Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Зінченко Всеволод Олександрович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2019 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 15:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 15:35 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 11:46 |
Очікувана вартість: | 785 913,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 859,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 15:28 |
Дог_послуги.doc | |
20 листопада 2019 15:28 |
Додаток 4.pdf | |
20 листопада 2019 15:28 |
Тендерна Документація благоустрій майданчики.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-14-000022 ● 9bdf8b932baa4e20a93ddf4e722061c3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2021 09:49 |
11.06.2021 № 307
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.06.2021 №307
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2019-11-20-002097-b 20.11.2019 Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (код ЄДРПОУ 26136719) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-15 16:23:09
Про надання пояснень
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з благоустрою об'єктів та територій (а саме послуги з поточного ремонту контейнерних майданчиків), код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-20-002097-b), яку проведено Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (далі Замовник) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у реакції, яка діяла до 19.04.2020 (далі Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
1. Відповідно до пунктів 1, 2 Додатку № 1 тендерної документації Замовника для підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст.16 Закону учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції: довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт, якщо орендоване - копії договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – копії таких договорів з додатками та довідку довільної форми, копія аналогічного договору і документи, які підтверджують його виконання – акти виконаних робіт за формою КБ – 2В.
В ході аналізу інформації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель установлено, що:
- у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ФОП "ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" завантажено файл «ВР.PDF 04 грудня 2019 16:00» в якому міститься Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єктів будівництва на Благоустрій об’єктів та територій (а саме послуги з поточного ремонту контейнерних майданчиків). У розділі ІІ Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку зазначені наступні будівельні машини і механізми: крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3т, автогідропідіймачі, висота підйому 12 м, підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т, генератор бензиновий, агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій, перевезення води спец транспортом (що передбачає наявність спец транспорту для перевезення води), проте, у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт від 04.12.2019 №10-04 вищезазначені будівельні машини і механізми відсутні (файл Мат техн база майданчики.PDF 24 червня 2019 20:11), що не відповідає вимозі пункту 1 додатку №1 тендерної документації Замовника;
- у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ФОП "ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" завантажено Довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (закупівля ДК 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Благоустрій об’єктів та територій (а саме послуги з поточного ремонту контейнерних майданчиків) від 04.12.2019 №9/04, Договір підряду на виконання робіт № 430 від 10.12.2018, відповідно до пункту 11.1 термін дії договору до 31.12.2019, відповідно до пункту 3.1 загальна вартість робіт за договором становить 1 419 132,00 грн. та Акт №1 від 21.12.2018 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року ф.№ КБ-2в на загальну суму 395 000,00 грн (файл Акт_прин_вик_раб.pdf). При цьому, згідно із даними Єдиного веб - порталу використання публічних коштів Spending (https://spending.gov.ua) оплата за договором від 10.12.2018 № 430 проведена у повному обсязі протягом 2018-2019 років на загальну суму 1 419 132,00 грн. Таким чином, на момент проведення процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції ФОП «ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ» відсутні Акти виконаних робіт за Ф.№КБ–2в на загальну суму 1 024 132,00 грн., що не підтверджує виконання Договору від 10.12.2018 №430 та суперечить вимозі пункту 2 додатку №1 тендерної документації Замовника.
Отже, з огляду на зазначене тендерна пропозиція учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ФОП "ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими статтею 16 Закону та підлягала відхиленню.
Чому на порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП "ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими статтею 16 Закону, визнав його переможцем та уклав з ним договір від 21.12.2019 №821/19?
2. Відповідно до частиною четвертою статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. При цьому, за результатами моніторингу установлено, що умови укладеного Договору від 21.12.2019 №821/19 відрізняються від змісту Проекту Договору підписаного та завантаженого у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ФОП "ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" в розділах: Предмет договору, Якість робіт, Порядок здійснення оплати, Строк виконання робіт, Права та обов’язки сторін, Відповідальність сторін.
Таким чином, відповідно до частини першої статті 37 Закону Договір від 21.12.2019 №821/19 є нікчемними, оскільки вони укладені з порушеннями вимоги частини четвертої статті 36 Закону.
Чому порушено вимогу частини четвертої статті 36 Закону при укладанні договору від 21.12.2019 №821/19?
3. Відповідно до вимоги абзацу 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Відповідно до пункту 3.1 ціна договору від 21.12.2019 №821/19 785 913,00 грн., пункту 5.1 строк виконання договору до 31.12.2019, пункту 10.1 термін дії до 31.12.2019, але до повного виконання Сторонами своїх забов’язань.
Інформація щодо продовження терміну дії договору в електронній системі закупівель відсутня. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднено.
Просимо надати пояснення та документальне підтвердження щодо виконання та не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю від 21.12.2019 №821/19.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-22 10:00:22
Пояснення
Під час накладання кваліфікованого електронного підпису був збій в мережі інтернет, тим саме договір не перейшов на стадію виконаний. Усі технічні характеристики були виконані в повному обсязі та перевірені технічним наглядом.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПУЧИН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" #3331119355 |
Переможець |
785 913,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 15:39
|
26122019153429.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 15:35
|
24122019152415.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 14:16
|
23122019141250.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 12:47
|
підписаний договір | укладений |
23 грудня 2019 12:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | та об'ємів |
Номер договору про закупівлю: | 821/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виключення пункту попередної оплати з договору |
Номер договору про закупівлю: | 821/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаток 4 |
Номер договору про закупівлю: | 821/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаток №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |