Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, олівці та інше, металеві канцелярські товари, папір, паперові вироби та інше)
Очікувана вартість
34 300,04 UAH
UA-2019-11-20-002213-b af72aa9a224f4969830ee0e25ce6db9e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Дробенко

+380443514310 ruslan.drobenko@nbaai.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами
Код ЄДРПОУ: 38258553
Вебсайт: http://nbaai.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м. Київ, прос. Перемоги, 14
Контактна особа: Руслан Дробенко
+380443514310
ruslan.drobenko@nbaai.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 11:44
Очікувана вартість: 34 300,04 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 171,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, олівці та інше, металеві канцелярські товари, папір, паперові вироби та інше)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, Київ, Проспект Перемоги, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 15:39
Документація закупівлі канцелярії 2020 рік офісне устаткування.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:04
Дата відповіді: 21 листопада 2019 15:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Згідно Технічних вимог (Додаток 3) до Документації на публічну допорогову закупівлю щодо закупівлі офісного устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, олівці та інше, металеві канцелярські товари, папір, паперові вироби та інше) визначено: «Товар повинен бути оригіналом виробника (Аналогів не пропонувати).». 2) Фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, допускаємо на загальних (однакових) умовах для всіх учасників. Розглядаємо його цінову пропозицію як остаточну. Мінімальна ціна надається електронною системою закупівель після аукціону, головне щоб пропозиції учасників відповідали Технічним вимогам (Додаток 3) та подано документацію згідно переліку в пункті 6

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 23 963,04
UAH
23 963,04
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 28 058,00
UAH
28 058,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 16:21
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:20
Лист про неліцензування.pdf
22 листопада 2019 16:20
Згода з договором.pdf
22 листопада 2019 16:20
Відомості про учасника.pdf
22 листопада 2019 16:20
ЕКО5567_Цінова пропозиція.doc

Публічні документи

22 листопада 2019 14:58
Документы (тендер).zip
22 листопада 2019 14:58
img013.pdf
22 листопада 2019 14:58
img009.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 23 963,04
UAH
29 листопада 2019 10:57
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Рішення скасоване 28 058,00
UAH
03 грудня 2019 10:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 28 058,00
UAH
03 грудня 2019 10:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

29 листопада 2019 10:57
Електронний підпис
29 листопада 2019 10:54
Рішення від 29.11.2019.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

03 грудня 2019 10:08
Електронний підпис
03 грудня 2019 10:07
Рішення від 03.12.2019.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

03 грудня 2019 10:11
Електронний підпис
03 грудня 2019 10:10
Рішення від 03.12.2019.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій