Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Лисянському району, Черкаська область
Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Lysyanka district, Cherkasy region
Очікувана вартість
8 688 192,00 UAH
UA-2019-11-20-002242-a 91e4016c04db45028d45db4ee10015a3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бечко Ярослав Євгенович

380633320060 dp_smad_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Контактна особа: Бечко Ярослав Євгенович
380633320060
dp_smad_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "OFFICE OF LOCAL AUTOMOBILE ROADS IN CHERKASY REGION"
National ID: 42009566
Contact point: Becko Yaroslav Yevgenovich
380633320060
dp_smad_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 20:35
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 січня 2020 11:09
Очікувана вартість: 8 688 192,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 688,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 86000 UAH
Publication date: 20 листопада 2019 20:35
Enquiries until: 30 грудня 2019 00:00
Complaints submission until: до 05 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 січня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 8 688 192 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 688 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Згідно технічного завдання. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет
According to the terms of reference. The source of financing for the procurement is the local budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Лисянському району, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19300, Україна, Черкаська область, Лисянський район, автомобільні дороги загального користування місцевого значення та штучні споруди на них
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Lysyanka district, Cherkasy region
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов проекту договору. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Вид предмета закупівлі - послуги. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-002242-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Філія "Звенигородська ДЕД" ДП "Черкаський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:26156515
Дата подання: 21 січня 2020 15:56
Скарга
Тендерному комітету
ДП «Служба місцевих автомобільних доріг
у Черкаській області»
18000, Черкаська обл., м. Черкаси,
вул. Смілянська, 131

Філія «Звенигородська ДЕД»
20200 Черкаська область
м. Звенигородка, вул. Пилипа Орлика,42

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області» було проведено прекваліфікацію на закупівлю послуг ID UA-2019-11-20-002242-а Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Лисянському району, Черкаська область (код ДК 021:2015:63710000-9) .
На закупівлю послуг згідно предмету закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Лисянському району, Черкаська область ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» та ПП «Татоян» були надані документи, які не відповідають вимогам технічної документації, а саме:

ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС»:

1. Статут ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» - не завірений, без підпису та печатки.
2. Договір №2 від 25.07.16р, договір № 15 від 03.01.2020р., договір № 0201/2020 , договір б/н від 2.01.20 р. також надано сканкопію оригіналу, а не завірену ксерокопію підписом та печаткою уповноваженої особи, як того вимагає технічна документація:
3. Відсутній Перелік доріг (додаток №6).
4. Аналогічний договір, форми КБ-2в та КБ-3 – надані сканкопії документів, а не копії завірені підписом та печаткою уповноваженої особи

ПП «Татоян»:

1. У Довідці про наявність обладнання не поставлено печать на кожній сторінці.
2. Аналогічний договір, форми КБ-2в та КБ-3 – надані сканкопію документів, а не завірену ксерокопію підписом та печаткою уповноваженої особи.
3. Відгук про виконання робіт згідно аналогічного договору наданий Службою автомобільних доріг в Київській області на Тендерний комітет Служби автомобільних доріг в Київській області.
4. Серед сканкопій паспорту уповноваженої особи відсутня сканкопія обкладинки:
5. Статут ПП «Татоян » - не завірений, без підпису та печатки уповноваженої особи
6. Накази на працівників – надані не завірені сканкопії.
7. Згідно тендерної документації працівники підприємства , вказані у Довідці №2 повинні мати відповідну кваліфікацію, знання та досвід роботи , а робітники ПП «Татоян» у вищезгаданій довідці мають стаж роботи за фахом від 1 року і менше.
8. Договора № 03-01-20, № 1/20, № 26-04/19/1 – надані сканкопії оригіналів, а не копії завірені підписом та печаткою уповноваженої особи.
9. Відсутній договір на придбання GPS-трекерів чи будь-який інший документ, що засвідчує наявність в учасника таких пристроїв.

Також просимо звернути Вашу увагу, що у формі протоколу розгляду тендерних пропозицій було зазначено ненадання Положення про філію «Звенигородська ДЕД». Однак завірена копія Положення про філію наявна у складі тендерної пропозиції.

Оскільки всі учасники тендеру на закупівлю послуг згідно предмета закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Лисянському району Черкаська область» мають порушення документів тендерної пропозиції та не відповідають технічним вимогам тендерної документації , пропонуємо розглянути можливість провести повторно процедуру закупівлі згідно вищевказаного предмета закупівлі.


З повагою,

Начальник філії «Звенигородська ДЕД»
Бондарчук О. Г.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2020 18:19
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Щодо наведеної інформації стосовно ТОВ ”ДОРБУД СЕРВІС”.
По пунктах 1 – 2, 4 вимоги.
Згідно п.1.5. частини 1 ”Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (рекомендовано у форматі .pdf), виготовлених з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації тощо), з оригіналів чи копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів чи копій документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо).
Крім того, вимогами тендерної документації не передбачено завірення документів, що подаються у складі тендерної пропозиції, а так само відсутня вимога щодо проставлення печаток.
Отже, Учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
Вказана позиція Замовника також підтверджується останньою практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ). Наприклад, відповідно до рішення №11133-р/пк-пз від 13.08.2019 згідно оголошення UA-2019-05-24-003344-a оскаржувані питання в цій частині віднесені АМКУ до формальних (несуттєвих) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а скаржник при цьому не довів і документально не підтвердив, що оформлення тендерної пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст пропозиції учасника.
По пункту 3 вимоги.
Тендерною документацією по даному предмету закупівлі не передбачено вимог щодо надання інформації щодо переліку доріг згідно Додатку №6 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником.

Щодо наведеної інформації стосовно ПП ”Татоян”.
По пунктах 1-2, 5 – 6, 8 вимоги.
Згідно п.1.5. частини 1 ”Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (рекомендовано у форматі .pdf), виготовлених з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації тощо), з оригіналів чи копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів чи копій документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо).
Крім того, вимогами тендерної документації не передбачено завірення документів, що подаються у складі тендерної пропозиції, а так само відсутня вимога щодо проставлення печаток.
Отже, Учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
Вказана позиція Замовника також підтверджується останньою практикою АМКУ. Наприклад, відповідно до рішення №11133-р/пк-пз від 13.08.2019 згідно оголошення UA-2019-05-24-003344-a оскаржувані питання в цій частині віднесені АМКУ до формальних (несуттєвих) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а скаржник при цьому не довів і документально не підтвердив, що оформлення тендерної пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст пропозиції учасника.
По пункту 3 вимоги.
Згідно пп. 5.1.1. частини 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації у складі тендерної пропозиції має бути наданий відгук (або рекомендаційний лист тощо) від замовника згідно виконання аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, щодо якості виконаних аналогічних робіт (наданих послуг), що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності такого), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, а також повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт/надання послуг, дотримання учасником умов договору у частині відповідності виконаних робіт (наданих послуг) вимогам будівельних норм, технічних умов, державних стандартів і правил, дотримання строків надання послуг (виконання робіт). Окремої вимоги щодо адресування відгуку саме замовнику вказаної закупівлі тендерна документація не містить. Отже, Учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
По пункту 4 вимоги.
Тендерна документація по даному предмету закупівлі не містить окремих вимог щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції саме обкладинки паспорту. Отже, Учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
Вказана позиція Замовника також підтверджується останньою практикою АМКУ. Зокрема, за результатами розгляду скарги по закупівлі UA-2019-10-31-000970-a рішенням АМКУ від 18.12.2019 № 18850-р/пк-пз (сторінки 2-3 рішення) підтверджено відсутність порушень тендерної документації в частині неподання обкладинки паспорту в складі тендерної пропозиції, оскільки тендерна документація не містила окремих вимог щодо подання саме обкладинки. Аналогічно АМКУ було прийнято рішення № 11690-р/пк-пз від 22.08.2019 (сторінки 7-8 рішення) по закупівлі згідно оголошення UA 2019-07-12-000395-c.
По пункту 7 вимоги.
Згідно пп. 5.1.1. частини 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації у складі тендерної пропозиції має бути надана довідка встановленої форми (Додаток № 2) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі керівників, інженерно-технічних працівників та робітників); копії документів, що підтверджують рівень здобутої освіти – для інженерно-технічних працівників та керівного складу учасника; копії документів, що підтверджують наявність трудових тощо відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме копії витягів із трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких осіб, тощо. Тендерна документація по даному предмету закупівлі не містить окремих вимог щодо встановлення мінімального стажу роботи до працівників. Отже, Учасником не порушено вимоги тендерної документації в цій частині.

По пункту 9 вимоги.
Згідно п. 6.22. частини 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено, що учасник зобов’язується обладнати та використовувати моніторингові GPS трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для чищення та посипки автомобільних доріг у зимовий період, останній у складі документів тендерної пропозиції подає копії технічних паспортів моніторингових GPS трекерів або інших документів, що містять опис технічних та якісних характеристик пристроїв GPS, разом з копіями документів, що засвідчують наявність в учасника таких пристроїв (договір купівлі-продажу, оренди, позички, товарні чеки, накладні, тощо). В розумінні тендерної документації Учасник мав надати будь-які документи із вищеперелічених. У складі тендерної пропозиції ПП ”Татоян” міститься договір оренди техніки зі встановленими GPS – трекерами. Отже, вбачається що Учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
Крім того, зазначаємо, що наявність положення про філію у складі тендерної пропозиції, ніяким чином не впливає на прийняте рішення щодо відхилення Вашої пропозиції, оскільки мають місце інші невідповідності вимогам тендерної документації, оскільки у складі тендерної пропозиції відсутні: документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: - виписку, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії; гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 120 днів з дати розкриття тендерної пропозиції.
Дякуємо за звернення!
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо порушень
Номер вимоги: UA-2019-11-20-002242-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне Підприємство " БУДСЕРВІС КО ", Код ЄДРПОУ:33088045
Дата подання: 20 січня 2020 11:37
Вимога-скарга
Тендерному комітету
ДП «Служба місцевих автомобільних доріг
у Черкаській області»
18000, Черкаська обл., м. Черкаси,
вул. Смілянська, 131


ПП «БУДСЕРВІС КО »
20400 Черкаська область
м. Ватутіне вулиця Ювілейна, 27/91

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області» було проведено прекваліфікацію на закупівлю послуг ID UA-2019-11-20-002242-а Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Лисянському району, Черкаська область (код ДК 021:2015:63710000-9)
На майданчику «е-тендер» на закупівлю послуг згідно предмету закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Лисянському району, Черкаська область ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» та ПП «Татоян» були надані документи, які не відповідають вимогам технічної документації даної вимоги, а саме:
ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС»:
1. Аналогічний договір, форми КБ-2в та КБ-3 – надані оригінали документів, а не сканкопії завірених ксерокопій;
2. Статут ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» - не завірений, без підпису та печатки.
3. Договір №2 від 25.07.16р також надано сканкопію оригіналу, а не завірену ксерокопію, як того вимагає технічна документація:
4. Договір № 15 від 03.01.2020р та договір № 0201/2020 також надані сканкопії оригіналів, а не завірених ксерокопій.
5. Відсутній Перелік доріг (додаток №6).
6. Відсутній договір на придбання GPS-трекерів.

ПП «Татоян»:
1. У Довідці про наявність обладнання не поставлено печать на кожній сторінці.
2. Аналогічний договір, форми КБ-2в та КБ-3 – надані оригінали документів, а не сканкопії завірених ксерокопій;
3. Серед сканкопій паспорту відсутня сканкопія обкладинки:
4. Статут ПП «Тотоян » - не завірений, без підпису та печатки.
5. Накази на працівників – надані не завірені сканкопії.
6. Договора № 28-02, № 03-01-20, № 1/20, № 26-04/19/1 – надані сканкопії оригіналів, а не завірених копій;
7. Відсутній договір на придбання GPS-трекерів.



Виходячи з вищевказаного,

ПРОШУ:

1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації нашого підприємства «БУДСЕРВІС КО» в зв’язку з відсутністю виписки банку, так як банком надано платіжне доручення та довідка щодо виписки, що є аналогом виписки (надання банком виписки в день зарахування коштів технічно неможливо).
2. При розгляді пропозицій ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» та ПП «Татоян» врахувати вищевказані порушення тендерної документації на закупівлю послуг згідно предмета закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Лисянському району Черкаська область .




З повагою,

Директор ПП
«БУДСЕРВІС КО» О.І.Климчук
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2020 18:14
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Щодо наведеної інформації стосовно ТОВ ”ДОРБУД СЕРВІС”.
По пунктах 1 – 4 вимоги.
Згідно п.1.5. частини 1 ”Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (рекомендовано у форматі .pdf), виготовлених з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації тощо), з оригіналів чи копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів чи копій документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо).
Крім того, вимогами тендерної документації не передбачено завірення документів, що подаються у складі тендерної пропозиції, а так само відсутня вимога щодо проставлення печаток.
Отже, Учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
Вказана позиція Замовника також підтверджується останньою практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ). Наприклад, відповідно до рішення №11133-р/пк-пз від 13.08.2019 згідно оголошення UA-2019-05-24-003344-a оскаржувані питання в цій частині віднесені АМКУ до формальних (несуттєвих) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а скаржник при цьому не довів і документально не підтвердив, що оформлення тендерної пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст пропозиції учасника.
По пункту 5 вимоги.
Тендерною документацією по даному предмету закупівлі не передбачено вимог щодо надання інформації щодо переліку доріг згідно Додатку №6 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником.
По пункту 6 вимоги.
Згідно п. 6.22. частини 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено, що учасник зобов’язується обладнати та використовувати моніторингові GPS трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для чищення та посипки автомобільних доріг у зимовий період, останній у складі документів тендерної пропозиції подає копії технічних паспортів моніторингових GPS трекерів або інших документів, що містять опис технічних та якісних характеристик пристроїв GPS, разом з копіями документів, що засвідчують наявність в учасника таких пристроїв (договір купівлі-продажу, оренди, позички, товарні чеки, накладні, тощо). В розумінні тендерної документації Учасник мав надати будь-які документи із вищеперелічених. У складі тендерної пропозиції ТОВ ”ДОРБУД СЕРВІС” містяться видаткові накладні про придбання GPS – трекерів. Отже, вбачається що Учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині.

Щодо наведеної інформації стосовно ПП ”Татоян”.
По пунктах 1, 2, 4 - 6 вимоги.
Згідно п.1.5. частини 1 ”Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено, що всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (рекомендовано у форматі .pdf), виготовлених з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації тощо), з оригіналів чи копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів чи копій документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо).
Крім того, вимогами тендерної документації не передбачено завірення документів, що подаються у складі тендерної пропозиції, а так само відсутня вимога щодо проставлення печаток.
Отже, Учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
Вказана позиція Замовника також підтверджується останньою практикою АМКУ. Наприклад, відповідно до рішення №11133-р/пк-пз від 13.08.2019 згідно оголошення UA-2019-05-24-003344-a оскаржувані питання в цій частині віднесені АМКУ до формальних (несуттєвих) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а скаржник при цьому не довів і документально не підтвердив, що оформлення тендерної пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст пропозиції учасника.
По пункту 3 вимоги.
Тендерна документація по даному предмету закупівлі не містить окремих вимог щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції саме обкладинки паспорту. Отже, Учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
Вказана позиція Замовника також підтверджується останньою практикою АМКУ. Зокрема, за результатами розгляду скарги по закупівлі UA-2019-10-31-000970-a рішенням АМКУ від 18.12.2019 № 18850-р/пк-пз (сторінки 2-3 рішення) підтверджено відсутність порушень тендерної документації в частині неподання обкладинки паспорту в складі тендерної пропозиції, оскільки тендерна документація не містила окремих вимог щодо подання саме такої обкладинки. Аналогічно АМКУ було прийнято рішення № 11690-р/пк-пз від 22.08.2019 (сторінки 7-8 рішення) по закупівлі згідно оголошення UA 2019-07-12-000395-c.
По пункту 7 вимоги.
Згідно п. 6.22. частини 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу “ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено, що учасник зобов’язується обладнати та використовувати моніторингові GPS трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для чищення та посипки автомобільних доріг у зимовий період, останній у складі документів тендерної пропозиції подає копії технічних паспортів моніторингових GPS трекерів або інших документів, що містять опис технічних та якісних характеристик пристроїв GPS, разом з копіями документів, що засвідчують наявність в учасника таких пристроїв (договір купівлі-продажу, оренди, позички, товарні чеки, накладні, тощо). В розумінні тендерної документації Учасник мав надати будь-які документи із вищеперелічених. У складі тендерної пропозиції ПП ”Татоян” міститься договір оренди техніки зі встановленими GPS – трекерами. Отже, вбачається що Учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
Стосовно надання ПП “Будсервіс Ко” платіжного доручення замість виписки, виданої банком-гарантом, повідомляємо наступне.
Згідно п. 2.4. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції), в тому числі: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії.
У складі тендерної пропозиції учасником надано платіжне доручення, яке є іншим документом і не відповідає умовам тендерної документації щодо документального підтвердження, передбаченого п.п. 2.4.2 п. 2.4. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Так, платіжне доручення — розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунка на рахунок отримувача. Виписка — це фактично банківський документ, що характеризує стан розрахункового рахунка та відображає рух коштів по ньому.
Крім того, згідно п.2 ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922 замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Останні зміни до тендерної документації Замовником були внесені 28.12.2019 з кінцевим строком подання тендерних пропозицій – 09.01.2020 00:00 год.
Вами, як Учасником, не було доведено та документально підтверджено інформацію щодо неможливості зарахування коштів на рахунок банку-гаранта в будь-який із днів, починаючи з дня внесення змін до тендерної документації, крім 08.01.2020, що фактично був останнім днем на подання тендерної пропозиції.
Дякуємо за звернення!
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо порушень

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 січня 2020
UA-2019-11-20-002242-a91e4016c04db45028d45db4ee10015a3
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Учасник Документи Рішення
Філія "Звенигородська ДЕД" ДП "Черкаський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" Документи
Відхилено
Документи
ПП "Татоян" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне Підприємство " БУДСЕРВІС КО " Документи
Відхилено
Документи

Документи

09 січня 2020 00:04

код ЄДРПОУ 26156515 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

08 січня 2020 18:27
Електронний підпис
08 січня 2020 18:26
26156515_2197523079_DS180709134750.ZS2
08 січня 2020 18:11
Податки.rar
08 січня 2020 18:07
Трекер.rar
08 січня 2020 17:57
Гарантия 86000.7z
27 грудня 2019 15:08
Гарантия.7z
21 грудня 2019 16:27
Електронний підпис
21 грудня 2019 13:18
Відсутність боргів.pdf
20 грудня 2019 11:35
Податки.rar

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 20:46
Електронний підпис
08 січня 2020 20:46
Електронний підпис
08 січня 2020 20:07
12 проект договіру Л.PDF
08 січня 2020 20:07
банк.гарантія.rar
08 січня 2020 20:07
10 Ліцензія.PDF
08 січня 2020 20:07
11 відомості з ЄДРПОУ.PDF
08 січня 2020 20:07
9 ISO.pdf
08 січня 2020 20:07
6 довідка ст 17.PDF
08 січня 2020 20:07
4 гарант. лист Л..PDF
08 січня 2020 20:07
2 лист-згода Л..PDF
08 січня 2020 20:07
1 супідряд Л..PDF

Документи

Документи

Публічні документи

08 січня 2020 22:44
Електронний підпис
08 січня 2020 22:44
Технічні документи.pdf
08 січня 2020 22:44
кваліфік.2зєднані.pdf
08 січня 2020 22:44
ст.17.pdf
08 січня 2020 22:44
Кваліфік.1 Лисянка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Філія "Звенигородська ДЕД" ДП "Черкаський облавтодор" ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України"

ПП "Татоян"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

Приватне Підприємство " БУДСЕРВІС КО "

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Татоян" 6 950 553,60
UAH з ПДВ
6 950 553,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" 7 818 500,00
UAH з ПДВ
7 818 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Татоян"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Татоян"
#36432040
Переможець 6 950 553,60
UAH з ПДВ
23 січня 2020 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Татоян"
#36432040
6 950 553,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 19:00
Додаткова угода 8 до договору 3.pdf укладений
01 квітня 2021 18:58
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 18:55
Додаткова угода 8 до договору 3.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 18:53
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 10:59
ДУ № 7 до ДОГ № 3 від 05.02.2020 Лисянка.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:03
ДУ № 6 про продовження Лисянка.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:03
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:23
ДУ № 5 до ДОГ № 3 Лисянка.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 18:42
д.у до дог 3.pdf зміни до договору
24 липня 2020 18:40
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 14:57
ду 3.jpg зміни до договору
08 травня 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 14:12
ДУ 2 до договору №3 від 05.02.2020.pdf зміни до договору
31 березня 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2020 14:25
Ду 1 до договору № 3 від 05.02.2020.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2020 14:07
Протокол.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 14:06
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 20:10
Договір 3.pdf укладений
05 лютого 2020 20:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Не є повідомленням про внесення змін до договору згідно вимог ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зазначену інформацію враховувати в якості виправлення технічної помилки в договорі про закупівлю послуг № 3 від 05.02.2020. З причини технічних обмежень електронної системи закупівель дане повідомлення застосоване з технічних міркувань для забезпечення можливості оприлюднення цієї інформації. Сума договору після внесення змін - 6 950 553,60 грн з ПДВ (оприлюднення суми не є в розумінні вимог щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (оприлюднення обсягу не є в розумінні вимог щодо оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору).
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 3 від 05.02.2020 згідно змісту додаткової угоди № 1 від 05.02.2020. Сума договору після внесення змін - 6 084 027,60 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (згідно змісту додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 3 від 05.02.2020 згідно змісту додаткової угоди № 2 від 31.03.2020. Сума договору після внесення змін - 6 084 027,60 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (згідно змісту додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору згідно вимог ч.6 ст.41 Закону.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 3 від 05.02.2020 р. згідно змісту додаткової угоди № 7 від 16.02.2021 р. Сума договору після внесення змін - 5 899 635,78 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (без змін).
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 3 від 05.02.2020 р. згідно змісту додаткової угоди № 8 від 31.03.2021 р. Зменшення загальної вартості Договору без зміни обсягу послуг. Сума договору після внесення змін – 5 791 601,82 грн з ПДВ. Сторони припиняють дію Договору з «31» березня 2021 року внаслідок повного виконання Сторонами свої зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 5 791 601,82
UAH (в тому числі ПДВ 965 266,97 UAH)