Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03450000-9 РОЗСАДНИЦЬКА ПРОДУКЦІЯ (Бірючина звичайна (Ligustrum vulgare))
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-11-20-002337-b 3a2c2edc4092438f90e24a5798b6fdda
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Усенко Віталій Володимирович

+380686294997 VITALIY.UCTIM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 05479361
Вебсайт: http://www.vinzelenbud.com.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24
Контактна особа: Усенко Віталій Володимирович
+380686294997
VITALIY.UCTIM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 15:54
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція


Кількість: 1440 шт. Місце поставки: м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1440 шт
Бірючина звичайна (Ligustrum vulgare)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюється у безготівковій формі у національній валюті України – гривні. Замовник зобов’язується сплатити за товар протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткових документів. У разі затримки фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються при отриманні Замовником призначення на фінансування закупівлі протягом7-ми календарних днів. Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 08:18
Договір Бірючина із змінами..docx
20 листопада 2019 15:55
документація Бірючена..pdf
20 листопада 2019 15:55
Договір Бірючина.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-002337-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 21 листопада 2019 15:31
Проект договоро
Прошу змінити пункт 5.1. Розділ 5 договору, а саме змінити слово "заявок" на "заявки", оскільки партія рослин буде поставлене однією партією за адресою замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2019 08:13
Вашу вимого задовольняємо та змінюємо пункт 5.1.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-20-002337-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 22 листопада 2019 15:29
Технічні вимоги
Вимагаємо змінити в технічних вимогах наступні пункти:

1. Кількість скелетних гілок 8+ не відповідає загальноприйнятим стандартам якості. В професійній спільноті виробників садивного матеріалу України та Європи прийнято вказувати 3+ скелетних гілок для саджанців кущів. Просимо змінити дану вимогу на кількість скелетних гілок 3+. Посилання на Стандарти на садивний матеріал від ГО "Спілка виробників садивного матеріалу": https://drive.google.com/file/d/1q9FZz4-t543YQa7N6kTBR1bvS8aLbtrI/view?fbclid=IwAR00Olh34XrVprM9WD3tw9qzYY04250GQ_q9k-rPJOpvnv_FTgiEx16oxw0

2. Вимагаючи від постачальників посадковий матеріал лише з комом землі ви обмежуєте участь виробників, які готові постачати необхідну продукцію в контейнері. Тому просимо розшири вимоги до кореневої системи та додати "з комом землі або в контейнері". Звужуючи вимоги замовник позбавляє себе можливості придбати якісніший матеріал без збільшення вартості.

3. Вимагати від посатачльника гарантію приживлюваності 98 % є абсолютно абсурдною вимогою, оскільки закупівля не включає в себе надання послуг по посадці та догляду за рослинами для контролю їх приживлюваності. Просимо видалити цей пункт з Технічних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 08:49
Законодавством передбачено, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Враховуючи особливості предмету закупівлі замовником було зазначено необхідні технічні характеристики, що відповідають якісному посадковому матеріалу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-20-002337-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 25 листопада 2019 12:36
Виконання аналогічного договору
В Додатку №2 пункт 5 замовник вимагає надати мінімум два аналогічних договори тим самим порушуючи ЗУ Про публічні закупівлі, де в Сатті 16 ,пункту2 сказано, що:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Вимагаємо змінити даний пункт, та висунути вимогу до учасника надати один аналогічний договір, тим самим привести у відповідність ТД до Закону України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 16:01
На Вашу Вимогу повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.

Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.

Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-20-002337-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 25 листопада 2019 16:46
Досвід
В Додатку №2 пункт 5 замовник вимагає надати мінімум два аналогічних договори тим самим порушуючи ЗУ Про публічні закупівлі, де в Сатті 16 ,пункту2 сказано, що: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимагаємо змінити даний пункт на: Інформаційна довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням найменування замовника згідно такого договору, його адресу, відомості про найменування предмету закупівлі такого договору, строків (або терміну) виконання (зазначається № та дата акту прийому-передачі/видаткової накладної), з наданням копій зазначеного договору та документів, що підтверджують його виконання (у разі, якщо договір виконаний).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 08:08
П.1 ст.2 З.У. "Про публічні закупівлі" - Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Відповідно Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-11-20-002337-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Капштик Володимир Макарович, Код ЄДРПОУ:2327800217
Дата подання: 03 грудня 2019 15:43
документи
документи
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2019 11:16
Відповідно до п.1 інструкції з підготовки пропозиції Технічної документації на закупівлю 03450000-9 РОЗСАДНИЦЬКА ПРОДУКЦІЯ (Бірючина звичайна (Ligustrum vulgare)) учасник подає пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. Кінець терміну подання пропозиції було встановлено до 20.00 27.11.2019 року. Пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Відповідно до п. 3.12. «Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель» затвердженого Рішенням Вінницької міської ради від 01.03.2018р. № 432 - Учасник має право подати лише одну пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником в оголошені про Закупівлю.

Документи подані скаржником

03 грудня 2019 15:42
договор-сосна.pdf
03 грудня 2019 15:42
док-ти-фоп.pdf
03 грудня 2019 15:42
документи-фоп.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 16:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Капштик Володимир Макарович 148 320,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ІП "Корнеліс" 129 600,00
UAH з ПДВ
122 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кордюк Сергій Васильович 129 600,00
UAH з ПДВ
122 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ 164 160,00
UAH з ПДВ
124 200,00
UAH з ПДВ
Документи
КСП "ЗАПОРІЖЗЕЛЕНГОСП" ЗОР 136 800,00
UAH з ПДВ
136 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ" 144 000,00
UAH з ПДВ
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 13:25
цінова пропозиція
27 листопада 2019 16:42
изображение_viber_2019-11-27_16-08-20.jpg
27 листопада 2019 16:42
изображение_viber_2019-11-27_16-07-59.jpg
27 листопада 2019 15:13
паспорт.jpg
27 листопада 2019 15:13
ОКПО.jpg
27 листопада 2019 15:13
аналогичні договори.pdf
27 листопада 2019 15:13
30. аналогічний договір.pdf
27 листопада 2019 15:13
23. про якість.pdf
27 листопада 2019 15:13
22. про субпідрядника.pdf
27 листопада 2019 15:13
16. гарантійний лист.pdf
27 листопада 2019 15:13
15. гарантійний лист.pdf
27 листопада 2019 15:13
14. гарантійний лист.pdf
27 листопада 2019 15:13
13. гарантійний лист.pdf
27 листопада 2019 15:13
12. гарантійний лист.pdf
27 листопада 2019 15:13
11. гарантійний лист.pdf
27 листопада 2019 15:13
10. гарантійтий лист.pdf
27 листопада 2019 15:13
8. про захист довкілля.pdf
27 листопада 2019 15:12
3. витяг з реєстру.jpg
27 листопада 2019 15:12
2. відомості про учасника.pdf
27 листопада 2019 15:12
1. пропозиція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 16:40
Фото 2.JPG
27 листопада 2019 16:40
Фото 3.JPG
27 листопада 2019 16:40
Фото 1.JPG
27 листопада 2019 16:40
Довіреність на директора.JPG
27 листопада 2019 16:40
Проект договору.PDF
27 листопада 2019 16:40
Лист-згода на ОПД.JPG
27 листопада 2019 16:40
Виписка з реєстру.PDF
27 листопада 2019 16:40
Копія свідоцтва ПДВ.JPG
27 листопада 2019 16:40
Аналогічний договір 2.PDF
27 листопада 2019 16:40
Аналогічний договір 1.PDF
27 листопада 2019 16:40
Технічні вимоги.PDF
27 листопада 2019 16:40
Цінова пропозиція.JPG
27 листопада 2019 16:40
Копія Наказу на директора.JPG
27 листопада 2019 16:40
Інформаційна картка п-ва.JPG
27 листопада 2019 16:40
Перелік документів.JPG

Публічні документи

29 листопада 2019 15:34
Остаточна цінова пропозиція
27 листопада 2019 18:57
ТП Бірючина.pdf
27 листопада 2019 18:57
Договір ФОП Дунаєнко копія.pdf
27 листопада 2019 18:57
Документи ФОП копії.pdf
27 листопада 2019 18:57
Довідка Приват.pdf
27 листопада 2019 18:57
IMG_3772.jpg
27 листопада 2019 18:57
IMG_3771.jpg
27 листопада 2019 18:57
IMG_3769.jpg
27 листопада 2019 18:57
IMG_3766.jpg
27 листопада 2019 18:57
IMG_3765.jpg
27 листопада 2019 18:57
Цінова пропозиція Бірючина.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 17:45
Електронний підпис
27 листопада 2019 17:43
Довідки ФО-П Андрєєва С. Г..pdf
27 листопада 2019 17:43
Довідка ст. 50.pdf
27 листопада 2019 17:43
Довідка про майно..pdf
27 листопада 2019 17:43
Витяг ЄДР за 2019 р..pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 16:47
Електронний підпис
27 листопада 2019 16:47
технічна частина.pdf
27 листопада 2019 16:47
кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 14:31
Фото посадкового матеріалу.pdf
27 листопада 2019 14:31
Витяг з ЄДР.pdf
27 листопада 2019 14:31
Акти прийому передачі.pdf
27 листопада 2019 14:31
13. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
27 листопада 2019 14:31
Цінова пропзиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Капштик Володимир Макарович

ІП "Корнеліс"

ФОП Кордюк Сергій Васильович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ

КСП "ЗАПОРІЖЗЕЛЕНГОСП" ЗОР

ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Капштик Володимир Макарович
#2327800217
Відхилено 70 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 14:47
ІП "Корнеліс"
#31346983
Відхилено 122 500,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 14:58
ФОП Кордюк Сергій Васильович
#3017023613
Переможець 122 550,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:05

Документи

29 листопада 2019 14:47
протокол 1.jpg

Документи

29 листопада 2019 14:58
протокол 2 - 0002.jpg
29 листопада 2019 14:58
протокол 2 - 0001.jpg

Документи

29 листопада 2019 16:05
протокол 3.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кордюк Сергій Васильович
#3017023613
122 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2019 16:05
протокол 3.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Untitled.FR12.jpg укладений
06 грудня 2019 13:42
Untitled.FR122.jpg укладений
06 грудня 2019 13:42
Untitled.FR123.jpg укладений
06 грудня 2019 13:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 122 544,00
UAH