Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Чернівецький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 39761194 |
Місцезнаходження: | 58002, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Університетська, 1 |
Контактна особа: |
Марина Петрюк +380951270286 chernivtsi1.chernivtsi@legalaid.cv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 13:55 |
Очікувана вартість: | 235 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 17:13 |
Документація до торгів.docx | |
20 листопада 2019 17:13 |
Додаток 1 Технічне завдання.docx | |
20 листопада 2019 17:13 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
20 листопада 2019 17:13 |
Додаток 4.docx | |
20 листопада 2019 17:13 |
Додаток 5.docx | |
20 листопада 2019 17:13 |
Додаток 2 Форма цінової пропозиції.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
подання неповного комплекту документів;
невиконання умов Документації конкурсних торгів;
пропозиція не відповідає умовам закупівлі;
Оскарження додається.
подання неповного комплекту документів;
невиконання умов Документації конкурсних торгів;
пропозиція не відповідає умовам закупівлі;
Оскарження додається
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-02-000005 ● 8739002a05844cd28cc5ea4cfb125b06
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2019 11:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.12.2019 № 49
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 02.12.2019 року № 49
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-11-20-002910-b від 20.11.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши Висновок Західного офісу Держаудитслужби від 06.12.2019р. повідомляємо, що інформацію про виявлені порушення взято до уваги. Разом з тим, виправити ситуацію, що склалася на даному етапі процедури закупівлі, а саме усунути виявлені порушення законодавства, в частині складання тендерної документації неможливо. Оскільки, на даний момент процедура закупівлі перебуває у статусі «пропозиції розглянуті» та вже обрано переможця процедури відкритих торгів, редагувати її з метою виправлення порушень в частині складання тендерної документації немає можливості. У зв’язку із вищенаведеним та усвідомлюючи важливість фактору раціонального використання бюджетних коштів, місцевим центром розглядається можливість скасувати закупівлю за ідентифікатором UA-2019-11-20-002910-b Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт приміщення Чернівецького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, розташованого на 2-му поверсі будівлі за адресою: м.Чернівці, вул. Університетська, 1).
2019-12-11 14:38:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
.
2019-12-11 15:25:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович |
217 325,00
UAH з ПДВ
|
184 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОНЧУЛЕНКО ГАННА ДМИТРІВНА" |
220 685,00
UAH з ПДВ
|
185 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦЗАХІДБУД |
220 099,00
UAH з ПДВ
|
202 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович #3163025837 |
Рішення скасоване |
184 950,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 09:05
|
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович #3163025837 |
Відхилено |
184 950,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 09:57
|
ФОП "ОНЧУЛЕНКО ГАННА ДМИТРІВНА" #1897414966 |
Переможець |
185 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 10:30
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 11 грудня 2019 14:49 |
Коментар щодо відміни: | Скасувати з підстави, що передбачена згідно ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» |
11 грудня 2019 14:49
|
Електронний підпис |
11 грудня 2019 14:48
|
Рішення про скасування закупівлі.pdf |