Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
природний газ
Очікувана вартість
279 270,00 UAH
UA-2019-11-20-002794-b ● c4801ef3af594ee7b0af5692d4fc3a62
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ямпільська районна рада Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 23825625 |
Вебсайт: | http://yampilska.rayrada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 41200, Україна , Сумська обл., Ямпільський р-н, смт. Ямпіль, Булвар Ювілейний, 1 |
Контактна особа: |
Людмила Мінтус +380978312065 yampolrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 15:24 |
Очікувана вартість: | 279 270,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26100 метр кубічний
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41200, Україна, Сумська область, смт. Ямпіль, межа балансової належності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата закінчення звітного періоду | Оплата газу здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника у вигляді 100% оплати до 20 числа місяця, наступного за розрахунковим (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету) | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 20:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 20:45 |
ПД ЯМПІЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА.doc | |
20 листопада 2019 20:45 |
ТД ЯМПІЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-20-002794-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД", Код ЄДРПОУ:38772399
Дата подання: 10 грудня 2019 13:20
Вимога
За результатами електронних торгів проведених Тендерним комітетом Ямпільської районної ради Сумської області (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-20-002794-b) визначено переможцем ТОВ «Сумигаз збут».
Проте вивченням документації Учасника, встановлено, що вона не відповідає тендерним вимогам Замовника:
Так, пунктом 4 ТД Замовника передбачено надання копії аналогічного договору на постачання природного газу.
ТОВ «Сумигаз збут» на виконання вказаної вимоги надано договір укладений з Сумським міським центром зайнятості від 31.01.2018 року.
У той же час вказаний вказаний договір не є аналогічним за теперішнім конкурсом з наступних підстав:
- Договір з Сумським міським центром зайнятості укладено на підставі переговорної процедури, а не публічних торгах.
- За первісним договором (п.3.6.) передбачено загальну суму договору 265738,09 грн., тоді як додатковою угодою №12 від 21.12.2018 до вказаного договору, загальну суму договору визначено 318 885,71 грн.
Таким чином, загальну суму договору ТОВ «Сумигаз збут» значно збільшено (без врахування постачання у січні 2019 року), що не відповідає п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якого, зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Також п.5 (п.5.1.1) ТД Замовника, передбачено надання копії документу (або документів), що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору (постачання учасником природного газу), копія якого надана у складі тендерної пропозиції - акт приймання-передачі природного газу (або інший аналогічний документ, складений сторонами договору у письмовій формі, що у двосторонньому порядку підтверджує приймання-передачу природного газу – видаткова накладна, акт звірки взаєморозрахунків, тощо), або відгук від замовника (споживача) згідно аналогічного договору та щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути датований, а так само містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення.
Копія документу, що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору надається на будь-який обсяг поставленого природного газу та/або за будь-який розрахунковий період в межах аналогічного договору.
Разом з тим, встановлено, що фактичне виконання договору ТОВ «Сумигаз збут» не підтверджено, а саме з наданого файлу з документами про виконання аналогічного договору встановлено, що :
За останньою зміною об’єму постачання (додаткова угода №12) передбачено поставити 23,802 тис.м.куб.
За наданою копією звіту про виконання умов договору від 08.02.2019 зазначено, що поставлено за договором 23,597 тис.м.куб.
У відгуку Сумського міського центру зайнятості зазначено, що за договором поставлено 22,951 тис.м.куб.
Таким чином, встановлено, що ТОВ «Сумигаз збут» не підтверджено належне виконання умов договору.
Розгорнути
Згорнути
Проте вивченням документації Учасника, встановлено, що вона не відповідає тендерним вимогам Замовника:
Так, пунктом 4 ТД Замовника передбачено надання копії аналогічного договору на постачання природного газу.
ТОВ «Сумигаз збут» на виконання вказаної вимоги надано договір укладений з Сумським міським центром зайнятості від 31.01.2018 року.
У той же час вказаний вказаний договір не є аналогічним за теперішнім конкурсом з наступних підстав:
- Договір з Сумським міським центром зайнятості укладено на підставі переговорної процедури, а не публічних торгах.
- За первісним договором (п.3.6.) передбачено загальну суму договору 265738,09 грн., тоді як додатковою угодою №12 від 21.12.2018 до вказаного договору, загальну суму договору визначено 318 885,71 грн.
Таким чином, загальну суму договору ТОВ «Сумигаз збут» значно збільшено (без врахування постачання у січні 2019 року), що не відповідає п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якого, зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Також п.5 (п.5.1.1) ТД Замовника, передбачено надання копії документу (або документів), що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору (постачання учасником природного газу), копія якого надана у складі тендерної пропозиції - акт приймання-передачі природного газу (або інший аналогічний документ, складений сторонами договору у письмовій формі, що у двосторонньому порядку підтверджує приймання-передачу природного газу – видаткова накладна, акт звірки взаєморозрахунків, тощо), або відгук від замовника (споживача) згідно аналогічного договору та щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути датований, а так само містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення.
Копія документу, що підтверджує фактичне виконання аналогічного договору надається на будь-який обсяг поставленого природного газу та/або за будь-який розрахунковий період в межах аналогічного договору.
Разом з тим, встановлено, що фактичне виконання договору ТОВ «Сумигаз збут» не підтверджено, а саме з наданого файлу з документами про виконання аналогічного договору встановлено, що :
За останньою зміною об’єму постачання (додаткова угода №12) передбачено поставити 23,802 тис.м.куб.
За наданою копією звіту про виконання умов договору від 08.02.2019 зазначено, що поставлено за договором 23,597 тис.м.куб.
У відгуку Сумського міського центру зайнятості зазначено, що за договором поставлено 22,951 тис.м.куб.
Таким чином, встановлено, що ТОВ «Сумигаз збут» не підтверджено належне виконання умов договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2019 10:18
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів.
В той же час, тендерним комітетом Замовника не було встановлено невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУМИГАЗ ЗБУТ» умовам тендерної документації в частині документального підтвердження відповідності даного учасника кваліфікаційному критерії про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, оскільки вищезазначеним учасником надано належне документальне підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Дякуємо за звернення!
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів.
В той же час, тендерним комітетом Замовника не було встановлено невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУМИГАЗ ЗБУТ» умовам тендерної документації в частині документального підтвердження відповідності даного учасника кваліфікаційному критерії про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, оскільки вищезазначеним учасником надано належне документальне підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ" |
130 500,00
UAH з ПДВ
|
129 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
143 758,80
UAH з ПДВ
|
130 473,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
155 034,00
UAH з ПДВ
|
143 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ" #39586236 |
Переможець |
129 000,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 18:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2020 17:22
|
додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 17:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2020 17:11
|
дод угода 9.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2020 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 16:19
|
додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2020 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2020 13:43
|
додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2020 12:26
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2020 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2020 17:17
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
13 березня 2020 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 16:41
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2020 01:00
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
25 січня 2020 00:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2020 13:27
|
додаткова угода 200120.pdf | зміни до договору |
21 січня 2020 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2020 19:27
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
20 січня 2020 19:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2020 21:56
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 21:55
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 15:41
|
Договор підписаний.pdf | укладений |
28 грудня 2019 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | 41FB407-499-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | 41FB407-499-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | 41FB407-499-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 421476 / ОСС / 200120 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | 41FB407-499-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | 41FB407-499-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | 41FB407-499-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | 41FB407-499-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 7 від 21.10.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 41FB407-499-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору з урахуванням внесених змін. |
Номер договору про закупівлю: | 41FB407-499-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 9 від 23.11.2020 року. п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 41FB407-499-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 10 від 25.11.2020 року п. 14. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. п.15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 41FB407-499-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |