Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя (канцелярські товари, папір офісний)
Очікувана вартість
50 300,00 UAH
UA-2019-11-20-003029-b ● 5439d40acd864bf29e005f9aa4cf29c3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУ "Офіс із залучення та підтримки інвестицій" |
Код ЄДРПОУ: | 42101574 |
Вебсайт: | https://ukraineinvest.com/ |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , м. Київ обл., Печерський р-н, Грушевського, 12/2 |
Контактна особа: |
Мурзановська Олена Анатоліївна +380676427501 olena.murzanovska@ukraineinvest.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 17:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 17:45 |
Очікувана вартість: | 50 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 503,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1497 од
Офісне устаткування та приладдя (канцелярські товари, папір офісний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Відповідно до документації, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | державні кошти | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 17:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 17:41 |
додаток_канцтовари_6.docx | |
20 листопада 2019 17:41 |
ТД канцтовари_листопад__.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 10:37
Дата відповіді: 22 листопада 2019 17:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) У тендерній документації не вказано жодних торгових марок. Тендерну документацію розроблено у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тому міститься лише технічний опис предмету закупівлі із зазначенням технічних якісних та кількісних характеристик.
2) У Додатку 3 до Тендерної документації міститься вимога такого змісту: «У складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати згоду з умовами та вимогами, які визначені у цій технічній специфікації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді окремої довідки-згоди із зазначенням марки та моделей запропонованого товару, що відповідає зазначеним вище вимогам».
3) У Додатку 4 до Тендерної документації міститься пункт 11 такого змісту: «Цінова пропозиція Учасника _____ грн (_______грн ___ коп.), у тому числі ПДВ (20%) - ______ грн (__________ грн ___коп.) (у разі якщо Учасник є платником ПДВ)». До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни ПДВ та інших податків і зборів, що передбачені законодавством. Будуть розглянуті тендерні пропозиції усіх учасників, що відповідають визначенню згідно з п. 35 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі». Розгляд тендерних пропозицій буде здійснено у відповідності до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за активну участь в закупівлях ДУ "ЮКРЕЙНІНВЕСТ"
2) У Додатку 3 до Тендерної документації міститься вимога такого змісту: «У складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати згоду з умовами та вимогами, які визначені у цій технічній специфікації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді окремої довідки-згоди із зазначенням марки та моделей запропонованого товару, що відповідає зазначеним вище вимогам».
3) У Додатку 4 до Тендерної документації міститься пункт 11 такого змісту: «Цінова пропозиція Учасника _____ грн (_______грн ___ коп.), у тому числі ПДВ (20%) - ______ грн (__________ грн ___коп.) (у разі якщо Учасник є платником ПДВ)». До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни ПДВ та інших податків і зборів, що передбачені законодавством. Будуть розглянуті тендерні пропозиції усіх учасників, що відповідають визначенню згідно з п. 35 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі». Розгляд тендерних пропозицій буде здійснено у відповідності до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за активну участь в закупівлях ДУ "ЮКРЕЙНІНВЕСТ"
Інформація про відміну
Дата відміни
06 грудня 2019 17:45
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій