Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "КИЇВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ СУДОВИХ ЕКСПЕРТИЗ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02883096 |
Вебсайт: | http://kndise.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ СМОЛЕНСЬКА, будинок 6 |
Контактна особа: |
Ірина Волчко +380442002940 iryna.volchko@kndise.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2019 09:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2019 11:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 11:37 |
Очікувана вартість: | 7 023 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Тендерна документація
06 грудня 2019 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2019 10:16 |
tenderna doc.docx |
06 грудня 2019 11:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
06 грудня 2019 10:16 |
tenderna doc.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 06 грудня 2019 17:22
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-03-000090 ● 2d686a61b0024635b76819a064d69e12
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 15:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
70 UA-2019-11-21-000166-b 21.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-12-04 11:23:24
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
просимо повідомити, для надання грунтовних пояснень, які саме ознаки порушення були виявлені в закупівлі
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
відповідно до Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: здійснено наступні заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Скасовано закупівлю на лот 2. 2. Внесено зміни то тендерної документаці на закупівлю, а саме: п. 4 Інформації про предмет закупівлі , пп. 4.2 Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції, видалено лот 2; до п. 4 "Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними" , розділу "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції "- тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; до п. 1 "Кінцевий строк подання тендерної пропозиції" розділу "Подання та розкриття тендерної пропозиції " - 13.12.19 11/00; 3. Внесено зміни до технічних вимог лотів 1 і 3, а саме до комплектаціїї і, відповідно зменшено вартість лотів, приведено у відповідність до вимог абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Внесено зміни до додатків 2 лотів - змінено номер та дату протоколу
2019-12-06 10:58:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Газовий хроматограф (ГХ) для аналізу нафтопродуктів згідно стандартів ASTM D4815 та ASTM D5580 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 10:16 |
Technical_task_lot1_01.docx |
06 грудня 2019 10:16 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
21 листопада 2019 09:13 |
Проект договору.docx |
06 грудня 2019 10:16 |
Technical_task_lot1_01.docx
|
||||
06 грудня 2019 10:16 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
||||
21 листопада 2019 09:13 |
Проект договору.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інкос лайн" |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" |
1 582 290,00
UAH з ПДВ
|
1 582 290,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОК ТРЕЙД" |
1 599 600,00
UAH з ПДВ
|
1 599 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" #23522853 |
Рішення скасоване |
1 582 290,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 10:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" #23522853 |
Відхилено |
1 582 290,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 18:22
|
ТОВ "СОК ТРЕЙД" #32642016 |
Переможець |
1 599 600,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 18:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 09:10
|
хроматограф 1599600.pdf | укладений |
28 грудня 2019 09:07
|