Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з організації лікувального харчування
Medical nutrition services
Очікувана вартість
133 602 000,00 UAH
UA-2019-11-20-002907-b e7fbba3de6ca4f67a503e6a10c812ac5
Укладання рамкової угоди    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костік Лариса Анатоліївна

+380487200449 oomcpz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати оголошення з відомостями про рамкову угоду PDFHTML
Відбори за рамковою угодою:
Ідентифікатор відбору Відбори за рамковою угодою:
UA-2022-11-30-010229-a
UA-2020-02-27-000841-b
UA-2020-12-18-012661-c
UA-2022-11-30-013508-a
UA-2022-12-06-009348-a
UA-2022-12-12-014620-a
UA-2020-07-02-007187-a
UA-2021-12-24-018483-c
UA-2023-01-23-000686-a
UA-2022-12-01-006167-a

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний медичний центр психічного здоров*я" Одеської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38644773
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул.акад.Воробйова,9
Контактна особа: Костік Лариса Анатоліївна
+380487200449
oomcpz@gmail.com
Додаткові контактні особи: Sadakliev Ivan
+380487200441
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal nonprofit enterprise "Odessa Regional Medical Center for Mental Health" of the Odessa Regional Council "
National ID: 38644773
Contact point: Kostik Larisa
+380487200449
oomcpz@gmail.com
Additional contacts: Sadakliev Ivan
+380487200441

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 16 січня 2020 13:23
Початок аукціону: 16 січня 2020 13:23
Очікувана вартість: 133 602 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 3
Строк, на який укладається рамкова угода: 4 роки
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 99000 UAH
Publication date: 20 листопада 2019 17:12
Enquiries until: 18 грудня 2019 14:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2019 14:00
Planned auction date: 16 січня 2020 13:23

Information

Estimated total value: 133 602 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 13 360 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %
Count of parties to sign framework agreement: 3
Agreement duration: 4 years

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement
пртокол ТК 54 від 20.11.2019р.(протокол змін №56 від 19.12.2019)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1570800 комплекти
Послуги з організації лікувального харчування(Загальне відділення(комплект-(сніданок , обід, вечеря))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Medical nutrition services(General office (kit (breakfast, lunch, dinner))
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023
404080 комплекти
Послуги з організації лікувального харчування Денне відділення(комплект- ( 2-х разове сніданок, обід,))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Medical nutrition services (Daily separation(kit (breakfast, lunch)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023
61200 комплекти
Послуги з організації лікувального харчування Ветерани війни (комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Medical nutrition services(Veterans of the war (kit (breakfast, second breakfast, lunch dinner))
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023
16000 комплекти
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря))7-10р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Medical nutrition services(Children (kit - (breakfast, second breakfast, lunch dinner)) 7-10
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023
16000 комплекти
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря)) 11-14р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Medical nutrition services(Children (kit - (breakfast, second breakfast, lunch dinner)) 11-14
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023
16000 комплекти
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря)) 15-18р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Medical nutrition services(Children (kit - (breakfast, second breakfast, lunch dinner)) 15-18
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможцiв

Ціна: 100%
19 грудня 2019 16:05
Перелік змін.PDF
19 грудня 2019 16:05
Додаток7 Тендерна пропозиція(зміни).docx
19 грудня 2019 16:05
Додаток 6 Рамкова угода зі змінами.docx
19 грудня 2019 16:05
Додаток 5 зі змінами.docx
19 грудня 2019 16:05
Додаток 4 зі змінами.docx
19 грудня 2019 16:05
Додаток3 (Технична зі змінами ).docx
19 грудня 2019 16:05
Додаток2 с 17 зі змінами.docx
19 грудня 2019 16:05
Додаток1 ст16 зі змінами.docx
19 грудня 2019 16:05
ТД54(ЗІ ЗМІНАМИ).docx
20 листопада 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 16:05
Перелік змін.PDF
19 грудня 2019 16:05
Додаток7 Тендерна пропозиція(зміни).docx
20 листопада 2019 17:13
Додаток7 Тендерна пропозиція.docx
19 грудня 2019 16:05
Додаток 6 Рамкова угода зі змінами.docx
20 листопада 2019 17:13
Додаток 6 Рамкова угода.docx
19 грудня 2019 16:05
Додаток 5 зі змінами.docx
20 листопада 2019 17:13
Додаток 5.docx
19 грудня 2019 16:05
Додаток 4 зі змінами.docx
20 листопада 2019 17:13
Додаток 4.docx
19 грудня 2019 16:05
Додаток3 (Технична зі змінами ).docx
20 листопада 2019 17:13
Додаток3.docx
19 грудня 2019 16:05
Додаток2 с 17 зі змінами.docx
20 листопада 2019 17:13
Додаток2 с 17.docx
19 грудня 2019 16:05
Додаток1 ст16 зі змінами.docx
20 листопада 2019 17:13
Додаток1 ст16.docx
19 грудня 2019 16:05
ТД54(ЗІ ЗМІНАМИ).docx
20 листопада 2019 17:13
ТД54.docx
20 листопада 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-11-000029 ● bc23469a340c418caebbb19dea5596d7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2020 14:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2020 Одеса № 9

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідуючого сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 10.01.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.01.2020 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2019-11-20-002907-b 20.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-23 14:46:40

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за рамковими угодами за предметом ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Одеський обласний медичний центр психічного здоров’я» Одеської обласної ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-20-002907-b, дата оприлюднення 20.11.2019), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозицій учасником ТОВ «Харчування Плюс» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «Харчування Плюс», а саме: медичну книжку та документ про освіту фахівця відповідального за дієтичне харчування Походай А.М.;
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозицій учасником ПП «ПОВНИЙ КОШИК» вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ПП «ПОВНИЙ КОШИК», а саме: медичну книжку та документ про освіту фахівця відповідального за дієтичне харчування Курган В.І.?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозицій учасником ФОП Клименко Вікторія Юріївна вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу», тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ФОП Клименко Вікторія Юріївна, а саме: медичну книжку та документ про освіту фахівця відповідального за дієтичне харчування Кузьміної Т.Г.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-27 14:58:19

«Відповідь (пояснення), щодо запиту»

«Відповідь (пояснення), щодо запиту»

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-02-03 15:24:03

Роз'яснення щодо висновку

Заперечення

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 січня 2020
UA-2019-11-20-002907-be7fbba3de6ca4f67a503e6a10c812ac5
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний медичний центр психічного здоров*я" Одеської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38644773
Місцезнаходження: 65006, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул.акад.Воробйова,9
Учасник Документи Рішення
ТОВ Харчування Плюс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП ПОВНИЙ КОШИК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Клименко Вікторія Юріївна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

24 січня 2020 15:58
Електронний підпис
25 грудня 2019 18:55
Електронний підпис
25 грудня 2019 18:55
Електронний підпис
25 грудня 2019 18:52
Кваліфікація 6.pdf
25 грудня 2019 18:52
Кваліфікація 5.pdf
25 грудня 2019 18:52
Кваліфікація 4.pdf
25 грудня 2019 18:52
Кваліфікація 3.pdf
25 грудня 2019 18:52
Кваліфікація 2.pdf
25 грудня 2019 18:52
Кваліфікація 1.pdf

Документи

Публічні документи

24 січня 2020 18:51
Електронний підпис
24 січня 2020 18:43
Антикорупційна.pdf
24 січня 2020 18:43
МВС.pdf
24 січня 2020 18:43
ДФС.pdf
24 січня 2020 18:43
Пропозиція медпсих.pdf
26 грудня 2019 19:40
Електронний підпис
26 грудня 2019 19:40
Електронний підпис
26 грудня 2019 19:38
Ветерани.pdf
26 грудня 2019 19:38
Гіпертрофики.pdf
26 грудня 2019 19:38
Денне відділення.pdf
26 грудня 2019 19:38
Діти 15-18.pdf
26 грудня 2019 19:38
Діти 11-14.pdf
26 грудня 2019 19:38
Діти 7-10.pdf
26 грудня 2019 19:38
Т.Ч..pdf
26 грудня 2019 19:38
к4.pdf
26 грудня 2019 19:38
к5.pdf
26 грудня 2019 19:38
к3.pdf
26 грудня 2019 19:38
к2.pdf
26 грудня 2019 19:38
к1.pdf
26 грудня 2019 19:38
Лист для клієнтів.7z
26 грудня 2019 19:38
Наказ Фролова Ю.М.7Z
26 грудня 2019 19:38
Протокол НР.7Z
26 грудня 2019 19:38
Витяг із Статуту.7z
26 грудня 2019 19:38
Банківська ліцензія.7z
26 грудня 2019 19:38
Гарантія 16155-19.7z

Документи

Публічні документи

24 січня 2020 14:26
Електронний підпис
27 грудня 2019 10:34
Електронний підпис
27 грудня 2019 10:34
Електронний підпис
27 грудня 2019 10:33
Меню 15-18.pdf
27 грудня 2019 10:33
Меню 11-14.pdf
27 грудня 2019 10:33
Меню 7-10.pdf
27 грудня 2019 10:33
Меню загальна дієта.pdf
27 грудня 2019 10:33
Меню денне відділення.pdf
27 грудня 2019 10:33
Меню ветерани.pdf
27 грудня 2019 10:33
Технічні вимоги 2.pdf
27 грудня 2019 10:33
Технічні вимоги 1.pdf
27 грудня 2019 10:32
Гарантия.rar

Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 19:13
Електронний підпис
27 грудня 2019 19:11
Ліцензія банку.zip
27 грудня 2019 19:11
Ліцензія банку.pdf..P7S
27 грудня 2019 19:11
Ліцензія банку.pdf
27 грудня 2019 19:11
Довіреність Свобода.zip
27 грудня 2019 19:11
Банківська гарантія.zip
27 грудня 2019 19:11
8.Інші документи.pdf
27 грудня 2019 19:11
6.Персональні дані.pdf
27 грудня 2019 19:11
5.Проект договору.pdf
27 грудня 2019 19:11
4.Повноваження.pdf
27 грудня 2019 19:11
2.Інформація ст.17.pdf
27 грудня 2019 19:11
3.Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Харчування Плюс

ПП ПОВНИЙ КОШИК

ФОП Клименко Вікторія Юріївна

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПОВНИЙ КОШИК 133 518 080,00
UAH
133 518 080,00
UAH
Документи
ФОП Клименко Вікторія Юріївна 133 588 976,00
UAH
133 588 976,00
UAH
Документи
ТОВ Харчування Плюс 133 596 096,00
UAH
133 596 096,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 18:51
Електронний підпис
24 січня 2020 18:43
Антикорупційна.pdf
24 січня 2020 18:43
МВС.pdf
24 січня 2020 18:43
ДФС.pdf
24 січня 2020 18:43
Пропозиція медпсих.pdf
26 грудня 2019 19:40
Електронний підпис
26 грудня 2019 19:40
Електронний підпис
26 грудня 2019 19:38
Ветерани.pdf
26 грудня 2019 19:38
Гіпертрофики.pdf
26 грудня 2019 19:38
Денне відділення.pdf
26 грудня 2019 19:38
Діти 15-18.pdf
26 грудня 2019 19:38
Діти 11-14.pdf
26 грудня 2019 19:38
Діти 7-10.pdf
26 грудня 2019 19:38
Т.Ч..pdf
26 грудня 2019 19:38
к4.pdf
26 грудня 2019 19:38
к5.pdf
26 грудня 2019 19:38
к3.pdf
26 грудня 2019 19:38
к2.pdf
26 грудня 2019 19:38
к1.pdf
26 грудня 2019 19:38
Лист для клієнтів.7z
26 грудня 2019 19:38
Наказ Фролова Ю.М.7Z
26 грудня 2019 19:38
Протокол НР.7Z
26 грудня 2019 19:38
Витяг із Статуту.7z
26 грудня 2019 19:38
Банківська ліцензія.7z
26 грудня 2019 19:38
Гарантія 16155-19.7z

Публічні документи

24 січня 2020 14:26
Електронний підпис
27 грудня 2019 10:34
Електронний підпис
27 грудня 2019 10:34
Електронний підпис
27 грудня 2019 10:33
Меню 15-18.pdf
27 грудня 2019 10:33
Меню 11-14.pdf
27 грудня 2019 10:33
Меню 7-10.pdf
27 грудня 2019 10:33
Меню загальна дієта.pdf
27 грудня 2019 10:33
Меню денне відділення.pdf
27 грудня 2019 10:33
Меню ветерани.pdf
27 грудня 2019 10:33
Технічні вимоги 2.pdf
27 грудня 2019 10:33
Технічні вимоги 1.pdf
27 грудня 2019 10:32
Гарантия.rar

Публічні документи

24 січня 2020 15:58
Електронний підпис
25 грудня 2019 18:55
Електронний підпис
25 грудня 2019 18:55
Електронний підпис
25 грудня 2019 18:52
Кваліфікація 6.pdf
25 грудня 2019 18:52
Кваліфікація 5.pdf
25 грудня 2019 18:52
Кваліфікація 4.pdf
25 грудня 2019 18:52
Кваліфікація 3.pdf
25 грудня 2019 18:52
Кваліфікація 2.pdf
25 грудня 2019 18:52
Кваліфікація 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПОВНИЙ КОШИК

ФОП Клименко Вікторія Юріївна

ТОВ Харчування Плюс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПОВНИЙ КОШИК
#43044947
Переможець 133 518 080,00
UAH
22 січня 2020 16:08
ТОВ Харчування Плюс
#39234512
Переможець 133 596 096,00
UAH
22 січня 2020 16:09
ФОП Клименко Вікторія Юріївна
#2728616186
Переможець 133 588 976,00
UAH
22 січня 2020 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ПОВНИЙ КОШИК 133 518 080,00
UAH
Документи
ТОВ Харчування Плюс 133 596 096,00
UAH
Документи
ФОП Клименко Вікторія Юріївна 133 588 976,00
UAH
Документи

Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)

Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до: 07 лютого 2020 00:00
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з організації лікувального харчування(Загальне відділення(комплект-(сніданок , обід, вечеря))
ПП ПОВНИЙ КОШИК
Рамкову угоду можна укласти з учасником 67 UAH без ПДВ
ФОП Клименко Вікторія Юріївна
Рамкову угоду можна укласти з учасником 67.8 UAH без ПДВ
ТОВ Харчування Плюс
Рамкову угоду можна укласти з учасником 67 UAH без ПДВ
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з організації лікувального харчування Денне відділення(комплект- ( 2-х разове сніданок, обід,))
ПП ПОВНИЙ КОШИК
Рамкову угоду можна укласти з учасником 46 UAH без ПДВ
ФОП Клименко Вікторія Юріївна
Рамкову угоду можна укласти з учасником 44.2 UAH без ПДВ
ТОВ Харчування Плюс
Рамкову угоду можна укласти з учасником 46.2 UAH без ПДВ
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з організації лікувального харчування Ветерани війни (комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря))
ПП ПОВНИЙ КОШИК
Рамкову угоду можна укласти з учасником 89 UAH без ПДВ
ФОП Клименко Вікторія Юріївна
Рамкову угоду можна укласти з учасником 87 UAH без ПДВ
ТОВ Харчування Плюс
Рамкову угоду можна укласти з учасником 9E+1 UAH без ПДВ
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря))7-10р
ПП ПОВНИЙ КОШИК
Рамкову угоду можна укласти з учасником 87 UAH без ПДВ
ФОП Клименко Вікторія Юріївна
Рамкову угоду можна укласти з учасником 7E+1 UAH без ПДВ
ТОВ Харчування Плюс
Рамкову угоду можна укласти з учасником 81 UAH без ПДВ
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря)) 11-14р
ПП ПОВНИЙ КОШИК
Рамкову угоду можна укласти з учасником 89 UAH без ПДВ
ФОП Клименко Вікторія Юріївна
Рамкову угоду можна укласти з учасником 87 UAH без ПДВ
ТОВ Харчування Плюс
Рамкову угоду можна укласти з учасником 9E+1 UAH без ПДВ
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Послуги з організації лікувального харчування Діти(комплект-(сніданок, другий сніданок,обід вечеря)) 15-18р
ПП ПОВНИЙ КОШИК
Рамкову угоду можна укласти з учасником 89 UAH без ПДВ
ФОП Клименко Вікторія Юріївна
Рамкову угоду можна укласти з учасником 87 UAH без ПДВ
ТОВ Харчування Плюс
Рамкову угоду можна укласти з учасником 9E+1 UAH без ПДВ

Рамкова угода

Статус:
Укладена рамкова угода


Угода Опубліковано
Рамкова угода
27 лютого 2020 15:48
додаток 1 до рамкової угоди
27 лютого 2020 15:48
додаток 2 до рамкової угоди
27 лютого 2020 15:48
Електронний підпис
27 лютого 2020 16:12

Зміни до угоди

28 серпня 2023