Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
03450000-9 РОЗСАДНИЦЬКА ПРОДУКЦІЯ (Бірючина звичайна (Ligustrum vulgare))
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-11-20-002337-b ● 3a2c2edc4092438f90e24a5798b6fdda
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 05479361 |
Вебсайт: | http://www.vinzelenbud.com.ua |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24 |
Контактна особа: |
Усенко Віталій Володимирович +380686294997 VITALIY.UCTIM@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 15:54 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція
Кількість: 1440 шт. Місце поставки: м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1440 шт
Бірючина звичайна (Ligustrum vulgare)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюється у безготівковій формі у національній валюті України – гривні. Замовник зобов’язується сплатити за товар протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткових документів. У разі затримки фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються при отриманні Замовником призначення на фінансування закупівлі протягом7-ми календарних днів. Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 08:18 |
Договір Бірючина із змінами..docx |
20 листопада 2019 15:55 |
документація Бірючена..pdf |
20 листопада 2019 15:55 |
Договір Бірючина.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-20-002337-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 21 листопада 2019 15:31
Проект договоро
Прошу змінити пункт 5.1. Розділ 5 договору, а саме змінити слово "заявок" на "заявки", оскільки партія рослин буде поставлене однією партією за адресою замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2019 08:13
Вашу вимого задовольняємо та змінюємо пункт 5.1.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-20-002337-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 22 листопада 2019 15:29
Технічні вимоги
Вимагаємо змінити в технічних вимогах наступні пункти:
1. Кількість скелетних гілок 8+ не відповідає загальноприйнятим стандартам якості. В професійній спільноті виробників садивного матеріалу України та Європи прийнято вказувати 3+ скелетних гілок для саджанців кущів. Просимо змінити дану вимогу на кількість скелетних гілок 3+. Посилання на Стандарти на садивний матеріал від ГО "Спілка виробників садивного матеріалу": https://drive.google.com/file/d/1q9FZz4-t543YQa7N6kTBR1bvS8aLbtrI/view?fbclid=IwAR00Olh34XrVprM9WD3tw9qzYY04250GQ_q9k-rPJOpvnv_FTgiEx16oxw0
2. Вимагаючи від постачальників посадковий матеріал лише з комом землі ви обмежуєте участь виробників, які готові постачати необхідну продукцію в контейнері. Тому просимо розшири вимоги до кореневої системи та додати "з комом землі або в контейнері". Звужуючи вимоги замовник позбавляє себе можливості придбати якісніший матеріал без збільшення вартості.
3. Вимагати від посатачльника гарантію приживлюваності 98 % є абсолютно абсурдною вимогою, оскільки закупівля не включає в себе надання послуг по посадці та догляду за рослинами для контролю їх приживлюваності. Просимо видалити цей пункт з Технічних вимог.
Розгорнути
Згорнути
1. Кількість скелетних гілок 8+ не відповідає загальноприйнятим стандартам якості. В професійній спільноті виробників садивного матеріалу України та Європи прийнято вказувати 3+ скелетних гілок для саджанців кущів. Просимо змінити дану вимогу на кількість скелетних гілок 3+. Посилання на Стандарти на садивний матеріал від ГО "Спілка виробників садивного матеріалу": https://drive.google.com/file/d/1q9FZz4-t543YQa7N6kTBR1bvS8aLbtrI/view?fbclid=IwAR00Olh34XrVprM9WD3tw9qzYY04250GQ_q9k-rPJOpvnv_FTgiEx16oxw0
2. Вимагаючи від постачальників посадковий матеріал лише з комом землі ви обмежуєте участь виробників, які готові постачати необхідну продукцію в контейнері. Тому просимо розшири вимоги до кореневої системи та додати "з комом землі або в контейнері". Звужуючи вимоги замовник позбавляє себе можливості придбати якісніший матеріал без збільшення вартості.
3. Вимагати від посатачльника гарантію приживлюваності 98 % є абсолютно абсурдною вимогою, оскільки закупівля не включає в себе надання послуг по посадці та догляду за рослинами для контролю їх приживлюваності. Просимо видалити цей пункт з Технічних вимог.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 08:49
Законодавством передбачено, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Враховуючи особливості предмету закупівлі замовником було зазначено необхідні технічні характеристики, що відповідають якісному посадковому матеріалу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-20-002337-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 25 листопада 2019 12:36
Виконання аналогічного договору
В Додатку №2 пункт 5 замовник вимагає надати мінімум два аналогічних договори тим самим порушуючи ЗУ Про публічні закупівлі, де в Сатті 16 ,пункту2 сказано, що:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимагаємо змінити даний пункт, та висунути вимогу до учасника надати один аналогічний договір, тим самим привести у відповідність ТД до Закону України.
Розгорнути
Згорнути
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимагаємо змінити даний пункт, та висунути вимогу до учасника надати один аналогічний договір, тим самим привести у відповідність ТД до Закону України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 16:01
На Вашу Вимогу повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-20-002337-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:39098242
Дата подання: 25 листопада 2019 16:46
Досвід
В Додатку №2 пункт 5 замовник вимагає надати мінімум два аналогічних договори тим самим порушуючи ЗУ Про публічні закупівлі, де в Сатті 16 ,пункту2 сказано, що: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимагаємо змінити даний пункт на: Інформаційна довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням найменування замовника згідно такого договору, його адресу, відомості про найменування предмету закупівлі такого договору, строків (або терміну) виконання (зазначається № та дата акту прийому-передачі/видаткової накладної), з наданням копій зазначеного договору та документів, що підтверджують його виконання (у разі, якщо договір виконаний).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 08:08
П.1 ст.2 З.У. "Про публічні закупівлі" - Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Відповідно Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
1. Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Відповідно Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-11-20-002337-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Капштик Володимир Макарович, Код ЄДРПОУ:2327800217
Дата подання: 03 грудня 2019 15:43
документи
документи
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2019 11:16
Відповідно до п.1 інструкції з підготовки пропозиції Технічної документації на закупівлю 03450000-9 РОЗСАДНИЦЬКА ПРОДУКЦІЯ (Бірючина звичайна (Ligustrum vulgare)) учасник подає пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. Кінець терміну подання пропозиції було встановлено до 20.00 27.11.2019 року. Пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Відповідно до п. 3.12. «Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель» затвердженого Рішенням Вінницької міської ради від 01.03.2018р. № 432 - Учасник має право подати лише одну пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником в оголошені про Закупівлю.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 16:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Капштик Володимир Макарович |
148 320,00
UAH з ПДВ
|
70 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ІП "Корнеліс" |
129 600,00
UAH з ПДВ
|
122 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кордюк Сергій Васильович |
129 600,00
UAH з ПДВ
|
122 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ |
164 160,00
UAH з ПДВ
|
124 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КСП "ЗАПОРІЖЗЕЛЕНГОСП" ЗОР |
136 800,00
UAH з ПДВ
|
136 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БОТАНІК МАРКЕТ" |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
144 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Капштик Володимир Макарович #2327800217 |
Відхилено |
70 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 14:47
|
ІП "Корнеліс" #31346983 |
Відхилено |
122 500,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 14:58
|
ФОП Кордюк Сергій Васильович #3017023613 |
Переможець |
122 550,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Untitled.FR12.jpg | укладений |
06 грудня 2019 13:42
|
Untitled.FR122.jpg | укладений |
06 грудня 2019 13:42
|
Untitled.FR123.jpg | укладений |
06 грудня 2019 13:42
|