Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пастеризоване молоко, згущене молоко
Очікувана вартість
252 750,00 UAH
UA-2019-11-20-002111-a 4d8eb4a62e344baeb0cdc46c576cb07d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Цалко

0552359206 bdjilka4@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Антонівський ясла - садок №4 комбінованого типу з логопедичними групами Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24114323
Місцезнаходження: 73035, Україна , Херсонская обл., місто Херсон, смт. Антонівка, вул. Кіндійське шосе (шосе В. Чорновола), будинок 32 -А
Контактна особа: Тетяна Цалко
0552359206
bdjilka4@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:12
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:12
Очікувана вартість: 252 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 263,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого (міського) бюджету

Пастеризоване молоко, згущене молоко
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10100 літр
пастеризоване молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73035, Україна, Херсонська область, місто Херсон, смт Антонівка, вул. Кіндійське шосе (шосе В.Чорновола), будинок 32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
300 штуки
згущене молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73035, Україна, Херсонська область, місто Херсон, смт Антонівка, вул. Кіндійське шосе (шосе В.Чорновола), будинок 32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за поставлений товар здійснюються по факту отримання товару на підставі накладної, у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, при необхідності – відстрочка платежу до 30 (тридцяти) календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 17:51
Додаток 1 до ТД п. 19-2020.docx
20 листопада 2019 17:51
Додаток 2 до ТД п. 19-2020.docx
20 листопада 2019 17:51
Додаток 3 до ТД п. 19-2020.docx
20 листопада 2019 17:51
Додаток 4 до ТД п.19- 2020.docx
20 листопада 2019 17:51
Додаток 5 до ТД п.19-2020.docx
20 листопада 2019 17:51
Додаток 6 до ТД п.19 - 2020.docx
20 листопада 2019 17:50
Додаток 7 до ТД п.19-2020.docx
20 листопада 2019 17:50
Додаток 8 до ТД-п. 19- 2020.docx
20 листопада 2019 17:50
Додаток 9 до ТД -п.19- 2020.docx
20 листопада 2019 17:50
молоко - антонівський яс № -ТД-п. 19-2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-20-002111-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Мале Приватне Підприємство "Ритм", Код ЄДРПОУ:24756872
Дата подання: 16 грудня 2019 19:54
Невідповідність тендерної документації переможця вимогам закупівлі
09-12-2019, року відбувся аукціон на закупівлю Пастеризоване молоко, згущене молоко у відповідності до оголошеного аукціону UA-2019-11-20-002111-a виявили намір прийняти участь троє учасників. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно електронного аукціону найбільш економічно вигідною визначена пропозиція учасника ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД».
Згідно ПРОТОКОЛУ ТК №13 від «13» 12 2019р. під час засідання тендерного комітету Антонівського ясла-садка №4 комбінованого типу з логопедичними групами Херсонської міської ради, щодо розгляду на відповідність тендерної пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» за процедурою відкриті торги на закупівлю Пастеризоване молоко, згущене молоко до оголошеного аукціону UA-2019-11-20-002111-a в електронній системі PROZORRO, було прийнято рішення визнати тендерну пропозицію ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнати учасника ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
В свою чергу, повідомляємо Вам, що тендерним комітетом за результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» повинно бути прийняте рішення про відхилення, а саме у зв’язку з наступним:
Згідно ТД Додатку 1 та 3 в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати:
- Копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), виданого на ім'я учасника.
Учасником у складі пропозиції не подано копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів. відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), виданого на ім'я учасника. В свою чергу відповідно до Закону України «про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вказана система повинна бути запроваджена:
- з 20.09.17 р. – на потужностях, на яких провадять діяльність із харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей). Наприклад, сільгосппідприємства, які займаються переробкою і реалізацією м’яса, ковбас, сирів, йогуртів тощо;
- з 20.09.18 р. – на потужностях, на яких провадять діяльність із харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей). Наприклад, сільгоспвиробник готової овочевої продукції;
- з 20 вересня 2019 року – на малих потужностях.
На момент розгляду пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» у складі своєї пропозиції не надає документів, що підтверджували б, що воно провадиться діяльність на малих потужностях.
Таким чином, за даних підстав отримана тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2019 08:40
«Розглянувши вимогу, тендерний комітет Антонівського ясла-садка № 4 комбінованого типу з логопедичними групами Херсонської міської ради інформує про наступне.
Додатком № 1 тендерної документації було передбачено надання учасником торгів у складі тендерної препозиції Копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), виданого на ім'я учасника.
На зазначену вимогу тендерної документації учасником торгів – ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» у складі тендерної пропозиції надано інформацію про те, що цей документ не є обов'язковим для постачальників продуктів харчування згідно норм чинного законодавства України.
Крім того, Додатком № 1 тендерної документації передбачено, що Документи та інформація, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних осіб, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене та той факт, що державна система сертифікації – система обов’язкової та добровільної сертифікації продукції, яка була введена в Україні Декретом Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10 травня 1993 року з 01 січня 2018 року, та передбачала проведення обов’язкової сертифікації широкого кола продукції на відповідність конкретним вимогам конкретних стандартів, включених до “Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні”, затвердженого наказом Держспоживстандарту України № 28 від 01.02.2005 року, відмінена у звязку з введенням в дію Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», який вступив в дію з 10 лютого 2016 року, тендерний комітет Антонівського ясла-садка №4 комбінованого типу з логопедичними групами Херсонської міської ради прийняв рішення про відповідність тендерної пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» умовам тендерної документації.»

Документи

19 грудня 2019 08:40
Протокол № 15 від 19.12.19.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД" 247 100,00
UAH з ПДВ
247 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 252 480,00
UAH з ПДВ
252 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІВАНЮША ІГОР СЕРГІЙОВИЧ 252 750,00
UAH з ПДВ
252 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 20:07
Електронний підпис
16 грудня 2019 20:04
Довідка о відсутн судим
04 грудня 2019 17:05
Електронний підпис
04 грудня 2019 17:04
Стор 37 Додаток 7.FR12.pdf
04 грудня 2019 17:03
Стор 1-8 Додаток 2 .FR12.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 10:51
Електронний підпис
06 грудня 2019 10:48
реестр.pdf
06 грудня 2019 09:59
Електронний підпис
06 грудня 2019 09:58
Електронний підпис
06 грудня 2019 09:58
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:03
Електронний підпис
04 грудня 2019 14:02
ст 17.pdf
04 грудня 2019 14:02
Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2019 14:02
Проект договору.pdf
04 грудня 2019 14:02
реестр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

ФОП ІВАНЮША ІГОР СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"
#38270146
Переможець 247 100,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 13:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Компанія Фенікс-Трейд ЛТД"
#38270146
247 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода 5.jpeg зміни до договору
15 лютого 2021 14:28
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 15:03
молоко дод.угода 4.jpeg укладений
21 січня 2021 15:02
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 15:01
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:29
Додаткова угода до договору молоко.pdf зміни до договору
04 січня 2021 14:27
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:40
феникс снять 45 молоко.jpeg зміни до договору
04 січня 2021 13:36
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:48
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 13:45
договір - молоко.PDF укладений
24 грудня 2019 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з закінченням бюджетного року та зменшення обсягів споживання
Номер договору про закупівлю: № 45
Договір:
Номер додаткової угоди: № 45
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: № 45
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю на наступний рік
Номер договору про закупівлю: № 45
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: № 45
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: № 45
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 177 645,71
UAH (в тому числі ПДВ 29 607,62 UAH)