Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо (тушка куряча заморожена, філе куряче заморожене, печінка куряча заморожена, м’ясо свинини охолоджене, сало, печінка свина)
Очікувана вартість
350 500,00 UAH
UA-2019-11-20-002065-a 971b553720fb4feb96928d53dc65efd1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярмак Тамара Василівна

+380554675608 berislav.city@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бериславська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04059906
Вебсайт: http://berislav-mr.gov.ua/
Місцезнаходження: 74300, Україна , Херсонська обл., Берислав, вул. 1 Травня, 244
Контактна особа: Ярмак Тамара Василівна
+380554675608
berislav.city@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2019 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 17:34
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 17:34
Початок аукціону: 06 грудня 2019 15:23
Очікувана вартість: 350 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 752,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1094 кг
тушка куряча заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня, 244
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
860 кг
філе куряче заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня, 244
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
230 кг
печінка куряча заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня, 244
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1150 кг
м’ясо свинини охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня, 244
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
70 кг
сало
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня, 244
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
175 кг
печінка свина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, м. Берислав, вул. 1 Травня, 244
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 11:49
Порівняльна таблиця.rtf
26 листопада 2019 11:49
Тендерна документація - продукти харчування - зі змінами.doc
26 листопада 2019 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 11:49
Порівняльна таблиця.rtf
22 листопада 2019 15:00
Порівняльна таблиця.rtf
26 листопада 2019 11:49
Тендерна документація - продукти харчування - зі змінами.doc
25 листопада 2019 09:34
Тендерна документація - продукти харчування - зі змінами.doc
22 листопада 2019 15:00
Тендерна документація - продукти харчування - зі змінами.doc
20 листопада 2019 17:30
Тендерна документація - продукти харчування.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо приведення тендерної документації у відповідність після внесення змін до неї
Дата подання: 24 листопада 2019 17:05
Дата відповіді: 25 листопада 2019 09:47
Шановний замовник, просимо привести процедуру закупівлі у відповідність но норм чинного законодавства. Щодо внесенення змін: відповідно до ч. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Замовником окремим документом було опубліковано перелік змін, однак тендерна документація у новій редакції не містить цих самих змін, висвітлених у «Порівняльній таблиці змін» замовника. Тендерна документація у новій редакції майже зовсім не відрізняється від попередньої редакції. Це стосується, зокрема, питання про кваліфікаційні критерії, де змінами передбачений кваліфікаційний критерій лише стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, при цьому у тендерній документації нової редакції, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям необхідно подавати інформацію також стосовно працівників та аналогічних договорів. Те ж саме про строк давності видачі акту. У переліку змін зазначено 180 днів, однак у документації залишилось 90. У випадку, якщо процедура закупівлі буде оскаржена учасниками до АМКУ на стадії кваліфікації, її доведеться відмінити через порушення, які неможливо усунути. Просимо привести документацію у відповідність, внести відповідні зміни саме у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, нами завантажена тендерна документація в новій редакції.
Дискримінаційні умови у ТД
Дата подання: 25 листопада 2019 16:19
Дата відповіді: 26 листопада 2019 11:55
Шановний замовник, просимо внести зміни до документації та прибрати дискримінаційну умову, що позбавляє права на участь у даній процедурі закупівлі. У п.12.1 Додатку 2 встановлено дискримінаційну умову стосовно надання документів до договору на проведення комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників в складських приміщеннях які підтверджують надання послуг (виконання робіт) ЗА ТРИ ПОВНИХ МІСЯЦЯ, ЯКІ ПЕРЕДУЮТЬ ДАТІ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ. Дата розкриття тендерних пропозицій - 06.12.2019 р. Тобто відповідні документи повинні бути датовані не пізніше ніж 06.09.2019 року. Ця умова позбавляє права взяти участь у закупівлі учаснику ( у т.ч. новоствореному учаснику), у якого договір на надання комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників в складських приміщеннях підписаний пізніше ніж 06.09.2019 року. Тобто роботи по дезінфекції складського приміщення тривають менше 3-х місяців. Просимо внести зміни до тендерної документації, прибрати дискримінаційну умову і у відповідності до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечити та гарантувати принципи здійснення заккупівель, а саме: недискримінацію учасників та добросовісну конкуренцію між учасниками, які виявили взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, тендерна документація завантажена в новій редакції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гура Маргарита Дмитрівна 298 905,00
UAH з ПДВ
293 300,50
UAH з ПДВ
Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 311 425,44
UAH з ПДВ
293 465,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 16:23
Електронний підпис
12 грудня 2019 16:19
документи
12 грудня 2019 11:37
ХАССП
12 грудня 2019 11:37
ХАССП
12 грудня 2019 11:37
ХАССП
12 грудня 2019 11:37
ХАССП
12 грудня 2019 11:37
ХАССП
12 грудня 2019 11:37
ХАССП
12 грудня 2019 10:01
ХАСПП
12 грудня 2019 09:01
документи
12 грудня 2019 09:01
документи
12 грудня 2019 09:01
документи
12 грудня 2019 09:01
документи
12 грудня 2019 09:01
документи
12 грудня 2019 09:01
документи
12 грудня 2019 09:01
довідка
09 грудня 2019 15:10
довідка
09 грудня 2019 15:09
довідка
09 грудня 2019 13:54
Електронний підпис
09 грудня 2019 13:18
лист
09 грудня 2019 13:18
документи
09 грудня 2019 13:18
документи
09 грудня 2019 13:18
документи
09 грудня 2019 13:18
документи
09 грудня 2019 13:18
документи
09 грудня 2019 13:18
документи
09 грудня 2019 13:18
документи
05 грудня 2019 16:50
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0033.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0032.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0031.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0030.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0029.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0028.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0027.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0026.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0025.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0024.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0023.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0022.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0021.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0020.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0019.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0018.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0017.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0016.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0015.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0014.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0013.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0012.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0011.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0010.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0009.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0008.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0007.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0006.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0005.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0004.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0003.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0002.pdf
05 грудня 2019 16:32
IMG4_0001.pdf
05 грудня 2019 16:31
IMG4.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 20:04
Електронний підпис
04 грудня 2019 20:01
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
04 грудня 2019 20:01
Статут.pdf
04 грудня 2019 20:01
Проект договору.pdf
04 грудня 2019 20:01
Довідка щодо печатки.pdf
04 грудня 2019 20:01
Довіда з банку 25.11.2019р..pdf
04 грудня 2019 20:01
Лист про потужності 113.pdf
04 грудня 2019 20:01
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гура Маргарита Дмитрівна

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гура Маргарита Дмитрівна
#3091224301
Переможець 293 300,50
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 13:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гура Маргарита Дмитрівна
#3091224301
293 300,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:33
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 16:51
Додаткова угода - Гура.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 10:12
Договір 7.PDF зміни до договору
11 січня 2020 09:59
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 12:00
Договір № 7 укладений
26 грудня 2019 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): завантажено файл договру з механічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягів поставки товарів, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 180 400,86
UAH (в тому числі ПДВ 30 066,81 UAH)