада 2019 13:15
18.1.договор кд Полтава 2014.pdf
28 листопада 2019 13:15
17.Dosvid Договір Dnipro.pdf
28 листопада 2019 13:15
16.9. Договір.pdf
28 листопада 2019 13:15
16.8.Договір 2-8.pdf
28 листопада 2019 13:15
16.7.Договір 2-7.pdf
28 листопада 2019 13:15
16.6.Договір 2-6.pdf
28 листопада 2019 13:15
16.5.Договір 2-5.pdf
28 листопада 2019 13:15
16.4.Договір 2-4.pdf
28 листопада 2019 13:15
16.3.Договір 2-3.pdf
28 листопада 2019 13:15
16.2.Договір 2-2.pdf
28 листопада 2019 13:15
16.1.Договір 2-1.pdf
28 листопада 2019 13:15
15.2.феофания 6.png.pdf
28 листопада 2019 13:15
15.1.феофания 1.png.pdf
28 листопада 2019 13:15
14.2.госпиталь мвд 6.png.pdf
28 листопада 2019 13:15
14.1.госпиталь мвд 1.png.pdf
28 листопада 2019 13:15
9. Лист СІЕТ (щодо прав на ПЗ).pdf
28 листопада 2019 13:15
8. Лист досвід працівників.pdf
28 листопада 2019 13:14
3. протокол СИЕТ Холдинг.pdf
28 листопада 2019 13:14
1. Витяг СХ 06-09-19.pdf
28 листопада 2019 13:14
0. Proposal СІЕТ_2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ CIET Холдінг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ CIET Холдінг
#39197392
Переможець 195 075,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 15:55

Документи

29 листопада 2019 15:55
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ CIET Холдінг
#39197392
195 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2019 15:55
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
09 грудня 2019 16:53