Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09110000-3 Тверде паливо
Очікувана вартість
1 146 500,00 UAH
UA-2019-11-20-002824-b ● de650bc0b2774ae4ad455d6639e5e1c3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Томашпільської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41403597 |
Місцезнаходження: | 24200, Україна , Вінницька обл., Томашпільський р-н, смт. Томашпіль, площа Тараса Шевченка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Олександр Тіхоміров +380966594691 tihomirovtihan88@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 12:08 |
Очікувана вартість: | 1 146 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 732,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Закупівля проводиться для потреб у 2020 році
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145 тонни
Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
140 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГР (0-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
5 тонни
Вугілля кам’яне марки АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлені товари здійснюється Замовником в національній валюті України, згідно отриманого рахунка на оплату товару (щодо фактично отриманого товару), та відповідно до видаткової накладної на товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2019 13:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2019 13:47 |
Перелік змін що вноситься до тендерної документації по закупівлі Твердого палива.docx | |
29 листопада 2019 13:47 |
ТД Тверде паливо у новій редакції.docx | |
29 листопада 2019 13:47 |
ТД Тверде паливо у новій редакції.docx |
29 листопада 2019 13:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 листопада 2019 13:47 |
Перелік змін що вноситься до тендерної документації по закупівлі Твердого палива.docx
|
||||||
29 листопада 2019 13:47 |
ТД Тверде паливо у новій редакції.docx
|
||||||
29 листопада 2019 13:47 |
ТД Тверде паливо у новій редакції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
надання спеціального дозволу
Дата подання: 21 листопада 2019 09:37
Дата відповіді: 21 листопада 2019 13:56
Пунктом 8 Переліку інших документів, що має надати учасник Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає від учасників
Копію спеціального дозволу виданого виробникові товару відповідно до Кодексу України Про надра або посилання на офіційний сайт органу уповноваженого на видачу таких спецдозволів де зазначено про видачу спецдозволу виробникові.
Відповідно до Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів від 30.05.11 р. №615, користувачами надр можуть бути особи, визначені статтею 13 Кодексу України про надра. Крім того, пунктом 5 цього Порядку встановлено:
Дозволи надаються на такі види користування надрами:
- геологічне вивчення родовищ корисних копалин;
- геологічне вивчення, в тому числі дослідно-промислова розробка родовищ корисних копалин загальнодержавного значення;
- видобування корисних копалин;
- геологічне вивчення нафтогазоносних надр, у тому числі дослідно-промислова розробка родовищ, з подальшим видобуванням нафти, газу (промислова розробка родовищ);
- будівництво та експлуатація підземних споруд, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин, у тому числі споруд для підземного зберігання нафти, газу та інших речовин і матеріалів, захоронення шкідливих речовин і відходів виробництва, скидання стічних вод;
- створення геологічних територій та об'єктів, що мають важливе наукове, культурне, санітарно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам'ятки природи, лікувальні, оздоровчі заклади тощо);
- виконання робіт (здійснення діяльності), передбачених угодою про розподіл продукції.
Отже, таких спеціальних дозволів, що видаються виробнику товару, може бути безліч.
Таким чином, просимо конкретизувати, який із вищеперерахованих дозволів Ви вимагаєте від учасників для подання їх в тендерних пропозиціях.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо вашого звернення за роз’ясненнями через електронну систему закупівель, тендерний комітет при відділі освіти Томашпільської селищної ради надає наступні роз’яснення:
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 14 Кодексу України Про надра передбачено один з видів використання надр це, видобування корисних копалин, абзацом 3 пункту 5 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 р. № 615 передбачено, що дозволи надаються на такі види користування надрами як, видобування корисних копалин.
Відповідно до Переліку корисних копалин загальнодержавного значення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 1994 р. № 827 «Про затвердження переліків корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення» до твердих корисних копалин віднесено кам’яне вугілля.
Отже, з урахуванням вищевикладеного на пункт 8 Переліку інших документів, що має надати учасник Додатку 2 тендерної документації щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), вугілля кам’яне марки ДГР (0-200), вугілля кам’яне марки АМ (13-25)) учасник має подати копію спеціального дозволу на видобування корисних копалин.
Тендерним комітетом при відділі освіти Томашпільської селищної ради найближчим часом буде внесено зміни до пункту 8 Переліку інших документів, що має надати учасник Додатку 2 тендерної документації щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), вугілля кам’яне марки ДГР (0-200), вугілля кам’яне марки АМ (13-25)), де буде вказано саме спеціальний дозвіл на видобування корисних копалин.
Дякуємо Вам за звернення!
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 14 Кодексу України Про надра передбачено один з видів використання надр це, видобування корисних копалин, абзацом 3 пункту 5 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 р. № 615 передбачено, що дозволи надаються на такі види користування надрами як, видобування корисних копалин.
Відповідно до Переліку корисних копалин загальнодержавного значення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 1994 р. № 827 «Про затвердження переліків корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення» до твердих корисних копалин віднесено кам’яне вугілля.
Отже, з урахуванням вищевикладеного на пункт 8 Переліку інших документів, що має надати учасник Додатку 2 тендерної документації щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), вугілля кам’яне марки ДГР (0-200), вугілля кам’яне марки АМ (13-25)) учасник має подати копію спеціального дозволу на видобування корисних копалин.
Тендерним комітетом при відділі освіти Томашпільської селищної ради найближчим часом буде внесено зміни до пункту 8 Переліку інших документів, що має надати учасник Додатку 2 тендерної документації щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), вугілля кам’яне марки ДГР (0-200), вугілля кам’яне марки АМ (13-25)), де буде вказано саме спеціальний дозвіл на видобування корисних копалин.
Дякуємо Вам за звернення!
вимога
Дата подання: 21 листопада 2019 11:31
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:14
На нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного.
Вимогами Додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено надання учасниками копію спеціального дозволу виданого виробникові товару відповідно до Кодексу України Про надра або посилання на офіційний сайт органу уповноваженого на видачу таких спецдозволів де зазначено про видачу спецдозволу виробникові.
Не зрозуміло взагалі що це за дозвіл і навіщо Замовник вимагає його від учасників торгів, які можуть бути покупцями вугілля і не виробляти його?
Даною вимогою Замовник дискримінує учасників процедури закупівлі оскільки виконати зазначену вимогу зможуть лише виробники вугілля або учасники, які вже придбали вугілля у виробника та яким виробник зможе чи захоче надати відповідний спеціальний дозвіл.
Вимагаючи надання спеціального дозволу наданого виробником, Замовник ставить в нерівне становище можливих учасників торгів, що не мають договірних відносин з безпосереднім виробником, порушуючи принцип добросовісної конкуренції.
Отже, дані вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі, а тому Замовник повинен внести зміни та виключити їх з тендерної документації.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» (ч.4 ст.22), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому, дані дії Замовника в частині встановлених вище умов документації є такими, що порушують основні принципи, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищенаведеного, просимо виключити дані вимоги з тендерної документації шляхом внесення змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо вашої вимоги від 21.11.19, 11:31 поданої через електронну систему закупівель тендерний комітет при відділі освіти Томашпільської селищної ради надає наступні роз’яснення:
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 14 Кодексу України Про надра (далі – Кодекс) передбачено один з видів використання надр - це видобування корисних копалин. абзацом 3 пункту 5 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 р. № 615 передбачено, що дозволи надаються на такі види користування надрами як, видобування корисних копалин.
Відповідно до Переліку корисних копалин загальнодержавного значення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 1994 р. № 827 «Про затвердження переліків корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення» до твердих корисних копалин віднесено кам’яне вугілля.
Отже, з урахуванням вищевикладеного на пункт 8 Переліку інших документів, що має надати учасник Додатку 2 тендерної документації щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), вугілля кам’яне марки ДГР (0-200), вугілля кам’яне марки АМ (13-25)) (далі – Тендерна документація), копію спеціального дозволу на видобування корисних копалин виданого користувачеві надрами (виробникові).
Тендерним комітетом при відділі освіти Томашпільської селищної ради найближчим часом буде внесено зміни до пункту 8 Переліку інших документів, що має надати учасник Додатку 2 тендерної документації щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), вугілля кам’яне марки ДГР (0-200), вугілля кам’яне марки АМ (13-25)), де буде вказано саме спеціальний дозвіл на видобування корисних копалин.
Щодо дискримінації учасників, то відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) недискримінація учасника є: можливість вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм брати участь у процедурах закупівель на рівних умовах; забезпечення вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої законом.
Законом не встановлено визначення терміну «дискримінаційні вимоги», а, отже, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону дискримінаційними вимогами є вимоги, які порушують частину 1 та 2 статті 5 Закону.
Замовником під час складання Тендерної документації та її оприлюднення в системі «prozorro» не було порушено вимог щодо вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої законом та вимог щодо можливість вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм брати участь у процедурах закупівель на рівних умовах, адже статтею 13 Кодексу передбачено, що користувачами надр можуть бути підприємства, установи, організації, громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи.
Отже з урахуванням статті 13 Кодексу, всі мають рівні права на отримання спеціального дозволу на видобування корисних копалин.
Стосовно того, що участь зможуть взяти лише виробники та учасники які вже придбали вугілля у виробника, та яким учасник зможе чи захоче надати відповідний спеціальний дозвіл інформуємо наступне: відповідно до статті 655 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов’язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов’язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму. Частиною 1 статі 656 ЦК України передбачено, що предметом договору купівлі-продажу може бути товар, який є у продавця на момент укладення договору або буде створений (придбаний, набутий) продавцем у майбутньому.
З урахуванням викладеного, учасник в якого немає в наявності вугілля та відсутні будь які договора щодо закупівлі чи співпраці із виробником вугілля, є учасником, який не може гарантувати поставку товару в визначені терміни та законність походження цього товару, що в послідуючому може призвести до розірвання договору та інших негативних наслідків.
Стосовно порушення принципу добросовісної конкуренції зазначаємо наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено терміну «добросовісна конкуренція». Частиною 1 статті 1 Закону України «Про недобросовісну конкуренцію» визначено, що «Недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності.». Цим самим Законом передбачено, що недобросовісною конкуренцією є: неправомірне використання ділової репутації суб’єкта господарювання; створення перешкод суб’єктам господарювання у процесі конкуренції та досягнення неправомірнох переваг у конкуренції; неправомірне збирання, розголошення та використання комерційної таємниці. Тобто, Замовником при складанні Тендерної документації було встановлено вимоги, передбачинні чинним законодавством України та не було порушено принципу добросовісної конкуренції.
Стосовно обмеження кількості потенційних учасників торгів зазначаємо наступне: відповідно до інформації Державного науково-виробничого підприємства "Державний інформаційний геологічний фонд України» (http://geoinf.kiev.ua/wp/spedozvoli-rep.php) кількість діючих спеціальних дозволів на видобування корисних копалин складає 288 суб’єктів. Тобто, на сьогоднішній день тільки виробників вугілля, як потенційних учасників є 288 суб’єктів, окрім потенційних учасників, які мають дилерські договори або інші договори про співпрацю з виробником товару.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом при відділі освіти Томашпільської селищної ради прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги від 21.11.19, 11:31 поданої через електронну систему закупівель, щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), вугілля кам’яне марки ДГР (0-200), вугілля кам’яне марки АМ (13-25)).
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 14 Кодексу України Про надра (далі – Кодекс) передбачено один з видів використання надр - це видобування корисних копалин. абзацом 3 пункту 5 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 р. № 615 передбачено, що дозволи надаються на такі види користування надрами як, видобування корисних копалин.
Відповідно до Переліку корисних копалин загальнодержавного значення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 1994 р. № 827 «Про затвердження переліків корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення» до твердих корисних копалин віднесено кам’яне вугілля.
Отже, з урахуванням вищевикладеного на пункт 8 Переліку інших документів, що має надати учасник Додатку 2 тендерної документації щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), вугілля кам’яне марки ДГР (0-200), вугілля кам’яне марки АМ (13-25)) (далі – Тендерна документація), копію спеціального дозволу на видобування корисних копалин виданого користувачеві надрами (виробникові).
Тендерним комітетом при відділі освіти Томашпільської селищної ради найближчим часом буде внесено зміни до пункту 8 Переліку інших документів, що має надати учасник Додатку 2 тендерної документації щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), вугілля кам’яне марки ДГР (0-200), вугілля кам’яне марки АМ (13-25)), де буде вказано саме спеціальний дозвіл на видобування корисних копалин.
Щодо дискримінації учасників, то відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) недискримінація учасника є: можливість вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм брати участь у процедурах закупівель на рівних умовах; забезпечення вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої законом.
Законом не встановлено визначення терміну «дискримінаційні вимоги», а, отже, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону дискримінаційними вимогами є вимоги, які порушують частину 1 та 2 статті 5 Закону.
Замовником під час складання Тендерної документації та її оприлюднення в системі «prozorro» не було порушено вимог щодо вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої законом та вимог щодо можливість вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм брати участь у процедурах закупівель на рівних умовах, адже статтею 13 Кодексу передбачено, що користувачами надр можуть бути підприємства, установи, організації, громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи.
Отже з урахуванням статті 13 Кодексу, всі мають рівні права на отримання спеціального дозволу на видобування корисних копалин.
Стосовно того, що участь зможуть взяти лише виробники та учасники які вже придбали вугілля у виробника, та яким учасник зможе чи захоче надати відповідний спеціальний дозвіл інформуємо наступне: відповідно до статті 655 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов’язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов’язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму. Частиною 1 статі 656 ЦК України передбачено, що предметом договору купівлі-продажу може бути товар, який є у продавця на момент укладення договору або буде створений (придбаний, набутий) продавцем у майбутньому.
З урахуванням викладеного, учасник в якого немає в наявності вугілля та відсутні будь які договора щодо закупівлі чи співпраці із виробником вугілля, є учасником, який не може гарантувати поставку товару в визначені терміни та законність походження цього товару, що в послідуючому може призвести до розірвання договору та інших негативних наслідків.
Стосовно порушення принципу добросовісної конкуренції зазначаємо наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено терміну «добросовісна конкуренція». Частиною 1 статті 1 Закону України «Про недобросовісну конкуренцію» визначено, що «Недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності.». Цим самим Законом передбачено, що недобросовісною конкуренцією є: неправомірне використання ділової репутації суб’єкта господарювання; створення перешкод суб’єктам господарювання у процесі конкуренції та досягнення неправомірнох переваг у конкуренції; неправомірне збирання, розголошення та використання комерційної таємниці. Тобто, Замовником при складанні Тендерної документації було встановлено вимоги, передбачинні чинним законодавством України та не було порушено принципу добросовісної конкуренції.
Стосовно обмеження кількості потенційних учасників торгів зазначаємо наступне: відповідно до інформації Державного науково-виробничого підприємства "Державний інформаційний геологічний фонд України» (http://geoinf.kiev.ua/wp/spedozvoli-rep.php) кількість діючих спеціальних дозволів на видобування корисних копалин складає 288 суб’єктів. Тобто, на сьогоднішній день тільки виробників вугілля, як потенційних учасників є 288 суб’єктів, окрім потенційних учасників, які мають дилерські договори або інші договори про співпрацю з виробником товару.
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом при відділі освіти Томашпільської селищної ради прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги від 21.11.19, 11:31 поданої через електронну систему закупівель, щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), вугілля кам’яне марки ДГР (0-200), вугілля кам’яне марки АМ (13-25)).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-11-20-002824-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "Вінницяоблпаливо", Код ЄДРПОУ:01880670
Дата подання: 29 грудня 2019 11:37
Дата подання: 29 грудня 2019 11:37
Скарга про порушення законодавства під час проведення процедури закупівлі
Замовник неправомірно визначив переможцем ТОВ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ". Пропозиція даного учасника має бути відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 січня 2020 19:29
Рішення від 03.01.2020 №52 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 січня 2020 19:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2020 №1322.pdf
Дата публікації: 23 січня 2020 18:45
Рішення від 22.01.2020 №1322.pdf
Дата публікації: 27 січня 2020 19:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ від 22.01.2020 року № 1322-р/пк-пз відділом освіти Томашпільської селищної ради скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ПРАЙМЕНЕРГІЯ» переможцем процедури закупівлі – ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), вугілля кам’яне марки ДГР (0-200), вугілля кам’яне марки АМ (13-25)), (Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-11-20-002824-b)
Дата виконання рішення замовником: 30 січня 2020 15:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" |
749 115,00
UAH з ПДВ
|
749 115,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" |
814 600,00
UAH з ПДВ
|
814 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОБАЛЬТ ЕНЕРДЖІ" |
879 700,00
UAH з ПДВ
|
879 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" #43367095 |
Рішення скасоване |
749 115,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 15:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" #43367095 |
Відхилено |
749 115,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 15:28
|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" #01880670 |
Переможець |
814 600,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2021 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2020 11:18
|
Додаткова угода № 1 Тверде паливо.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2020 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 09:50
|
Договір № 68 Тверде паливо.pdf | укладений |
14 лютого 2020 09:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |