Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
767 914,00 UAH
UA-2019-11-20-003222-b 010b49c8ef604fc497df5c4edd9ffa95
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вікторівна Радченко

+380536233567
+380536233483
+380536233239
horol-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145671
Місцезнаходження: 37800, Україна , Полтавська обл., м. Хорол, вул. Незалежності, 88
Контактна особа: Ірина Вікторівна Радченко
+380536233567,+380536233483,+380536233239
horol-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 20:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 767 914,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 839,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги з підключення Надавачем послуг, проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 75%
Гарантійне обслуговування: 10%
2 роки: 10%
1 рік: 5%
менше 1 року: 0%
Строк виконання: 15%
менше 10 днів: 15%
10 днів: 10%
11-15 днів: 5%
більше 15 днів: 0%
20 листопада 2019 20:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 20:12
Додатки 1, 2, 3, 4, 5, 6.docx
20 листопада 2019 20:12
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Швидкість доступу до мережі Інтернет
Дата подання: 24 листопада 2019 17:40
Дата відповіді: 27 листопада 2019 17:37
Доброго дня! Згідно Додатку 5 до тендерної документації пункту 4: "Швидкість доступу до мережі Інтернет складає не менше 100 Мбіт/с для кожного із перелічених закладів освіти". В усіх 16-ти закладах освіти згідно цієї вимоги повинна швидкість бути не менше 100 Мбіт/с. Але при цьому в Проекті Договору в пункті 2.5 вказано: "Швидкість доступу до мережі Інтернет складає не менше 30 Мбіт/с для кожного із перелічених у специфікації закладів освіти, крім опорних закладів та закладів освіти I-III, II-III, III ступеня з кількістю учнів 100 та більше (швидкість прийому даних не менше 30 Мб/с, швидкість передачі даних не менше 30 Мб/с)." Оскільки не всі заклади освіти є опорними або з кількістю учнів більше 100, робимо висновки, що в Додатку 5 припущено помилку, просимо виправити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде розглянуте ваше зауваження, та у разі необхідності внесено необхідні зміни.
Чому два однакових тендери?
Дата подання: 25 листопада 2019 22:45
Дата відповіді: 27 листопада 2019 17:37
Доброго вечора! У вас продубльовано два однакових тендери, на однакові суми і обєми робіт, другий має ідентифікатор UA-2019-10-15-002280-b. Прошу пояснити, чому це так? чи не відміните ви даний тендер, посилаючись на те, що попередній діє?
Відповідь: Процедура закупівлі за ідентифікатором №UA-2019-10-15-002280-b перебуває на стадії оскарження. Законом «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Потреба у закупівлі послуг з доступу до Інтернету для закладів загальної середньої освіти станом на 27.11.2019 року залишається

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-003222-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "АВАТОР МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3046221998
Дата подання: 25 листопада 2019 23:34
Вимога щодо виправлення порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Шановний тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації! Керуючись п.3 ст. 5, ст. 22, ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" вважаємо необхідним внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних умов до потенційних учасників торгів.
Згідно наданої документації в Додатку №1 на підтвердження наявності кваліфікованих спеціалістів в пунктах 1., 2., 3., 4., містяться вимоги що кількості комп’ютерного обладнання (не менше 3 одиниць персональних комп’ютерів та не менше однієї одиниці принтеру або іншого обладнання, яке використовується для розруку документів на паперових носіях).
Також міститься вимога, що персональні комп’ютери Учасника повинні використовувати ліцензовані операційні системи та офісні програмні комплекси (word (або еквівалент), excel (або еквівалент)). А на підтвердження цього Учасник має надати копії відповідних договорів купвлі-продажу, оренди, найму, договір співвластності, т.ін.).
В пункті 5. наявна вимога у Довідці, що містить інформацію про персонал та інших осіб обов’язково зазначати інформацію про наявність конкретної кількості операторів центру обслуговування клієнтів (або інших працівники, які здійснюють технічну або консультаційну підтримку для клієнтів), а саме, не менше 5 осіб, якими здійснюється підтримка клієнтів, крім того, міститься вимога про конкретну кількість працівників, які здійснюють монтаж устаткування, а саме, не менше 8 осіб із відповідною посадою та кваліфікацією освіти.
Також міститься вимога, що рівень освіти спеціалістів повинен відповідати дійсності, в якості завершеного етапу відповідної освіти та відображатись учасником у вигляді інформації у відповідності до рівня Національної рамки кваліфікацій. Та на додаток до цього, досвід роботи (на займаній посаді) кожної окремої особи, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, не повинен бути меншим ніж 10 днів з дати оголошення даної процедури закупівлі.
Крім того, у пунктах 6., 7., 8.,. міститься вимога про надання копій:
- посвідчень про проходження навчання з охорони праці на допуск до безпечного виконання верхолазних робіт, що видано спеціалістам учасника, які будуть здійснювати монтаж обладнання на висоті;
- посвідчень про допуск до роботи в електроустановках із групою з електробезпекою не менше 5-ої, що видано спеціалістам учасника,
- протоколу або витяг із протоколу засідання комісії з питань перевірки знань з питань охорони праці та знань вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, яким засвідчується рівень знань посадової особи учасника або спеціаліста учасника, вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. При цьому дата останнього проходження перевірки знань з питань охорони праці та знань вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів відповідним спецалістом не повинен перевищувати одного року відносно дати подання пропозиції учасника за даною закупівлею.
Згідно п. 7 Розділу 2 наданої документації в Додатку №5 тендерної документації містяться вимоги про надання підтверджуючих документів (копії документів), якими підтверджується пряме та безпосереднє підключення Учасника до "Української мережі обміну трафіком", що розташована на території України (окрім тимчасово окупованих територій та окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей"). У документі повинно бути зазначено найменування точки або точок обміну інтернет трафіком (наприклад: UA-IX, DTEL-IX, KM-IX. т.ін.), до яких підключений учасник.
Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. При цьому, замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.
Крім того, згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі телекомунікаційних послуг, адже це регнується окремим Законом України «Про телекомунікаційні послуги» на відповідність критеріям якого, телекомунікаційні оператори проходять планову перевірку кожні три роки.
Аналіз вказаних вами вимог дає можливість встановити, що зазначені вимоги є дискримінаційними зважаючи на те, що встановлено конкретну кількість комп’ютерного обладнання, принтерів, вимогою щодо обов’язкового встановлення ліцензійної версії програмного забезпечення системи, офісних програм та конкретно визначений перелік документів для підтвердження наявності кваліфікованих спеціалістів і визначена кількість працівників.
До того ж дана вимога ніяким чином не є підтвердженням інформації про відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання та матеріального забезпечення і наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Антимонопольним комітетом України вже не одноразово розглядалися подібні скарги на такі вимоги, та було зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації у зв'язку з їх дискримінаційністю. До того не зрозуміло з чого виходив замовник визначаючи мінімальну межу кількості комп’ютерного обладнання, принтерів та працівників, які повинні бути у кількості не менше 5-ох операторів центру обслуговування клієнтів та 4-ох працівників, які здійснюють монтаж устаткування.
Проаналізувавши тендерні документації інших замовників, які також вимагали підтвердження наявності обладнання та матеріального забезпечення і кількості працівників, які будуть задіяні при виконанні договору вони не вказували таких вимог як необхідність комп’ютерного обладнання (не менше 3 одиниць персональних комп’ютерів та не менше однієї одиниці принтеру або іншого обладнання, яке використовується для роздруку документів на паперових носіях) та вимог про ліцензовані операційні системи та офісні програмні комплекси, мінімальну кількості працівників, вимог щодо їх спеціальної освіти яка має додатково підтверджуватися, досвіду їх роботи до початку тендеру та на додаток до цього вимоги щодо наявності конкретно визначеного переліку документів у цих працівників (як приклад замовник ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, торги UA-2019-10-24-003047-b).
Щодо вимоги про надання підтверджуючих документів про пряме та безпосереднє підключення Учасника до "Української мережі обміну трафіком", що розташована на території України (окрім тимчасово окупованих територій та окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей") то дана вимога також є дискримінаційною, адже "Української мережі обміну трафіком" це назва юридичної особи, а не конкретної точки обміну трафіком і згідно листа-розяснення Міністерства освіти і науки України № 1/9-352 від 05.06.2019 мають надаватися саме документи (копії документів), якими підтверджується підключення Учасника до точок обміну Інтернет-трафіком, що розташовані на території України (окрім тимчасово окупованих територій та окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей»), а не до конкретно визначеної юридичної особи.

Таким чином можна зробити висновок, що Замовник створює більш сприятливі умови для заздалегідь визначеного переможця, з яким було узгоджено та під якого і були прописані дані вимоги, щоб в ручному режимі зменшити кількість ймовірних учасників, які б могли прийняти участь в даній закупівлі та створити конкуренцію цій структурі.
Якщо б Замовник намагався досягти максимальної економії своїх коштів, та отримати на торгах конкурентну боротьбу між майбутніми учасниками, то він би встановив мінімальну кількість працівників без вимог щодо їх стажу, наявності у них спеціальних посвідчень, допусків та перевірки знань
Тому вимагаємо:
- прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги про кількість комп’ютерного обладнання (не менше 3 одиниць персональних комп’ютерів та не менше однієї одиниці принтеру або іншого обладнання, яке використовується для розруку документів на паперових носіях);
- прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги, що персональні комп’ютери Учасника повинні використовувати ліцензовані операційні системи та офісні програмні комплекси (word (або еквівалент), excel (або еквівалент);
- прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги про підтвердження Учасником копіями відповідних договорів купівлі-продажу, оренди, найму, договір співвластності, та ін. наявності комп’ютерного обладнання (ПК, принтери) та наявності ліцензованих операційних систем, офісних програмних комплексів;
- прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо визначення конкретної кількості операторів центру обслуговування клієнтів (або інших працівники, які здійснюють технічну або консультаційну підтримку для клієнтів) та працівників, які здійснюють монтаж устаткування з вимог документації торгів, тому що він ні яким чином не відноситься до визначенні кваліфікації учасників або його персоналу, або зменшити мінімальну кількість працівників до кількості не менше 2-х осіб та з можливістю заретушувати особисті та комерційні дані в цьому звіті. Щоб якомога більше учасників змогли прийняти участь в такій закупівлі, та досягти максимальної економії державних коштів, завдяки конкуренції;
- прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги про рівень освіти спеціалістів, який повинен відповідати дійсності, в якості завершеного етапу відповідної освіти та відображатись учасником у вигляді інформації у відповідності до рівня Національної рамки кваліфікацій;
- прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт щодо вимоги про досвід роботи (на займаній посаді) кожної окремої особи, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, що не повинен бути меншим ніж 10 днів з дати оголошення даної процедури закупівлі;
- прибрати з тендерної документації дискримінаційний пункт або внести зміни до тендерної документації щодо вимоги у п. 7 Розділу 2 Додатку 5 тендерної документації про надання документів якими підтверджується пряме та безпосереднє підключення Учасника до "Української мережі обміну трафіком", що розташована на території України (окрім тимчасово окупованих територій та окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей"). У документі повинно бути зазначено найменування точки або точок обміну інтернет трафіком (наприклад: UA-IX, DTEL-IX, KM-IX. т.ін.), до яких підключений учасник.
Цими вимогами у тендерній документації Замовник порушує права та законні інтереси потенційних учасників даної процедури закупівлі. Згідно до ч. 4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Так як предметом закупки є телекомунікаційні послуги вимоги щодо певної мінімальної кількості обладнання, його ліцензійності, кількості працівників, їх кваліфікації, освіти, стажу роботи, копій підтверджуючих документів ніяким чином на якість надаваних послуг не впливають.
Вищезазначені вимоги тендерної документації обмежують коло учасників. Враховуючи вище наведене, просимо внести вищевикладені зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги. В іншому випадку Учасник буде змушений звернутися до Антимонопольного комітету з вимогою в примусовому порядку внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2019 17:40
Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Положеннями тендерної документації визначаються умови, які можуть підтвердити кваліфікаційний рівень учасників, з подальшою метою надання послуги у відповідній якості.
Замовник при проведенні закупівлі керується принципами здійснення закупівлі, в тому числі створення умов добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників.
Конкуренцією учасників ринку відповідних послуг є змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями. У зв’язку з цим, учасники закупівлі повинні мати відповідну базу, спеціалістів та досвід, який повинен підтверджуватись документально. Вимоги визначені у тендерній документації є такими, що можуть бути виконані в повній мірі потенційним учасником, який провадить діяльність у відповідній галузі. Тому ваші твердження щодо обов’язку замовника внести зміни до умов тендерної документації не є обґрунтованими.

Документи подані скаржником

25 листопада 2019 23:34
Вимога.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
06 грудня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій