Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика на стадіоні "Освіта" за адресою: вул. Паркова,буд. 32, смт. Чаплинка, Чаплинський район Херсонська область
Очікувана вартість
1 864 206,00 UAH
UA-2019-11-20-003329-b 457d6f4bbcfd4802942018bb499c87ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вадимівна Кравець

+380553822341 chapfgg2012@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ФІНАНСОВО - ГОСПОДАРСЬКА ГРУПА З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ ЧАПЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38232158
Місцезнаходження: 75200, Україна , Херсонська обл., смт Чаплинка, вул. Паркова, 38
Контактна особа: Ірина Вадимівна Кравець
+380553822341
chapfgg2012@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 22:36
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 14:17
Очікувана вартість: 1 864 206,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 864,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво мультифункціонального спортивного майданчика на стадіоні "Освіта" за адресою: вул.Паркова,буд.32, смт. Чаплинка, Чаплинський район, Херсонська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, смт. Чаплинка, вул. Паркова, буд. 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень,в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: місцевий бюджет Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень,в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 22:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 22:35
Техн. завда. Дод. 2_зміни.pdf
26 листопада 2019 22:35
Перелік змін до тендерної документації.pdf
20 листопада 2019 22:51
ТД_будівництво_2.pdf
26 листопада 2019 22:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 22:35
Техн. завда. Дод. 2_зміни.pdf
20 листопада 2019 22:51
Техн. завда. Дод. 2.pdf
26 листопада 2019 22:35
Перелік змін до тендерної документації.pdf
20 листопада 2019 22:51
ТД_будівництво_2.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-003329-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОЛЕСЯ", Код ЄДРПОУ:21273392
Дата подання: 25 листопада 2019 15:24
Тип файлів
Прошу надати тендерну форму "ПРОПОЗИЦІЯ" та Проект договору у програмі WORD для можливості їх заповнення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 22:42
Доброго дня.
Тендерну документацію оприлюлнено в одному із форматів передбаченому системою електронних закупівель prozorro.gov.ua. Жодних обмежень щодо копіювання інформації або її перегляду при підготовці пропозиції не має.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-24-000005 ● 7c0875bf354d4b07af7d0c0ae962b0cd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2019 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.12.2019 № 248

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-20-003329-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-26 15:02:33

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва мультифункціонального спортивного майданчика на стадіоні «Освіта», що проводить Комунальна установа «Фінансово - господарська група з централізованого обслуговування закладів та установ освіти Чаплинської селищної ради» (далі – Замовник) за номером UA-2019-11-20-003329-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:

Відповідно до пунктів 14,15 Додатку №1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) та розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій.
У зв’язку з вищенаведеним поясніть чому надана учасником ТОВ «ЛЕВМІСЬКБУД» в складі своєї пропозиції інформація, а саме Розрахунки №1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи і монтажні роботи (файл ДЦ.pdf сторінка 5) та Розрахунок № 10 Кошти на покриття адміністративних витрат (файл ДЦ.pdf сторінка 6) не відповідає вимогам п.14,15 Додатку №1 тендерної документації?

Поясніть чому не відхилена пропозиція ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» у зв’язку з тим, що переможцем торгів не завантажено на електронному майданчику документи, які підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у строк передбачений абзацом другим частини 3 статті 17 Закону, що не відповідає умовам Додатку №1 тендерної документації Замовника?

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЛБУД" 1 823 552,00
UAH з ПДВ
1 560 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛЕСЯ" 1 859 202,67
UAH з ПДВ
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" 1 799 999,53
UAH з ПДВ
1 649 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДКОНСАЛТ" 1 815 147,11
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕЙФПЛЕЙ" 1 850 134,51
UAH з ПДВ
1 850 134,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2019 23:39
тенд.проп.pdf
07 грудня 2019 23:39
лок кошт.pdf
07 грудня 2019 23:39
звед.кошт.pdf
07 грудня 2019 23:39
деф акт.pdf
07 грудня 2019 23:39
ведом рес.pdf
05 грудня 2019 00:07
Електронний підпис
04 грудня 2019 23:43
Електронний підпис
04 грудня 2019 23:41
sign (3).p7s
04 грудня 2019 23:41
merged (pdf.io) (2).pdf
04 грудня 2019 23:41
статут.pdf
04 грудня 2019 23:41
сертиф коштор.pdf
04 грудня 2019 23:41
свідоцтво.pdf
04 грудня 2019 23:41
прядок денній.pdf
04 грудня 2019 23:41
перел роб.pdf
04 грудня 2019 23:41
ліцензія.pdf
04 грудня 2019 23:41
листи подяк.pdf
04 грудня 2019 23:41
додаток 8.pdf
04 грудня 2019 23:41
додаток 7.pdf
04 грудня 2019 23:41
додаток 2.pdf
04 грудня 2019 23:41
дод 5.pdf
04 грудня 2019 23:41
договор нвк.pdf
04 грудня 2019 23:41
дов аб.pdf
04 грудня 2019 23:41
анкета.pdf
04 грудня 2019 23:41
пояснюв.записка.pdf
04 грудня 2019 23:41
локальний кошторис.pdf
04 грудня 2019 23:41
зведений кошторис.pdf
04 грудня 2019 23:41
дефектній акт.pdf
04 грудня 2019 23:40
вед.ресурс.pdf
04 грудня 2019 23:40
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 08:54
Електронний підпис

Публічні документи

05 грудня 2019 16:40
Електронний підпис
05 грудня 2019 15:02
Електронний підпис
05 грудня 2019 15:01
Технічна специфікація.pdf
05 грудня 2019 15:01
Тендерна пропозиція.pdf
05 грудня 2019 15:01
Проект Договору.pdf
05 грудня 2019 15:01
Календарний графік.pdf
05 грудня 2019 15:01
Довідка про санкції.pdf
05 грудня 2019 15:01
Відомості з ЄДР.pdf
05 грудня 2019 15:01
Рішення Тендер.pdf
05 грудня 2019 15:01
Копія ліцензії.pdf
05 грудня 2019 15:01
ст. 17.pdf
05 грудня 2019 15:01
Договір з ОСББ - копія.pdf
05 грудня 2019 15:01
Довідка МТБ.pdf
05 грудня 2019 15:01
ТЗ-10.pdf
05 грудня 2019 15:01
Об'єктний кошторис.pdf
05 грудня 2019 15:01
Локальний кошторис.pdf
05 грудня 2019 15:01
ИВР.pdf
05 грудня 2019 15:01
ДЦ.pdf
05 грудня 2019 15:01
ДФ.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 19:46
583ДЦ = 1 650 000,00 грн..xls
04 грудня 2019 18:46
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:20
Додаток 1 - Стаття 17.PDF
04 грудня 2019 18:20
583.imd
04 грудня 2019 18:20
Додаток 1 - Баланс звіт.pdf
04 грудня 2019 18:19
Лист про санкції.PDF
04 грудня 2019 18:19
583.bdcu

Публічні документи

05 грудня 2019 19:17
СУБПІДРЯДНІ ОРГ.pdf
05 грудня 2019 19:17
статут остання .pdf
05 грудня 2019 19:17
статут 3.pdf
05 грудня 2019 19:17
статут 2.pdf
05 грудня 2019 19:17
статут 1.pdf
05 грудня 2019 19:17
РОЗРАХУНОК ЧАСТИНА 2.pdf
05 грудня 2019 19:17
РОЗРАХУНОК ЧАСТИНА 1.pdf
05 грудня 2019 19:17
ПОЯСНЕННЯ ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
05 грудня 2019 19:17
НОРМИ ЗУ.pdf
05 грудня 2019 19:17
наказ про директора.pdf
05 грудня 2019 19:17
ІНФО ПРО УЧАСНИКА.pdf
05 грудня 2019 19:17
ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
05 грудня 2019 19:17
ДОДАТОК 9 МЕХАНІЗМИ.pdf
05 грудня 2019 19:17
ДОДАТОК 8 ПРАЦІВНИКИ.pdf
05 грудня 2019 19:17
ДОДАТОК 2 ДО ТД.pdf
05 грудня 2019 19:17
Витяг ПДВ.pdf
05 грудня 2019 19:17
виписка.pdf
05 грудня 2019 19:17
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГ ЯГУАР.pdf
05 грудня 2019 19:17
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГ Л-БУД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЛБУД"

ТОВ "ОЛЕСЯ"

ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД"

ТОВ "ЕКОБУДКОНСАЛТ"

ТОВ "СЕЙФПЛЕЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЛБУД"
#37138763
Відхилено 1 560 120,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 21:00
ТОВ "ОЛЕСЯ"
#21273392
Відхилено 1 600 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 22:54
ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД"
#42794649
Відхилено 1 649 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 17:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДКОНСАЛТ"
#40024645
Переможець 1 650 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 18:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДКОНСАЛТ"
#40024645
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 23:03
Додаткова угода № 1 розірвання від 24.01.2020 р..pdf укладений
27 січня 2020 23:02
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 23:01
Додаткова угода № 1 розірвання від 24.01.2020 р..pdf зміни до договору
27 січня 2020 22:57
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:28
Дог. № 14 від 23.12.2019.pdf укладений
24 грудня 2019 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 14
Договір:
Номер додаткової угоди: № 14/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відсутність фінансування для здійснення закупівлі