Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер, ноутбуки
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-11-20-003146-b 25db1ff8bce14441abe6c3776751656f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Лук'янова

+380689020188 lvp.2018work@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИРЕКЦІЯ ТЕРИТОРІЙ І ОБ'ЄКТІВ РЕКРЕАЦІЇ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 32350241
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Валентина Лук'янова
+380689020188
lvp.2018work@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 18:31
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 12:43
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Персональний комп’ютер (системний блок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 10:34
Дата відповіді: 22 листопада 2019 11:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, дякуємо за запитання та повідомляємо наступне.
Щодо запитання 1:
В тендерної документації в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено «В разі якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання читати з виразом «або еквівалент» (згідно ст.22 Закону). Технічні характеристики еквіваленту повинні бути рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником. У випадку надання Учасником еквіваленту він повинен обов’язково надати у складі пропозиції технічні характеристики еквіваленту та порівняльну таблицю щодо відповідності запропонованого еквіваленту наведеним Замовником характеристикам».
У додатку 8 до тендерної документації наведена форма порівняльної таблиці щодо відповідності технічних характеристик запропонованого товару наведеним замовником характеристикам, яка надається учасником у випадку, якщо Учасник пропонує товар, технічні характеристики якого відрізняються від наведених у додатку 1 до тендерної документації.
В тендерній документації вказано, що пропозиція повинна бути підготовлена Учасником у відповідності до Додатку № 7. У Додатку 7 до тендерної документації наведена форма пропозиції та зазначено, що в цінової пропозиції повинно бути вказано найменування для кожного запропонованого товару та його технічні характеристики окремо, з урахуванням технічних характеристик, зазначених у Додатку 1 тендерній документації.
Таким чином, всі зацікавлені сторони будуть мати змогу точно ідентифікувати товар і, у випадку якщо буде запропонований еквівалентний товар, пересвідчитися, що запропонований товар відповідає чи не відповідає вимогам Замовника.

Щодо запитання 2:
При здійсненні закупівлі Замовник керується законодавством України у сфері публічних закупівель. У п.35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
В розділі «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено: «Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі ті, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України, а також всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично та шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає документи учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі.
При здійсненні закупівлі Замовник дотримується основних принципів публічних закупівель, які визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність і недискримінація учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 120 984,00
UAH з ПДВ
120 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 124 000,00
UAH з ПДВ
123 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 124 851,00
UAH з ПДВ
123 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 19:46
Електронний підпис
05 грудня 2019 19:45
Laptops_all_letters.pdf
05 грудня 2019 19:45
Сертификат_N17.pdf
05 грудня 2019 19:45
Довідка витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 грудня 2019 19:45
Довідка_коду доступу .pdf
05 грудня 2019 19:45
Лист-гарантія ст. 17.pdf
05 грудня 2019 19:45
250 G7 HP.pdf
05 грудня 2019 19:45
Лист згода.pdf
05 грудня 2019 19:45
Сертификат_N17_SDK _1_.pdf
05 грудня 2019 19:45
Лист згода з договором.pdf
05 грудня 2019 19:45
Сертифікати Комел.rar
05 грудня 2019 19:45
Гарантійний лист1.pdf
05 грудня 2019 19:45
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 грудня 2019 19:45
4AA7-4136RUE.pdf
05 грудня 2019 19:45
Довідка.pdf
05 грудня 2019 19:45
Досвід.zip
05 грудня 2019 19:45
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

11 грудня 2019 14:09
ДФС 06.12.zip
11 грудня 2019 14:09
МВС 04.12.zip
05 грудня 2019 19:17
Електронний підпис
05 грудня 2019 18:48
Гар талон Dell G3 3579.jpg
05 грудня 2019 18:48
Гар талон Dell Vostro 3590.jpg
05 грудня 2019 18:45
Dell 3580, 3581, 3582.pdf
05 грудня 2019 18:45
Microsoft AEPCertificate .pdf
05 грудня 2019 18:45
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 18:35
Електронний підпис
05 грудня 2019 18:31
Статут 2019.pdf
05 грудня 2019 18:31
Сертифікати Dell.pdf
05 грудня 2019 18:31
Образец гар.талона.PDF
05 грудня 2019 18:31
Витяг 25.10.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 120 984,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 17:32
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 123 250,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 18:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
123 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:34
Договір 111.pdf укладений
21 грудня 2019 13:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 123 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 541,67 UAH)