Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
590 703,00 UAH
UA-2019-11-20-003255-b 888f236a1f2b4275b18076c83dcf12ba
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попова Наталія Борисівна

+380535191167 dicrn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Диканської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145493
Вебсайт: http://dikmetod.ucoz.ua
Місцезнаходження: 38500, Україна , Полтавська обл., селище Диканька, вулиця Незалежності 117
Контактна особа: Попова Наталія Борисівна
+380535191167
dicrn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 20:58
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 590 703,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 953,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги Надавачем послуг, проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Гарантійне обслуговування: 5%
2 роки: 5%
1 рік: 2%
менше 1 року: 0%
Строк виконання: 15%
менше 10 днів: 15%
10 днів: 10%
11-15 днів: 5%
більше 15 днів: 0%
29 листопада 2019 21:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 20:43
перелік змін до ТД.doc
29 листопада 2019 20:43
Додатки до тендерної документації (змінені).doc
29 листопада 2019 20:43
Тендерна документація (змінена).doc
29 листопада 2019 21:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 21:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2019 20:43
перелік змін до ТД.doc
29 листопада 2019 20:43
Додатки до тендерної документації (змінені).doc
20 листопада 2019 20:58
Додатки до тендерної документації.doc
29 листопада 2019 20:43
Тендерна документація (змінена).doc
20 листопада 2019 20:58
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виконання умов Постанови № 319 від 3 квітня 2019 р.
Дата подання: 25 листопада 2019 21:32
Дата відповіді: 27 листопада 2019 19:47
Згідно Постанови № 319 від 3 квітня 2019 р., а саме пункту 10: Забезпечення закладів освіти доступом до Інтернету здійснюється у такій черговості: 1) опорні заклади та заклади освіти I-III, II-III, III ступеня, які не мають доступу до Інтернету; 2) інші заклади освіти, які не мають доступу до Інтернету; 3) опорні заклади та заклади освіти I-III, II-III, III ступеня з кількістю учнів 100 та більше, які мають швидкість доступу до Інтернету менше 100 Мбіт/с; 4) заклади освіти I-III, II-III, III ступеня з кількістю учнів менше 100, заклади освіти I, I-II ступеня з кількістю учнів 100 та більше, які мають швидкість доступу до Інтернету менше 30 Мбіт/с; 5) інші заклади освіти. В районi – 13 загальноосвiтнiх шкiл (1997 учнiв) (інформація з сайту Диканьської РДА), згідно даного тендеру Замовник ставить вимоги підключити Інтернет та зробити локальну мережу лише в двох школах, які вже підключені до інтернету зі швидкістю 100 Мб, та витратити всю суму субвенції на послуги, які вже надаються. Вимагаємо змінити вимоги в Тендерній документації та включити в них всі заклади освіти району, тим паче за цю суму субвенції наша компанія готова до 20.12.2019 надати послуги Інтернету відповідної якості до всіх закладів освіти району та зробити відповідні локальні мережі та вайфай зони в усіх школах. У разі невиконання цієї вимоги будемо змушені звертатися до відповідних контролюючих органів та поширювати інформацію про зловживання коштами субвенції в ЗМІ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дане запитання кваліфікується як пропозиція, яка може надходити в рамках проведення процедури «конкурентний діалог». В рамках процедури конкурентного діалогу, Замовник проводить переговори з кожним учасником окремо, а також додатково можуть проводитися спільні зустрічі з усіма учасниками. Під час переговорів можуть бути обговорені всі аспекти закупівлі з метою визначення засобів та рішення щодо робіт чи послуги, що плануються закупити. Замовник під час переговорів не має права застосовувати дискримінаційний підхід до різних учасників та розкривати іншим учасникам запропоновані рішення або іншу конфіденційну інформацію, отриману від учасника, який бере участь у переговорах, без його згоди.
Так як даною процедурою є відкриті торги, а технічні вимоги та характеристики до даної процедури закупівлі є затвердженими у відповідності до потреби у здійсненні такої послуги, замовник не може задовільнити ваше звернення.
Виконання вимог АМК
Дата подання: 25 листопада 2019 21:56
Дата відповіді: 27 листопада 2019 19:48
В даний момент не завершено закупівлю UA-2019-09-17-000808-c та розпочато дану закупівлю, предметом якої є надання тих самих послуг та на ту саму суму. Попередня закупівля була оскаржена в АМК, рішенням якої було: "Зобов'язати Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Диканської районної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особипідприємця Аватора Михайла Миколайовича та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НПК "ХОУМ-НЕТ" переможцем процедури закупівлі "ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-09-17-000808-c." Але при цьому Замовник не виконав вимоги АМК і розпочав нову Закупівлю не завершивши попередню. Чому Замовник не виконує вимог АМК? Та чому розпочав нову закупівлю не завершивши попередню?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповіді на запитання, які стосуються інших процедур, в рамках даної процедури закупівлі замовником не надаються. Дану процедуру замовник здійснює відповідно до визначеної потреби, на підставі оприлюдненого річного плану за ідентифікатором № UA-P-2019-11-20-004941-a.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-003255-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "АВАТОР МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3046221998
Дата подання: 25 листопада 2019 23:16
Вимога щодо виправлення порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Шановний тендерний комітет Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Диканської районної державної адміністрації! Керуючись п.3 ст. 5, ст. 22, ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" вважаємо необхідним внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних умов до потенційних учасників торгів.
1. Згідно наданої документації в Додатку №1 на підтвердження наявності кваліфікованих спеціалістів в пунктах 1.1., 1.2., 1.3., 1.4. містяться вимоги що кількості комп’ютерного обладнання (не менше 2 одиниць персональних комп’ютерів та не менше однієї одиниці принтеру або іншого обладнання, яке використовується для друку документів на паперових носіях).
2. В пункті 2.1. наявна вимога у Довідці, що містить інформацію про персонал та інших осіб обов’язково зазначати інформацію про наявність конкретної кількості операторів центру обслуговування клієнтів (або інших працівники, які здійснюють технічну або консультаційну підтримку для клієнтів), а саме, не менше 5 осіб, якими здійснюється підтримка клієнтів, крім того, міститься вимога про конкретну кількість працівників, які здійснюють монтаж устаткування, а саме, не менше 4 осіб із відповідною посадою та кваліфікацією освіти. Крім того, міститься вимога про надання у довідці інформації про прізвища, імена, по-батькові усіх спеціалістів та керівного складу персоналу учасника та інших спеціалістів, які залучатимуться до виконання зобов’язань за договором, повні найменування учбових закладів, в яких проходили профільне навчання усі працівники, кількість завершених етапів (курсів або семестрів), які пройдено у відповідному навчальному закладі; рік завершення профільного навчання за повним курсом, інформацію про отримані дипломи (сертифікати або атестати, т.ін.) із зазначенням номеру та дати видачі таких документів; дата прийняття на роботу (або початок надання відповідних послуг (у разі надання послуг на підставі договорів цивільно-правового характеру (далі - ЦПХ)) в учасника. Та на додаток до цього, досвід роботи (на займаній посаді) кожної окремої особи, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, не повинен бути меншим ніж 30 днів з дати оголошення даної процедури закупівлі.
3. У пунктах 2.2., 2.3., 2.4. міститься вимога про надання копій:
- посвідчень про проходження навчання з охорони праці на допуск до безпечного виконання верхолазних робіт, що видано спеціалісту(ам) учасника, які будуть здійснювати монтаж обладнання на висоті, завірена(і) підписом та печаткою уповноваженої особи підприємства, яке видало таке(і) посвідчення.
- посвідчень про допуск до роботи в електроустановках із групою з електробезпекою не менше 4-ої, що видано спеціалісту(ам) учасника, завірена(і) підписом та печаткою уповноваженої особи підприємства, яке видало таке(і) посвідчення.
- протоколів або витяг(и) із протоколу засідання комісії з питань перевірки знань з питань охорони праці та знань вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, яким засвідчується рівень знань посадової особи учасника або спеціаліста учасника, вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. При цьому проходження перевірки знань з питань охорони праці та знань вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів відповідним спеціалістом не повинен перевищувати одного року відносно дати подання пропозиції учасника за даною закупівлею..
4. Згідно п. 7 Розділу 2 наданої документації в Додатку №3 тендерної документації містяться вимоги про надання підтверджуючих документів про пряме та безпосереднє підключення Учасника до "Української мережі обміну трафіком", що розташована на території України (окрім тимчасово окупованих територій та окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей"). В документі(ах) повинно бути зазначено інформацію про точки обміну Інтернет-трафіком, а документ(и) повинні бути адресовані учаснику, яким подається пропозиція або замовнику даної закупівлі.

Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги є незаконними та дискримінуючи з огляду на наступне:
Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. При цьому, замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.
Крім того, згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі телекомунікаційних послуг, адже це регламентується окремим ЗУ «Про телекомунікації», а саме Рішенням НКРЗ від 19.08.2005 за № 53 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20 жовтня 2005 р. за № 1237/11517) "Про затвердження Ліцензійних умов користування радіочастотним ресурсом України":
«2.1. Штат суб'єкта господарювання, який безпосередньо виконує функції з надання телекомунікаційних послуг з використанням радіочастотного ресурсу України, повинен налічувати не менше 30 відсотків працівників, які мають базову або повну вищу освіту в галузі зв'язку або досвід роботи не менше одного року в сфері, пов'язаній з користуванням радіочастотним ресурсом України.»
Аналогічні вимоги до операторів/провайдерів, які не використовують радіочастотний ресурс України.
На відповідність цим кваліфікаційним вимогам, оператори/провайдери проходять планову перевірку кожні три роки.
Аналіз вказаних вами вимог дає можливість встановити, що зазначені вимоги є дискримінаційними зважаючи на те, що встановлено конкретну кількість комп’ютерного обладнання, принтерів, вимогою щодо обов’язкового встановлення ліцензійної версії програмного забезпечення системи, офісних програм та конкретно визначений перелік документів для підтвердження наявності кваліфікованих спеціалістів і визначена кількість працівників.
До того ж дана вимога ніяким чином не є підтвердженням інформації про відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання та матеріального забезпечення і наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Антимонопольним комітетом України вже не одноразово розглядалися подібні скарги на такі вимоги, та було зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації у зв'язку з їх дискримінаційністю. До того не зрозуміло з чого виходив замовник визначаючи мінімальну межу кількості комп’ютерного обладнання, принтерів та працівників, які повинні бути у кількості не менше 5-ох операторів центру обслуговування клієнтів та 4-ох працівників, які здійснюють монтаж устаткування.
Проаналізувавши тендерні документації інших замовників, які також вимагали підтвердження наявності обладнання та матеріального забезпечення і кількості працівників, які будуть задіяні при виконанні договору вони не вказували таких вимог як необхідність комп’ютерного обладнання (не менше 3 одиниць персональних комп’ютерів та не менше однієї одиниці принтеру або іншого обладнання, яке використовується для роздруку документів на паперових носіях) та вимог про мінімальну кількості працівників, вимог щодо їх спеціальної освіти яка має додатково підтверджуватися, досвіду їх роботи до початку тендеру та на додаток до цього вимоги щодо наявності конкретно визначеного переліку документів у цих працівників (як приклад замовник ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, торги UA-2019-10-24-003047-b).
Щодо вимоги про надання підтверджуючих документів про пряме та безпосереднє підключення Учасника до "Української мережі обміну трафіком", що розташована на території України (окрім тимчасово окупованих територій та окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей") то дана вимога також є дискримінаційною, адже "Української мережі обміну трафіком" це назва юридичної особи, а не конкретної точки обміну трафіком і згідно листа-розяснення Міністерства освіти і науки України № 1/9-352 від 05.06.2019 мають надаватися саме документи (копії документів), якими підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет-трафіком, що розташовані на території України (окрім тимчасово окупованих територій та окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей»), а не до конкретно визначеної юридичної особи.

Таким чином можна зробити висновок, що Замовник створює більш сприятливі умови для заздалегідь визначеного переможця, з яким було узгоджено та під якого і були прописані дані вимоги, щоб в ручному режимі зменшити кількість ймовірних учасників, які б могли прийняти участь в даній закупівлі та створити конкуренцію цій структурі.
Якщо б Замовник намагався досягти максимальної економії своїх коштів, та отримати на торгах конкурентну боротьбу між майбутніми учасниками, то він би встановив мінімальну кількість працівників без вимог щодо їх стажу, наявності у них спеціальних посвідчень, допусків та перевірки знань

Тому вимагаємо:
- прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги про кількість комп’ютерного обладнання (не менше 2 одиниць персональних комп’ютерів та не менше однієї одиниці принтеру або іншого обладнання, яке використовується для друку документів на паперових носіях);
- прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо визначення конкретної кількості операторів центру обслуговування клієнтів (або інших працівники, які здійснюють технічну або консультаційну підтримку для клієнтів) та працівників, які здійснюють монтаж устаткування з вимог документації торгів, тому що він ні яким чином не відноситься до визначенні кваліфікації учасників або його персоналу, або зменшити мінімальну кількість працівників до кількості не менше 2-х осіб та з можливістю заретушувати особисті та комерційні дані в цьому звіті. Щоб якомога більше учасників змогли прийняти участь в такій закупівлі, та досягти максимальної економії державних коштів, завдяки конкуренції;
- прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги про надання інформації про прізвища, імена, по-батькові усіх спеціалістів та керівного складу персоналу учасника та інших спеціалістів, які залучатимуться до виконання зобов’язань за договором, повні найменування учбових закладів, в яких проходили профільне навчання усі працівники, кількість завершених етапів (курсів або семестрів), які пройдено у відповідному навчальному закладі; рік завершення профільного навчання за повним курсом, інформацію про отримані дипломи (сертифікати або атестати, т.ін.) із зазначенням номеру та дати видачі таких документів; дата прийняття на роботу (або початок надання відповідних послуг (у разі надання послуг на підставі договорів цивільно-правового характеру (далі - ЦПХ)) в учасника;
- прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги про досвід роботи (на займаній посаді) кожної окремої особи, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, що не повинен бути меншим ніж 30 днів з дати оголошення даної процедури закупівлі;
- прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги у п. 7 Розділу 2 Додатку 3 тендерної документації наданням про надання підтверджуючих документів про пряме та безпосереднє підключення Учасника до "Української мережі обміну трафіком", що розташована на території України (окрім тимчасово окупованих територій та окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей").
Цими вимогами у тендерній документації Замовник порушує права та законні інтереси потенційних учасників даної процедури закупівлі. Згідно до ч. 4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Так як предметом закупки є телекомунікаційні послуги вимоги щодо певної мінімальної кількості обладнання, його ліцензійності, кількості працівників, їх кваліфікації, освіти, стажу роботи, копій підтверджуючих документів ніяким чином на якість надаваних послуг не впливають.
Вищезазначені вимоги тендерної документації обмежують коло учасників. Враховуючи вище наведене, просимо внести вищевикладені зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги. В іншому випадку Учасник буде змушений звернутися до Антимонопольного комітету з вимогою в примусовому порядку внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 19:49
Замовником встановлено вимоги для надання документів від учасників що можуть підтвердити достатню кваліфікацію та досвід потенційних надавачів послуг. Встановлені умови та вимоги не є забороненими Законом та не є дискримінаційними, якщо тільки учасник не має бажання ввести в оману Замовника, щодо його готовності до надання якісних послуг за результатом укладеного договору. Кожен учасник, який має на меті провадити діяльність, в якості стабільного підприємства, повинен мати мінімальні ресурси, які повинні надавати можливість забезпечувати виконання послуг високої якості та у відповідності до технічних вимог предмета закупівлі. Даний принцип відбору учасників замовник впровадив умовами тендерної документації. керуючись вище викладеним, вимога залишається без задоволення.

Документи подані скаржником

25 листопада 2019 23:16
Вимога.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
07 грудня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій