Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, олівці та інше, металеві канцелярські товари, папір, паперові вироби та інше)
Очікувана вартість
34 300,04 UAH
UA-2019-11-20-002213-b ● af72aa9a224f4969830ee0e25ce6db9e
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами |
Код ЄДРПОУ: | 38258553 |
Вебсайт: | http://nbaai.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київ обл., м. Київ, прос. Перемоги, 14 |
Контактна особа: |
Руслан Дробенко +380443514310 ruslan.drobenko@nbaai.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 11:44 |
Очікувана вартість: | 34 300,04 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 171,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, олівці та інше, металеві канцелярські товари, папір, паперові вироби та інше)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, Київ, Київ, Проспект Перемоги, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 15:39 |
Документація закупівлі канцелярії 2020 рік офісне устаткування.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 11:04
Дата відповіді: 21 листопада 2019 15:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Згідно Технічних вимог (Додаток 3) до Документації на публічну допорогову закупівлю щодо закупівлі офісного устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, олівці та інше, металеві канцелярські товари, папір, паперові вироби та інше) визначено: «Товар повинен бути оригіналом виробника (Аналогів не пропонувати).». 2) Фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, допускаємо на загальних (однакових) умовах для всіх учасників. Розглядаємо його цінову пропозицію як остаточну. Мінімальна ціна надається електронною системою закупівель після аукціону, головне щоб пропозиції учасників відповідали Технічним вимогам (Додаток 3) та подано документацію згідно переліку в пункті 6
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Відхилено |
23 963,04
UAH
|
29 листопада 2019 10:57
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Рішення скасоване |
28 058,00
UAH
|
03 грудня 2019 10:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
28 058,00
UAH
|
03 грудня 2019 10:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій