Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари), код ДК 021:2015 - 30190000-7
Очікувана вартість
13 761,66 UAH
UA-2019-11-21-000133-a e5bbcf61091844b3934741c32ace3a69
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державний архів Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 03494617
Місцезнаходження замовника: 69095, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Українська, 48,
Контактна особа замовника: Ольга Ядловська
0612621121, +380669462992
derjarchzapobl@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 15:30
Початок аукціону: 26 листопада 2019 11:18
Очікувана вартість: 13 761,66 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Детальний опис предмету закупівлі та технічні характеристики товару викладено в Додатку 1 до Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 Одиниця
Канцелярські товари, детальний опис предмету закупівлі та технічні характеристики товару викладено в Додатку 1 до Оголошення.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Українська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 листопада 2019 10:24
Електронний цифровий підпис
21 листопада 2019 10:23
Оголошення.doc
21 листопада 2019 10:21
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-21-000133-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СВІКОМ", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 29 листопада 2019 10:46
оскарження обрання переможця
ТОВ "Свіком" прийняло участь у допороговій закупівлі UA-2019-11-21-000133-a на закупівлю Канцелярські товари Код ДК021: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Замовник Державний архів Запорізької області. Вивчивши документацію переможця "ТОВ "Торговий дім "Велес опт", повідомляємо, що вона не відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам. На підтвердження досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі договорів надано договір з ПАТ "ЗМК Запоріжсталь". Це підприємство здійснює закупівлі на комерційній основі, не використовуючі PROZORRO, такий договір не може вважатися аналогічним, до тож він на російській мові. Надані висновки ДСЕЕ майже всі не розбірливи, не можливо прочитати наведену інформацію. До того ж не надано жодного документу на підтвердження відповідності паперу технічним вимогам: не вказано ні виробника, ні марку. Серед набіру "сертифікатів" є древня таблиця розподілу ТМ паперів по класам (яка майже не читаєма та жодним чином не підтверджує відповідність), сертифікат якості на папір виробника ТОВ "ТБ "Сінтек" якій підтверджує лише відповідність паперу різної щільністі вимогам ТУ по кількості аркушів, формату та розміру та висновок ДСЕЕ на папір MONDI увесь. На запропоновані учасником канцелярські товари не вказано ні віробника, ні ТМ. Таким чином з наданої "ТОВ "Торговий дім "Велес опт" пропозиції не можливо встановити відповідность вимогам документації, не можливо встановити відповідність паперу класу А. Згідно вимог документації "В разі, якщо учасник пропонує аналог товару, він повинен надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують, що запропонований товар еквівалентний, зазначеному у технічних вимогах". Не надання учасником інформації про торгові марки товару є шахрайськими діями та дозволяє в подальшому поставляти товару більш нізької якості та набаго меншої вартості, наприклад замість паперу класу А поставляти папір класу С. Вимагаємо відхилити пропозицію "ТОВ "Торговий дім "Велес опт" як таку, що не відповідає вимогам закупівлі: надання не повного комплекту документів, невідповідність технічним вимогам. У разі Вашої бездіяльності МИ будемо вимушені залишити негативний відгук на https://dozorro.org,подати скаргу до вашої керуючої організації та до відповідних контролюючих органів, стосовно неправомірного рішення Замовника та
для подальшої перевірки поставленого товару згідно вимог Документації.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 10:42
Шановний Учасник!
1) Відповідно до п.п 10.3 Оголошення Учасником було надано документи для підтвердження досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі договорів, не менше 2-х договорів не раніше 2017 року. У зазначеному пункті не було вимоги про надання деталізації договорів, які надаються (на комерційний основі чи через систему Prozorro).
2) Відповідно до п.п 10.2 Оголошення Учасником було надано Висновок ДСЕЕ (абсолютно такий, що можливо прочитати), підтверджуючий сертифікацію Товару на відповідність технічним умовам, які діють на території України на кожне найменування, із зазначенням однієї із торгових марок.
3) Учасником було надано документи на папір «Mondi SCP» виробництва Словаччина, який відповідає предмету закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "Велес опт" 13 439,94
UAH з ПДВ
12 856,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 13 479,78
UAH з ПДВ
12 934,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 13:41
sign.p7s
25 листопада 2019 14:41
sign.p7s
25 листопада 2019 14:40
Статут.PDF
25 листопада 2019 14:40
Сертифікат_ висновки ДСЕЕ.PDF
25 листопада 2019 14:40
Свідцтво ПДВ.PDF
25 листопада 2019 14:40
Пропозиція.PDF
25 листопада 2019 14:40
Проект договору.PDF
25 листопада 2019 14:40
Підтвердження тех вимог.PDF
25 листопада 2019 14:40
Наказ-директор.PDF
25 листопада 2019 14:40
Лист-згода.PDF
25 листопада 2019 14:40
Загальна інформація.PDF
25 листопада 2019 14:40
Довідка-наявність досвіду.PDF
25 листопада 2019 14:40
Довідка банку.PDF
25 листопада 2019 14:40
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

25 листопада 2019 15:22
sign.p7s
25 листопада 2019 15:21
пропозиція.pdf
25 листопада 2019 15:21
ЛГ надан сертифікатів.pdf
25 листопада 2019 15:21
Відповідність техвимогам.pdf
25 листопада 2019 15:21
згода персональні дані.pdf
25 листопада 2019 15:21
Довідка про учасника.pdf
25 листопада 2019 15:21
Протокол Директор.PDF
25 листопада 2019 15:21
Наказ Директор.PDF
25 листопада 2019 15:21
Статут.pdf
25 листопада 2019 15:21
Довідка 4ОПП.pdf
25 листопада 2019 15:21
Витяг ПДВ скан заверен..pdf
25 листопада 2019 15:21
Банк рахунок 2011.pdf
25 листопада 2019 15:21
Витяг ЄДРПОУ 22.10_зав.pdf
25 листопада 2019 15:21
_ЗОУНБ.pdf
25 листопада 2019 15:21
_ДАПР ЗОДА.pdf
25 листопада 2019 15:21
Довідка договора.pdf
25 листопада 2019 15:21
Висновки.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий дім "Велес опт"
#31473888
Переможець 12 856,20
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 11:04

Документи

27 листопада 2019 11:04
Протокол № 50.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "Велес опт"
#31473888
12 856,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2019 11:04
Протокол № 50.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 грудня 2019 11:29
Договір № 56.pdf укладений
06 грудня 2019 11:27

Актуальні тендери

До пошуку