Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладнання та приладдя для робочих місць спеціалістів)
Очікувана вартість
1 580 000,00 UAH
UA-2019-11-20-002108-a 98097bdc7a5246d5a19780ac4c38dabd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Біленчук Наталія Володимирівна

+380442346566 nataliia.bilenchuk@kizv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Контактна особа: Біленчук Наталія Володимирівна
+380442346566
nataliia.bilenchuk@kizv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 580 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі відповідно до Додатку 3 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 шт
Обладнання та приладдя для робочих місць спеціалістів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Покупцем на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України у національній валюті України в безготівковій формі за умови наявності фінансування Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 17:46
Тітулка_20.11.2019.pdf
20 листопада 2019 17:46
Проект договору Комп'ютери 20.11.19.docx
20 листопада 2019 17:46
ТД_Комп’ютерне обладання 20.11.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 листопада 2019 10:37
Дата відповіді: 21 листопада 2019 11:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, допускаємо. Учасник може запропонувати Обладнання та приладдя для робочих місць спеціалістів, що є кращим за своїми технічними та якісними характеристиками ніж вимагається Замовником.
2) В тендерній документації присутня інформація про вказання найменування предмету закупівлі із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару учасником.
3) Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Пропозицію ФО-П не платника ПДВ розглянемо як остаточну ціну.
Документація
Дата подання: 21 листопада 2019 15:35
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:49
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Робочі міста спеціалістів даної закупівлі передбачені для розробників, картографів та землевпорядників, які працюють із специфічним програмним забезпеченням, яке випробуване і гарантовано працює із системами побудованими на процесорах Intel i7 9700. Крім цього, на підприємстві закуплене обладнання, яке побудовано тільки на процесорах Intel, тому немає можливості протестувати коректність роботи програм на інших процесорах, та відсутність можливості отримати незалежного висновку щодо відповідності по якісним, технічним характеристикам платформ між собою різних виробників процесорів.
Тому, пропозиції учасників будуть розглядатися відповідно до технічних вимог зазначених в Додатку 3 до тендерної документації за параметрами процесорів Intel: не гірше Intel Core i7 9-ого покоління

Інформація про відміну

Дата відміни
05 грудня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій