Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини та приладдя до копіювальних апаратів
Очікувана вартість
444 000,00 UAH
UA-2019-11-20-002650-b b52bf1067c8541be8294a5ae4964ed5a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергийчук Оксана Викторовна

(044) 281-78-81 o.serhiichuk@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Сергийчук Оксана Викторовна
(044) 281-78-81
o.serhiichuk@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 12:43
Очікувана вартість: 444 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Детальний опис наведено в Тендерній документації (додається).
Частини та приладдя до копіювальних апаратів – 75 комплектів
Частини та приладдя до копіювальних апаратів – 70 штук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 комплект
Частини та приладдя до копіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вулиця Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
70 шт
Частини та приладдя до копіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вулиця Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару, підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару (Власні кошти). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 16:36
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 10:55
Дата відповіді: 22 листопада 2019 14:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до Додатку 1 (пункт 1 «Особливі вимоги до предмету закупівлі» Розділ I) Тендерної документації:
«Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на каталожний номер, виробників, конкретну торговельну марку або тип, тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати встановленим технічним характеристикам). У разі надання еквіваленту, Учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики, що визначені Документацією.
Посилання Замовником в найменуванні та/або технічних характеристиках на каталожний номер, виробників, торговельну марку або тип тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові Товару.
Під «еквівалентом» Товару або його складових розуміється рівноцінний та рівнозначний Товар, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника».
Враховуючи зазначене вище, Учасники мають можливість запропонувати еквівалент частин та приладдя до копіювальних апаратів, але за умови, що еквівалентний Товар, повністю відповідає встановленим технічним характеристикам.
2) Відповідно до Додатку 3 (стовпчик «Найменування Товару» у Специфікації) Тендерної документації:
«Вказати конкретне найменування товару, який пропонується (з зазначенням моделі, типу, марки за наявності)»
Враховуючи зазначене вище, Учасники повинні у ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (ТЕХНІЧНІЙ ЧАСТИНІ) вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару.
3) Відповідно до частини 5 «Недискримінація учасників» Розділу «Загальні положення» Тендерної документації зазначено, що: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію».
В пункті 6.1 частини 6 Розділу «Загальні положення» Тендерної документації викладено особливості зазначення ціни тендерної пропозиції для учасників не платників ПДВ - «З метою забезпечення рівних умов участі в межах однієї процедури закупівлі учасників-платників ПДВ та Учасників не платників ПДВ або платників ПДВ зі ставкою 0%, такі Учасники при зазначенні в електронній системі ціни тендерної пропозиції повинні додати 20% до ціни тендерної пропозиції грн. без ПДВ. Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ».
Крім того, в частині 1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації чітко зазначено, що: «Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна грн. з ПДВ»
Відповідно до пункту 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.»

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-20-002650-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРОШЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2753315390
Дата подання: 03 січня 2020 19:21
СКАРГА на рішення Замовника - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ БОРИСПІЛЬ”
СКАРГА на рішення Замовника - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ БОРИСПІЛЬ”; протокол №15-02-659 від 24.12.2019 засідання тендерного комітету тендер №4785390 від 20.11.2019; ідентифікатор закупівлі (https://prozorro.gov.ua): UA-2019-11-20-002650-b; предмет закупівлі: Частини та приладдя до копіювальних апаратів (ДК 021:2015 - 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 10.01.2020 № 398.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 20:53

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРОШЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 436 000,00
UAH з ПДВ
429 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 439 440,00
UAH з ПДВ
430 204,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ" 444 000,00
UAH з ПДВ
444 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 16:22
Електронний підпис
24 грудня 2019 16:18
Документи-переможця.pdf
19 грудня 2019 11:01
Електронний підпис
10 грудня 2019 11:20
Електронний підпис
10 грудня 2019 11:15
Проект договору.pdf
10 грудня 2019 11:15
Статут ТОВ В.М..pdf
10 грудня 2019 11:14
Лист про повноваження.pdf
10 грудня 2019 11:14
Довідка по ст.44.pdf
10 грудня 2019 11:14
Опис документів.pdf
10 грудня 2019 11:14
Витяг з ПДВ.pdf
10 грудня 2019 11:14
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 14:18
Протокол.pdf
26 листопада 2019 14:18
Комерційна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 14:18
5. Пропозиція.pdf
26 листопада 2019 14:18
3. Повноваження директора.pdf
26 листопада 2019 14:18
2 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРОШЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРОШЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2753315390
Відхилено 429 300,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 09:10
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 430 204,80
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
430 204,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 17:46
35.1-14.1_3.1-5.pdf укладений
14 січня 2020 17:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 430 204,80
UAH (в тому числі ПДВ 71 700,80 UAH)